abonnement Unibet Coolblue
pi_181183960
Onlangs ben ik na een ruzie met mijn vriendin boos naar huis gegaan. (Komt in de beste relaties voor) Eenmaal thuis aangekomen kreeg ik van haar een berichtje dat ze zwanger zou zijn van mij. Na een nachtje slapen ben ik naar haar thuis gegaan om verhaal te gaan halen en heb haar om een test gevraagd. Die had ze al weggegooid zei ze. Daarop ben ik zelf een test gaan halen bij de drogisterij (met het schaamrood op mijn kaken), maar deze weigerde ze. Nog geen uur later heb ik een berichtje gekregen van haar dat ze een miskraam heeft gehad door haar zo'n stress te bezorgen. Ze had haar huisarts gebeld, maar ik mocht niet komen.
We deden het altijd double dutch, maar volgens haar is het condoom gescheurd en had ze diarree. Waardoor ze zwanger is kunnen raken. Ze blijft nu bij hoog en laag volhouden dat ze niet heeft gelogen en ze heeft het zelfs een vriendin verteld wat er gebeurd is. Als ik van haar zou houden, moest ik haar maar geloven.
Ik geloof haar niet, zeker niet omdat ze het nooit heeft bewezen. Maar heb soms toch mijn twijfels.
pi_181183990
Ik zou zo'n meisje niet meer neuken.
pi_181184002
Over 9 maanden feest, TS. Alvast gefeliciteerd.
pi_181184006
Ze was echt niet zwanger..
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:27:37 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181184008
Dit is natuurlijk totaal ongeloofwaardig
pi_181184011
fakewijf
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Spellchecker dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:28:31 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181184027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:27 schreef madam-april het volgende:
Ze was echt niet zwanger..
Dat geloof ik ook niet ....
pi_181184078
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:26 schreef zarGon het volgende:
Ik zou zo'n meisje niet meer neuken.
En dit meen ik heel serieus. Zo iemand is niet betrouwbaar en in staat om glashard te liegen over serieuze onderwerpen.

- Test weggegooid.
- Wil nieuwe test niet doen.
- Heeft een miskraam.
- Je mag niet mee naar de huisarts.
- Condoom is gescheurd (en dat andere maatregel dan?).

En dat allemaal binnen 48 uur.

Jij neemt haar nog serieus?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 18:32:06 ]
pi_181184105
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dit meen ik heel serieus. Zo iemand is niet betrouwbaar en in staat om glashard te liegen over serieuze onderwerpen.

- Test weggegooid.
- Wil nieuwe test niet doen.
- Heeft een miskraam.
- Je mag niet mee naar de huisarts.
- Condoom is gescheurd (en dat andere maatregel dan?).


Jij neemt haar nog serieus?
Om nog maar niet te spreken wat voor mentale/geestelijke gevolgen (ongeplande) zwangerschappen én miskramen hebben.

Alsof ze er net is achtergekomen dat ze geen croissant meer heeft voor ontbijt.
pi_181184118
Ik geloof er geen donder van.

"Het condoom was gescheurd en ik had diarree" :') En als je dat doorhebt dan ga je natuurlijk niet meteen een morning after pil halen ofzo
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:35:14 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181184178
Indien dit verhaal gebaseerd is op de waarheid dan is het misschien wel snel tijd om alle banden met haar te verbreken en ervoor zorgen dat je haar nooit meer ziet en hoort.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181184195
Eeennnn los van al het bovenstaande hè, zou jij echt zo willen behandeld worden wanneer je vriendin zwanger is?
pi_181184211
Dont stick your dick in crazy.

Wegwezen dus. Nooit zwanger geweest, aandachtshoer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181184295
Voor mij ook teveel toevalligheden. En nee, zo wil ik niet behandeld worden. Toch sloeg af en toe de twijfel toe.
  Forum Admin / PR dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:40:11 #15
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181184296
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat ze enorme onzin verkondigt. Waarom ze dat doet ben ik nog niet achter, maar ik zou verder geen aandacht meer aan d'r besteden.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:56:26 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181184717
Dit is een bullshitverhaal ts. Ze was niet zwanger en ze manipuleert je. Optiefen met zo'n griet. Maar ja, jij hebt gevoel voor d'r dus voor jou is dat wat minder makkelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181184782
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:35 schreef Dven het volgende:
Indien dit verhaal gebaseerd is op de waarheid dan is het misschien wel snel tijd om alle banden met haar te verbreken en ervoor zorgen dat je haar nooit meer ziet en hoort.
Zo is dat, rennen, heel hard, nu het nog kan.
Whatever...
  Spellchecker dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:00:04 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181184808
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:40 schreef Sparrow2018 het volgende:
Voor mij ook teveel toevalligheden. En nee, zo wil ik niet behandeld worden. Toch sloeg af en toe de twijfel toe.
Ik begrijp dat je dat graag gelooft. Maar dit is wel zo duidelijk ...

Hou de eer aan jezelf en laat gaan.
pi_181184909
Overduidelijk verzonnen, dumpen die snol en wegwezen.
pi_181185214
Wegwezen en snel ook!
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_181185261
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:30 schreef zarGon het volgende:

[..]


Jij neemt haar nog serieus?
Op zijn minst nog 1x toch?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_181185328
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:56 schreef CoolGuy het volgende:
Dit is een bullshitverhaal ts. Ze was niet zwanger en ze manipuleert je. Optiefen met zo'n griet. Maar ja, jij hebt gevoel voor d'r dus voor jou is dat wat minder makkelijk.
Jazeker, voelt wel klote nu
pi_181185415
"Straks maakt hij het uit, snel zeggen dat ik zwanger ben."

