abonnement Unibet Coolblue
pi_182008962
Weet iemand een manier om bloeden nadat je je bijvoorbeeld hebt gesneden met scheren sneller te laten stoppen?
Ik moet bloedverdunners (brillique) gebruiken en bij de kleinste snipjes wordt het al meteen een bloedbad.
Ik had eerder een ander pilletje maar ik moet nu blijkbaar deze gebruiken.
pi_182008982
Al een aluin blokje geprobeerd?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182008994
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Al een aluin blokje geprobeerd?
Nee maar ik ga meteen opzoeken wat dat is.
pi_182009063
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:07 schreef T-D het volgende:

[..]

Nee maar ik ga meteen opzoeken wat dat is.
^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182009161
Aluin inderdaad.

Het is een soort zout (aluminiumkaliumsulfaat) dat meestal verkocht wordt in de vorm van een staafje of een blokje en kan je vinden bij de scheerspullen.

Ik heb deze al bijna twintig jaar in het badkamerkastje liggen. :)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 19 september 2018 @ 17:59:55 #6
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182009812
wtf? pillen slikken voor snijwonden?

Wel eens van pleisters gehoord?
Man of Steal.
pi_182010034
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:59 schreef SuperNeger het volgende:
wtf? pillen slikken voor snijwonden?

Wel eens van pleisters gehoord?
Lezen butthead
  woensdag 19 september 2018 @ 18:12:11 #8
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182010050
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:11 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Lezen butthead
Thanks voor de tip
Man of Steal.
pi_182010537
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:59 schreef SuperNeger het volgende:
wtf? pillen slikken voor snijwonden?

Wel eens van pleisters gehoord?
Ja man pleisters ken ik wel. Maar door die bloedverdunners bloed ik zo dood.
  woensdag 19 september 2018 @ 18:38:01 #10
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182010551
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:36 schreef T-D het volgende:

[..]

Ja man pleisters ken ik wel. Maar door die bloedverdunners bloed ik zo dood.
Je zou ook i.p.v. symptoombestrijding kunnen zorgen dat je je niet snijdt bij het scheren.



Man of Steal.
pi_182010578
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Je zou ook i.p.v. symptoombestrijding kunnen zorgen dat je je niet snijdt bij het scheren.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Alsof dat werkt. Ook een krabje van mijn katje is een bloedbad, een keer stoten levert grote blauwe plekken op, snijwonden van scheren zien eruit alsof ik leegbloed.
  woensdag 19 september 2018 @ 18:42:50 #12
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182010602
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:41 schreef T-D het volgende:

[..]

Alsof dat werkt. Ook een krabje van mijn katje is een bloedbad, een keer stoten levert grote blauwe plekken op, snijwonden van scheren zien eruit alsof ik leegbloed.
Waarom krabt je kat je? :')

En ik kan me er niet echt een voorstelling van maken hoe jij je elke keer snijdt bij het scheren dan. Dat kan toch nooit zo erg zijn?
Man of Steal.
pi_182010634
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:42 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Waarom krabt je kat je? :')

En ik kan me er niet echt een voorstelling van maken hoe jij je elke keer snijdt bij het scheren dan. Dat kan toch nooit zo erg zijn?
Omdat ze een baby is die zonder moeder moet opgroeien.

En probeer je een voorstelling van gebruiken van bloedverdunners te maken, misschien even iets over lezen ofzo.
  woensdag 19 september 2018 @ 18:47:13 #14
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182010670
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:44 schreef T-D het volgende:

[..]

Omdat ze een baby is die zonder moeder moet opgroeien.

