abonnement Unibet Coolblue
pi_181623792
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sta jij niet open voor een korte date? })
Nee.
pi_181623800
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee.
Dacht ik al. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181623805
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja zo voor de grap onder mensen die je elkaar kent kan het wel grappig zijn. Maar om op je datingprofiel te zetten? Terwijl je er totaal anders uit ziet?
Ach als er drie foto's staan, twee normaal en één gekke, nou wat maakt het uit.
pi_181623828
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:03 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ach als er drie foto's staan, twee normaal en één gekke, nou wat maakt het uit.
Ja dan niet zoveel. Maar zijn genoeg vrouwen die alleen maar foto's met filters hebben. Geeft wel een verkeerd beeld.
pi_181623891
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dan niet zoveel. Maar zijn genoeg vrouwen die alleen maar foto's met filters hebben. Geeft wel een verkeerd beeld.
Drie keer bolle ogen is inderdaad wel de crazyness jackpot.
pi_181623930
En die filters verbeteren je hoofd echt flink.
pi_181623946
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Staat ze niet open voor een korte date? Als ze je weer appt?
Nee, staat ze (nog) niet en dat begrijp ik wel. Ze heeft ook even iets te verwerken.

Ik vermoedt / denk dat ze gedacht heeft dat het wel snor zou zitten tussen ons, en dat het tegenviel nadat ze de klik niet voelde..

En ze heeft zelf ook een keer aan mijn kant gezeten, dat ze iemand leuk vond en dat persoon dat niet beantwoordde..

En ze weet hoe dat voelt en wil dat een ander niet aandoen / kwetsen..
pi_181624006
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Blijkbaar is ze helemaal niet klaar voor een nieuw avontuur in haar leven. Maar toch goed van je dat je het gesprek met haar aan gaat. Heeft ze waarschijnlijk op dit moment ook veel meer aan.
Het hoeft ook niet altijd win-win te zijn, maar je hoeft ook niet haar psycholoog te gaan spelen.
Door ons contact is ze ook na gaan denken over hoe ze iemand in haar leven zou moeten laten passen. En dat daar de nodige haken en ogen aanzitten (bijvoorbeeld maar 1x in de 3 weken af kunnen spreken).

Verschil tussen wat ze wil én wat voor haar echt mogelijk is mbt werk en alles eromheen.
pi_181624015
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En ze heeft zelf ook een keer aan mijn kant gezeten, dat ze iemand leuk vond en dat persoon dat niet beantwoordde..

En ze weet hoe dat voelt en wil dat een ander niet aandoen / kwetsen..
Damn, wat een schatje. :D
Balen man. Ehh, Tjah, jammer?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181624046
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Door ons contact is ze ook na gaan denken over hoe ze iemand in haar leven zou moeten laten passen. En dat daar de nodige haken en ogen aanzitten (bijvoorbeeld maar 1x in de 3 weken af kunnen spreken).

Verschil tussen wat ze wil én wat voor haar echt mogelijk is mbt werk en alles eromheen.
Ja één keer per drie weken is natuurlijk niet echt geschikt om een basis te leggen voor iets.
pi_181624054
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Damn, wat een schatje. :D
Balen man. Ehh, Tjah, jammer?
Precies, snap je nu ook waarom ik zelf het ook zeer spijtig vond. Het is ook een schat, en zij weet ook dat ik dat vind :Y O+
pi_181624180
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, snap je nu ook waarom ik zelf het ook zeer spijtig vond. Het is ook een schat, en zij weet ook dat ik dat vind :Y O+
Maar houden jullie nu contact?
pi_181624189
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja zo voor de grap onder mensen die je elkaar kent kan het wel grappig zijn. Maar om op je datingprofiel te zetten? Terwijl je er totaal anders uit ziet?
tja als er 1 zo'n foto tussenzit lijkt het me niet zo erg. Anders is het vooral ongemakkelijk op het moment dat je met iemand afspreekt :')
pi_181624200
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:22 schreef Drug het volgende:

[..]

tja als er 1 zo'n foto tussenzit lijkt het me niet zo erg. Anders is het vooral ongemakkelijk op het moment dat je met iemand afspreekt :')
Behoorlijk ja :P Daarom bij twijfel altijd meer foto's vragen.
pi_181624207
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel om een foto van jezelf te maken....
dat kan
pi_181624221
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Behoorlijk ja :P Daarom bij twijfel altijd meer foto's vragen.
advies uit ervaring?
pi_181624235
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:24 schreef Drug het volgende:

[..]

advies uit ervaring?
Oh nee :P
pi_181624417
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar houden jullie nu contact?
Dat wel, wat eruit komt zien we wel :@
pi_181624625
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 01:04 schreef Caithlinn het volgende: Geloof dat ik me hier ook weer mag aansluiten :{ Maar wat een drama zeg, die date apps; Tinder: waardeloos, veel matches maar niemand zegt wat terug. Gedelete dus Mint; bleh, eerste die ik tegenkwam was mijn ex. Ook gedelete. OkCupid: wel matches maar tot nu toe met rare voorkeuren. Delete... Inner circle: wel matches maar vervolgens kun je er niks tegen zeggen want dan moet je betalen. Bumble: enige waar ik tot nu toe wel leuke matches heb en leuke gesprekken. Nu eens zien of het tot een date komt. Hebben jullie verder nog tips?
Mint?
Ken alleen Linux Mint als echte FOK! nerd zijnde. Is het een app of een datingsite?