Run for the motherfucking hills.
pi_181185915
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:25 schreef Sparrow2018 het volgende:
Onlangs ben ik na een ruzie met mijn vriendin boos naar huis gegaan. (Komt in de beste relaties voor) Eenmaal thuis aangekomen kreeg ik van haar een berichtje dat ze zwanger zou zijn van mij. Na een nachtje slapen ben ik naar haar thuis gegaan om verhaal te gaan halen en heb haar om een test gevraagd. Die had ze al weggegooid zei ze. Daarop ben ik zelf een test gaan halen bij de drogisterij (met het schaamrood op mijn kaken), maar deze weigerde ze. Nog geen uur later heb ik een berichtje gekregen van haar dat ze een miskraam heeft gehad door haar zo'n stress te bezorgen. Ze had haar huisarts gebeld, maar ik mocht niet komen.
Wat een goed moment om jou mee te delen dat ze zwanger was zeg. De tijdslijn kan hier misschien enige geruststelling bieden.

Heeft ze een regelmatige cyclus? Wanneer was ze voor het laatst ongesteld? Hoe lang dacht ze zwanger te zijn?
Het prille begin is niet zo betrouwbaar meetbaar met thuistesten volgens mij en daarvoor zou ze dan minimaal zo een vijf weken geleden voor het laatst ongesteld zijn geweest.

quote:
We deden het altijd double dutch, maar volgens haar is het condoom gescheurd en had ze diarree. Waardoor ze zwanger is kunnen raken. Ze blijft nu bij hoog en laag volhouden dat ze niet heeft gelogen en ze heeft het zelfs een vriendin verteld wat er gebeurd is. Als ik van haar zou houden, moest ik haar maar geloven.
Ik geloof haar niet, zeker niet omdat ze het nooit heeft bewezen. Maar heb soms toch mijn twijfels.
Smerige emotionele chantage, alsof je niet van haar houdt als je hier twijfels bij hebt :r Afhankelijk van de tijdslijn zou je ook kunnen stellen dat het een vals-positieve uitslag zou kunnen zijn geweest. Sommige meiden zijn ook heel gevoelig voor de pil, dus als die tijdelijk niet goed opgenomen wordt kan dat misschien ook wel voor een doorbraakbloeding zorgen? Net zoals stress er ook voor kan zorgen dat de menstruatie uitblijft en als het dan wat verlaat is, kan het heftiger zijn. Daar hoef je niet zwanger voor te zijn (geweest).

Verder zou ik zelf voor mijn condooms zorgen als ik jou was. Niet alleen zelf meebrengen (goed bewaren zonder risico op doorprikken enzo), maar ook zelf weer opruimen. En wat de rest al zegt, doe deze meid maar niet meer..
pi_181186779
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat een goed moment om jou mee te delen dat ze zwanger was zeg. De tijdslijn kan hier misschien enige geruststelling bieden.

Heeft ze een regelmatige cyclus? Wanneer was ze voor het laatst ongesteld? Hoe lang dacht ze zwanger te zijn?
Het prille begin is niet zo betrouwbaar meetbaar met thuistesten volgens mij en daarvoor zou ze dan minimaal zo een vijf weken geleden voor het laatst ongesteld zijn geweest.

[..]

Smerige emotionele chantage, alsof je niet van haar houdt als je hier twijfels bij hebt :r Afhankelijk van de tijdslijn zou je ook kunnen stellen dat het een vals-positieve uitslag zou kunnen zijn geweest. Sommige meiden zijn ook heel gevoelig voor de pil, dus als die tijdelijk niet goed opgenomen wordt kan dat misschien ook wel voor een doorbraakbloeding zorgen? Net zoals stress er ook voor kan zorgen dat de menstruatie uitblijft en als het dan wat verlaat is, kan het heftiger zijn. Daar hoef je niet zwanger voor te zijn (geweest).

Verder zou ik zelf voor mijn condooms zorgen als ik jou was. Niet alleen zelf meebrengen (goed bewaren zonder risico op doorprikken enzo), maar ook zelf weer opruimen. En wat de rest al zegt, doe deze meid maar niet meer..
begrijp me niet verkeerd. Het feit dat we ruzie hadden zegt mij meer
  Spellchecker dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:34:57 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181187222
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:20 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

begrijp me niet verkeerd. Het feit dat we ruzie hadden zegt mij meer
8)7
pi_181187598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat een goed moment om jou mee te delen dat ze zwanger was zeg. De tijdslijn kan hier misschien enige geruststelling bieden.

Heeft ze een regelmatige cyclus? Wanneer was ze voor het laatst ongesteld? Hoe lang dacht ze zwanger te zijn?
Het prille begin is niet zo betrouwbaar meetbaar met thuistesten volgens mij en daarvoor zou ze dan minimaal zo een vijf weken geleden voor het laatst ongesteld zijn geweest.

[..]

Smerige emotionele chantage, alsof je niet van haar houdt als je hier twijfels bij hebt :r Afhankelijk van de tijdslijn zou je ook kunnen stellen dat het een vals-positieve uitslag zou kunnen zijn geweest. Sommige meiden zijn ook heel gevoelig voor de pil, dus als die tijdelijk niet goed opgenomen wordt kan dat misschien ook wel voor een doorbraakbloeding zorgen? Net zoals stress er ook voor kan zorgen dat de menstruatie uitblijft en als het dan wat verlaat is, kan het heftiger zijn. Daar hoef je niet zwanger voor te zijn (geweest).

