abonnement Unibet Coolblue
pi_181534790
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:10 schreef hhh38 het volgende:
Zo frustrerend dat Ajax en (waarschijnlijk) PSV nu ¤40M gaan verdienen met de CL en wij van dat geld van vorig jaar nauwelijks beter zijn geworden.
Proberen weer een beetje op te krabbelen en met aantrekkelijk voetbal plek 3 te bemachtigen. Meer zit er de komende jaren waarschijnlijk toch niet in. PSV maar met name Ajax ligt mijlenver voor.
blablablabla
pi_181535019
Ah joh die potjes tegen Trencin ieder jaar zijn toch ook leuk

Toch weer 2 EU wedstrijden hop
  woensdag 29 augustus 2018 @ 07:49:00 #78
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181536888
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je spoort ook niet als je iemand die net een WK als basisspeler heeft gespeeld laat spelen tegen jong VVV/Helmond Sport.
Zo waar!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 08:06:37 #79
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181537040
Die van hooidonk heeft gewoon gelijk. Zelfs nederlandse clubs moeten aan de oliesjeik als je ooit nog een rol van betenis wilt spelen in europa (ajax zit in weze al aan de oliesjeik via de aandelenuitgifte).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181537304
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 07:49 schreef govie het volgende:

[..]

Zo waar!
Prima dat hij in Feyenoord 2 er met de pet naar gooit maar dan snap ik Gio ook wel dat hij hem geen basisplek geeft. Van mij mag die Tapia opbokken geef een jonge speler als Wehrmann maar zijn plek.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 08:59:55 #81
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181537614
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:34 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Prima dat hij in Feyenoord 2 er met de pet naar gooit maar dan snap ik Gio ook wel dat hij hem geen basisplek geeft. Van mij mag die Tapia opbokken geef een jonge speler als Wehrmann maar zijn plek.
Tapia is net als amrabat, larsson etcetcetc.... Heeft nooit een echte kans op zijn natuurlijke positie gekregen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 09:26:57 #82
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181538077
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je spoort ook niet als je iemand die net een WK als basisspeler heeft gespeeld laat spelen tegen jong VVV/Helmond Sport.
Ja want als je bij Peru( :') ) speelt ben je 100% een topper!

Tapia kan er echt geen ene kut van. Wat een miskoop. Hoe kunnen ze zo'n speler gescout hebben.

Is ie tactisch sterk? Nee.
Is ie snel? Nee.
Heeft ie scorend vermogen? Nee.
Betrouwbaar achterin? Nee.
Is ie slordig aan de bal? Ja!

Top! Dan nemen we m ^O^
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181538135
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:59 schreef govie het volgende:

[..]

Tapia is net als amrabat, larsson etcetcetc.... Heeft nooit een echte kans op zijn natuurlijke positie gekregen.
Amrabat speelde rechtshalf/rechtsback bij utrecht, heeft dat bij ons ook gewoon mogen spelen. Een beetje meer centraal, so what? Scheelt dermate weinig dat hij het gewoon had kunnen laten zien. Heeft hij ook wel in enige mate gedaan, maar het was (tot dusverre nog) niet goed genoeg, maar heeft niet zo veel met de positie te maken

Larsson speelde bij Heerenveen op exact dezelfde positie als dat hij bij ons geposteerd wordt, ook gewoon linksbuiten, en kwam daar ook altijd naar binnen, een vrije rol noemde ze dat. Bij ons moet hij alleen iets meer vanuit taken voetballen, wat schijnbaar lastig is voor hem.

Tapia speelde bij Twente ook gewoon vaak CV (zeker in het laatste seizoen), maar daar vond ik hem bij Twente ook al niet excelleren, die zou ik dus ook nog wel graag terugzien op het middenveld, waar hij bij Peru ook zijn beste wedstrijden speelt.

Dat je sommige spelers graag op andere posities zou willen zien (zoals Larsson op 10) is juist hen op een niet-natuurlijke positie inbrengen. Ik zeg niet dat dat een slecht idee is, maar dat eindeloze onzinnige gezever over "die Gio zet ze niet op hun natuurlijke plek" is echt onnozel.

Het lijkt me dat wanneer we St Juste en Malacia (of later Haps weer) op de backs hebben, en hen wat dieper opstellen, Tapia naast Clasie opstellen, en RVP op 10 en Jorgensen weer in de spits, dat alles een stuk beter zou renderen, omdat je dan veel meer beweging in je team hebt, meer mensen die de aanvallende opties willen zoeken.

