abonnement Unibet Coolblue
pi_181676180
https://www.hartvannederl(...)miste-astrid-rousse/

Hoe kun je in druk Nederland nog verdwijnen? Bovenal bijna drie weken “weg” zijn?
  dinsdag 4 september 2018 @ 01:06:03 #2
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_181676209
Dat dit kan in Nederland
AZ
ALKMAAR
pi_181676230
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 01:06 schreef Durmada het volgende:
Dat dit kan in Nederland
paar dagen oké, maar waar is ze?
Gewoon hop weg..
pi_181676250
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 01:01 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.hartvannederl(...)miste-astrid-rousse/

Hoe kun je in druk Nederland nog verdwijnen? Bovenal bijna drie weken “weg” zijn?
Als je 'Rescue Team Friesland' laat zoeken, terwijl Astrid uit Koog aan de Zaan komt, dan snap ik wel dat er na drie weken nog geen resultaat is.
pi_181676280
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 01:10 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Als je 'Rescue Team Friesland' laat zoeken, terwijl Astrid uit Koog aan de Zaan komt, dan snap ik wel dat er na drie weken nog geen resultaat is.
Hop weggelopen midden in de nacht, ja prima. Maar waar is ze?

Hoe kan iemand weglopen, ik vermoed om zelfmoord te gaan plegen. Maar in druk Nederland dan gewoon niet gevonden wordt.
pi_181676324
Haar zoon zegt: als we haar nu niet vinden, dan houdt het voor mij ook op 🤔

Bijzonder
  dinsdag 4 september 2018 @ 01:24:25 #7
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_181676359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Haar zoon zegt: als we haar nu niet vinden, dan houdt het voor mij ook op 🤔

Bijzonder
Dus het is nu opgehouden
AZ
ALKMAAR
  dinsdag 4 september 2018 @ 01:33:15 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_181676419
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 01:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe kun je in druk Nederland nog verdwijnen?
In Nederland heb je het recht om te verdwijnen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_181677223
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Haar zoon zegt: als we haar nu niet vinden, dan houdt het voor mij ook op 🤔

Bijzonder
Hij kan niet veel anders meer.
  dinsdag 4 september 2018 @ 06:43:21 #10
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_181677303
Dit is een volwassen vrouw. Geen teken van misdrijf.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_181677315
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 06:43 schreef Drekkoning het volgende:
Dit is een volwassen vrouw. Geen teken van misdrijf.
Niet in de media.

[ Bericht 4% gewijzigd door Moonah op 04-09-2018 07:20:05 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_181677354
Ik ken het gebied vrij goed, was er net toevallig nog, het is een behoorlijk compacte woonwijk waar mensen vaak honden uit laten, het is echt merkwaardig dat er helemaal geen spoor is, wat ik me wellicht nog kan voorstellen is dat iemand haar met een auto heeft opgehaald.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 4 september 2018 @ 08:24:46 #13
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181677946
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Haar zoon zegt: als we haar nu niet vinden, dan houdt het voor mij ook op 🤔

Bijzonder
De vermiste vrouw is misschien iemand met een flinke GGZ-historie. Ik ken ook iemand wiens moeder voor de buitenwereld een hartstikke leuk, vlot en vrolijk mens is, terwijl ze al een paar keer een zelfmoordpoging heeft gedaan en periodes heeft waarin ze tegen haar kinderen heeft gezegd dat het 'voor haar niet meer hoeft'. Is al een paar keer opgenomen op de crisisafdeling en als het dan weer redelijk met haar gaat mag ze weer gaan. Daarna begint de cyclus weer van voor af aan. De directe familie weet ervan en een paar vrienden/bekenden maar de buurt en verdere omgeving vertelt ze achteraf gewoon dat ze op vakantie was, als er weer eens toestanden waren. Momenteel gaat het weer even goed, maar daarna komt altijd weer een slechtere periode. De herfst en winter komen er ook weer aan. In de slechtere periodes laat ze soms een tijd niks van zich horen en dan vragen haar kinderen zich regelmatig af wat ze zullen aantreffen als ze langs gaan.

Het zou zo maar iets als bovenstaand kunnen zijn. En dan is de reactie van de zoon redelijk te verklaren. Die zou redelijk gewend kunnen zijn aan het idee dat zijn moeder er een eind aan wil maken en dan is de vraag alleen waar en wanneer haar lichaam gevonden wordt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 4 september 2018 @ 08:27:30 #14
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181677973
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 01:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hop weggelopen midden in de nacht, ja prima. Maar waar is ze?

Hoe kan iemand weglopen, ik vermoed om zelfmoord te gaan plegen. Maar in druk Nederland dan gewoon niet gevonden wordt.
In stedelijk gebied is dat vrij moeilijk. Buiten de randstad is buiten de bebouwde kom en in de natuur of braakliggend terrein wel een plek te vinden waar meerdere dagen een lichaam kan liggen zonder opgemerkt te worden. Of ergens op de bodem van een rivier of kanaal, tot de ontbindingsgassen het lichaam weer naar boven laten drijven.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184420471
En ze is gevonden ;(

https://www.telegraaf.nl/(...)rmiste-astrid-rousse

quote:
ZAANDIJK - Het stoffelijk overschot dat afgelopen vrijdag werd gevonden in bosjes langs de Leeghwaterweg nabij Zaandijk, is van de sinds augustus vermiste Astrid Rousse (53). Dat meldt haar zoon Roberto Guagliardo op Facebook.