Verder zou ik zelf voor mijn condooms zorgen als ik jou was. Niet alleen zelf meebrengen (goed bewaren zonder risico op doorprikken enzo), maar ook zelf weer opruimen. En wat de rest al zegt, doe deze meid maar niet meer..
De kans dat zowel de condoom als de pil op hetzelfde moment falen, dit ook nog eens tijdens haar vruchtbare periode gebeurd en dan ook nog eens leidt tot een zwangerschap, is eigenlijk gewoon 0.

Thuistesten zijn 99% betrouwbaar vanaf de eerste dag dat je overtijd bent. Er zijn tegenwoordig ook testen die je eerder kunt doen en die zijn vanaf 4 dagen voor je menstruatie zeer betrouwbaar. Een vals positieve test is echt heel zeldzaam.
pi_181187733
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:20 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

begrijp me niet verkeerd. Het feit dat we ruzie hadden zegt mij meer
My bad, ik hoopte je met wat logica iets minder kut te kunnen laten voelen :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

De kans dat zowel de condoom als de pil op hetzelfde moment falen, dit ook nog eens tijdens haar vruchtbare periode gebeurd en dan ook nog eens leidt tot een zwangerschap, is eigenlijk gewoon 0.

Thuistesten zijn 99% betrouwbaar vanaf de eerste dag dat je overtijd bent. Er zijn tegenwoordig ook testen die je eerder kunt doen en die zijn vanaf 4 dagen voor je menstruatie zeer betrouwbaar. Een vals positieve test is echt heel zeldzaam.
Goed om te weten, bedankt voor de update :*
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:01:57 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181188278
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

De kans dat zowel de condoom als de pil op hetzelfde moment falen, dit ook nog eens tijdens haar vruchtbare periode gebeurd en dan ook nog eens leidt tot een zwangerschap, is eigenlijk gewoon 0.

Thuistesten zijn 99% betrouwbaar vanaf de eerste dag dat je overtijd bent. Er zijn tegenwoordig ook testen die je eerder kunt doen en die zijn vanaf 4 dagen voor je menstruatie zeer betrouwbaar. Een vals positieve test is echt heel zeldzaam.
Idd, als een zwangerschapstest al een foute uitslag geeft dan is dat nagenoeg vals-negatief.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181188686
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 20:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

De kans dat zowel de condoom als de pil op hetzelfde moment falen, dit ook nog eens tijdens haar vruchtbare periode gebeurd en dan ook nog eens leidt tot een zwangerschap, is eigenlijk gewoon 0.

Dan is de kans om de lotto te winnen groter
pi_181189085
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd, als een zwangerschapstest al een foute uitslag geeft dan is dat nagenoeg vals-negatief.
Ja, 'vals' positief komt eigenlijk niet voor. Volgens mij kan dat alleen maar als er wel sprake was van een bevruchting maar de eicel zich niet succesvol kon innestelen (dat een bevruchte eicel zich niet kan innestelen gebeurt naar schatting in 50% van de gevallen. Als een eicel zich niet innestelt merk je in principe niet dat je zwanger was omdat je gewoon ongesteld wordt, maar als je op de dag dat je ongesteld moet worden of kort ervoor of erna, kan het zijn dat je wel positief test volgens mij.)
pi_181189095
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:10 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Dan is de kans om de lotto te winnen groter
Ja dat is ook zo.
pi_181190411
Ik vind dit soort vrouwen echt heel eng. Liegen over dat je zwanger bent om te proberen te voorkomen dat de man er vandoor gaat.
pi_181190466
Don't dip your stick in gravy.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181190884
Hoe lang hebben jullie een relatie ..?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:26:48 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181191112
Wat een gestoord type. Doe jezelf een enorm plezier en maak een einde aan de relatie.

Mag je me over 10 jaar voor bedanken hoor.
Resistance is futile.
pi_181191602
Dat wijf is knettergek. Beter snij je alle, en dan bedoel ik ook echt alle banden door met haar. Met zo'n psycho moet je niks te maken willen hebben.
pi_181191829
Wat een leipo
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181191981
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind dit soort vrouwen echt heel eng. Liegen over dat je zwanger bent om te proberen te voorkomen dat de man er vandoor gaat.
Heel eng inderdaad. En dan zijn er ook nog van dat soort leipo's die daadwerkelijk zwanger worden.
pi_181198234
Ze heeft gelogen.....miskraam krijg je niet door de stress van een zwangerschapstest te weigeren of ruzie.
Miskramen gebeuren omdat er iets mis was met de vrucht of de baarmoeder.
Daarbij.....na een ruzie beweren dat ze zwanger is, ze wordt gevraagd om een test die ze weigert en prompt erna heeft ze een miskraam en die huisarts beweert volgens haar door stress?
Knappe huisarts....die mag terug naar school.
pi_181198740
Heb haar medegedeeld dat ik alleen verder ga wanneer ze mij kan laten zien dat ze wel zwanger is geweest. Voor mijn part gaan we samen naar haar huisarts. Maar dit wil ze niet, dus scheiden onze wegen.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:41:16 #42
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181198758
Volgens haar is het condoom gescheurd? Euhm, dat had jij dan toch ook gemerkt?
Jij had dat condoom toch om en hebt dat ding dichtgeknoopt en weggegooit?

