abonnement Unibet Coolblue
pi_181747395
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Als ik ooit nog de jackpot win dan zou ik zoiets best kopen en willen opknappen :D
Dat huisje is niet te koop. Staatsbosbeheer zal er niet om zitten te springen om bewoning in een beschermd natuurgebied toe te staan ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181747416
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb meerdere keren naar oude kerken, winkels en woonboerderijen e.d.gekeken die net wel/net niet in mijn budget zaten, maar je bent met het grootste gemak zo ¤50.000 verder aan reparaties, veranderingen qua indeling, isolatie, verwarming enz.
Tijd geleden op Funda ook een kerk gezien van iemand die die stap WEL gewaagd had met een kerk. Die had een houten hok er in gebouwd waarin de keuken en de slaapkamer zaten met een houtkacheltje enzo, maar is niet verder gekomen dan dat. Ik geloof dat je nog wat houten planken en een zaag enzo op de foto's zag liggen.
Denk dat ze er wel meer aan verspijkerd hebben als ik de verhalen zo hoor. Maar ook bijna alles zelf gedaan of iig zelf geholpen en er dus ook een paar jaar over gedaan en in een niet af huis gewoond. Moet je ook maar tegen kunnen.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_181747474
Verbouwen in bijna net zo’n hel als verhuizen. Ik verheug me er zo ontzettend op
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 11:50:24 #79
74056 crew  ToT
pi_181747519
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat huisje is niet te koop. Staatsbosbeheer zal er niet om zitten te springen om bewoning in een beschermd natuurgebied toe te staan ;)
Zoiets, niet per sé specifiek deze! ;) :D
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:50:30 #80
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_181747521
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:37 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Een neef van mij heeft met zijn vrouw en 2 kinderen zoiets geflikt, paar jaar in een soort van keet gewoond. Ben er nog nooit geweest :@ maar schijnt echt super mooi geworden te zijn.
Ik zou dat niet aandurven :X
Mij lijkt het echt fantastisch om zoiets weer nieuw leven in te blazen :Y
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:50:48 #81
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_181747527
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Zoiets, niet per sé specifiek deze! ;) :D
:Y ik wilde net zeggen :)
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:51:20 #82
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_181747542
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Haha, ik hou er ook wel van ja, maar vind aan de andere kant betonnen vloeren en goede isolatie ook wel weer fijn! :Y
Ja dat snap ik :Y dat is ook zeker belangrijk
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_181747579
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Zoiets, niet per sé specifiek deze! ;) :D
Ik zeg ook alleen maar dat dat specifieke huisje niet te koop is :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 11:52:43 #84
74056 crew  ToT
pi_181747581
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:50 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Mij lijkt het echt fantastisch om zoiets weer nieuw leven in te blazen :Y
Qua idee: absoluut! :Y
Maar als ik er meer bij stil sta en het me allemaal voor de geest ga halen: verschrikkelijk! _O-
Afhankelijk van de grootte van het huis, in wat voor staat het is en wat je er allemaal aan wil veranderen natuurlijk.
Als het houtwerk enzo nog in goede staat is en het is een kwestie van een verwarming aanleggen en hier en daar een paar dingetjes vervangen en naar je smaak inrichten klinkt het zo gek nog niet. :)
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:53:17 #85
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_181747593
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Verbouwen in bijna net zo’n hel als verhuizen. Ik verheug me er zo ontzettend op
Ja wij zijn ook al even bezig met de verbouwing, maar toch vind ik dat veel minder erg dan het verhuizen... al je spullen inpakken en alles is van zijn plek. Daar kan ik heel slecht tegen :X
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_181747607
Ik zit hier echt prima, maar het enige dat ik echt graag zou willen is betere geluidsisolatie en minder verlichting in de straat, haha.
's Nachts gewoon stilte en donker.
Maar dat bestaat bijna nergens meer.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:54:50 #87
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_181747629
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Qua idee: absoluut! :Y
Maar als ik er meer bij stil sta en het me allemaal voor de geest ga halen: verschrikkelijk! _O-
Afhankelijk van de grootte van het huis, in wat voor staat het is en wat je er allemaal aan wil veranderen natuurlijk.
Als het houtwerk enzo nog in goede staat is en het is een kwestie van een verwarming aanleggen en hier en daar een paar dingetjes vervangen en naar je smaak inrichten klinkt het zo gek nog niet. :)
Nee klopt dat is ook zo, maar vaak is dat ook wel een unieke manier om te wonen in rust en ruimte voor een leuk bedragje... ik hou niet zo van de betonnen dozen die hier overal staan in de nieuwbouw wijken. 20 dezelfde huizen op een rijtje.. met allemaal dezelfde gordijntjes in de keuken en keurig gestraatte voortuintjes
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_181747660
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zit hier echt prima, maar het enige dat ik echt graag zou willen is betere geluidsisolatie en minder verlichting in de straat, haha.
's Nachts gewoon stilte en donker.
Maar dat bestaat bijna nergens meer.
De geluiden die ik hier 's nachts hoor zijn vliegtuigen van Schiphol in de verte, af en toe een sirene en af en toe wat auto's. Ik slaap aan een grasveld tussen flats waar families in wonen: over het algemeen lekker stil 's nachts. En ook omdat ik niet direct aan een straat slaap, is het donker genoeg, vooral met verduisterende gordijnen.
En dit is midden in een middelgrote stad. Het kan dus wel.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 11:57:04 #89
74056 crew  ToT
pi_181747669
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Ja wij zijn ook al even bezig met de verbouwing, maar toch vind ik dat veel minder erg dan het verhuizen... al je spullen inpakken en alles is van zijn plek. Daar kan ik heel slecht tegen :X
Ik heb altijd in een puinhoop gewoond. In mijn vorige huis heb ik voordat mevrouw ToT naar Nederland kwam echt alles eindelijk voor het eerst helemaal perfect gesorteerd en opgeruimd.
Stellages op zolder gebouwd om alles mooi op te bergen enzo.
:') En nu is hier de zolder weer een teringzooi omdat ik die stellages niet meer kan opbouwen zoals ik het had. Veel niet benutbare ruimte op zolder helaas, dankzij de indeling.
Stapje voor stapje alles maar een keer uitzoeken. :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 11:57:32 #90
74056 crew  ToT
pi_181747684
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Nee klopt dat is ook zo, maar vaak is dat ook wel een unieke manier om te wonen in rust en ruimte voor een leuk bedragje... ik hou niet zo van de betonnen dozen die hier overal staan in de nieuwbouw wijken. 20 dezelfde huizen op een rijtje.. met allemaal dezelfde gordijntjes in de keuken en keurig gestraatte voortuintjes
Ook weer absoluut mee eens! :Y
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:59:21 #91
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_181747723
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb altijd in een puinhoop gewoond. In mijn vorige huis heb ik voordat mevrouw ToT naar Nederland kwam echt alles eindelijk voor het eerst helemaal perfect gesorteerd en opgeruimd.
Stellages op zolder gebouwd om alles mooi op te bergen enzo.
:') En nu is hier de zolder weer een teringzooi omdat ik die stellages niet meer kan opbouwen zoals ik het had. Veel niet benutbare ruimte op zolder helaas, dankzij de indeling.
Stapje voor stapje alles maar een keer uitzoeken. :)
Ja ik had dat ook en had eindelijk alles op orde, een netjes ritme om alles bij te houden... en nu is alles weer een zooi en inderdaad maar weer afwachten waar alles terecht komt in nieuwe woning :X
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_181747772
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De geluiden die ik hier 's nachts hoor zijn vliegtuigen van Schiphol in de verte, af en toe een sirene en af en toe wat auto's. Ik slaap aan een grasveld tussen flats waar families in wonen: over het algemeen lekker stil 's nachts. En ook omdat ik niet direct aan een straat slaap, is het donker genoeg, vooral met verduisterende gordijnen.
En dit is midden in een middelgrote stad. Het kan dus wel.
De lamp in de galerij hier is kapot *O* dat scheelt al, maar aan de andere kant zit nog een straatlantaarn.
En heb al verduisterende rolgordijnen en een raam afgeplakt met verduisterend plastic.
Debiel slecht slapen blijft het lastig houden :D
Zo hoorde ik laatst een auto ruim een uur stationair draaien wat verder op, waarom doe je dat rond 03:00 :X
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_181747773
Oh ik moet over 20 minuten weg en moet m'n tas nog inpakken.
Weekendje naar het huisje in de foto van ToT :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 12:02:41 #94
74056 crew  ToT
pi_181747784
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh ik moet over 20 minuten weg en moet m'n tas nog inpakken.
Weekendje naar het huisje in de foto van ToT :+
:D Whehe! :D

