abonnement Unibet Coolblue
pi_181305191
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou niet dus.
Ik vind je een grote meid.
pi_181305278
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb facebook verwijderd twee jaren geleden. Ik werd helemaal spuugzat van die aandachtshoeren (zowel mannelijk als vrouwelijk) die daar op zitten. Instagram en twitter lijkt me helemaal super ernstig. Van die IQ lozen die van die “citaten” op hun tijdlijn zetten. Zwangere pensen van vrouwen. Foto’s van “de kidzzzz!”. Selfies van de chickies en vakantiekiekjes van stelletjes die op het strand springen.

Tegenwoordig is het allemaal van: “Kijk eens wat ik doe! Dan kijk ik wat jij aan het doen bent!” Allemaal voor de aandacht en niks origineels of grappigs meer.

Wat ik wel mis; geen contact meer met wat minder bekende mensen die niet in de buurt wonen(had zelfs contacten met mensen in Israel) en dat je opeens oude bekenden ziet. Én dat je niet meer uitgenodigd kan worden voor evenementen, dat moet ik nu via vrienden vernemen op Whatsapp.

-edit-

Ik moet wel bekennen dat ik nu dan niet meer op facebook kijk, maar die tijd nu invul door dingen te lezen op 9Gag.
9gag is niet helemaal het zelfde :P
pi_181305291
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:56 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben helemaal gestopt met bijna alle social media. Ik heb geen facebook, instagram en twitter meer. Ik wil eigenlijk ook graag van smartphones af, maar whatsapp is gewoon heel erg handig.
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:27:07 #29
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181305403
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

9gag is niet helemaal het zelfde :P
Neeeeee dat is zo. Maar de tijd die ik spendeerde door op FB te kijken, doe ik nu hetzelfde als op 9gag. Dus eigenlijk ben ik er niet echt functioneler van geworden, snap je?
pi_181305479
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:27 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Neeeeee dat is zo. Maar de tijd die ik spendeerde door op FB te kijken, doe ik nu hetzelfde als op 9gag. Dus eigenlijk ben ik er niet echt functioneler van geworden, snap je?
Het gaat mij eigenlijk ook niet om de tijd die er in gestoken wordt maar meer de drang omdat maar te blijven doen.

Instagram is nu denk ik een uur ofzo gedactiveerd en begin mij nu toch wel sterk af te vragen wat er allemaal geplaatst is.
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:31:50 #31
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181305560
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het gaat mij eigenlijk ook niet om de tijd die er in gestoken wordt maar meer de drang omdat maar te blijven doen.

Instagram is nu denk ik een uur ofzo gedactiveerd en begin mij nu toch wel sterk af te vragen wat er allemaal geplaatst is.
Naja, wat mis je nou echt? Het is eerder een bepaald gedrag (verveling?) wat je er toe leidt om daarheen te gaan, niet eens zozeer dat je veel zal missen.
pi_181305622
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Naja, wat mis je nou echt? Het is eerder een bepaald gedrag (verveling?) wat je er toe leidt om daarheen te gaan, niet eens zozeer dat je veel zal missen.
Ja ik mis niks. Het is idd makkelijk om op momenten dat je niks te doen heb op fb ofzo te kijken.
pi_181306089
Ik heb facebook een paar maanden geleden gewist. Slurpte vooral aandacht en ik kreeg er eigenlijk bijna niks voor terug. Andere sociale media heb ik nooit aan gedaan. Met de mensen waar ik echt mee in contact wil blijven doe ik dat via whatsapp of mail of telefoon. Ik heb ook niet echt behoefte om aan de buitenwereld te tonen wat voor enorm interessant leven ik heb en van anderen hoef ik dat ook meestal niet te zien dus ik mis er verder niks aan. Heerlijk rustig, je houdt er tijd door over.
  zondag 19 augustus 2018 @ 20:18:56 #34
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181306654
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

9gag is niet helemaal het zelfde :P
Nee, goh. Anders kan je net zo goed oo Facebook blijven.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_181306833
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:19 schreef RickoKun het volgende:
door dingen te lezen op 9Gag.
9gag is love.
pi_181306844
Ik gebruik allang geen social media meer en verder is mn leven gewoon hetzelfde gebleven
pi_181307056
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:19 schreef Handleiding het volgende:
Nooit aan begonnen en nooit iets aan gemist.
Dit.