Niet zwanger en ook nooit geweest. Ren, ren zo hard je kan. Blok dat mens overal, praat er niet meer mee, draai je om als je haar ziet.
En zorg dat wat belangrijke mensen (familie en goede vrienden) dit geintje weten. Want wie weet met wat voor shit ze nog meer komt. Maar wat je ook doet, blijf weg van haar, geef haar geen munitie.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:50:02 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181198965
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:40 schreef Sparrow2018 het volgende:
Heb haar medegedeeld dat ik alleen verder ga wanneer ze mij kan laten zien dat ze wel zwanger is geweest. Voor mijn part gaan we samen naar haar huisarts. Maar dit wil ze niet, dus scheiden onze wegen.
Goeie conclusie. Mentaal zieken daten is gewoon niet goed voor je eigen gezondheid.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 10:50:08 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181198966
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:40 schreef Sparrow2018 het volgende:
Heb haar medegedeeld dat ik alleen verder ga wanneer ze mij kan laten zien dat ze wel zwanger is geweest. Voor mijn part gaan we samen naar haar huisarts. Maar dit wil ze niet, dus scheiden onze wegen.
Omdat ze niet kan aantonen dat ze zwanger is geweest, omdat ze nooit zwanger ís geweest.

Daarnaast, wat C_M hierboven zegt, jij merkt toch ook dat dat condoom stuk zou zijn gegaan. Oftewel, laat je niet zo opnaaien, ben blij dat je van dat wijf af bent.

Ik ben het wel eens dat je dit verhaal met mensen moet delen, want zij kan ook zomaar gaan roepen dat je haar verkracht hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181198973
Wat een bullshitverhaal, waarom neuk je dit soort meiden :')
pi_181198981
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:40 schreef Sparrow2018 het volgende:
Heb haar medegedeeld dat ik alleen verder ga wanneer ze mij kan laten zien dat ze wel zwanger is geweest. Voor mijn part gaan we samen naar haar huisarts. Maar dit wil ze niet, dus scheiden onze wegen.
Goede beslissing gemaakt. Met deze dame was het een drama geworden. ^O^
pi_181199018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:50 schreef LurkJeRot het volgende:
Wat een bullshitverhaal, waarom neuk je dit soort meiden :')
iets met liefde en blind. Never mind
pi_181199051
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:53 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

iets met liefde en blind. Never mind
Tering gast, eerst maar langs de oogarts voor je hem de volgende keer ergens inhangt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 10:54:58 #49
163650 Greys
pi_181199054
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:53 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

iets met liefde en blind. Never mind
Wel volhouden he. Niet je weer laten manipuleren met boohoo van haar kant.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 augustus 2018 @ 10:59:33 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181199162
Hoe lang waren jullie eigenlijk samen? En hoe oud zijn jullie?
Resistance is futile.
pi_181199532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:50 schreef LurkJeRot het volgende:
Wat een bullshitverhaal, waarom neuk je dit soort meiden :')
Omdat shit happens. Soms zijn rare mensen in de eerste instantie goed in doen alsof ze leuk en normaal zijn.

Ik zou inderdaad maar zorgen dat je vrienden en familie hiervan op de hoogte zijn TS. Je weet nooit wat eventueel het volgende geintje is.
pi_181199836
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Omdat shit happens. Soms zijn rare mensen in de eerste instantie goed in doen alsof ze leuk en normaal zijn.

Ik zou inderdaad maar zorgen dat je vrienden en familie hiervan op de hoogte zijn TS. Je weet nooit wat eventueel het volgende geintje is.
Jij ook al ja :')
pi_181200191
Wat zou in eerste instantie de reden van haar zijn om hierover zo'n groot verhaal op te hangen? De aandacht naar zich toe trekken alszijnde een impulsief opgevoerde leugen nadat ze door de ruzie bleef achter zitten met gevoelens van onmacht? Klinkt wel erg borderline zo.

Pas maar op dat je haar straks niet hebt misbruikt ofzo. De drempel naar pathologische leugenaar is niet zo groot imo.
  Spellchecker woensdag 15 augustus 2018 @ 11:53:15 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181200268
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:40 schreef Sparrow2018 het volgende:
Heb haar medegedeeld dat ik alleen verder ga wanneer ze mij kan laten zien dat ze wel zwanger is geweest. Voor mijn part gaan we samen naar haar huisarts. Maar dit wil ze niet, dus scheiden onze wegen.
Goedzo! Sterkte. En breng je familie en vrienden op de hoogte van dit verhaal.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:56:42 #55
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181200345
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:54 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Tering gast, eerst maar langs de oogarts voor je hem de volgende keer ergens inhangt.
Ik zou niet zo hard zijn op TS, vrouwen zijn goeie manipulators. Je ziet het echt niet altijd direct hoor helemaal niet als je verliefd bent.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181200810
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:40 schreef Sparrow2018 het volgende:
Heb haar medegedeeld dat ik alleen verder ga wanneer ze mij kan laten zien dat ze wel zwanger is geweest.
Ik zou haar zeggen dat ze sowieso naar een andere jongen op zoek kan gaan, kom nou. Zelfs al was ze echt zwanger, kijk hoe ze op je reageert.

