abonnement Unibet Coolblue
pi_181527241
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen.
Ik heb zo een vermoeden dat jij de oorzaak was van die platonische dates.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181527246
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat willen vrouwen toch, een badboy die nooit reactie geeft, hun als vuil behandelen.
Dat weet ik ook wel. Sterker nog, ik heb eigenlijk alleen succes bij vrouwen als ik hen niet zie staan en ietwat lomp behandel. Maar dat mag je niet zeggen hier, want dat is niet zooohooo. Alleen incels zeggen dahat. Vrouwen vallen juist op lieve mannen huilhuil.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181527258
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb zo een vermoeden dat jij de oorzaak was van die platonische dates.
Volgens mij heb ik dat nergens ontkent toch. Heb al eerder gezegd dat ik nogal koud over kan komen.
pi_181527296
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat nergens ontkent toch. Heb al eerder gezegd dat ik nogal koud over kan komen.
Ik zou me aardig genaaid voelen als man. Alsof je HEM aan het lijntje houdt, ik snap er geen kut meer van...

Jij moet echt bij jezelf na gaan wat je wilt en hoe je ervoor zorgt dat je dat krijgt... I.p.v. 12 dates afstandelijk daten met Badr.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181527320
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ff serieus. stel niet zulke simpele vragen.

Beschrijf het ideale uiterlijk van het type man waar ik op val. Dat betekent niet dat ik gelijk met ze het bed in duik.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar met mijn ideale type vrouw zou ik gelijk het bed in duiken. Nee, ik zou de slaapkamer niet eens halen en haar in het halletje nog tegen de muur aan duwen :9 O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 28-08-2018 20:28:55 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181527326
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou me aardig genaaid voelen als man. Alsof je HEM aan het lijntje houdt, ik snap er geen kut meer van...

Jij moet echt bij jezelf na gaan wat je wilt en hoe je ervoor zorgt dat je dat krijgt... I.p.v. 12 dates afstandelijk daten met Badr.
Nou ja zelf was het ook geen playboy ... Maar dat is een dingetje waar aan gewerkt moet worden ja :P
pi_181527328
Bewaar je de seks dan tot het huwelijk ( serieuze vraag)?
pi_181527330
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:19 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar met mijn ideale type vrouw zou ik gelijk mee het bed in duiken. Nee, ik zou de slaapkamer niet eens halen en haar in het halletje nog tegen de muur aan duwen :9 O+
Ja maar das het verschil tussen mannen en vrouwen.
pi_181527334
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:19 schreef Pleaserr het volgende:
Bewaar je de seks dan tot het huwelijk ( serieuze vraag)?
Nee.
pi_181527368
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat nergens ontkent toch. Heb al eerder gezegd dat ik nogal koud over kan komen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:21:44 #86
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181527372
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:16 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. Sterker nog, ik heb eigenlijk alleen succes bij vrouwen als ik hen niet zie staan en ietwat lomp behandel. Maar dat mag je niet zeggen hier, want dat is niet zooohooo. Alleen incels zeggen dahat. Vrouwen vallen juist op lieve mannen huilhuil.
Uiteindelijk willen vrouwen veroverd worden natuurlijk en niet iemand hebben die zich meteen al geeft. Denk dat het vooral daarmee te maken heeft.

Incels :') laat die maar janken in plaats van zelf kijken wat ze anders kunnen doen.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:22:04 #87
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181527377
Je hoeft daar niet aan te werken toch. Je doet niets illegaals ofzo. Als je erzelf last van hebt oke.. dan is het misschien slim om wat te veranderen. Maar je hoeft wat mij betreft helemaal niet te veranderen omdat je koud over kan komen of iemand aan het lijntje houdt of blabla. Dat is gewoon je goed recht
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181527386
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Denk alleen maar dat ze de hele dag van een afstandje mag kwijlen. En dan met een nat slipje naar huis...
Ik heb recentelijk met twee 'Innocents' gedate. Een via FOK en 1 via Meet Up. Beiden superknap, maar een buying temperature van vat vloeibaar stikstof :')

