abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 september 2018 @ 17:29:22 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181754796
Tja, grootste fout is dat je hier voor hem gaat nadenken. Kijk alles kan natuurlijk. Maar grote kans dat hij eerste tegen beter weten in met je af wil de spreken om je toch te kunnen zien en dacht dat het wel zou kunnen. Maar dat hij na een zware avond achter de bar echt kapot was en zich realiseerde dat het zo niet leuk zou gaan zijn.

Wellicht dom gepland van hem maar het is omdat hij graag wilde daten. Dus een beetje begrip kan dan wel.
pi_181756369
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:01 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Het feit dat je vrijwel alleen reageert op mensen die hem een lul vinden, zegt genoeg. Ik hoop voor hem dat jij het afkapt. Kan hij op zoek naar iemand die wel door heeft dat een volwassen leven niet alleen om elkaar draait.
Als je goed kijkt zie je dat ik niet alleen reageer op mensen die hem een lul vinden.
pi_181756412
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:29 schreef Hexagon het volgende:
Tja, grootste fout is dat je hier voor hem gaat nadenken. Kijk alles kan natuurlijk. Maar grote kans dat hij eerste tegen beter weten in met je af wil de spreken om je toch te kunnen zien en dacht dat het wel zou kunnen. Maar dat hij na een zware avond achter de bar echt kapot was en zich realiseerde dat het zo niet leuk zou gaan zijn.

Wellicht dom gepland van hem maar het is omdat hij graag wilde daten. Dus een beetje begrip kan dan wel.
Eens! Daarom heb ik gezegd dat ik het begrijp als hij moe is. En dat ik zelf meteen in bed ben gaan liggen. Maar ben dus wel voorzichtig en wacht nu wel af. Er zijn namelijk genoeg mannen die een smoes verzinnen, omdat ze niet eerlijk durven te zijn of bang dat ze een vrouw kwetsen
pi_181769595
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 00:12 schreef onniedah het volgende:

[..]

Nee dat was ik zeker niet van plan. Is ook totaal niet ter sprake gekomen eigenlijk. Hebben 1 keer gezoend op een feestje en verder alleen nog maar online gechat.
Dus wel een Neukdate

Sowieso een Neukdate

>Je kent hem van zoenend op een feestje
>Hij wilt wel erg laat afspreken
>1. Hij is moe van zijn andere neukers in zijn harem die avond, of 2. kiest voor een knapper neukertje
>Hoe naïef ben je om over bindingsangst al te peinzen? Haha! Hij heeft gewoon deze avond liever een ander gaatje

Echt Trust me. Ik heb ervaring op het gebied van mannen en weet precies hoe ze in elkaar steken als je achter de 'foute' man aanzit. Je bent al gek dat je accepteerd om zo laat af te willen spreken. Behalve als je een slet bent dan.

Leer dit snel af, want een 'foute' man ruikt en merkt meteen wanneer ze misbruik van je kunnen maken. Als ik een man was had ik ook flinke misbruik van jou naiviteit gemaakt.

En niks tegen mannen, er zijn juist heel veel goede mannen. Maar jij bent zo eentje die zich laat gebruiken door foute mannen door je naïviteit. Het probleem is al dat je accepteerd zo laat af te spreken, en het accepteerd dat hij afzegt en jezelf de meeste leugens in je hoofd prent dat hij vast wel bindingsangst heeft, terwijl hij waarschijnlijk gewoon je gratis aangeboden gat voor dit avondje zelfs te min vond.

Tip:
Ga aan jezelf werken

2e tip:
Eerste 3dates niet neuken

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2018 12:38:54 ]
pi_181771812
Ik wil nooit doordeweeks afspreken, omdat mensen gewoon moe zijn van hun werkdag. Ook al zeggen of vinden ze van niet, het kan gewoon beter in het weekend. Ik heb voorstellen gekregen op vrijdagavond enz, dan maak ik er bijv zondag middag van.

Uitgeslapen, ontspannen erin draagt o.a. bij aan goed humeur en verloop. Meestal maak ik de afspraak tussen 13:00-15:00 uur.

Dus hij is eerlijk, durft toe te geven hoe het is gegaan. Geeft zijn grenzen aan, en zorgt voor zichzelf door eigen behoeftes niet te negeren. En heeft zelfs excuses aangeboden. Ik vind zelfs dat je excuses hoort aan te bieden dat je nog laat na zijn dienst nog wil afspreken. Dit geeft hem ook signalen af dat je niet aan hem denkt.