Maar goed, laat wel even mensen nu al weten dat ze gek is, want ze gaat sowieso nog meer drama maken. Hou ons dan wel op de hoogte.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181221753
We zullen zien. Ze gaat het mij toch nooit vertellen. Tis wel even klote zo.
pi_181222158
Overigens waarom haal je met het schaamrood op de kaken een zwangerschapstest?
pi_181222465
Klinkt als "crazy". Nooit meer mee naar bed gaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181222576
Borderliner much?
pi_181222605
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik zou niet zo hard zijn op TS, vrouwen zijn goeie manipulators. Je ziet het echt niet altijd direct hoor helemaal niet als je verliefd bent.
Ja je hebt misschien ook wel gelijk ook. Het is gewoon zo'n :') verhaal, ik liet me even gaan.
pi_181228470
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja je hebt misschien ook wel gelijk ook. Het is gewoon zo'n :') verhaal, ik liet me even gaan.
Leedvermaak is ook vermaak 😜
pi_181228822
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 13:49 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Leedvermaak is ook vermaak 😜
Als je er maar niet nog een keer opklimt.
pi_181230621
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dit meen ik heel serieus. Zo iemand is niet betrouwbaar en in staat om glashard te liegen over serieuze onderwerpen.

- Test weggegooid.
- Wil nieuwe test niet doen.
- Heeft een miskraam.
- Je mag niet mee naar de huisarts.
- Condoom is gescheurd (en dat andere maatregel dan?).

En dat allemaal binnen 48 uur.

Jij neemt haar nog serieus?
14 uur
pi_181231453
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:13 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

14 uur
:') dat wijf is gek..
  Spellchecker donderdag 16 augustus 2018 @ 15:52:16 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181231484
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:13 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

14 uur
Daar ben je dan goed van weggekomen.
pi_181231514
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:13 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

14 uur
:o

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 15:53:47 ]
pi_181231774
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:25 schreef Sparrow2018 het volgende:
Maar heb soms toch mijn twijfels.
Waarom twijfel je?
Hoe denk je verder te gaan _als_ je haar niet kunt geloven? Betekent dat niet een duidelijke vertrouwensbreuk, als jij haar niet gelooft, ook als zij nadrukkelijk blijft beweren dat het wel zo is?

Overigens, wat me vooral zou interesseren is juist het voorafgaande waarover je zelf weinig tot niks schrijft, en nogal lacherig afdoet :
Dat je met ruzie bij haar wegging en dat ze toen opeens met die bewering kwam over een zwangerschap?
Dat je afdoet met een "komt in de beste relaties voor"

Ikzelf heb ook een vermoeden dat haar verhaal een leugen is, maar deze voorkomt uit kennelijk een diepe angst bij haar dat je haar zou verlaten...
Dat het voor haar kennelijk geen 'onbetekenende' ruzie was, maar schijnbaar iets dat grote angst opwekte.

Iig zal je daarover moeten praten met haar, en bepaalde dingen moeten dan dusdanig uitgesproken worden dat er een vertrouwensbasis tussen jullie beiden bestaat.

Als die er niet is, denk dat jullie relatie vroeger of later fout zal lopen en de vraag is of de weg daartoe ook met grote en deels blijvende problemen geplaveid kan zijn.

Als je bij haar wil blijven, moet je haar wel kunnen vertrouwen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181233048
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:03 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Waarom twijfel je?
Hoe denk je verder te gaan _als_ je haar niet kunt geloven? Betekent dat niet een duidelijke vertrouwensbreuk, als jij haar niet gelooft, ook als zij nadrukkelijk blijft beweren dat het wel zo is?

Overigens, wat me vooral zou interesseren is juist het voorafgaande waarover je zelf weinig tot niks schrijft, en nogal lacherig afdoet :
Dat je met ruzie bij haar wegging en dat ze toen opeens met die bewering kwam over een zwangerschap?
Dat je afdoet met een "komt in de beste relaties voor"

Ikzelf heb ook een vermoeden dat haar verhaal een leugen is, maar deze voorkomt uit kennelijk een diepe angst bij haar dat je haar zou verlaten...
Dat het voor haar kennelijk geen 'onbetekenende' ruzie was, maar schijnbaar iets dat grote angst opwekte.

Iig zal je daarover moeten praten met haar, en bepaalde dingen moeten dan dusdanig uitgesproken worden dat er een vertrouwensbasis tussen jullie beiden bestaat.

Als die er niet is, denk dat jullie relatie vroeger of later fout zal lopen en de vraag is of de weg daartoe ook met grote en deels blijvende problemen geplaveid kan zijn.

Als je bij haar wil blijven, moet je haar wel kunnen vertrouwen
Bedoel daarmee te zeggen dat in ieder relatie wel eens ruzies zijn. De ruzie ging over onze vakantie. Ze was bang dat we niet samen zouden gaan. Na een hele tirade en gevloek ben ik naar huis gegaan. Dat trek ik niet na een week hard werken.

Maar wat rechtvaardigd zon actie dan wel?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 augustus 2018 @ 17:01:17 #70
163650 Greys
pi_181233131
Heeft ze nog contact gezocht?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181233173
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:58 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Bedoel daarmee te zeggen dat in ieder relatie wel eens ruzies zijn. De ruzie ging over onze vakantie. Ze was bang dat we niet samen zouden gaan. Na een hele tirade en gevloek ben ik naar huis gegaan. Dat trek ik niet na een week hard werken.

Maar wat rechtvaardigd zon actie dan wel?
als ze werkelijk liegt is dat nooit te rechtvaardigen... maar als je niet de relatie wil beeeindigen en haar ook niet echt kan geloven, gaat het er wel om of je eventueel kan begrijpen hoe ze mogelijk daartoe overging.
Op mij komt het over alsof ze van die ruzie behoorlijk van slag was.

