abonnement Unibet Coolblue
pi_181908504
Wat een kuttopic is dit af en toe zeg.
pi_181908528
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je zegt het net zelf nota bene _O-.

[..]

Dan heb jij er blijkbaar moeite mee om het grotere plaatje te zien. Dat zijn we overigens van je gewend.
pi_181908535
Die achterhoede van Jong is trouwens ook echt aars.
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:10:14 #179
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181908542
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 21:27 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ach, stop gewoon met proberen. Ajax is de beste. Het middenveld, de vrouw achter de tap en de stewards.

We lezen nu al vijf jaar lang dat Ajax veruit de beste selectie heeft. Men vergeet voor het gemak dat Ajax slechts op twee plaatsen is gewijzigd ten opzichte van vorig seizoen. Een seizoen waarin Ajax mijlenver achter PSV eindigde. De aankopen die PSV heeft gedaan zijn blijkbaar irrelevant, ze lijken ons zelfs slechter te maken doet men geloven.
Ajax is op slechts 2 plaatsen gewijzigd...
Spelers ontwikkelen zich ook hè, de grote winst van Ajax is ook dat spelers als Ziyech, de Jong en de Ligt zijn gebleven. En die spelers hebben zich behoorlijk ontwikkelt. Tel daar een Tadic en Blind bij op, en er staat gewoon een goed elftal.
Ik heb overigens nergens gezegd dat Ajax een veel betere selectie heeft.
Maar ik schat Ajax hoger in dan PSV.
Liever een realistische kijk op PSV dan hier lopen schreeuwen dat Gutierrez PSV kampioen gaat maken.
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:11:52 #180
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181908574
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:09 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Dan heb jij er blijkbaar moeite mee om het grotere plaatje te zien. Dat zijn we overigens van je gewend.
Ik denk dat het probleem vooral is dat jouw wereldje ontzettend beperkt is. Waarom zou je je in godsnaam druk maken om de vraag wie er bekender is, Frenkie de Jong of 'Guti'? Als hij zo goed is laat hij het vanzelf zien en hopelijk kunnen we weer genieten van een goede voetballer in de Eredivisie.
pi_181908576
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:10 schreef TehRocks het volgende:
Die achterhoede van Jong is trouwens ook echt aars.
Van het eerste ook. Onbegrijpelijk dat er geen goede centrale verdediger gekocht is. Zo'n Viergever staat er ook echt alleen maar in omdat hij linksbenig is en iets beter kan opbouwen dan Isi, maar verdedigend gezien ga je er enorm op achteruit.
pi_181908593
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ajax is op slechts 2 plaatsen gewijzigd...
Spelers ontwikkelen zich ook hè, de grote winst van Ajax is ook dat spelers als Ziyech, de Jong en de Ligt zijn gebleven. En die spelers hebben zich behoorlijk ontwikkelt. Tel daar een Tadic en Blind bij op, en er staat gewoon een goed elftal.
Ik heb overigens nergens gezegd dat Ajax een veel betere selectie heeft.
Maar ik schat Ajax hoger in dan PSV.
Liever een realistische kijk op PSV dan hier lopen schreeuwen dat Gutierrez PSV kampioen gaat maken.
De spelers van PSV ontwikkelen zich uiteraard niet.
pi_181908595
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ajax is op slechts 2 plaatsen gewijzigd...
Spelers ontwikkelen zich ook hè, de grote winst van Ajax is ook dat spelers als Ziyech, de Jong en de Ligt zijn gebleven. En die spelers hebben zich behoorlijk ontwikkelt. Tel daar een Tadic en Blind bij op, en er staat gewoon een goed elftal.
Ik heb overigens nergens gezegd dat Ajax een veel betere selectie heeft.
Maar ik schat Ajax hoger in dan PSV.
Liever een realistische kijk op PSV dan hier lopen schreeuwen dat Gutierrez PSV kampioen gaat maken.
Vies hard de linkse media napraten dit
pi_181908613
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:12 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

De spelers van PSV ontwikkelen zich uiteraard niet.
Bergwijn heeft enorme stappen gemaakt inderdaad. Maar dat wordt niet meegenomen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181908618
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:11 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Van het eerste ook. Onbegrijpelijk dat er geen goede centrale verdediger gekocht is. Zo'n Viergever staat er ook echt alleen maar in omdat hij linksbenig is en iets beter kan opbouwen dan Isi, maar verdedigend gezien ga je er enorm op achteruit.
Backs zijn wel degelijk en Schwaab is niets mis mee.
pi_181908636
Dat Lundqvist niet is verhuurd...
pi_181908667
Jezus christus van Osch.
pi_181908673
Zover mijn analyse van jong PSV.
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:17:33 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181908682
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:12 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

De spelers van PSV ontwikkelen zich uiteraard niet.
Zeg ik dat dan?
Maar het wil ook wel iets zeggen dat er voor onze “sterspelers” geen fatsoenlijk bod is gekomen. Alleen voor Bergwijn was interesse en Arias is vertrokken.
pi_181908746
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik denk dat het probleem vooral is dat jouw wereldje ontzettend beperkt is. Waarom zou je je in godsnaam druk maken om de vraag wie er bekender is, Frenkie de Jong of 'Guti'? Als hij zo goed is laat hij het vanzelf zien en hopelijk kunnen we weer genieten van een goede voetballer in de Eredivisie.
Het gaat hier om dat onnodige gehype, snap je? Ik maak me niet druk om wie er bekender is. Ik maak me druk om de kwaliteit van journalistiek, niet alleen wanneer het over sport gaat, en het hersenloze napraten van velen hier.