En probeer je een voorstelling van gebruiken van bloedverdunners te maken, misschien even iets over lezen ofzo.
Ik heb me wel eens gesneden toen ik heel dronken was (dus ook super dun bloed) maar dat was ook echt gewoon een dikke wond die eigenlijk gehecht moest worden maar zelfs dat lukte me met veel gaas. Een minuscuul wondje van het scheren vind ik gewoon een raar verhaal. Gebruik zo'n elektrisch ding daarmee is het onmogelijk om je open te halen. Of laat je baard staan. :')
Man of Steal.
pi_182010709
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:47 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik heb me wel eens gesneden toen ik heel dronken was (dus ook super dun bloed) maar dat was ook echt gewoon een dikke wond die eigenlijk gehecht moest worden maar zelfs dat lukte me met veel gaas. Een minuscuul wondje van het scheren vind ik gewoon een raar verhaal. Gebruik zo'n elektrisch ding daarmee is het onmogelijk om je open te halen. Of laat je baard staan. :')
Even iets lezen over wat er met je lichaam gebeurt als je bloedverdunners gebruikt is teveel moeite begrijp ik uit je antwoord? :')
  woensdag 19 september 2018 @ 18:51:20 #16
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182010753
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:49 schreef T-D het volgende:

[..]

Even iets lezen over wat er met je lichaam gebeurt als je bloedverdunners gebruikt is teveel moeite begrijp ik uit je antwoord? :')
Iets zegt me dat je bloed heel dun gaat worden
Man of Steal.
pi_182010804
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:51 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Iets zegt me dat je bloed heel dun gaat worden
En wat denk je dat er dan gebeurt als iemand die bloedverdunners gebruikt zich verwond? Klein snipje met scheren bijvoorbeeld?
  woensdag 19 september 2018 @ 18:53:51 #18
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182010817
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:53 schreef T-D het volgende:

[..]

En wat denk je dat er dan gebeurt als iemand die bloedverdunners gebruikt zich verwond? Klein snipje met scheren bijvoorbeeld?
Die moet eens wat handiger worden en zich niet snijden tijdens het scheren. Kijk dat je niet gaat mountainbiken of bergbeklimmen als je bloedverdunners gebruikt is logisch maar kap gewoon met jezelf snijden tijdens het scheren je doet nu net alsof dit erbij hoort.
Man of Steal.
pi_182010879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:47 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik heb me wel eens gesneden toen ik heel dronken was (dus ook super dun bloed) maar dat was ook echt gewoon een dikke wond die eigenlijk gehecht moest worden maar zelfs dat lukte me met veel gaas. Een minuscuul wondje van het scheren vind ik gewoon een raar verhaal. Gebruik zo'n elektrisch ding daarmee is het onmogelijk om je open te halen. Of laat je baard staan. :')
Je bent ook echt zooooo dom , ongelovelijk.
  woensdag 19 september 2018 @ 18:58:36 #20
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182010933
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:56 schreef machtpen het volgende:

[..]

Je bent ook echt zooooo dom , ongelovelijk.
Hoezo? Het is toch niet zo met bloedverdunners dat je in een soort van bubbel moet leven of zo? Dat een wond erger is dan normaal als je een wond krijgt is 1 ding maar je kan overdrijven hoor.
Man of Steal.
pi_182011005
Je blijft ook gewoon dom , hopeloos.
pi_182011180
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Hoezo? Het is toch niet zo met bloedverdunners dat je in een soort van bubbel moet leven of zo? Dat een wond erger is dan normaal als je een wond krijgt is 1 ding maar je kan overdrijven hoor.
Gebruik jij zelf bloedverdunners? Nee zeker? Als ik mijn hoofd hard stoot moet ik naar het ziekenhuis om te kijken of ik geen hersenbloeding in de maak heb. Jij weet niet wat het is om altijd op te moeten letten, dat zelfs iets heel kleins al gevaarlijk kan zijn. Echt je weet niet waar je over praat.
  woensdag 19 september 2018 @ 19:10:10 #23
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182011224
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:08 schreef T-D het volgende:

[..]