Dat lijkt me eigenlijk niet echt gezond... In iedere relatie komen ruzies voor, wat normaal is als mensen soms ook verschillende ideen en wensen hebben.
Maar ook een ruzie of meningsverschil moet je kunnen uitpraten.
Ook als jullie kennelijk een verschil van mening hebben over de vakante vind ik het niet echt normaal als dat uitmond in een 'hele tirade en gevloek' en vervolgens zonder dat er iets uitgesproken een van beide wegloopt.

Ik denk dat je best dààrover kunt praten, hoe die ruzie ontstond en wat daaraan misschien niet helemaal goed liep.
Zonder haar direkt in de hoek te zetten met haar vermoedelijke leugen-verhaal.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181233232
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:13 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

14 uur
:') :') :')
pi_181233545
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 16 augustus 2018 17:03 schreef RM-rf

Ik denk dat je best dààrover kunt praten, hoe die ruzie ontstond en wat daaraan misschien niet helemaal goed liep.
Zonder haar direkt in de hoek te zetten met haar vermoedelijke leugen-verhaal.
Ja, maar alles wijst er op. En ze kan nu nog openheid van zaken geven. Maar dat wil ze niet.
En dan, mocht ze ooit zwanger worden horen dat er verder niets bekend is. Nee dank u
  Spellchecker donderdag 16 augustus 2018 @ 17:23:48 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181233589
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:20 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Ja, maar alles wijst er op. En ze kan nu nog openheid van zaken geven. Maar dat wil ze niet.
En dan, mocht ze ooit zwanger worden horen dat er verder niets bekend is. Nee dank u
Maar haar angst is bewaarheid. Jullie gaan niet samen op vakantie ...
  donderdag 16 augustus 2018 @ 17:54:27 #75
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181234178
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:23 schreef maily het volgende:

[..]

Maar haar angst is bewaarheid. Jullie gaan niet samen op vakantie ...
Mogelijk een selffulfilling prophecy. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181234279
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:20 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Ja, maar alles wijst er op. En ze kan nu nog openheid van zaken geven. Maar dat wil ze niet.
En dan, mocht ze ooit zwanger worden horen dat er verder niets bekend is. Nee dank u
Dan ontkom je er volgens mij niet aan de relatie te beeindigen...

Juist als ze gelogen heeft uit een 'angst' deze relatie te verliezen, is de kans erg klein dat ze die leugen bekent als jij gaat dreigen.

Ik denk dat je eerst diidelijk die vertrouwensbasis moet scheppen...
Waarbij ik ook een beetje het vermoeden heb dat die al voorheen beschadigd is geraakt.
Met die ruzie of mogelijk al daarvoor (waardoor zij zulk een angst heeft als je niet samen op vakantie gaat).


Imho is het ook de vraag waarom ze tot zulke leugens overgaat (ik neem aan dat ze niet dusdanig labiel is dat ze zoiets uit het niks gaat roepen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181235315
Uit angst mij kwijt te raken
pi_181235431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 18:40 schreef Sparrow2018 het volgende:
Uit angst mij kwijt te raken
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
  donderdag 16 augustus 2018 @ 19:02:45 #79
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181235864
Ik probeer nog een beeld te vormen over hoe die ruzie gegaan zou zijn.
Wilde je niet mee op vakantie? Of gaf je maar een half half antwoord ofzo?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181236042
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 18:45 schreef 111210 het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
32 en 30
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 augustus 2018 @ 19:17:00 #81
163650 Greys
pi_181236139
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:12 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

32 en 30
:o :X

Jeetje, die zag ik niet aankomen.

Maar heeft ze nou sindsdien nog contact met je gezocht?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181236421
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:12 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

32 en 30
Jezus! Ik dacht 18 en 23 :').
Resistance is futile.
pi_181236435
Hoe lang samen?
Resistance is futile.
pi_181236462
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jezus! Ik dacht 18 en 23 :').
Ik dacht 14 en 16.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181236505
Jezus ik dacht 10 en 12.
  Moderator donderdag 16 augustus 2018 @ 19:38:02 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181236510
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:12 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

32 en 30
WTF???
Breitling - Instruments for Professionals
  Spellchecker donderdag 16 augustus 2018 @ 19:39:39 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181236537
TS gelukkig kon je nog naar huis. Als jullie samenwoonden was je hemelaal nog niet jarig :N
pi_181236623
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:12 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

32 en 30
Hoe kun je dit gedrag pikken man. Gebruik je verstand.
pi_181236673
Wat een plottwist :D
Resistance is futile.
pi_181236694
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:12 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

32 en 30
:X dacht dat ze 17 was ofzo..
pi_181236718
Volgende keer springt ze vast uit een raam ofzo. Alles voor je aandacht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181236719
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:47 schreef madam-april het volgende:

[..]

:X dacht dat ze 17 was ofzo..
Ik ook
pi_181236742
TS, hoe raak je in godsnaam verzeild in zo'n situatie met je partner? Vertoont zij wel vaker zulk labiel gedrag en wat is jouw aandeel in dit voeden?

Hoe komt het op jullie leeftijd zo ver?
Resistance is futile.
pi_181242174
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:12 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

32 en 30
Lekker weg gaan en zorgen dat je niks meer met die dame te maken krijgt.
pi_181245958
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 17:01 schreef Greys het volgende:
Heeft ze nog contact gezocht?
Niet meer nadat ik haar voor de keuze heb gesteld om het te laten zien of te stoppen
pi_181245968
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:12 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

32 en 30
dat meen je niet?
zoals velen dacht ik dat jullie teenagers waren, zij mogelijk net 15 of 16.