Ja, 'ooit' heb ik ook eens een Facebook account aangemaakt.
Ik had wel 3 vrienden; mijn zus, een vriend en een kennis die ik volgde op haar wereldreis.

Meest van tijd keek ik er niet vaker op dan 5 keer per jaar en dan moest ik elke keer weer mijn wachtwoord opvragen.
Zo'n 6 jaar geleden opgezegd en nooit meer teruggeweest.
Zelfs op facebooklinks klik ik niet.

Ik heb alleen Google+ om op Youtube te kunnen reageren.
Voor de rest doe ik er niets mee.
De andere social media gebruik ik ook niet.

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je hebt ook nooit dat er in je omgeving over iets wordt gesproken wat op fb ofzo stond en dat je nieuwsgierig raakte?
Nope. Geen enkele interesse.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_181307178
Toen Facebook kwam, heb ik er de brui aan gegeven. Myspace, Hyves, cu2, irc, icq, msn, all that jazz, ik heb alles gedaan om lekker sociaal te zijn met anderen, maar toen iedereen opeens naar facebook ging (weer een verhuizing!) was het voor mij wel klaar. Instagram en snapchat, mijn vrouw gebruikt het, maar ken het verder niet.

Ik gebruik nu alleen nog fok, de minst sociale social :P
-nee-
  zondag 19 augustus 2018 @ 20:39:40 #39
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_181307195
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En hoezo ben je nu weer actief?
Ik ben weer begonnen door de politiek. Als politicus dien je blijkbaar tegenwoordig op Facebook vindbaar te zijn.

Nu ik niet meer in de politiek zit heb ik het nog steeds vanwege de hobby van mijn man. Ik houd de pagina bij qua spelfouten.

Al kan ik zelf niet zo goed spellen :+ maar altijd nog beter dan mijn man haha
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_181308959
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:21 schreef Handleiding het volgende:

[..]

ja en dan moet ik altijd beetje lachen. Als ik wil weten wat iemand heeft gedaan vraag ik dat gewoon. :)
Jij bent de slimste. Had er beter ook nooit aan begonnen met facebook
pi_181309256
Ik heb social media op geen enkele manier als problematisch ervaren om mee om te gaan. Het heeft mij altijd gediend en het is handig.

Ik snap ook nooit waar die misplaatste trots vandaan komt van mensen die het niet meer gebruiken.
Conscience do cost.
pi_181309350
Vind social media eigenlijk wel een leuk tijdverdrijf. Heb niet echt last van the fear of missing out. Ik erger me niet aan mensen die hun eten de online wereld in slingeren. Ik denk zodra je je gaat ergeren aan je medemens op social media, je jezelf vooral een plezier moet doen en alles moet verwijderen. Alles met een korrel zout nemen. Het is niks waard verder :) en dat is ook prima.
  Spellchecker zondag 19 augustus 2018 @ 22:45:30 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181310784
Heb iedereen ontvriend van Facebook, maar gebruik nog wel messenger.
Heerlijk om niet meer al die zooi van iedereen te hoeven zien; mensen die alle win-acties delen, en opsporingsberichten van mensen die alweer teruggevonden zijn, enz. enz. enz.

Ik hikte er al langer tegenaan, en toen heb ik de knoop doorgehakt.
Kan het iedereen aanbevelen :Y
pi_181310799
FOK! is eigenlijk ook een vorm van social media. :P

Verder heb ik nog Facebook, maar dat gebruik ik alleen voor messenger wanneer ik met vrienden wat wil afspreken. Op de website van Facebook zelf kom ik eigenlijk nooit. Gewoon, omdat ik er niet aan denk.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181312039
Heb mijn Facebook verwijderd rond afgelopen kerst, maar heb er eerlijk gezegd spijt van :)

Plaats er zelf nooit wat op maar achteraf viel het in de laatste jaren wel mee met het aantal aandachtshoeren. Ik verwijderde uiteindelijk juist Facebook omdat het eigenlijk één grote reclamezuil / verzamelplaats van grappige meme's en fimpjes was geworden en ik dus de toegevoegde waarde er niet meer zo van inzag.

