abonnement Unibet Coolblue
pi_182153946
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 11:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De kraakmaffia is extreem links. Wijnand Duivenkak ook. Volkert ook.
Wist je trouwens dat Wijnand Duyvendak (RaRa terrorist, bommenlegger en veroordeeld inbreker) gewoon nog actief is in de politiek? Sterker nog, hij is de grote regisseur achter de act van Jesse Klaver.
  woensdag 26 september 2018 @ 22:15:08 #152
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182154306
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Wist je trouwens dat Wijnand Duyvendak (RaRa terrorist, bommenlegger en veroordeeld inbreker) gewoon nog actief is in de politiek? Sterker nog, hij is de grote regisseur achter de act van Jesse Klaver.
Wat een verdachtmaking.
• Hij heeft zelf ontkent iets met RaRa te maken hebben gehad en is de enige aanwijzing niet wat Peter Siebel erover geschreven heeft?
• Waar heeft hij volgens jou bommen gelegd en wat is je bron hiervoor?
• Wanneer is hij veroordeeld geweest van inbraak; voor zover ik weet heeft hij toegegeven ooit een keer betrokken te zijn geweest bij een inbraak bij Economische Zaken, maar dat is nog geen veroordeling. Maar inderdaad, niet netjes of een criminele daad.
  woensdag 26 september 2018 @ 22:23:03 #153
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182154573
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:20 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Extra waskracht voor het witwassen van extreem-links terreur met een vleugje aanneembare ontkenning als wasverzachter.
Waar doe ik dat?
pi_182155954
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat een verdachtmaking.
• Hij heeft zelf ontkent iets met RaRa te maken hebben gehad en is de enige aanwijzing niet wat Peter Siebel erover geschreven heeft?
• Waar heeft hij volgens jou bommen gelegd en wat is je bron hiervoor?
• Wanneer is hij veroordeeld geweest van inbraak; voor zover ik weet heeft hij toegegeven ooit een keer betrokken te zijn geweest bij een inbraak bij Economische Zaken, maar dat is nog geen veroordeling. Maar inderdaad, niet netjes of een criminele daad.
Een terrorist die ontkent terrorist te zijn. Je verwacht het niet he.

Er zijn toentertijd allerlei details over Duyvendak's dubieuze praktijken bekend gemaakt door de inlichtingendiensten. Hij stond bij de AIVD te boek als een kopstuk binnen de RaRa organisatie en als iemand die er zeer sterke terroristische banden op nahield. Er is op zijn kantoor een bom met ontstekingsmechanisme aangetroffen (RaRa pleegde allerlei bomaanslagen) en hij is wel degelijk veroordeeld geweest voor inbraak op een militair complex waarvoor hij een strafblad heeft gekregen.
pi_182156033
Deze kwam zojuist voorbij op twitter, vindt dit wel een voorbeeld van extreem-links;

@VPROTegenlicht
@dobbelska
: 'We komen mensen tekort om de duurzame samenleving te realiseren, dus we moeten vooral veel slimme vluchtelingen binnenhalen die ons kunnen komen helpen.' #Meetup #tegenlicht
@De_Zwijger
9:54 p.m. · 26 sep. 2018 vanuit Amsterdam, Nederland
  woensdag 26 september 2018 @ 23:52:35 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182156415
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Een terrorist die ontkent terrorist te zijn. Je verwacht het niet he.

Er zijn toentertijd allerlei details over Duyvendak's dubieuze praktijken bekend gemaakt door de inlichtingendiensten. Hij stond bij de AIVD te boek als een kopstuk binnen de RaRa organisatie en als iemand die er zeer sterke terroristische banden op nahield.
Volgens Siebel. Dat is bij mijn weten nooit overtuigend bevestigd. Hij is naar eigen zeggen wel betrokken geweest bij een andere radicale groep, zoals bij een Andere Tijden of Tegenlicht uitzending aan bod kwam.

quote:
Er is op zijn kantoor een bom met ontstekingsmechanisme aangetroffen (RaRa pleegde allerlei bomaanslagen) en hij is wel degelijk veroordeeld geweest voor inbraak op een militair complex waarvoor hij een strafblad heeft gekregen.
Heb je een bron voor die claim van een gevonden bom? En waar heeft hij volgens jou bommen gelegd? Op eigen kantoor is vast niet waar je op doelde?!

Ik heb het nagezocht, maar voor wat betreft de veroordeling denk ik dat je gelijk hebt. In 1984 veroordeeld tot zes weken cel voor wat je hier aan geeft inderdaad: https://www.trouw.nl/home(...)-duyvendak~aef0b05b/

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 27-09-2018 00:00:13 ]
  vrijdag 28 september 2018 @ 09:46:46 #157
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182180492
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Heb je een bron voor die claim van een gevonden bom? En waar heeft hij volgens jou bommen gelegd?

[..]
Wat ik mij herinner is dat hij een krantje publiceerde met daarin handleidingen voor het maken ervan.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_182180899
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:25 schreef Adrie072 het volgende:
Deze kwam zojuist voorbij op twitter, vindt dit wel een voorbeeld van extreem-links;

@VPROTegenlicht
@dobbelska
: 'We komen mensen tekort om de duurzame samenleving te realiseren, dus we moeten vooral veel slimme vluchtelingen binnenhalen die ons kunnen komen helpen.' #Meetup #tegenlicht
@De_Zwijger
9:54 p.m. · 26 sep. 2018 vanuit Amsterdam, Nederland
Daar is toch niks extreems aan ?
Het idee dat men gestudeerde migranten nodig heeft is een normale opvatting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')