Een situatie is niet naar wens gegaan, zijn reactie hierop geeft groene stoplichten bij mij. Als hij zou komen opdagen terwijl hij zo vermoeid is, dan kan hij niet adequaat reageren op de situatie i.c.m. Grenzen niet durven aangeven, eigen behoeftes negeren enz. Dan zou hij mij rode stoplichten geven.
pi_181771952
Is juist een teken dat hij het serieus neemt, en fit op de date wilt verschijnen. Waarom zo hard-ass, gewoon een andere keer afspreken. Als je hem leuk vind tenminste.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:51:59 #57
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_181772069
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:32 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Dus wel een Neukdate

Sowieso een Neukdate

>Je kent hem van zoenend op een feestje
>Hij wilt wel erg laat afspreken
>1. Hij is moe van zijn andere neukers in zijn harem die avond, of 2. kiest voor een knapper neukertje
>Hoe naïef ben je om over bindingsangst al te peinzen? Haha! Hij heeft gewoon deze avond liever een ander gaatje

Echt Trust me. Ik heb ervaring op het gebied van mannen en weet precies hoe ze in elkaar steken als je achter de 'foute' man aanzit. Je bent al gek dat je accepteerd om zo laat af te willen spreken. Behalve als je een slet bent dan.

Leer dit snel af, want een 'foute' man ruikt en merkt meteen wanneer ze misbruik van je kunnen maken. Als ik een man was had ik ook flinke misbruik van jou naiviteit gemaakt.

En niks tegen mannen, er zijn juist heel veel goede mannen. Maar jij bent zo eentje die zich laat gebruiken door foute mannen door je naïviteit. Het probleem is al dat je accepteerd zo laat af te spreken, en het accepteerd dat hij afzegt en jezelf de meeste leugens in je hoofd prent dat hij vast wel bindingsangst heeft, terwijl hij waarschijnlijk gewoon je gratis aangeboden gat voor dit avondje zelfs te min vond.

Tip:
Ga aan jezelf werken

2e tip:
Eerste 3dates niet neuken
Hardop gelachen.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_181772089
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:29 schreef _Hestia_ het volgende:
Jullie hebben ellaar dus al wel een keer gezien en gezoend? Dan zou ik hem nog wel een kans geven, maar hem wel het initiatief laten nemen voor een volgende afspraak.

Ik had pas een man op Tinder die het 2 keer liet afweten. De eerste keer zei hij op het laatste moment af. Oke, niet leuk, maar kan een keer gebeuren.
Tweede keer had ik een afspraak in de stad, zou rond x uur afgelopen zijn en dan zou ik hem bellen en zou hij daarheen komen. Maar hij nam zijn telefoon niet op (ging wel over), heb nog een uur in de stad gewinkeld, nog een keer gebeld en toen maar naar huis gegaan. En nooit meer wat van gehoord :') Terwijl we wel echt al een paar weken constant appten daarvoor.
Hij kon niet weg vanwege zijn vrouw? :s)
pi_181772117
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:32 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Dus wel een Neukdate

Sowieso een Neukdate

>Je kent hem van zoenend op een feestje
>Hij wilt wel erg laat afspreken
>1. Hij is moe van zijn andere neukers in zijn harem die avond, of 2. kiest voor een knapper neukertje
>Hoe naïef ben je om over bindingsangst al te peinzen? Haha! Hij heeft gewoon deze avond liever een ander gaatje

Echt Trust me. Ik heb ervaring op het gebied van mannen en weet precies hoe ze in elkaar steken als je achter de 'foute' man aanzit. Je bent al gek dat je accepteerd om zo laat af te willen spreken. Behalve als je een slet bent dan.

Leer dit snel af, want een 'foute' man ruikt en merkt meteen wanneer ze misbruik van je kunnen maken. Als ik een man was had ik ook flinke misbruik van jou naiviteit gemaakt.

En niks tegen mannen, er zijn juist heel veel goede mannen. Maar jij bent zo eentje die zich laat gebruiken door foute mannen door je naïviteit. Het probleem is al dat je accepteerd zo laat af te spreken, en het accepteerd dat hij afzegt en jezelf de meeste leugens in je hoofd prent dat hij vast wel bindingsangst heeft, terwijl hij waarschijnlijk gewoon je gratis aangeboden gat voor dit avondje zelfs te min vond.

Tip:
Ga aan jezelf werken

2e tip:
Eerste 3dates niet neuken
:') __!!!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_181772149
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:32 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Dus wel een Neukdate

Sowieso een Neukdate

>Je kent hem van zoenend op een feestje
>Hij wilt wel erg laat afspreken
>1. Hij is moe van zijn andere neukers in zijn harem die avond, of 2. kiest voor een knapper neukertje
>Hoe naïef ben je om over bindingsangst al te peinzen? Haha! Hij heeft gewoon deze avond liever een ander gaatje

Echt Trust me. Ik heb ervaring op het gebied van mannen en weet precies hoe ze in elkaar steken als je achter de 'foute' man aanzit. Je bent al gek dat je accepteerd om zo laat af te willen spreken. Behalve als je een slet bent dan.

Leer dit snel af, want een 'foute' man ruikt en merkt meteen wanneer ze misbruik van je kunnen maken. Als ik een man was had ik ook flinke misbruik van jou naiviteit gemaakt.

En niks tegen mannen, er zijn juist heel veel goede mannen. Maar jij bent zo eentje die zich laat gebruiken door foute mannen door je naïviteit. Het probleem is al dat je accepteerd zo laat af te spreken, en het accepteerd dat hij afzegt en jezelf de meeste leugens in je hoofd prent dat hij vast wel bindingsangst heeft, terwijl hij waarschijnlijk gewoon je gratis aangeboden gat voor dit avondje zelfs te min vond.

