abonnement Unibet Coolblue
  Intelligentste user 2022 maandag 24 september 2018 @ 18:15:22 #151
222817 Recce
pi_182108262
quote:
4s.gif Op maandag 24 september 2018 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik heb het raam twee uur open gehad. Ik heb ook nog twee porties ingevroren.
Twee uur is wel lang! Was het niet te gaar? En als je porties invriest, moet je wel zorgen dat ze niet aan elkaar gaan kleven. Af en toe even opschudden dus.
pi_182108274
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik heb geen netflix en zolang ze alleen nieuwe overgehypte meuk blijven uitzenden heb ik er ook geen behoefte aan.
Ik heb het genomen toen ze de hele Star Trek classic hadden, alle drie de seizoenen. Er zitten wel goeie films tussen, helaas niet alles.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182108286
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

Traffic, traffic...effe denken...klinkt me heel vaag bekend in de oren.
Ik had een hele bizarre van hem ooit gezien, War of the Roses, met Kathleen Turner. Heel vreemd was die.
Dat is toch met die kroonluchter op het eind? :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_182108296
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:15 schreef Recce het volgende:

[..]

Twee uur is wel lang! Was het niet te gaar? En als je porties invriest, moet je wel zorgen dat ze niet aan elkaar gaan kleven. Af en toe even opschudden dus.
Nee, het is vrij koud, dus dan moet je niet te kort luchten. Opschudden doe ik altijd, dan blijft het ook lekker luchtig.
  maandag 24 september 2018 @ 18:20:03 #155
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_182108344
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb het gekregen en ik heb er wel plezier van
Misschien heb je wel een aanrader voor mij. Ik heb het niet zo op meer met de films en tv van vandaag de dag. Het moet maar voorzien worden met mooie computerbeelden en de rest vd film is niet meer belangrijk.
pi_182108352
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Dat is toch met die kroonluchter op het eind? :D
klopt. Danny de Vito speelt ook een rolletje.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Intelligentste user 2022 maandag 24 september 2018 @ 18:21:02 #157
222817 Recce
pi_182108365
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, het is vrij koud, dus dan moet je niet te kort luchten. Opschudden doe ik altijd, dan blijft het ook lekker luchtig.
Smakelijk eten in ieder geval. Ik ga het ook weer eens maken binnenkort.
pi_182108403
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Misschien heb je wel een aanrader voor mij. Ik heb het niet zo op meer met de films en tv van vandaag de dag. Het moet maar voorzien worden met mooie computerbeelden en de rest vd film is niet meer belangrijk.
Nee daarom is spotnet fijn. Ik download ook programma's die normaal vol zitten met reclame. Ik noem waar wat "Wegmisbruikers of Expeditie Robbinson" top ik betaal er ook graag voor
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182108408
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Misschien heb je wel een aanrader voor mij. Ik heb het niet zo op meer met de films en tv van vandaag de dag. Het moet maar voorzien worden met mooie computerbeelden en de rest vd film is niet meer belangrijk.
De docu over Bhagwan al gezien?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_182108411
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

klopt. Danny de Vito speelt ook een rolletje.
^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 24 september 2018 @ 18:27:51 #161
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_182108489
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb het genomen toen ze de hele Star Trek classic hadden, alle drie de seizoenen. Er zitten wel goeie films tussen, helaas niet alles.
Ik denk dat ik weer net van de jongere generatie ben wat Star Trek betreft. :P Battlestar Galactica was meer mijn serie. Later had je een vervolgen van Star Trek, generations en Voyager. Die vond ik ook leuk.
pi_182108528
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weer net van de jongere generatie ben wat Star Trek betreft. :P Battlestar Galactica was meer mijn serie. Later had je een vervolgen van Star Trek, generations en Voyager. Die vond ik ook leuk.
Start trek was leuk toen ik 7 was
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 24 september 2018 @ 18:31:12 #163
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_182108541
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

klopt. Danny de Vito speelt ook een rolletje.
Hij heeft in nog een leuke film gespeeld met Kathleen Turner en Michael Douglas. Ken je die ook? :D
pi_182108560
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weer net van de jongere generatie ben wat Star Trek betreft. :P Battlestar Galactica was meer mijn serie. Later had je een vervolgen van Star Trek, generations en Voyager. Die vond ik ook leuk.
Star Trek TNG is ook top! Ik heb de classic op hele jonge leeftijd al meegekregen. Ik geloof dat ik 4 of 5 was, mijn vader keek er altijd naar en dan zat ik naast hem mee te kijken. Snapte er weinig van maar vond toen al de sterren zo mooi.

Galactica was ook wel tof :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182108589
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Hij heeft in nog een leuke film gespeeld met Kathleen Turner en Michael Douglas. Ken je die ook? :D
Romancing the Stone!!

Ira come back!!!!
I'll come back for you soon!!!
How sooooooooooon????
Verrrrrry sooooooon!!!!
Iraaaaaaaaaaa
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182108640
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

Romancing the Stone!!

Ira come back!!!!
I'll come back for you soon!!!
How sooooooooooon????
Verrrrrry sooooooon!!!!
Iraaaaaaaaaaa
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 24 september 2018 @ 18:35:51 #167
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_182108648
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

Romancing the Stone!!

Ira come back!!!!
I'll come back for you soon!!!
How sooooooooooon????
Verrrrrry sooooooon!!!!
Iraaaaaaaaaaa
Dat je Romancing the stone zegt ipv Juwel of the Nile. ^O^
Ik vind ze beide leuk en staan hier ook in mijn kast.
pi_182108676
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

Star Trek TNG is ook top! Ik heb de classic op hele jonge leeftijd al meegekregen. Ik geloof dat ik 4 of 5 was, mijn vader keek er altijd naar en dan zat ik naast hem mee te kijken. Snapte er weinig van maar vond toen al de sterren zo mooi.

Galactica was ook wel tof :Y
Sterren :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 24 september 2018 @ 18:38:37 #169
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_182108681
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:35 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Billy Ocean - When the Going Gets Tough, the Tough Get Going is uit The Juwel of the Nile. :P
pi_182108687
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Dat je Romancing the stone zegt ipv Juwel of the Nile. ^O^
Ik vind ze beide leuk en staan hier ook in mijn kast.
Romancing the Stone is een van mijn all time favorites. Vind hem ook tig keer beter dan Jewel of the Nile. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182108698
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Billy Ocean - When the Going Gets Tough, the Tough Get Going is uit The Juwel of the Nile. :P
Ik dacht al dat ik fout zat.Maar de bedoeling was goed. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_182108745
Rekkie, we gaan nu wandelen. Over een uurtje ben ik weer thuis.
pi_182108748
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:38 schreef Prisha het volgende:

[..]

Romancing the Stone is een van mijn all time favorites. Vind hem ook tig keer beter dan Jewel of the Nile. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Ja geweldig maar ik heb het geduld niet meer voor Raiders of the lost ark was ook spektakel. Ik heb de behoefte niet om het nog een keer te zien.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182108753
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Billy Ocean - When the Going Gets Tough, the Tough Get Going is uit The Juwel of the Nile. :P
Ken je Raiders of the Lost Ark toevallig? Ook uit die periode
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182108762
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:42 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ken je Raiders of the Lost Ark toevallig? Ook uit die periode
:D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')