abonnement Unibet Coolblue
pi_181905811
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Zijn MSM leugentjes.
Wattuh?
pi_181905890
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bronnen bitte.

Jahwohl, danke.
:') Jouw bronnen aanleveren heeft geen enkel nut, en ik bespaar me dus die moeite. Ik adviseer je om zelf eens buiten je propaganda bubbeltje op zoek te gaan. Niet dat ik ook maar enige hoop heb dat je daarin geïnteresseerd bent.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181905902
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:07 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Nice try, maar ik heb geen vrienden

Heb je geen last van je knieën met die hielenlikkerij van je Russische kameraden ?
Ik heb geen Russische kameraden. Dat is juist het mooie. Ik ken niet eens 1 Rus. Ik kijk wel verder dan jouw westerse propaganda kanaaltjes. Dat wel.
pi_181906104
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

:') Jouw bronnen aanleveren heeft geen enkel nut, en ik bespaar me dus die moeite. Ik adviseer je om zelf eens buiten je propaganda bubbeltje op zoek te gaan. Niet dat ik ook maar enige hoop heb dat je daarin geïnteresseerd bent.
Support the Jihadi's maatje. ^O^
pi_181906142
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wattuh?
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]
jouw westerse propaganda kanaaltjes
Conscience do cost.
pi_181906252
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:27 schreef ems. het volgende:

[..]


[..]

Goede argumenten. Zo ken ik je weer, zonnestraaltje.
pi_181908707
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Support the Jihadi's maatje. ^O^
Neuh, die support ik niet. Ik support het Syrische volk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181916470
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

Neuh, die support ik niet. Ik support het Syrische volk.
Dus moeten ze allemaal nog maar langer lijden omdat er straks weer westerse bommen op ze gegooid gaan worden. Het kan nu snel afgelopen zijn, maar ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2018 10:19:06 ]
pi_181917193
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus moeten ze allemaal nog maar langer lijden omdat er straks weer westerse bommen op ze gegooid gaan worden. Het kan nu snel afgelopen zijn, maar ja.
Voordat die westerse bommen (als ze al ooit vallen, ...en dan vallen ze op militaire doelen) is de Syrische onschuldige bevolking eerst zelf de klos door barrelbombs van Assad of aanvallen door de Russische luchtmacht. Maar dat vindt je allemaal wel ok! :')

Daarbij heeft de VN Rusland (en dus ook Assad) ze (eigenlijk ter bescherming) ook nog eens voorzien van de coordinaten van ziekenhuizen en scholen. Volgens Assad en Rusland (en jouw waarschijnlijk ook) juist DE plekken die gebombardeerd moeten worden. :')

Krankzinnig.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181917681
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

Voordat die westerse bommen (als ze al ooit vallen, ...en dan vallen ze op militaire doelen) is de Syrische onschuldige bevolking eerst zelf de klos door barrelbombs van Assad of aanvallen door de Russische luchtmacht. Maar dat vindt je allemaal wel ok! :')

Daarbij heeft de VN Rusland (en dus ook Assad) ze (eigenlijk ter bescherming) ook nog eens voorzien van de coordinaten van ziekenhuizen en scholen. Volgens Assad en Rusland (en jouw waarschijnlijk ook) juist DE plekken die gebombardeerd moeten worden. :')

Krankzinnig.
Wie zegt dat ik dat allemaal prima vind?
pi_181931271
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat allemaal prima vind?
Jij steunt Assad en de Russen. Je bent er als de kippen bij als je iets negatiefs kan posten over 'het westen' of Amerika. Westerse bronnen interesseert je niet, pro-Assad of pro-Rusland bronnen spreken wat jouw betreft altijd de waarheid en je zal het niet nalaten om jouw 'idee' met pro-Russische 'bronnen' , plaatjes en filmpjes te verkondigen. :')

En dat ondanks dat de Russische desinformatie tactiek inmiddels ground zero heeft bereikt. Ongeloofwaardig m.b.t. MH17, ongeloofwaardige m.b.t. Skripal....denk je dan dat ik de Russen nog geloof m.b.t. Syrië?

Mind you, ik geloof de Amerikanen ook niet.

