abonnement Unibet Coolblue
pi_181738957
Deepstate is volgens mij nog niks. Darkstate waar figuren zoals Kissinger en banken en Illuminati aan de touwtjes trekken. Maar dat gebeurt al een paar eeuwen.
pi_181739178
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:38 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ja maar dat is met satire. 'haha we bedoelen het niet serieus hoor'
Net als Böhmermann. Daar zie je gelijk het verschil met totalitaire dictators.

Overigens zijn ook niet satirische uitspraken van een activist gewoon niet vervolgd vanwege het publieke debat.
Niet dat majesteitsschennis niet volledig zou moeten verdwijnen uit de wet, maar het wordt in de praktijk nauwelijks gehandhaafd en leidt al zeker niet tot jarenlange opsluiting of strafkampen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 6 september 2018 @ 23:20:38 #78
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_181739552
Ik voel wel een tweede Watergate aan komen ... :-) dat word smullen ... >:) >:) >:) _O_

oO/
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 6 september 2018 @ 23:21:31 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181739575
Tjeempig.
Als deze gast niet uit zijn nek lult is het een lafaard.
Naar buiten komen is een goed iets, maar neem dan ontslag. Zeker aangezien er volgens zeggen een groep is. Neem ontslag, spreek je gezamelijk uit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181740203
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Bovendien is "treason" behoorlijk nauw gedefinieerd in de grondwet:

[..]

Nu kun je er veel van vinden, maar het is geen oorlog.
Begrijp ik nu goed dat als de aluhoedjes gelijk hebben en Trump een marionet van Putin is dat NIET als verraad zou tellen ?
  donderdag 6 september 2018 @ 23:49:34 #81
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181740345
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:44 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat als de aluhoedjes gelijk hebben en Trump een marionet van Putin is dat NIET als verraad zou tellen ?
Niet in juridische zin als hoogverraad, lijkt me ja, hoewel deze zinsnede natuurlijk wel wat meer ambigu is: "or in adhering to their Enemies, giving them Aid and Comfort." Ook die zinsnede is denk ik in het licht van oorlog en echte vijanden, niet van toepassing op eventuele samenwerking tussen de Russische staat en presidentskandidaat Trump.

Geen idee wie jij in dezen als aluhoedjes beschouwt.
pi_181740453
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:44 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat als de aluhoedjes gelijk hebben en Trump een marionet van Putin is dat NIET als verraad zou tellen ?
Tellen is een weinig juridische term. Maar nee, het is niet heel waarschijnlijk dat Trump van (hoog) verraad beschuldigd zal worden. Dat is sowieso wel vrij zeldzaam in de VS. Volgens mij een dozijn veroordelingen in totaal in de gehele geschiedenis en de laatste alweer van vlak na WO2.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181741196
Trump vertegenwoordigt tientallen miljoenen bewapende Amerikanen. Als deze burgers het gevoel krijgen dat 'het establishment' of 'de diepe staat' de verkiezingsuitslag saboteert, zullen zij met ondemocratische middelen een gooi naar de macht doen. Daarbij denk ik niet alleen aan een (gewapende) revolutie, maar ook aan het saboteren van toekomstige verkiezingsuitslagen die niet in hun straatje past.

Sinds Trump aantrad wordt hij voortdurend met vals spel gefrustreerd in zijn presidentschap. Ambtenaren lekken vertrouwelijke stukken, zijn vrienden worden vervolgd, zijn orders worden niet uitgevoerd en hij dreigt te worden afgezet. Dit is enorm kortzichtig beleid van de zelfbenoemde 'patriotten' die de VS denken te behoeden voor de grillen van een slechte president. De schade die een slechte president aanricht valt in het niet bij de schade die ontstaat door het opzij zetten van de democratie en de grondwet.
pi_181741251
Het is niet te geloven wat er gebeurd. Gelukkig is Trump een vechter. Hij breekt die hele deep state stukje bij beetje af. De aanvallen in/uit de media worden steeds paniekeriger en steeds minder effectief.
  vrijdag 7 september 2018 @ 00:44:59 #85
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181741331
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 00:37 schreef Nintex het volgende:
Het is niet te geloven wat er gebeurd. Gelukkig is Trump een vechter. Hij breekt die hele deep state stukje bij beetje af. De aanvallen in/uit de media worden steeds paniekeriger en steeds minder effectief.
Ja, dan moet hij de deep state niet eerst zelf benoemen hé.
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:26:08 #86
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181741853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:05 schreef ChrisCarter het volgende:
Lijkt me dat je dit zelfs wel onder (hoog/land)verraad kunt scharen
Trouw zweren aan een president en hem stiekem in georganiseerd verband tegenwerken.

Even los van wat iemand dan ook van hem vindt.
Het is de VS niet Noord-Korea. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 7 september 2018 @ 01:27:25 #87
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181741872
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Typisch weer, hetzelfde toen die roeptoeters in Amsterdam schreeuwden dat ze niet zouden luisteren en hun eigen weg gingen als Wilders MP zou worden. :')

Het is toch moeilijk voor enkelen om de democratie te respecteren zodra die democratie niet aansluit bij hun idealen.