Tip:
Ga aan jezelf werken

2e tip:
Eerste 3dates niet neuken
Hahah als je laat afspreekt ben je een slet? Toen ik nog in de horeca werkte (jaren geleden) was het heel normaal om laat af te spreken en echt niet om te neuken.
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:00:12 #61
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181772196
Mja als het een 1e date is kan ik me voorstellen dat wanneer hij helemaal verrot is na de dienst, hij oprecht denkt dat het voor jou niet leuk is als hij er als een gapende zombie bijzit. Zeg hem dat je dan wel een date wil op een dag waarop hij niet druk is, als hij dan weer teleur stelt weet je voldoende.
pi_181783872
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:57 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Hahah als je laat afspreekt ben je een slet? Toen ik nog in de horeca werkte (jaren geleden) was het heel normaal om laat af te spreken en echt niet om te neuken.
Hahaha zo mooi he! Hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Laat afspreken = neukdate, ook al kan je simpelweg niet eerder dan meteen na je werk. En akkoord gaan met die tijd = naïviteit en je gratis gat aanbieden. Prachtige gedachte!
pi_181783961
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 22:47 schreef onniedah het volgende:

[..]

Hahaha zo mooi he! Hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Laat afspreken = neukdate, ook al kan je simpelweg niet eerder dan meteen na je werk. En akkoord gaan met die tijd = naïviteit en je gratis gat aanbieden. Prachtige gedachte!
Dat is gewoon een trolletje. Niet serieus nemen wat die roept.
pi_181784037
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 22:47 schreef onniedah het volgende:

[..]

Hahaha zo mooi he! Hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Laat afspreken = neukdate, ook al kan je simpelweg niet eerder dan meteen na je werk. En akkoord gaan met die tijd = naïviteit en je gratis gat aanbieden. Prachtige gedachte!
Maar heb je al weer wat van hem gehoord inmiddels?
pi_181784676
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 22:47 schreef onniedah het volgende:

[..]

Hahaha zo mooi he! Hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Laat afspreken = neukdate, ook al kan je simpelweg niet eerder dan meteen na je werk. En akkoord gaan met die tijd = naïviteit en je gratis gat aanbieden. Prachtige gedachte!
Trol inderdaad, gaat nergens over. Hebben jullie al een nieuwe datum?
pi_181821100
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:11 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Trol inderdaad, gaat nergens over. Hebben jullie al een nieuwe datum?
Yes! :-D
pi_181821959
Heb je je 6 u lang zitten opmaken ontharen geen masturbatie. Komt ie niet. Klootzak !1
pi_181822039
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:58 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Heb je je 6 u lang zitten opmaken ontharen geen masturbatie. Komt ie niet. Klootzak !1
Hahahah zo dan zou er een aardige plamuur laag op zitten :')
pi_181822092
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:29 schreef _Hestia_ het volgende:
Jullie hebben ellaar dus al wel een keer gezien en gezoend? Dan zou ik hem nog wel een kans geven, maar hem wel het initiatief laten nemen voor een volgende afspraak.
Zo doen we dat hard to get spelen Gurlpauwerrt!!1
pi_181822223
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 19:01 schreef onniedah het volgende:

[..]

Hahahah zo dan zou er een aardige plamuur laag op zitten :')
Wat voor man is het zo'n onbetrouwbare buitenlander zeker (ik ben er ook een en onbetrouwbaar af!)
pi_181836811
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 19:06 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Wat voor man is het zo'n onbetrouwbare buitenlander zeker (ik ben er ook een en onbetrouwbaar af!)
Nee eigenlijk is het een oerhollandse nuchtere bengel!
  dinsdag 11 september 2018 @ 14:01:45 #72
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181836867
Wat een gezeik inderdaad :O
"Hoka Hey!"
pi_181836943
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:29 schreef Hexagon het volgende:
Tja, grootste fout is dat je hier voor hem gaat nadenken. Kijk alles kan natuurlijk. Maar grote kans dat hij eerste tegen beter weten in met je af wil de spreken om je toch te kunnen zien en dacht dat het wel zou kunnen. Maar dat hij na een zware avond achter de bar echt kapot was en zich realiseerde dat het zo niet leuk zou gaan zijn.

Wellicht dom gepland van hem maar het is omdat hij graag wilde daten. Dus een beetje begrip kan dan wel.
;)
"Pools are perfect for holding water"
pi_181837817
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 18:30 schreef onniedah het volgende:

[..]

Yes! :-D
Nou mooi, hopelijk gaat die wel door dan ^O^
pi_181837871
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:47 schreef onniedah het volgende:

[..]

Eens! Daarom heb ik gezegd dat ik het begrijp als hij moe is. En dat ik zelf meteen in bed ben gaan liggen. Maar ben dus wel voorzichtig en wacht nu wel af. Er zijn namelijk genoeg mannen die een smoes verzinnen, omdat ze niet eerlijk durven te zijn of bang dat ze een vrouw kwetsen
Echt einde van de wereld voor je meid hoe lang heb je wakker gelegen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')