abonnement Unibet Coolblue
pi_181477973
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Tot die conclusie waren we al gekomen, echter nog geen uitsluitsel of zij ook goed gekomen was (hihaho)
Jajoh ik ben katertraag lamemetrust.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_181478067
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:05 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat als je altijd dik ingepakt ben je jezelf 'verpest' :Y
Filijpijntjes lopen bij ons 't liefst in de zomer nog met een winteroverall aan..

En dan is het fucking 38 graden in Murmansk :')
  zondag 26 augustus 2018 @ 18:45:24 #78
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_181478546
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan heeft hij het maar gehad en kan hij zich volledig focussen op jouw erogene zones en orgasmen toch? Dus hoezo mislukt?
Been there done that O-)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zondag 26 augustus 2018 @ 18:51:54 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181478719
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jajoh ik ben katertraag lamemetrust.
Bejaarde muts O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:00:10 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_181478958
Robin, i feel your pain... wij hebben nu al 2 dagen een 55 inch smart tv, ipv een beeldbuis :D
Maar het is geniaal! Netflix, uitzendingen gemist op zo'n scherm.

Op sta ze morgen Zeefje, ik zou ook om deze tijd maar mijn schouder is nu helemaal kapot, zoveel pijn. Donderdag verdraait wat al nog niet goed was maar dit gaat helemaal de verkeerde kant op
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:05:21 #81
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181479101
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Robin, i feel your pain... wij hebben nu al 2 dagen een 55 inch smart tv, ipv een beeldbuis :D
Maar het is geniaal! Netflix, uitzendingen gemist op zo'n scherm.

Op sta ze morgen Zeefje, ik zou ook om deze tijd maar mijn schouder is nu helemaal kapot, zoveel pijn. Donderdag verdraait wat al nog niet goed was maar dit gaat helemaal de verkeerde kant op
Jullie dachten, dan gaan we meteen all the way? _O-
Helemaal bij de tijd nu! ^O^

Minder goed te horen dat je jezelf de vernieling in aan het helpen bent!
Je hebt maar 1 lijf, doe je wel extra voorzichtig? Je moet er nog zo lang mee doen.
  Official ESF Kreviewer zondag 26 augustus 2018 @ 19:26:38 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181479686
De nmlk meet gisteravond was trouwens erg leuk. Een soort Fokmeet maar dan zonder nickname.
Paar uur rondgewandeld op de proefeet en daarna op het terras gezeten.

Wel jammer dat er drie mensen nogal last-minute af hadden gezegd.

Volgende week of die week erop met een grotere groep naar de Veluwe. Oh en misschien nog vrijdag naar de proefeet in Enschede.
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:29:40 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181479766
Grmmbbll. Land inzicht en er niet af mogen.. en dan gaan jullie het ook nog over sex hebben... }:|

Plaatje bij het praatje:

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181479914
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:29 schreef Barreltje het volgende:
Grmmbbll. Land inzicht en er niet af mogen..
I feel ya..
pi_181479981
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:26 schreef Kreator het volgende:
De nmlk meet gisteravond was trouwens erg leuk. Een soort Fokmeet maar dan zonder nickname.
Paar uur rondgewandeld op de proefeet en daarna op het terras gezeten.

Wel jammer dat er drie mensen nogal last-minute af hadden gezegd.

Volgende week of die week erop met een grotere groep naar de Veluwe. Oh en misschien nog vrijdag naar de proefeet in Enschede.
Tof!
Laser gamen afgelopen vrijdag was ook erg leuk.
Nadat ik het eerste lastige kwartier doorgekomen was dan. En zijn (logisch) wel wat groepen ontstaan die zich samen inschrijven voor events en ik voelde me alsof ik de enige was die niemand kende. ;( Hielp ook niet dat ik aan de bovengrens qua leeftijd zat. Maar toen kreeg ik aanspraak, daarna een team en gingen we los in het tuincentrum. 8-)

Straks op weg naar natuurgebied voor de volle maanwandeling. Wandelgroep van 25, waarvan 10 NMLkers. Is toch minder massaal dan 60 man.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181480008
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Robin, i feel your pain... wij hebben nu al 2 dagen een 55 inch smart tv, ipv een beeldbuis :D
Maar het is geniaal! Netflix, uitzendingen gemist op zo'n scherm.