Daarbij heeft mij moeder mij geleerd dat elk verhaal 2 kanten heeft, het valt op dat er alleen maar aandacht is voor de negatieve kanten zodra het over Trump gaat. Ook dit is weer een eenzijdig verhaal, geen namen niets, maar ja het is negatief over Trump dus publiceren we het. En ook dit zal net zoals al die andere honderden negatieve verhalen weer een stille dood sterven, maar het zaadje is geplant de hetze moet immers doorgaan.
Suggereren dat er ook positieve verhalen over Trump zouden kunnen bestaan. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181743648
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Typisch weer, hetzelfde toen die roeptoeters in Amsterdam schreeuwden dat ze niet zouden luisteren en hun eigen weg gingen als Wilders MP zou worden. :')

Het is toch moeilijk voor enkelen om de democratie te respecteren zodra die democratie niet aansluit bij hun idealen.

Daarbij heeft mij moeder mij geleerd dat elk verhaal 2 kanten heeft, het valt op dat er alleen maar aandacht is voor de negatieve kanten zodra het over Trump gaat. Ook dit is weer een eenzijdig verhaal, geen namen niets, maar ja het is negatief over Trump dus publiceren we het. En ook dit zal net zoals al die andere honderden negatieve verhalen weer een stille dood sterven, maar het zaadje is geplant de hetze moet immers doorgaan.
Nouja, Trump started it. Hij heeft ook 8 jaar lang een hetze tegen Obama gevoerd met zijn hele "ZIJN GEBOORTEBEWIJS IS VALS !" claims - waarbij hij ook ambtenaren opriep Obamas bevelen niet uit te voeren omdat Obama in zijn ogen nooit president had mogen worden. Quid pro quo enzo.

Verder heb je gelijk. Men kan ook gewoon openlijk "nee meneer Trump, je bent een eikel en dat gaan we niet doen" zeggen ipv stiekem tegen te werken.
pi_181743802
quote:
VPComDir twitterde op donderdag 06-09-2018 om 13:01:08 The Vice President puts his name on his Op-Eds. The @nytimes should be ashamed and so should the person who wrote the false, illogical, and gutless op-ed. Our office is above such amateur acts. reageer retweet


[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2018 07:17:58 ]
pi_181743881
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep, my bad inderdaad. Toch kan ik me niet voorstellen dat de grondwet toestaat in groepsverband intern de boel expres te saboteren. Lijkt me in elk geval interessant om uit te zoeken.
Lijkt me ook allemaal wat subtieler te gaan. Niet regelrecht orders negeren of letterlijk tegenwerken. Zal veel meer bestaan uit 'onhandige' acties, prioriteiten anders leggen, besluitvorming naar de volgende vergadering doorschuiven, eens wat minder pro-actief reageren.. Dat soort zaken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_181743962
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep, my bad inderdaad. Toch kan ik me niet voorstellen dat de grondwet toestaat in groepsverband intern de boel expres te saboteren. Lijkt me in elk geval interessant om uit te zoeken.
Constitution gaat veel meer over de kaders van de overheid en rechten van burgers, het zou me zeer verbazen als het er ook over het omschreven gedrag gaat.
  vrijdag 7 september 2018 @ 08:51:11 #92
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_181744404
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:36 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Lijkt me ook allemaal wat subtieler te gaan. Niet regelrecht orders negeren of letterlijk tegenwerken. Zal veel meer bestaan uit 'onhandige' acties, prioriteiten anders leggen, besluitvorming naar de volgende vergadering doorschuiven, eens wat minder pro-actief reageren.. Dat soort zaken.
Ik begreep dat ze ook letterlijk documenten/dossiers weghaalden of verstopten. Zulk kinderlijk niveau.
pi_181744414
Trump is the swamp aan het drainen.

We moeten ook zo iemand hier hebben.

Juncker, Merkel, Timmermans etc: allemaal voor het volkstribunaal ermee.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181744439
Trump is nog niet geschikt om een zitplaats te zijn.
Conscience do cost.
pi_181744727
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat er echt nog mensen zijn die geloven dat Trump heel Washington aan het schoonvegen is. Dan let je ook niet echt op wat er gebeurt, maar tel je gewoon het aantal Democraten dat aan het werk is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181744888
Wordt het niet een beetje doorzichtig, hype after hype after hype? Journalisten lopen achter elke worst aan. Ene worst wordt weggehaald, andere wordt voorgehouden en ja hoor, ze rennen weer. En zo gaat het al twee jaar.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:30:36 #97
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181744936
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
Trump is the swamp aan het drainen.

We moeten ook zo iemand hier hebben.

Juncker, Merkel, Timmermans etc: allemaal voor het volkstribunaal ermee.
Toch ben jij best een leuk troll-account.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')