abonnement Unibet Coolblue
pi_181466728
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:54 schreef borisz het volgende:
Moet ik WoW weer eens aanschaffen? :P
/Oh eerst een PC
/Dat gaat nog wel even duren.

Straks maar eens buurten bij Proefpark Haarlem. :)
Je kan er makkelijker instappen dan ooit :Y Je krijgt direct een lvl 110 en kan meteen aan de uitbreiding beginnen. Ook zijn professions nu opgedeeld in expansions en start je dus net als iedereen op 1 voor deze expansion. Je hoeft dus niet eerst al het voorgaande te doen om lekker mee te komen met dit. Nul achterstand tov de andere spelers (nou ja, 10 dagen nu :+ )

De puzzeltocht heet A Waist of Time https://www.mmo-champion.(...)date-A-Waist-of-Time
Je krijgt op het eind een maffe transmog belt. Maar het is vooral leuk om te doen. Oh ja, en een heel erg creepy pet in het midden.

Wat ik overigens een enorme verbetering vind is dat warmode waarme je pvp aan of uit kan zetten _O_ Echt geweldig bedacht. Bij mij staat het altijd aan, maar kan me zo voorstellen dat ik het op een alt die ik niet zo goed beheers uit zou zetten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181466801
De puzzelcommunity (meer dan 500 mensen die deze puzzles samen proberen op te lossen en uit te zoeken - en als je ziet wat we allemaal voor gekke dingen moeten doen vind ik ze briljant, hoe bedenk je dat) is druk bezig met het vervolg! Het eind van de hele puzzeltocht is namelijk een mount.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2018 @ 11:04:06 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_181466855
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan er makkelijker instappen dan ooit :Y Je krijgt direct een lvl 110 en kan meteen aan de uitbreiding beginnen. Ook zijn professions nu opgedeeld in expansions en start je dus net als iedereen op 1 voor deze expansion. Je hoeft dus niet eerst al het voorgaande te doen om lekker mee te komen met dit. Nul achterstand tov de andere spelers (nou ja, 10 dagen nu :+ )

De puzzeltocht heet A Waist of Time https://www.mmo-champion.(...)date-A-Waist-of-Time
Je krijgt op het eind een maffe transmog belt. Maar het is vooral leuk om te doen. Oh ja, en een heel erg creepy pet in het midden.

Wat ik overigens een enorme verbetering vind is dat warmode waarme je pvp aan of uit kan zetten _O_ Echt geweldig bedacht. Bij mij staat het altijd aan, maar kan me zo voorstellen dat ik het op een alt die ik niet zo goed beheers uit zou zetten.
Het is al weer vier jaar geleden dat ik mijn tweede keer WoW heb gespeeld zie ik nu. Toen wel opnieuw begonnen en gewoon vanaf lvl1 :P. Maar toen ging het lvlen een stuk sneller dan in 2007-8. :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_181466915
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:04 schreef borisz het volgende:

Het is al weer vier jaar geleden dat ik mijn tweede keer WoW heb gespeeld zie ik nu. Toen wel opnieuw begonnen en gewoon vanaf lvl1 :P. Maar toen ging het lvlen een stuk sneller dan in 2007-8. :P.
Je kan altijd op lvl 1 beginnen, maar geloof me, je wilt deze expansion spelen _O_ Ik ben zo onder de indruk hoe mooi de wereld is die ze gecreëerd hebben. Het verhaal is wel een beetje erm....get. Maar Chris Metzen heeft ons beloofd dat we het allemaal moeten afwachten en dat er een fantastisch verhaal zich ontwikkelt. De cinematics van Jaina, Sylvanas en Azshara waren koude rillingen voor mij. Wat allemaal een tragedie. Maar mooie achtergrond info bij de storyline.

(inmiddels heeft Sylvanas dus Darnassus, de worldtree in brand gezet en de Alliance als wraak heel Undercity weggevaagd...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181466921
Cataclysm heb ik nog gewow'd.. maar niet geraid :7
pi_181466966
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
Cataclysm heb ik nog gewow'd.. maar niet geraid :7
Ik alleen Molten Core, maar ik vind Cata echt de meest waardeloze expansion van allemaal. Het enige mooie waren de stukken met Deathwing.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181467059
Dat de professions nu trouwens per expansion zijn vind ik aan de ene kant fijn, maar ook wel jammer. Het was ondertussen best wel een prestatie geworden als je een profession hoog had, maar nu is dat erg simpel. En oude ores farmen was lekker cashen.
pi_181467111
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:15 schreef Myraela het volgende:
Dat de professions nu trouwens per expansion zijn vind ik aan de ene kant fijn, maar ook wel jammer. Het was ondertussen best wel een prestatie geworden als je een profession hoog had, maar nu is dat erg simpel. En oude ores farmen was lekker cashen.
Het spel is 14 jaar oud. Je kan niet verwachten dat nieuwe spelers even 14 jaar gaan inhalen :X

Ores farmen is nu extreem cashen :D Maar dan wel de ores in de huidige wereld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181467173
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik alleen Molten Core, maar ik vind Cata echt de meest waardeloze expansion van allemaal. Het enige mooie waren de stukken met Deathwing.
Zover ben ik nooit gekomen :+
  Official ESF Kreviewer zondag 26 augustus 2018 @ 11:22:31 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181467218
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je wordt ouder papa, geef het maar toe, je wordt ouder papa.
Ik drink nooit meer pils en gisteravond wel. Volgens mij vindt mijn lichaam dat gewoon niet meer leuk.