Edit:

Nog tips voor de mannen hier die een profiel op Tinder aan gaan maken:
https://www.ad.nl/wetensc(...)ltijd-beet~a524c3e4/
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181624834
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mint?
Ken alleen Linux Mint als echte FOK! nerd zijnde. Is het een app of een datingsite?

Edit:

Nog tips voor de mannen hier die een profiel op Tinder aan gaan maken:
https://www.ad.nl/wetensc(...)ltijd-beet~a524c3e4/
oehh ff lezen 😎
pi_181624896
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:52 schreef Drug het volgende:

[..]

oehh ff lezen 😎
Spoiler alert: Maak vooral goed geschoten foto's waar je alleen en duidelijk op staat. Dus geen filters, zonnebrillen of vissen.

No shit, Sherlock. Maar dat is op zich nog niet genoeg om je matches op te leveren.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_181625928
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

Ach kopje koffie drinken kan geen kwaad en dan terloops haar foto's op je mobiel gaan bekijken en haar de vraag stellen. Vind je jezelf hier echt wel op lijken? Ik zie het namelijk niet. Komt vanzelf wel een leuk gesprek uit.
Ik had dan toch beter met iemand die ik wel aantrekkelijk vind daar kunnen zitten. Nee, ik zou er meteen mee klaar zijn.
  zaterdag 1 september 2018 @ 19:07:01 #123
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181626286
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, staat ze (nog) niet en dat begrijp ik wel. Ze heeft ook even iets te verwerken.

Ik vermoedt / denk dat ze gedacht heeft dat het wel snor zou zitten tussen ons, en dat het tegenviel nadat ze de klik niet voelde..

En ze heeft zelf ook een keer aan mijn kant gezeten, dat ze iemand leuk vond en dat persoon dat niet beantwoordde..

En ze weet hoe dat voelt en wil dat een ander niet aandoen / kwetsen..
Ik zou hier überhaupt niet mee verder gaan, kan alleen maar in tranen eindigen voor jou.
pi_181626443
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 19:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik zou hier überhaupt niet mee verder gaan, kan alleen maar in tranen eindigen voor jou.
Inderdaad. Ik zie ook geen goede reden om er ook maar een minuut tijd aan te besteden.
pi_181628285
Ik heb vorige week vrijdag een leuke jongen gedate. Het viel mij wel op dat hij niet de grootste player is en ik zijn eerste date ever was. De hele date ging over zijn studie en zijn afstudeerproject. Maar ik vind dat cute,leuk en geil moet ik bekennen en ik zoek dat. Ik kan ervan genieten als ik passie op zo gebied zie. Ik heb ook een zwak voor mannen die PhD doen of willen doen!

Ik zelf doe geen flikker qua studiegebied, ben lui/ kan totaal niet concentreren , een flirter ( de vrouwelijke Stiffmeister 2.0), laat andere mannen voor mij werken etc. Ondanks de ingewikkelde master ( waar ik nog steeds veel 10en gek genoeg behaal) die ik doe. Maar ik zoek iemand die mij motiveert en juist tegenovergestelde als ik ben. Ik vind dat sexy en inspirerend! Hij zei tijdens de date dat ik maar de volgende date hem terug moest trakteren op drankjes; hij was wel nog zo gentle om in te zien dat en vrouw het waardeert als een man haar het hof maakt. Hij had mij ook netjes thuis gebracht! Na de date had hij meteen gestuurd dat hij het erg leuk vond en we maar weer snel een volgende date binnenkort moesten inplannen.

Hij heeft mij dagen erna ook om andere dingen opwhatsapp gesproken. Niet veel maar heel af en toe een berichtje uitgewisseld. Geen romantische berichtjes maar vooral over zijn behaalde cijfer, of over zijn familie of over zijn bestuurbare autorace hobby ( ja zo cute vind ik!). We hadden ook nog niet gezoend op de eerste date denk door zijn onervarenheid en nerderigheid. Het is nu al een week later dus gister hinte ik van ja jij hebt een mooi cijfer terug voor je afstuderen nu moet ik je wel trakteren de volgende date. Waarop hij antwoordde: ja nu kom je hier niet meer onderuit en we moeten snel dat nog inplannen. Maar alweer zonder een concrete datum en we zijn al een week verder na onze 1e date... ( We hadden al tientallen keren kunnen neuken)

Ik merk dat ik chagie word dat dit zo traag gaat maar aan de andere kant wil ik niet pushen en gewoon afwachten. Ik heb ondertussen wel alweer 3 verschillende andere dates ofzo tussendoor gehad en heb maandag weer een date met iemand staan. Ik ben vrij geliefd op Tinder/ meeste mannen en kan zo een date krijgen als ik wil. Maar waarom reageren gvd die nerds nooit en precies weer zo eentje die ik leuk vind. Ik ben vrij kritisch, zie ik een keer een pareltje, happen die nou net weer niet! Waarom zo traag? Ik heb niet alle tijd. Ben alweer 10mannen naast hem verder. Pffff

Het kutte is hij is helemaal mijn type:
-nerd
-bruin/ blond haar met blauwe of groene ogen
-perfecte neus , kaaklijn en lippen
-praat over zijn studie/ wetenschap hele avond door en ik moet hem daarin dimmen en afkappen
-niet atletisch gebouwd: een buikje en niet te smal
-betweter
-op date en liefdes gebied nog zo onschuldig/puur/ niet op gefocust
Niet zo rasrechte player als ik ( dat zijn mijn mannelijke vrienden, maar no romance naar hun)

Zucht die wil ik

*Stiffmeister meets braaf PhD pareltje*

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2018 20:48:25 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')