En ach, dan speelt St Juste op RB ipv CV, hij brengt daar wel dreiging, veel meer dan wat hij zou kunnen realiseren op een CV (omdat het onverwantwoord zou zijn om hem daar zoveel aanvallende meters te laten maken)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_181538185
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja want als je bij Peru( :') ) speelt ben je 100% een topper!

Tapia kan er echt geen ene kut van. Wat een miskoop. Hoe kunnen ze zo'n speler gescout hebben.

Is ie tactisch sterk? Nee.
Is ie snel? Nee.
Heeft ie scorend vermogen? Nee.
Betrouwbaar achterin? Nee.
Is ie slordig aan de bal? Ja!

Top! Dan nemen we m ^O^
[ afbeelding ]
Ik vind hem tactisch niet zwak hoor, zoekt alleen (tegen welk risico dan ook) de aanvallende en voetballende optie. Moet je dus niet op je CV, maar op je middenveld niet per se een probleem.

Verder vind ik hem ook wel sterk in de duels. Ik wil hem nog niet afschrijven als miskoop in ieder geval :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 09:31:47 #85
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181538192
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja want als je bij Peru( :') ) speelt ben je 100% een topper!

Tapia kan er echt geen ene kut van. Wat een miskoop. Hoe kunnen ze zo'n speler gescout hebben.

Is ie tactisch sterk? Nee.
Is ie snel? Nee.
Heeft ie scorend vermogen? Nee.
Betrouwbaar achterin? Nee.
Is ie slordig aan de bal? Ja!

Top! Dan nemen we m ^O^
[ afbeelding ]
Tapia heeft nog geen eerlijke kans gekregen op z'n eigen positie. Als je tegen de beste teams in de Zuid-Amerikaanse kwalificatie overeind kan blijven kan je echt wel voetballen. Bewust wat mindere kwaliteiten belichten kan je bij elke speler.

Hij heeft uitstekend loopvermogen, geweldige tackles en prima passing en techniek. Ik denk zelfs dat ie beter dan Vilhena zou spelen op zijn positie.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 10:09:09 #86
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181539035
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Amrabat speelde rechtshalf/rechtsback bij utrecht, heeft dat bij ons ook gewoon mogen spelen. Een beetje meer centraal, so what? Scheelt dermate weinig dat hij het gewoon had kunnen laten zien. Heeft hij ook wel in enige mate gedaan, maar het was (tot dusverre nog) niet goed genoeg, maar heeft niet zo veel met de positie te maken

Larsson speelde bij Heerenveen op exact dezelfde positie als dat hij bij ons geposteerd wordt, ook gewoon linksbuiten, en kwam daar ook altijd naar binnen, een vrije rol noemde ze dat. Bij ons moet hij alleen iets meer vanuit taken voetballen, wat schijnbaar lastig is voor hem.

Tapia speelde bij Twente ook gewoon vaak CV (zeker in het laatste seizoen), maar daar vond ik hem bij Twente ook al niet excelleren, die zou ik dus ook nog wel graag terugzien op het middenveld, waar hij bij Peru ook zijn beste wedstrijden speelt.

Dat je sommige spelers graag op andere posities zou willen zien (zoals Larsson op 10) is juist hen op een niet-natuurlijke positie inbrengen. Ik zeg niet dat dat een slecht idee is, maar dat eindeloze onzinnige gezever over "die Gio zet ze niet op hun natuurlijke plek" is echt onnozel.

Het lijkt me dat wanneer we St Juste en Malacia (of later Haps weer) op de backs hebben, en hen wat dieper opstellen, Tapia naast Clasie opstellen, en RVP op 10 en Jorgensen weer in de spits, dat alles een stuk beter zou renderen, omdat je dan veel meer beweging in je team hebt, meer mensen die de aanvallende opties willen zoeken.

En ach, dan speelt St Juste op RB ipv CV, hij brengt daar wel dreiging, veel meer dan wat hij zou kunnen realiseren op een CV (omdat het onverwantwoord zou zijn om hem daar zoveel aanvallende meters te laten maken)
1. Amrabat heeft mijn inziens nooit een echte kans gehad, stond vaak als verdediger wat hij niet is. Hij werd teveel rondgeswitched dit terwijl hij een centrale middenvelder is. Herinner je vormer nog, is speler van het jaar in belgie en verfoeit in rotterdam alsof hij niet kon voetballen;
2. Tapia heeft dat ook onder gio, die jongen moet lekker op het middenveld spelen of ertussen maar het is logischerwijs geen centrale verdediger;
3. Larsson zijn beste tijd was in de as als linkerspits of nummer 10 en niet aan de vleugel. De laatste seizoen van larsson bij heerenveen op de vleugel was ook helemaal niet hoogstaand ivt voorgaande seizoenen. Larsson kan steekpasses prima geven en schieten vanuit de as en verdient daarom een rol in de as. Als je dit niet van plan bent dan moet je hem in principe verkopen is mijn mening;
4. St. Juste zijn beste tijd was als cv, waarom staat hij dan in hemelsnaam soms als vleugelverdiger. Het is ridicuul, je kan zelfs middenvelders en aanvallers omturnen tot back, maar een goede CV is gewoon 10x meer waard zie de ligt, stam, boer etcetc.