Ik denk er het mijne van en geloof eerder onafhankelijke bronnen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181937284
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Jij steunt Assad en de Russen. Je bent er als de kippen bij als je iets negatiefs kan posten over 'het westen' of Amerika. Westerse bronnen interesseert je niet, pro-Assad of pro-Rusland bronnen spreken wat jouw betreft altijd de waarheid en je zal het niet nalaten om jouw 'idee' met pro-Russische 'bronnen' , plaatjes en filmpjes te verkondigen. :')

En dat ondanks dat de Russische desinformatie tactiek inmiddels ground zero heeft bereikt. Ongeloofwaardig m.b.t. MH17, ongeloofwaardige m.b.t. Skripal....denk je dan dat ik de Russen nog geloof m.b.t. Syrië?

Mind you, ik geloof de Amerikanen ook niet.

Ik denk er het mijne van en geloof eerder onafhankelijke bronnen.
Het is niet eens een kwestie van geloven.
Het is een kwestie van zelf goed kijken en je hersenen goed gebruiken waarvoor ze dienen.
  zondag 16 september 2018 @ 11:14:59 #188
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181937662
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Jij steunt Assad en de Russen. Je bent er als de kippen bij als je iets negatiefs kan posten over 'het westen' of Amerika. Westerse bronnen interesseert je niet, pro-Assad of pro-Rusland bronnen spreken wat jouw betreft altijd de waarheid en je zal het niet nalaten om jouw 'idee' met pro-Russische 'bronnen' , plaatjes en filmpjes te verkondigen. :')

En dat ondanks dat de Russische desinformatie tactiek inmiddels ground zero heeft bereikt. Ongeloofwaardig m.b.t. MH17, ongeloofwaardige m.b.t. Skripal....denk je dan dat ik de Russen nog geloof m.b.t. Syrië?

Mind you, ik geloof de Amerikanen ook niet.

Ik denk er het mijne van en geloof eerder onafhankelijke bronnen.
'Onafhankelijke bronnen'? Welke zijn dat volgens jou?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181938113
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 11:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

'Onafhankelijke bronnen'? Welke zijn dat volgens jou?

Ze liegen zelfs over het weer, maar verwachten wel dat we hun verslaggeving omtrent Rusland en Syrië geloven. :')
  zondag 16 september 2018 @ 12:18:51 #190
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181938547
Zie hier interview met Tulsi Gabbard door Jimmy Dore.

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181938576
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]


Ze liegen zelfs over het weer, maar verwachten wel dat we hun verslaggeving omtrent Rusland en Syrië geloven. :')
quote:
Je bent er als de kippen bij als je iets negatiefs kan posten over 'het westen' of Amerika.
I rest my case.

En maar blijven zoeken en posten om je eigen gelijk te bewijzen. Alsof ook maar iemand in die onzin van jouw bron gelooft.

Eigenlijk mooi vergelijkbaar met de berichtgeving van de Russen omtrent bv MH17 en Skripal. Totaal mesjogge.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181938696
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 12:20 schreef Montagui het volgende:

[..]

[..]

I rest my case.

En maar blijven zoeken en posten om je eigen gelijk te bewijzen. Alsof ook maar iemand in die onzin van jouw bron gelooft.

Eigenlijk mooi vergelijkbaar met de berichtgeving van de Russen omtrent bv MH17 en Skripal. Totaal mesjogge.
Skripal? Was dat geen flesje parfum dat slecht geworden was?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_181938745
quote:
6s.gif Op zondag 16 september 2018 12:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Skripal? Was dat geen flesje parfum dat slecht geworden was?
Het recente interview met de 'verdachten' en de Russische reacties gemist?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181939157
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 12:20 schreef Montagui het volgende:

[..]

[..]

I rest my case.

En maar blijven zoeken en posten om je eigen gelijk te bewijzen. Alsof ook maar iemand in die onzin van jouw bron gelooft.

Eigenlijk mooi vergelijkbaar met de berichtgeving van de Russen omtrent bv MH17 en Skripal. Totaal mesjogge.
Had je dit nou al eens aandachtig bekeken en beluisterd?

Dit is imho eerlijke berichtgeving.

pi_181939161
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 11:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

'Onafhankelijke bronnen'? Welke zijn dat volgens jou?
Ik geloof eerder deze bron:

https://www.ohchr.org/en/(...)ionalcommission.aspx

dan de pro-Russische of anti-Amerikaanse bronnen waar Jokkebrok mee aan komt zetten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181939548
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Had je dit nou al eens aandachtig bekeken en beluisterd?

Dit is imho eerlijke berichtgeving.