Elk jaar staat er een nieuw supertalent op bij Ajax. Bijna elk jaar vallen ze enorm ver terug. Toeval of zijn ze toch niet zo goed?
pi_181908751
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:17 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Maar het wil ook wel iets zeggen dat er voor onze “sterspelers” geen fatsoenlijk bod is gekomen. Alleen voor Bergwijn was interesse en Arias is vertrokken.
Sterspelers van Ajax ook niet. Er was deze zomer niet veel beweging in de transfermarkt. Of denk je nou echt dat Ajax Barcelona en Real Madrid de deur heeft gewezen? Niemand zat op de "Ajax talenten" te wachten.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181908761
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:14 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Backs zijn wel degelijk en Schwaab is niets mis mee.
Dumfries is matig tot nu toe
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:22:51 #193
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181908792
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:20 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Het gaat hier om dat onnodige gehype, snap je? Ik maak me niet druk om wie er bekender is. Ik maak me druk om de kwaliteit van journalistiek, niet alleen wanneer het over sport gaat, en het hersenloze napraten van velen hier.

Elk jaar staat er een nieuw supertalent op bij Ajax. Bijna elk jaar vallen ze enorm ver terug. Toeval of zijn ze toch niet zo goed?
'Bijvoorbeeld zo'n Frenkie: speelt een kwart jaar leuk en is dan weer onzichtbaar om vervolgens weer leuk te spelen. Toch leuk dat men denkt dat iedereen buiten Nederland Frenkie kent '.

Vergeet jij na 5 minuten wat je hebt getypt ofzo?
pi_181908805
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:17 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Maar het wil ook wel iets zeggen dat er voor onze “sterspelers” geen fatsoenlijk bod is gekomen. Alleen voor Bergwijn was interesse en Arias is vertrokken.
Heb jij daar kennis van genomen? Heb jij een dergelijke functie bij PSV om dat te weten?

Ajax heeft wel fatsoenlijke biedingen gekregen dan?
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:23:52 #195
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181908816
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Bergwijn heeft enorme stappen gemaakt inderdaad. Maar dat wordt niet meegenomen.
Bergwijn wel ja.
Maar voor de rest?
Hendrix? Nope, nog steeds niet, staat stil in zijn ontwikkeling.
Pereiro? Nope, 1 goede wedstrijd, daarna 4 wedstrijden onzichtbaar.
Rosario? Leuke voetballer, maar zet hem onder druk en geef hem geen ruimte en hij kan er ineens niet zo veel meer van.

En dan kun je gaan roepen dat Gutierrez dat wel ff recht gaat trekken, maar waar is dat op gebaseerd?
pi_181908888
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

'Bijvoorbeeld zo'n Frenkie: speelt een kwart jaar leuk en is dan weer onzichtbaar om vervolgens weer leuk te spelen. Toch leuk dat men denkt dat iedereen buiten Nederland Frenkie kent '.

Vergeet jij na 5 minuten wat je hebt getypt ofzo?
Waarom snap jij niet dat dat samenhangt met dat gehype? Zit er soms zaagsel in jouw hoofd :')
pi_181908914
Iedereen is kut bij PSV ..De Jong kan er niks van..Brenet was waardeloos..Hendrix heeft nks te zoeken in Oranje, Schwaab is een pannenkoek.
Cillesen > Zoet .
Bergwijn zou het nooit redden..

Propper had niks te zoeken in Oranje toen ie bij PSV speelde maar wel na een leuk seizoen bij Brighton.

Ondertussen 3 kampioenschappen gepakt in 4 jaar inc overwintering CL.

Lekker de media blijven napraten en trekken op de supertalenten van ajax ^O^
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:28:44 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181908930
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:27 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Waarom snap jij niet dat dat samenhangt met dat gehype? Zit er soms zaagsel in jouw hoofd :')
Wie zegt dat ik dat niet snap? Jij zit dingen te verkondigen die je later weer ontkent met je warrige, schizofrene gebrabbel.
pi_181908949
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bergwijn wel ja.
Maar voor de rest?
Hendrix? Nope, nog steeds niet, staat stil in zijn ontwikkeling.
Pereiro? Nope, 1 goede wedstrijd, daarna 4 wedstrijden onzichtbaar.
Rosario? Leuke voetballer, maar zet hem onder druk en geef hem geen ruimte en hij kan er ineens niet zo veel meer van.

En dan kun je gaan roepen dat Gutierrez dat wel ff recht gaat trekken, maar waar is dat op gebaseerd?
Schwaab is erg stabiel geworden.

Luuk de Jong is ook weer gaan scoren en is uit zn dip gekomen.

Zoet is gebleven.

Hendrix ben ik oneens. Ik vind m een erg nuttige speler die geen reuzestappen heeft gemaakt maar wel kleine stapjes.

We hebben nu van Bommel voor de groep staan die aanvallender speelt. Het is allemaal zo slecht nog niet. Daar kun je tegenover zetten dat er ook spelers van Ajax zijn die stil zijn blijven staan. Het is erg gelijkwaardig.

En Gutierrez is natuurlijk nog even afwachten in een ander land en andere competitie. Maar in de LigaMX was ie toch echt een geweldenaar. Ik heb er vertrouwen in.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:30:16 #200
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181908976
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:23 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Heb jij daar kennis van genomen? Heb jij een dergelijke functie bij PSV om dat te weten?

Ajax heeft wel fatsoenlijke biedingen gekregen dan?
Ajax heeft biedingen afgeslagen van Frenkie de Jong en Mathijs de Ligt. Het was geen geheim dat er grote interesse was voor die spelers.

Mannen als Pereiro, Isimat en Hendrix lopen langzaam maar zeker uit hun contract. Bij een goed bod was er echt wel het één en ander vertrokken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')