Op sta ze morgen Zeefje, ik zou ook om deze tijd maar mijn schouder is nu helemaal kapot, zoveel pijn. Donderdag verdraait wat al nog niet goed was maar dit gaat helemaal de verkeerde kant op
wat vervelend voor je! Zorg goed voor jezelf!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_181480295
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tof!
Laser gamen afgelopen vrijdag was ook erg leuk.
Nadat ik het eerste lastige kwartier doorgekomen was dan. En zijn (logisch) wel wat groepen ontstaan die zich samen inschrijven voor events en ik voelde me alsof ik de enige was die niemand kende. ;( Hielp ook niet dat ik aan de bovengrens qua leeftijd zat. Maar toen kreeg ik aanspraak, daarna een team en gingen we los in het tuincentrum. 8-)

Straks op weg naar natuurgebied voor de volle maanwandeling. Wandelgroep van 25, waarvan 10 NMLkers. Is toch minder massaal dan 60 man.
Dat lasergamen lijkt me zo gaaf! Ik vind dat nmlk helemaal leuk. Ik ken alleen al genoeg mensen.

Wat aten net een broodje hamburger dat zeker in onze top 5 staat. We maken ze al jaren exact hetzelfde maar soms zijn ze net iets fenomenaler dan anders.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer zondag 26 augustus 2018 @ 19:56:07 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181480404
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
wat groepen ontstaan die zich samen inschrijven voor events en ik voelde me alsof ik de enige was die niemand kende. ;(
Yup, dat was hier ook. Maar daar weinig van aangetrokken, het is tenslotte niet perse bedoeld voor kliekjes.
Ons groepje was tussen de 35 en 48 dus dat was prima verder.
pi_181480410
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat lasergamen lijkt me zo gaaf! Ik vind dat nmlk helemaal leuk. Ik ken alleen al genoeg mensen.

Wat aten net een broodje hamburger dat zeker in onze top 5 staat. We maken ze al jaren exact hetzelfde maar soms zijn ze net iets fenomenaler dan anders.
Fenomenale broodjes _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181480446
Ik heb vanmiddag een toffe fotoshoot gehad! Ik wilde nooit op de foto met mijn lelijke gebit. Deze middag was heel leuk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_181480467
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Yup, dat was hier ook. Maar daar weinig van aangetrokken, het is tenslotte niet perse bedoeld voor kliekjes.
Ons groepje was tussen de 35 en 48 dus dat was prima verder.
Het lag ook meer aan mij, vind het dan toch lastig om me in een bestaand groepje te mengen. Iedereen was heel toegankelijk verder.
Alleen jammer dat mijn teamgenoten me bij ronde twee tot 5 keer toe doodschoten omdat ze niet doorhadden dat we de tweede ronde geen rode, maar blauwe helmen op hadden :')
Ik maar gillen: ‘ NEEEEEE, ROOD MOET DOOD! :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181480495
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het lag ook meer aan mij, vind het dan toch lastig om me in een bestaand groepje te mengen. Iedereen was heel toegankelijk verder.
Alleen jammer dat mijn teamgenoten me bij ronde twee tot 5 keer toe doodschoten omdat ze niet doorhadden dat we de tweede ronde geen rode, maar blauwe helmen op hadden :')
Ik maar gillen: ‘ NEEEEEE, ROOD MOET DOOD! :(
Ocherm. wat akelig!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_181480529
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vanmiddag een toffe fotoshoot gehad! Ik wilde nooit op de foto met mijn lelijke gebit. Deze middag was heel leuk!
Leukleuk!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181480547
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:59 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ocherm. wat akelig!
Ach, uiteindelijk bleef ik als enige van mijn team over met iemand anders. De andere acht waren nog vaker neergeschoten dus tja. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181480594
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Leukleuk!
Het leukste was dat ik in een sari gefotografeerd werd. Ik wilde al heel lang ooit een sari dragen. Dus die droom is uitgekomen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_181480596
We werden een na laatste, duidelijk geen goed team dus _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181480609
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:03 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het leukste was dat ik in een sari gefotografeerd werd. Ik wilde al heel lang ooit een sari dragen. Dus die droom is uitgekomen.
Tof O+

Hoe kwam je op het idee?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181480691
Kunnen wij de foto ergens bewonderen Krakke?
pi_181480733
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tof O+

Hoe kwam je op het idee?
Ik ga elke woensdag naar een club. daar kwam het idee vandaan dat een fotografe een project wilde doen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Official ESF Kreviewer zondag 26 augustus 2018 @ 20:11:05 #100
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181480798
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ach, uiteindelijk bleef ik als enige van mijn team over met iemand anders. De andere acht waren nog vaker neergeschoten dus tja. :')
Ooit ergens vol met alle gewicht met de ellebogen naar beneden gesprongen in een zandbult die van beton bleek te zijn tijdens laserquest. Pijnlijk. :').
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')