Gebruik jij zelf bloedverdunners? Nee zeker? Als ik mijn hoofd hard stoot moet ik naar het ziekenhuis om te kijken of ik geen hersenbloeding in de maak heb. Jij weet niet wat het is om altijd op te moeten letten, dat zelfs iets heel kleins al gevaarlijk kan zijn. Echt je weet niet waar je over praat.
Nou ok ik geef je t voordeel van de twijfel maar dan denk ik toch dat je beter zulke dingen met je arts kan bespreken.
Man of Steal.
pi_182011312
Mijn moeder heeft ook bloed verdunners. Arme mens zit altijd helemaal onder de vlekken en bloed super snel en veel dus snap wel dat dat lastig is hoor :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182011360
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:10 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Nou ok ik geef je t voordeel van de twijfel maar dan denk ik toch dat je beter zulke dingen met je arts kan bespreken.
Voordeel van de twijfel van superneger, joehoe ik mag daarmee wel in mijn handjes knijpen van blijdschap :')
Je dacht dat ik dit nog niet met mijn cardioloog had besproken?
Natuurlijk wel, maar dokters zijn geen supermensen die elk probleem wel weten op te lossen of begrijp je dat ook niet superneger? Sterker nog, ze begrijpen nog steeds niet hoe mijn hart zomaar kon stoppen met pompen. Altijd gesport, nooit gerookt, vaten waren mooi schoon en open, nul reden voor een hartstilstand en toch overkwam het mij. Dus voor dit soort vragen raadpleeg ik Internet. In de hoop dat daar anderen zijn die dit probleem herkennen.
  woensdag 19 september 2018 @ 19:18:39 #26
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182011389
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:17 schreef T-D het volgende:

[..]

Voordeel van de twijfel van superneger, joehoe ik mag daarmee wel in mijn handjes knijpen van blijdschap :')
Je dacht dat ik dit nog niet met mijn cardioloog had besproken?
Natuurlijk wel, maar dokters zijn geen supermensen die elk probleem wel weten op te lossen of begrijp je dat ook niet superneger? Sterker nog, ze begrijpen nog steeds niet hoe mijn hart zomaar kon stoppen met pompen. Altijd gesport, nooit gerookt, vaten waren mooi schoon en open, nul reden voor een hartstilstand en toch overkwam het mij. Dus voor dit soort vragen raadpleeg ik Internet. In de hoop dat daar anderen zijn die dit probleem herkennen.
Ow ok sorry hoor. Wist niet dat door dat spul het bloed letterlijk door je huid heen kan druipen. :')
Man of Steal.
pi_182011502
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:18 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ow ok sorry hoor. Wist niet dat door dat spul het bloed letterlijk door je huid heen kan druipen. :')
Jij bent niet zo slim hè? Door dat spul wordt mijn bloed dun en kan het makkelijk door mijn vaten gepompt worden, als er ergens een opening in mijn vaten ontstaat kan mijn bloed makkelijk er gemakkelijk uit omdat het zo dun is, door dat spul stolt mijn bloed niet en krijg ik geen korstje waar je fijn aan kan krabben, het bloed blijft er dus uitlopen. Begrijp je nu mijn probleem met kleine verwondingen Superneger?
  woensdag 19 september 2018 @ 19:25:11 #28
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182011523
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:24 schreef T-D het volgende:

[..]

Jij bent niet zo slim hè? Door dat spul wordt mijn bloed dun en kan het makkelijk door mijn vaten gepompt worden, als er ergens een opening in mijn vaten ontstaat kan mijn bloed makkelijk er gemakkelijk uit omdat het zo dun is, door dat spul stolt mijn bloed niet en krijg ik geen korstje waar je fijn aan kan krabben, het bloed blijft er dus uitlopen. Begrijp je nu mijn probleem met kleine verwondingen Superneger?
Ik snap dat wonden makkelijker gaan en ook blijven bloeden als je dun bloed hebt, ik snap alleen niet waarom dit zo vaak bij het scheren gebeurt.
Man of Steal.
pi_182011668
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:25 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik snap dat wonden makkelijker gaan en ook blijven bloeden als je dun bloed hebt, ik snap alleen niet waarom dit zo vaak bij het scheren gebeurt.
Het scheren was een voorbeeld superneger. Ik moet de hele tijd opletten, en dat is best lastig. Ik zoek nu dus snelle oplossingen om het bloeden te stoppen als je bloedverdunners gebruikt. Omdat het gewoon kut is, ik leef heel voorzichtig maar toch bloed ik een of twee uur door iets heel kleins. Of ik heb meteen een grote blauwe plek door een klein tikje. Met dat laatste kan ik leven, maar kledingstukken die verpest worden door bloed is gewoon shit.
pi_182013759
Aluin werkt heel goed! Voor kleine sneetjes werkte die vloeitjes (of flewtjes) van shag ook goed om het wondje te stoppen (alleen steeds minder mensen roken)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')