Toen zag ik dat als reden om het te verwijderen, nu zie ik dat als reden waarom het eigenlijk maar weinig kwaad kon. Op Facebook staat toch een mooie historie, als je terugscrollt op timelines van vrienden naar 2009/2010 ofzo. Dat ontneem je jezelf als je het profiel opzegt.

Daarnaast was FB wel een plek waarop ik nog wat connecties had met mensen (voornamelijk vrouwen) waarmee ik nu geen enkel ''lijntje'' meer heb wat misschien ooit nog wel toepassing had kunnen zijn :)

Instagram en snapchat heb ik niet. Voel me wel een beetje een oude lul, maar heb die hype op de een of andere manier even gemist.
pi_181312660
Ik heb de apps verwijderd van mijn telefoon en dat heeft mij enorm veel rust gegeven. Merkte aan mijzelf dat ik toch redelijk verslaafd was aan voornamelijk Facebook. Telkens weer die telefoon er bij pakken uit verveling en weer door het nieuwsoverzicht scrollen. Heb het eigenlijk nooit gemist nadat ik het op m'n telefoon had verwijderd. Heb overigens nog wel Snapchat, maar dat gebruik ik enkel om een beetje te kloten met wat vrienden.

Paar maanden geleden ook op m'n laptop Facebook gedeactiveerd maar uiteindelijk toch weer geactiveerd. Ik vond Facebook toch wel handig voor evenementen en nieuws. Heb wel eens flink mijn vriendenlijst opgeschoond. Facebook doet eigenlijk al lang niet meer waarvoor het bedoeld was want niemand zet er meer wat op. Het is een soort advertentieplatform geworden.

Instagram gaat nu ook die kant op en dat is wel jammer. Ik kan mij niet zo ergeren aan de mensen die alleen leuke dingen willen plaatsen, daar maak ik mijzelf ook best schuldig aan. Hou alleen niet zo van die geposeerde foto's waar een hele reeks van 30 foto's voor is gemaakt. Ik maak de laatste tijd ook veel polaroid foto's wanneer ik leuke dingen ga doen met m'n vrienden. Veel waardevoller dan social media.
  maandag 20 augustus 2018 @ 00:40:24 #47
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_181312841
Enkele jaren geleden alles verwijderd. Wat een rust, heerlijk, mis het totaal niet. Al die nutteloze posts van mensen hoe geweldig hun leven wel niet is.

Al die mensen die hopen wat te winnen met een like en deel actie.

Word je door één echte vriend gefeliciteerd op FB, waarop er 400 volgen omdat ze het berichtje toevallig voorbij zien komen. Man fuck off. En vervolgens bij iedere 400 berichten een 'vind ik leuk' teruggeven. Op zo'n moment denk je echt....WAAR BEN IK MEE BEZIGG???

De grootste reden is toch wel dat de informatie die erop staat tegen je gebruikt kan/gaat worden.

Nu heb ik slechts instagram om indd wat inspiratie op te doen over dingen die ik leuk vind.
pi_181318863
Waarom zou je er mee stoppen?
Ik erger me kapot aan mensen die stoppen met social media, omdat het ze zoveel kostbare tijd kost en ze liever echte interactie hebben met mensen. Lekker boeiend! Blijkbaar haal je minstens zoveel genot uit de virtuele interactie, want het kost je blijkbaar zoveel moeite om het niet te doen, dat je er een heel item van maakt.

Doe wat je blij maakt. Doe niet wat anderen voor je bedenken..... (dus volg vooral mijn advies niet op... :? )
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:48:46 #49
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181319180
Ik ben gestopt met de dingen zoals hyves en facebook en zo maar doe nog wel aan whatsapp en snapchat of zo. Instagram doe ik niet aan maar merk wel dat veel van m'n vrienden dat sinds kort doen. Misschien daar maar naar kijken. Maar zet liever geen dingen meer op facebook en zo voor de wereld om te zien. Hoef dus niet dat mijn werkgever ziet met wie ik omga en wat ik doe als ik vrij ben. Vind ook dat andere mensen dat niet hoeven te weten.
Man of Steal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')