Pitabroodjes met kaas en koffie helpt wel iets.

*dood.
pi_181467227
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Het spel is 14 jaar oud. Je kan niet verwachten dat nieuwe spelers even 14 jaar gaan inhalen :X

Ores farmen is nu extreem cashen :D Maar dan wel de ores in de huidige wereld.
True, maar ze zijn er net mee gestopt nadat ik het dus wel helemaal hoog had gekregen. :') Dus het is meer een beetje frustratie. Het maakt het spel verder wel alleen maar beter en fijner. En ook true, maar zolang je niet kan vliegen is dat kut.

Voordeel is wel dat ik nu bijvoorbeeld tijdens het lvlen een skinner ben, gewoon omdat je dat makkelijk kunt doen. En dat kan nu meteen. Dat was normaal altijd een drama omdat je dan alweer klaar was in een gebied maar nog niet hoger kon skinnen.
pi_181467228
Ik moet snel de slowcooker aan gaan zetten :o Anders hebben we vanavond geen eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181467242
Ik eet vanavond aardappelpannenkoekjes met champignons. :9 Denk ik. Eigenlijk wil ik uiteten.
pi_181467252
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:22 schreef Myraela het volgende:

True, maar ze zijn er net mee gestopt nadat ik het dus wel helemaal hoog had gekregen. :') Dus het is meer een beetje frustratie. Het maakt het spel verder wel alleen maar beter en fijner. En ook true, maar zolang je niet kan vliegen is dat kut.

Voordeel is wel dat ik nu bijvoorbeeld tijdens het lvlen een skinner ben, gewoon omdat je dat makkelijk kunt doen. En dat kan nu meteen. Dat was normaal altijd een drama omdat je dan alweer klaar was in een gebied maar nog niet hoger kon skinnen.
Skins zijn alleen lang zo duur niet als ore, maar wel veel makkelijker te krijgen. Dus waarschijnlijk verdien je nog steeds enorm als je skins verkoopt :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181467301
En money is nodig, want ik wil die mount. Altijd het auctionhouse bij de hand. _O_ Ik heb overigens het geld voor de vorige dure mount nog niet eens. :') Dus die sla ik over. Deze is handiger.
pi_181467350
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Jammer van al die feestweken die in veel plaatsen zijn :o Die regen is niet zo tof voor tentfeesten en andere in de buitenlucht georganiseerde dingen.
Wij hadden gisteren eigenlijk een bruiloft, buiten / in een tent, in zeeland.

(Niet geweest ivm ziek/zwak)

Vond t zo sneu al die regen voor ze!
Kwak
pi_181467435
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wij hadden gisteren eigenlijk een bruiloft, buiten / in een tent, in zeeland.

O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2018 @ 11:34:47 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_181467461
Een steak eruit gehaald. Verder moet ik nog wat verzinnen.... En boodschappen doen :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_181467486
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 02:59 schreef RobinOok het volgende:

Zelfgemaakt?
Yup! En aangenaam verrast door de kabeljauw, die er totaal niet bij hoorde, maar op zich leuk voor ons vleeschenvischeters.
pi_181467496
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
6 Uur puzzeltocht, poeh. Hield je t droog of plu mee?
:D
pi_181467520
quote:
15s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik drink nooit meer pils en gisteravond wel. Volgens mij vindt mijn lichaam dat gewoon niet meer leuk.

Pitabroodjes met kaas en koffie helpt wel iets.

*dood.
Gisteren 2 glazen roze bubbels, toen 2 glazen wit, 2 kleine glaasjes limoncello en thuis nog 2 wijntjes. En ik voel nietzzzz, das ook niet goed _O-
(Oh ja, ik drink altijd veel water tussendoor)
pi_181467657
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:27 schreef Myraela het volgende:
En money is nodig, want ik wil die mount. Altijd het auctionhouse bij de hand. _O_ Ik heb overigens het geld voor de vorige dure mount nog niet eens. :') Dus die sla ik over. Deze is handiger.
5 miljoen gold? Nou, succes. In euro's is dat overigens 500 euro 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181467681
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:29 schreef kwakz0r het volgende:

Wij hadden gisteren eigenlijk een bruiloft, buiten / in een tent, in zeeland.

(Niet geweest ivm ziek/zwak)

Vond t zo sneu al die regen voor ze!
Ja, dat is dan idd heel sneu. Zeker na al die mooie zomerse dagen die we gehad hebben.
Hoe gaat het nu met jou? Ik las zulke nare dingen. Over ziekenhuis en niet op op vakantie (toch?) kunnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181467707
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:37 schreef Bluezz het volgende:

Gisteren 2 glazen roze bubbels, toen 2 glazen wit, 2 kleine glaasjes limoncello en thuis nog 2 wijntjes. En ik voel nietzzzz, das ook niet goed _O-
(Oh ja, ik drink altijd veel water tussendoor)
Ik geloof dat ik momenteel lazarus zou zijn als ik 8 glazen drank zou drinken :o Maar heb afgelopen half jaar extreem weinig alcohol gehad, dus dat verklaart het wel. Wel goedkoop dronken worden :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 26 augustus 2018 @ 11:48:07 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181467710
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wij hadden gisteren eigenlijk een bruiloft, buiten / in een tent, in zeeland.

(Niet geweest ivm ziek/zwak)

Vond t zo sneu al die regen voor ze!
Zulk weer maakt uiteindelijk de tofste feestjes met de meest bijzondere verhalen (en gave trouwfoto's ook ;) ) :)

Jij nog ellendig dus? Heb je wel beetje adequate pijnstilling?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')