Yasmin33 is idem dito.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181527389
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar das het verschil tussen mannen en vrouwen.
Mwoah. Komt vaker voor bij mannen misschien. Maar is geen genderspecifiek iets hoor.
Gek? kan je dat eten?
pi_181527407
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik heb recentelijk met twee 'Innocents' gedate. Een via FOK en 1 via Meet Up. Beiden superknap, maar een buying temperature van vat vloeibaar stikstof :')

Yasmin33 is idem dito.
Ik weet niet wat een innocent is?
pi_181527416
onschuldig
pi_181527419
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:23 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Mwoah. Komt vaker voor bij mannen misschien. Maar is geen genderspecifiek iets hoor.
Geloof dat mannen wel wat makkelijker sex hebben zonder een connectie met die persoon.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:24:31 #93
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181527421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat een innocent is?
Preuts/Afwachtend?
pi_181527431
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Preuts/Afwachtend?
Oh nou dan ben ik dat.
pi_181527460
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geloof dat mannen wel wat makkelijker sex hebben zonder een connectie met die persoon.
Ging over je ideale type toch? Die heb ik ook wel eens na een uur mee naar huis gesleept...

Dan is er in ieder geval genoeg van een connectie.
Gek? kan je dat eten?
pi_181527482
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:26 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ging over je ideale type toch? Die heb ik ook wel eens na een uur mee naar huis gesleept...

Dan is er in ieder geval genoeg van een connectie.
Na een uur.... Nee dat zou ik nooit doen.

Sorry jongens. Dan ben ik maar zon innocent ofzo. _O-
pi_181527492
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar das het verschil tussen mannen en vrouwen.
Nee, dat is niet waar, want zoals ik al vertelde ben ik zaterdag zelfs letterlijk bij een vrouw uit bed geklommen omdat ik niet zo nodig hoefde.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181527501
Tja , iedereen doet het op zijn of haar eigen manier, alleen kan ik me niet voorstellen dat het prettig is, al die dates en geeneens een zoen.

Als je date voel je toch snel of er een klik is en dan maak je wat contact en als het goed zit wordt er dan toch gewoon vanzelf gezoend.
( als iemand uit principe op eerste date niet wil zoenen is dat ook prima).

Merk je dat het er niet inzit of er geen progressie is, dan kap je er mee omdat het gewoon geen nut heeft. Meestal voel je dat dan beiden ook wel aan. Meestal gaat het vanzelf maar anders doe je desnoods een poging , wil de ander niet dan kan dat kut zijn, maar dat is voor mij minder kut dan door te gaan met iets dat alleen maar de kwelling verlengt.

Of is er een ( extreme ) angst dat het misgaat , waardoor beiden 0 risico durven te nemen en maar blijven aanmodderen? Ik kan me er echt niks bij voorstellen...
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:29:27 #99
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181527508
Date facetimede net spontaan O+ worden nog een paar lange dagen dit :’).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:29:42 #100
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181527514
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:13 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Lijkt me geen gekke vraag hoor, denk dat de meeste meiden er niet vies van zouden zijn als ze de keuze hadden om met hun favo ( Enrique , Bieber etc) een ONS te hebben.
Mannen trouwens ook niet van een ONS met een dame naar hun keuze.

Denk dat er veel meer ja dan nee zouden zeggen , hoe vaak krijg je nou zon kans :p
Dit is typisch iets wat iemand die weinig tot geen exen oprecht kan geloven. Laat me het uitleggen. Genoeg mensen hebben gewoon leuke exen. Die eindigen uiteindelijk met een vriendin en gezin. Die hoeven niet meer een celebrity te neuken omdat ze dat naar hun idee al gedaan hebben in hun tienerjaren. Die zijn blij met wat ze bereikt hebben en hoeven niet kutje x ook nog toe te voegen. Die 'kans' met een celebrity is alleen belangrijk als je exen meiden zijn die helemaal niet knap waren bijvoorbeeld. En ja er zijn altijd uitzonderingen en bla. Maar om nee te zeggen is niet zo moeilijk als dat jij wil voordoen dat het is. Zeker niet als ik me bedenk dat ik mijn vriendin dan ook zou moeten laten neuken met een andere gast.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')