En ik kan zo nog wel even doorgaan met mijn lijstje. We kopen spelers met potentie maar laten ze niet vaak spelen op diezelfde positie of in diezelfde rol als toen ze goed waren en dat is m.i. kapitaalvernietiging. Dit nog naast het vertrouwen geven aan spelers. Als jij toornstra meer dan 1 jaar lang ziet falen en je krijgt als bankspelers geen kans, wat zou jij dan vinden van giovanni van bronckhorst? Een paardenlul, leugenaar en incapabel dus ik begrijp dat sentiment over giovanni best wel.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 10:13:57 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181539155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 09:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja want als je bij Peru( :') ) speelt ben je 100% een topper!

Tapia kan er echt geen ene kut van. Wat een miskoop. Hoe kunnen ze zo'n speler gescout hebben.

Is ie tactisch sterk? Nee.
Is ie snel? Nee.
Heeft ie scorend vermogen? Nee.
Betrouwbaar achterin? Nee.
Is ie slordig aan de bal? Ja!

Top! Dan nemen we m ^O^
[ afbeelding ]
Heb je hem bij Peru zien spelen? Had gewoon Messi in zijn zak
Laffe huichelaar
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2018 @ 10:14:30 #88
35723 crew  GGMM
pi_181539174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Heb je hem bij Peru zien spelen? Had gewoon Messi in zijn zak
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 10:15:36 #89
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181539201
St Juste als rechtsback vind ik ergens ook zonde al doet hij dat gewoon goed. En we hebben niet echt goede alternatieven. Daarom moet er gewoon een rechtsback worden gekocht.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 10:19:08 #90
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181539285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Heb je hem bij Peru zien spelen? Had gewoon Messi in zijn zak
Ook Messi heeft wel eens een slechte dag. Zeker bij Argentinië.

Maar het zegt genoeg dat er al een jaar over die wedstrijd wordt gesproken, omdat het eigenlijk een wonder was dat zo'n matige voetballer een goede wedstrijd speelde tegen Messi.

Misschien moeten we Ron Vlaar ook maar halen, die had Messi ook in z'n zak.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator woensdag 29 augustus 2018 @ 10:19:52 #91
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181539311
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef satecl het volgende:

[..]

Ook Messi heeft wel eens een slechte dag. Zeker bij Argentinië.

Maar het zegt genoeg dat er al een jaar over die wedstrijd wordt gesproken, omdat het eigenlijk een wonder was dat zo'n matige voetballer een goede wedstrijd speelde tegen Messi.

Misschien moeten we Ron Vlaar ook maar halen, die had Messi ook in z'n zak.
Hij speelde Rakitic en Modric ook uit de wedstrijd.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 10:25:05 #92
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181539452
Ik denk dat Tapia door velen zwaar onderschat wordt. Hij is echt een goede voetballer, zeker als middenvelder. Maar wel een Zuid-Amerikaanse middenvelder.

Als CV heeft hij het niet eens zo slecht gedaan, maar er blijven in zijn spel teveel risico's zitten voor die positie, maar dat geldt eigenlijk ook voor Jan-Arie, te weinig killer.

Eigenlijk zou het hij best tot zijn recht komen in de punt naar achteren op het middenveld. Maar daar staat Clasie dus al en die is opbouwend beter en sneller.

Hij gaat nog wel van nut zijn voor ons als invaller en back-up, maar voor hem zelf zou het beter zijn als hij verkocht zou worden om ergens anders een grote meneer te worden.
pi_181539820
Tapia is echt een klasse voetballer. Veel durf, goede passing en overzicht. Kan in een hoog tempo spelen.

Hij hoort zeker tot de beste 11 spelers van onze selectie.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 10:43:22 #94
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181539895
Tapia is een bizarre speler. Messi uitschakelen is nog het beste voorbeeld geweest maar Peru heeft een vrij sterke ploeg en daarin is Tapia erg belangrijk geweest. Ze werden ook derde in de Copa Americana, en hadden voor die onverdiende nederlaag tegen Denemarken al een jaar niet verloren.