Maar wat verwacht je verder van die relatie?
hoe lang zijn jullie samen en wat zijn jullie plannen?

wil jij verder met haar of vind je het eigenlijk allemaal 'teveel gezeur na een dag hard werken' ?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181245994
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 06:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat meen je niet?
zoals velen dacht ik dat jullie teenagers waren, zij mogelijk net 15 of 16.


Maar wat verwacht je verder van die relatie?
hoe lang zijn jullie samen en wat zijn jullie plannen?

wil jij verder met haar of vind je het eigenlijk allemaal 'teveel gezeur na een dag hard werken' ?
Ik verwachtte er veel van. Maar ze is wel iemand die er alles voor doet om de aandacht op haar te vestigen, mocht het even niet zo gaan zoals zij wil. Maar wat de aard van de ruzie ook mocht zijn. Dit is toch wel een extreme manier om je doelen te bereiken.
pi_181246026
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 06:58 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Ik verwachtte er veel van. Maar ze is wel iemand die er alles voor doet om de aandacht op haar te vestigen, mocht het even niet zo gaan zoals zij wil. Maar wat de aard van de ruzie ook mocht zijn. Dit is toch wel een extreme manier om je doelen te bereiken.
je negeert mn vraag of je ook verder met haar wil.
(tevens ook over hoe lang jullie al samen zijn, imho ook best belangrijke info)

Als iemand zo liegt en jij haar niet kunt geloven... en als je er ook niet verder over kunt praten; komt imho toch wel de vraag op welke toekomst die relatie heeft?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181246260
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 07:03 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je negeert mn vraag of je ook verder met haar wil.
(tevens ook over hoe lang jullie al samen zijn, imho ook best belangrijke info)

Als iemand zo liegt en jij haar niet kunt geloven... en als je er ook niet verder over kunt praten; komt imho toch wel de vraag op welke toekomst die relatie heeft?
Dat heb ik geschreven. Wanneer ze aan kon tonen dat het echt waar is en anders onze wegen zouden scheiden.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:22:25 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181246727
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 07:36 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Dat heb ik geschreven. Wanneer ze aan kon tonen dat het echt waar is en anders onze wegen zouden scheiden.
Dus is het wat jou betreft nu voorbij?

Hoe lang waren jullie samen?
Resistance is futile.
pi_181246966
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 07:36 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Dat heb ik geschreven. Wanneer ze aan kon tonen dat het echt waar is en anders onze wegen zouden scheiden.
en als ze dat hardnekkig niet wil toegeven, en jij haar niet kan geloven?


Verder met elkaar willen heeft twee (of meerdere) kanten natuurlijk...
Het gaat ook erom of twee personen op een gelijkeaardige basis met elkaar kunnen omgaan, en of ze elkaar kunnen vertrouwen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Spellchecker vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:41:10 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181246973
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en als ze dat hardnekkig niet wil toegeven, en jij haar niet kan geloven?
Dan is de relatie voorbij.
pi_181247045
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:41 schreef maily het volgende:

[..]

Dan is de relatie voorbij.
Als je die instelling hebt..
Je partner dwingt jouw gelijk te erkennen op een dreiging het uit te maken als ze niet zegt wat jij wil horen, is de relatie eigenlijk sowieso voorbij.

Dus ook als ze zegt gelogen te hebben, enkel omdat TS daar haar toe dwingt dat te zeggen.

Volgens mij moet je dan eerlijk zijn en gewoon zelf die relatie beeindigen, en niet de indruk wekken dat alles weer 'goed' zou zijn als ze maar toegeeft gelogen te hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door RM-rf op 17-08-2018 08:58:14 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_181247076
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dus is het wat jou betreft nu voorbij?

Hoe lang waren jullie samen?
Voor mij wel. Volgens mij is een relatie open- en eerlijkheid toch ?
4 jaar
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 08:53:34 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181247133
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:48 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Voor mij wel. Volgens mij is een relatie open- en eerlijkheid toch ?
4 jaar
En waar hadden jullie ruzie over?
Resistance is futile.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:33:35 #106
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_181247686
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 08:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

En waar hadden jullie ruzie over?
Ze was bang dat TS alleen op vakantie zou gaan, dat heeft ze in ieder geval bewerkstelligd.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_181247980
Ruzie geen ruzie, wat daar de oorzaak van is vind ik niet meer relevant. Waar twee vechten zijn twee schuld.
Maar mijn vraag was eigenlijk of ze zwanger is geweest de ja of te nee. Ik vermoed ook van niet.
pi_181248782
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:51 schreef Sparrow2018 het volgende:
Ruzie geen ruzie, wat daar de oorzaak van is vind ik niet meer relevant. Waar twee vechten zijn twee schuld.
Maar mijn vraag was eigenlijk of ze zwanger is geweest de ja of te nee. Ik vermoed ook van niet.
Nee, ze was het niet.
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:35:22 #109
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181248825
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:51 schreef Sparrow2018 het volgende:
Ruzie geen ruzie, wat daar de oorzaak van is vind ik niet meer relevant. Waar twee vechten zijn twee schuld.
Maar mijn vraag was eigenlijk of ze zwanger is geweest de ja of te nee. Ik vermoed ook van niet.
Dit soort shit behoor je niet meer te hebben als je rond de 30 jaar oud bent gast. Kom op zeg, tijd om wat volwassener te worden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181248875
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 09:51 schreef Sparrow2018 het volgende:
Ruzie geen ruzie, wat daar de oorzaak van is vind ik niet meer relevant. Waar twee vechten zijn twee schuld.
Maar mijn vraag was eigenlijk of ze zwanger is geweest de ja of te nee. Ik vermoed ook van niet.
Haha, nog steeds "vermoed".


