abonnement Unibet Coolblue
pi_181496974
Pleur je toch een zooi containers neer in een weiland paar fietsen erbjj klaar
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:48:07 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181497791
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Artikel gaat verder

https://nos.nl/artikel/22(...)e-hoeven-slapen.html

Toen ik studeerde was het al kut met kamers voor de meeste studenten, maar nog steeds hebben de universiteiten geen gevoel dat ze het eens echt moeten aanpakken.
Waarom geen campussen bouwen?
Het geheel is meestal terug te voeren op zeikende buurtbewoners die bang zijn dat studenten voor overlast zorgen en proberen ieder initiatief te frustreren. En aan gemeenteraadsleden/wethouders die hun oren daarnaar laten hangen.
pi_181498461
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het geheel is meestal terug te voeren op zeikende buurtbewoners die bang zijn dat studenten voor overlast zorgen en proberen ieder initiatief te frustreren. En aan gemeenteraadsleden/wethouders die hun oren daarnaar laten hangen.
Naja deels hebben ze gelijk natuurlijk. Je moet een spreiding houden of alle studenten bij elkaar zetten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 27 augustus 2018 @ 15:32:55 #229
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181498554
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Naja deels hebben ze gelijk natuurlijk. Je moet een spreiding houden of alle studenten bij elkaar zetten.