Het lijkt er op, maar naast het benoemen van de situatie in Syrië gaat men hier alleen uit van het 'false flag' scenario. Niets mis met dat uitgangspunt, maar essentieel niets meer of minder dan het neerzetten van een anti-westers en pro-Assad theoretisch scenario.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181939615
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 13:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het lijkt er op, maar naast het benoemen van de situatie in Syrië gaat men hier alleen uit van het 'false flag' scenario. Niets mis met dat uitgangspunt, maar essentieel niets meer of minder dan het neerzetten van een anti-westers en pro-Assad theoretisch scenario.
Jij denkt werkelijk dat Assad vernietiging door het westen op zichzelf af gaat roepen door met chemicaliën te gaan gooien terwijl de overwinning binnen handbereik ligt ja?

De VS en haar bondgenoten hebben vaker gelogen om een oorlog te kunnen beginnen. Remember?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2018 13:08:09 ]
pi_181939851
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 13:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat Assad vernietiging door het westen op zichzelf af gaat roepen door met chemicaliën te gaan gooien terwijl de overwinning binnen handbereik ligt ja?

De VS en haar bondgenoten hebben vaker gelogen om een oorlog te kunnen beginnen. Remember?
Nee, dat denk ik niet. Hij kán het gebruiken omdat door de anti-Amerikaanse en anti-westerse (met name) Russische propaganda niemand meer met zekerheid durft te stellen dát Assad het gebruikt. Ook al bewijzen onafhankelijke organisaties dat het merendeel van de chemische aanvallen wel degelijk door het leger van Assad zijn uitgevoerd. Zonder écht bewijs m.b.t. Idlib heeft Amerika dan ook geen poot om op te staan. De Europese mogendheden zullen Amerika zonder dat echte bewijs dan ook niet (meer) steunen. De Russische desinformatie tactiek heeft hier zijn waarde bewezen. (In tegenstelling tot MH17 en Skripal, daar is de desinformatie tactiek totaal ongeloofwaardig geworden).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181939962
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 12:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het recente interview met de 'verdachten' en de Russische reacties gemist?
I was being ironic.
De Russische reactie was volledig voorspelbaar, net als met Litvinenko. Maar goede diepgaande analyses ben ik nog niet tegengekomen.
Vroeg me jaren geleden af wat de Russen konden doen als men hun bezwaar tegen het missile shield en NAVO uitbreiding zou blijven negeren. Dacht toen aan een doomsday device, een schip met een 4-stage 1000MT nuke voor de kust van de VS leggen.
2016: Inmenging in verkiezingen,
2017: aanslag met novichok,
2018: nucleair aangedreven kruisraketten, 100 MT onderzeese drones
benieuwd hoe ver ze zullen gaan...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 16 september 2018 @ 15:12:20 #200
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181942228
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 13:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. Hij kán het gebruiken omdat door de anti-Amerikaanse en anti-westerse (met name) Russische propaganda niemand meer met zekerheid durft te stellen dát Assad het gebruikt. Ook al bewijzen onafhankelijke organisaties dat het merendeel van de chemische aanvallen wel degelijk door het leger van Assad zijn uitgevoerd. Zonder écht bewijs m.b.t. Idlib heeft Amerika dan ook geen poot om op te staan. De Europese mogendheden zullen Amerika zonder dat echte bewijs dan ook niet (meer) steunen. De Russische desinformatie tactiek heeft hier zijn waarde bewezen. (In tegenstelling tot MH17 en Skripal, daar is de desinformatie tactiek totaal ongeloofwaardig geworden).
Welnee. Degenen die de ‘opstand’ vanaf het begin hebben gesteund en gefinancierd (en waarschijnlijk ook geïnitieerd), hebben er alle belang bij dat de vijanden van het westen in Idlib gespaard worden en proberen kost wat kost de strijd in Syrië gaande te houden. Hun ideaal is volledige oorlog door de VS en het middel is een gifgashoax. Er zullen miljarden dollars aan nieuw wapentuig moeten worden besteed omdat de huidige voorraad er doorheen gejaagd wordt. Talloze Amerikaanse en Syrische levens zullen worden opgeofferd aan het doel van de neo-cons, de wapenindustrie, de Israeli’s, de Saudi’s etc. En het resultaat zal zijn een failed state zoals Libië. De hoernalisten van de media werken er graag aan mee, want oorlog betekent weer jarenlang nieuws en ze lullen mee in het straatje van de eigenaar van hun station.

We hebben precies hetzelfde leugenplaatje gezien in Irak, Libië, Oekraïne en de dommen onder ons trappen er weer net zo hard in.

De neocons en de wapenindustrie lachen zich gek nu de ‘liberals’ hun propaganda voeren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')