Afgelopen maanden werden meerdere grote zoektochten naar Rousse opgezet. Volgens de politie vertrok Astrid ’s nachts van huis zonder spullen. Daarna ontbrak elk spoor, tot vrijdagmiddag het stoffelijk overschot werd aangetroffen langs de drukke provinciale weg. „Einde aan een onzekere periode, na maanden vermist te zijn geweest, is afgelopen vrijdag onze moeder terug gevonden. Bijna vijf maanden waarin we leefden tussen hopen en vrezen. Zojuist hebben wij de zekerheid gekregen. Komende dagen gaan we ons richten op een waardig afscheid”, schrijft haar zoon Roberto.


Een woordvoerder van de politie Noord-Holland kon dinsdagavond geen vragen beantwoorden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_184421055
Verdrietig verhaal, en toch vraag je je direct af hoe en wat. Hoe komt ze daar terecht, hoe is de overleden, hoe kan het dat ze niet opgemerkt is daar ondanks alle zoektochten, ofwel wat is het verhaal. En dit bedoel ik zonder sensatiezucht, gewoon, ik sta versteld hoe je op zo’n plek zolang onopgemerkt kunt blijven.

In en in triest voor alle betrokkenen in ieder geval. Hopelijk kunnen ze haar een mooi en waardig afscheid geven.
pi_184427803
Kennen jullie het gebied bij de leeghwaterweg? Het is daar voornamelijk polder en vlakte. Niemand heeft daar echt wat te zoeken op dat stukje. Daar kom je eigenlijk ook gewoon niet. Ze hebben het gebied wel afgezocht, maar als je op de kaart kijkt, zie je hoe groot het is. Als je niet een grote tent of iets opzet en je beweegt niet, valt het gewoon niet op tussen het water, bebossing en de grond.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_184429709
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 00:58 schreef Kimsywimsy het volgende:
Kennen jullie het gebied bij de leeghwaterweg? Het is daar voornamelijk polder en vlakte. Niemand heeft daar echt wat te zoeken op dat stukje. Daar kom je eigenlijk ook gewoon niet. Ze hebben het gebied wel afgezocht, maar als je op de kaart kijkt, zie je hoe groot het is. Als je niet een grote tent of iets opzet en je beweegt niet, valt het gewoon niet op tussen het water, bebossing en de grond.
Nee ik ken het stuk niet, totaal niet bekend in die omgeving. Is het zo verlaten daar? Dat besefte ik mij niet.
pi_184451135
quote:
Het lichaam dat vrijdag is gevonden op een rietlandje aan de Leeghwaterweg in Zaandam is van de al sinds half augustus vermiste Astrid Rousse (53) uit Koog aan de Zaan.

Dat heeft de politie dinsdagmiddag bevestigd aan de familie.

Lees hier: Astrid Rousse gevonden: dubbel gevoel voor familie

Zoon Roberto Guagliardo is een gebroken mens, maar voelt ook opluchting nu de familie weet dat Astrid Rousse gevonden is. Maanden verkeerden familie en vrienden in onzekerheid, nadat de Koogse in de nacht van 16 op 17 augustus spoorloos verdween.

Over de doodsoorzaak is nog geen duidelijkheid, bevestigt de zoon. Het onderzoek hiernaar duurt voort.

Roberto schrijft vandaag op zijn Facebookpagina: ,,Einde aan een onzekere periode, na maanden vermist te zijn geweest, is afgelopen vrijdag onze moeder terug gevonden. Bijna 5 maanden waarin we leefden tussen hopen en vrezen. Zojuist hebben wij de zekerheid gekregen. Komende dagen gaan we ons richten op een waardig afscheid."

Na de vermissing is op vele manieren naar Astrid Rousse gezocht, met helikopter, speurhonden en ook met grote groepen vrijwilligers. Ook werd in de omgeving van wat nu de vindplaats blijkt, gezocht. Toen werd het lichaam niet aangetroffen.

Afgelopen vrijdag werd het lichaam op een afgelegen eilandje langs de Leeghwaterweg gevonden. Urenlang werd forensisch onderzoek verricht.

De familie gaat de komende dagen kijken hoe zij Astrid Rousse een liefdevol afscheid kunnen geven. Een datum van begrafenis of crematie is nog niet bepaald.

Lees ook: Lichaam gevonden langs N515 in Zaandam
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
pi_184451427
;(
pi_184451460
Sneu, maar wel fijn dat de nabestaanden zekerheid hebben.
pi_184455798
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:40 schreef -Spring het volgende:

[..]

O sorry, ik zie je bericht nu pas.
Joh, geen probleem. ;)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_184457751
Maanden niet gevonden maar nu wel? Kon je er alleen op je schaatsen komen?
Racist
pi_184463799
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:48 schreef Toga het volgende:
Maanden niet gevonden maar nu wel? Kon je er alleen op je schaatsen komen?
Naast wat met je bootje varen is dat zo ongeveer het enige wat daar te doen is inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')