Kom dan ff gezellig buurten hier! ;)
pi_181747809
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:02 schreef ToT het volgende:

[..]

:D Whehe! :D

Kom dan ff gezellig buurten hier! ;)
Ik zit helaas al helemaal volgepland. Vanavond oppassen, morgen naar familie en zondag de verjaardag van mijn neefje.
Maar ik kom een andere keer wel langs :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 12:04:07 #96
74056 crew  ToT
pi_181747817
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zit helaas al helemaal volgepland. Vanavond oppassen, morgen naar familie en zondag de verjaardag van mijn neefje.
Maar ik kom een andere keer wel langs :)
^O^
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:05:07 #97
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_181747839
De kern van het probleem rotzooi is in feite dat we teveel bezitten.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 12:07:08 #98
74056 crew  ToT
pi_181747873
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:05 schreef peaceman het volgende:
De kern van het probleem rotzooi is in feite dat we teveel bezitten.
_O- So true! :D
Maar ik heb in de loop der jaren wel vrij regelmatig een grote opruimactie gehouden en ben nu ook altijd wel kritisch met wat ik bewaar en wat niet.
Ik ga zo ook weer wat stoelen op Marktplaats zetten. :)
pi_181747915
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:05 schreef peaceman het volgende:
De kern van het probleem rotzooi is in feite dat we teveel bezitten.
Absoluut. Buiten een paar zaken om gaat het meestal om dingen die er al jaren niets staan te doen. Dan kan je het beter wegdoen. en opnieuw starten met zooi maken
L2B's Mixcloud
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:13:21 #100
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_181747967
Heeft iemand trouwens een sjabloon voor een leuke nee - nee sticker?
Ben de reclame wel redelijk beu, maar wil eigenlijk wel een leuke sticker :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')