Wat Tapia opbreekt - binnen en buiten het veld - is nonchalance. Hij vindt het allemaal wel best, lijkt het. Tapia heeft echt enorm veel talent en een paar wedstrijden vorig seizoen was ie verschrikkelijk goed. Maar hij mist de peper in zijn reet om constant te zijn, om te denken: “hoe is het godverdomme nou mogelijk dat ík - basisspeler op het WK - reserve ben en dat matige jongens als Toornstra en van der Heijden wél spelen??”. Voor Gio is het wel prima, Tapia zeurt niet en bankt gewoon lekker, maar ik begrijp niet dat Tapia het zelf wel prima vindt.
Makkelijk tweede.
pi_181539938
Tapia komt toch terug van een blessure? Misschien speelde hij daarom gisteren minder. Op het middenveld prima, Gio heeft zich daar recent ook nog positief over uitgesproken.
blablablabla
pi_181540218
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:39 schreef Oldground het volgende:
Tapia is echt een klasse voetballer. Veel durf, goede passing en overzicht. Kan in een hoog tempo spelen.

Hij hoort zeker tot de beste 11 spelers van onze selectie.
Als je 10 dingen goed doet en 1 ding cruciaal fout ben je een circusvoetballer. Ook constant zijn (mentale aspect) is profvoetbal. Wat hij fout doet is meer een mindset/focus en minder talent. Ze moeten hem eens een goed pepmiddel geven voor de wedstrijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2018 10:57:44 ]
pi_181540382
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je 10 dingen goed doet en 1 ding cruciaal fout ben je een circusvoetballer. Ook constant zijn (mentale aspect) is profvoetbal. Wat hij fout doet is meer een mindset/focus en minder talent. Ze moeten hem eens een goed pepmiddel geven voor de wedstrijd.
Toch zie ik het veel liever dan spelers die consequent slecht zijn.

Hij heeft ook nooit langere tijd op het middenveld kunnen spelen en zodoende ritme opdoen. Dan zul je zien dat die fouten (die hij als centrale verdediger gemaakt heeft) er zo uit zijn.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181540490
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tapia is een bizarre speler. Messi uitschakelen is nog het beste voorbeeld geweest maar Peru heeft een vrij sterke ploeg en daarin is Tapia erg belangrijk geweest. Ze werden ook derde in de Copa Americana, en hadden voor die onverdiende nederlaag tegen Denemarken al een jaar niet verloren.

Wat Tapia opbreekt - binnen en buiten het veld - is nonchalance. Hij vindt het allemaal wel best, lijkt het. Tapia heeft echt enorm veel talent en een paar wedstrijden vorig seizoen was ie verschrikkelijk goed. Maar hij mist de peper in zijn reet om constant te zijn, om te denken: “hoe is het godverdomme nou mogelijk dat ík - basisspeler op het WK - reserve ben en dat matige jongens als Toornstra en van der Heijden wél spelen??”. Voor Gio is het wel prima, Tapia zeurt niet en bankt gewoon lekker, maar ik begrijp niet dat Tapia het zelf wel prima vindt.
Hij is inderdaad wat nonchalant, maar heb wel het idee dat hij heel erg ontevreden is op dit moment, wat natuurlijk goed te begrijpen is.

Dat die nonchalance daar nu deels ook uit voor komt zegmaar, terugkomend op hoe Duveldrinker hem heeft zien spelen bij de reserves.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181540805
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef Oldground het volgende:

[..]

Toch zie ik het veel liever dan spelers die consequent slecht zijn.

Hij heeft ook nooit langere tijd op het middenveld kunnen spelen en zodoende ritme opdoen. Dan zul je zien dat die fouten (die hij als centrale verdediger gemaakt heeft) er zo uit zijn.
Ja ik ook, maar na 3 cruciale fouten in simpele situaties met doelpunten als gevolg ben je dat snel weer vergeten. Het is geen kleuterklas.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:30:34 #100
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_181541034
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar na 3 cruciale fouten in simpele situaties met doelpunten als gevolg ben je dat snel weer vergeten. Het is geen kleuterklas.
In dat kader ben ik, waarschijnlijk als een van de weinigen, ook niet zo vreselijk happy met Bijlow als eerste keeper. Die gaat, wat gezien zijn leeftijd en onervarenheid logisch is, nog veel fouten maken. Dat gaat punten kosten. Ik vond het afgelopen zondag ook al niet erg zeker ogen, vooral bij het uitkomen.

Feyenoord is een topclub, of zou dat in ieder geval moeten zijn, en dat is geen plek om lekker ervaring op te doen. Ik zou hem eerst maar eens 1 of 2 jaar verhuren aan een eredivisieclub om de kinderziektes eruit te halen. Daarna zou hij best eens een hele goede keeper kunnen worden voor ons.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')