Verder wel een 'holy shit' waard. Beiden rond de 30, 4 jaar samen... Damn, bro.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2018 10:38:38 ]
pi_181248909
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik zou zo'n relatie dus stante pede uitmaken he. Iemand die over zoiets liegt vind ik niet echt normaal.
pi_181249067
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:38 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik zou zo'n relatie dus stante pede uitmaken he. Iemand die over zoiets liegt vind ik niet echt normaal.
Mee eens. Bij deze
pi_181249164
Dat dit gebeurt na vier jaar samen. Dit zijn geen kleine dingen zeg maar. Zo'n mededeling zet je hele wereld op z'n kop. Ik kan me voorstellen dat er wel vaker zoiets is gebeurd of niet?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181252066
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:53 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dat dit gebeurt na vier jaar samen. Dit zijn geen kleine dingen zeg maar. Zo'n mededeling zet je hele wereld op z'n kop. Ik kan me voorstellen dat er wel vaker zoiets is gebeurd of niet?
Helaas wel. Borderline achtige trekken.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:23:18 #115
163650 Greys
pi_181252228
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 06:50 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Niet meer nadat ik haar voor de keuze heb gesteld om het te laten zien of te stoppen
Omdat ze het ook niet kan laten zien. Toevallig nét weggegooid de test.. En een nieuwe niet willen doen. En jij niet mee mogen naar de (zogenaamde) dokter. Echt duizend alarmbellen gaan af dat het verzonnen was idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181252257
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:48 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Mee eens. Bij deze
Sterkte ermee dan.
pi_181255557
Thanks
pi_181255956
TS hou eens op met verhalen verzinnen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181256187
Komt je vriendin uit een familie waar geestenziektes in voor komen, je kan mij niet vertellen dat ze dit met een gezond verstand heeft verzonnen.
Zo een moet je meteen dumpen en nooit weer naar om kijken.
pi_181260410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Komt je vriendin uit een familie waar geestenziektes in voor komen, je kan mij niet vertellen dat ze dit met een gezond verstand heeft verzonnen.
Zo een moet je meteen dumpen en nooit weer naar om kijken.
die diagnose kan ik niet stellen 😜
pi_181260573
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Komt je vriendin uit een familie waar geestenziektes in voor komen, je kan mij niet vertellen dat ze dit met een gezond verstand heeft verzonnen.
Zo een moet je meteen dumpen en nooit weer naar om kijken.
Kan ook uit wanhoop zijn geweest. Misschien omdat ze weet dat TS een kindje wil?
pi_181261474
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:31 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Kan ook uit wanhoop zijn geweest. Misschien omdat ze weet dat TS een kindje wil?
Vind het heel bizar als vrouwen zoiets doen, mijn vriend heeft ook met zo'n kermis attractie gelopen, helaas had mevrouw er geen rekening mee gehouden dat hij al jaren gesteriliseerd was, dus toen ze het heugelijke nieuws vertelde, vroeg mijn vriend van wie het was want het kon niet van hem zijn, waarna ineens de hele zwangerschap verdwenen was.
pi_181264601
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:17 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Helaas wel. Borderline achtige trekken.
Lees erover, denk nog eens wat je er mee wilt een wat je nog kunt doen voor en met haar. En bevestig dan mijn subtiele suggestie in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  Moderator zaterdag 18 augustus 2018 @ 00:30:51 #124
441859 crew  Lenny77
pi_181267109
Ooooooof...
Ze is wel zwanger maar wil Ts er niet meer bij hebben, want hij wil niet eens met haar op vakantie, en faket de miskraam zodat Ts niet meer in de weg loopt en zij alleen met haar kindje verder kan.

Ook een optie.

Maar hoogstwaarschijnlijk niet en is alles gewoon een leugen.

Ik zou haar wel stiekem na een maand of 6 checken en kijken naar een eventuele dikke buik :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181267384
Run Sparrow run!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
It All Goes Back in the Box
pi_181267691
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 00:30 schreef Lenny77 het volgende:
Ooooooof...
Ze is wel zwanger maar wil Ts er niet meer bij hebben, want hij wil niet eens met haar op vakantie, en faket de miskraam zodat Ts niet meer in de weg loopt en zij alleen met haar kindje verder kan.

Ook een optie.

Maar hoogstwaarschijnlijk niet en is alles gewoon een leugen.

Ik zou haar wel stiekem na een maand of 6 checken en kijken naar een eventuele dikke buik :P
Nee, ts gebruikte altijd een condoom en zover hij weet was zij aan de pil..
  Moderator zaterdag 18 augustus 2018 @ 01:14:50 #127
441859 crew  Lenny77
pi_181268074
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 00:58 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee, ts gebruikte altijd een condoom en zover hij weet was zij aan de pil..
Mja, ze zei dat het condoom gescheurd was en hij kan niet eens zeggen of dat wel of niet was. Wat al vreemd is. Doet zij dat altijd uit bij hem?

Kijk, in dit geval is het zo goed als zeker dat ze gewoon zit te liegen hé.
Ik wou gewoon even een stokje gooien :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181270472
Nee, dat doe ik altijd zelf. Dus kan ze niet gezien hebben.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:29:38 #129
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181275243
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:21 schreef wolfjeamadeus het volgende:
"Straks maakt hij het uit, snel zeggen dat ik zwanger ben."

Run for the motherfucking hills.
Ja dat.

En ik ben benieuwd hoe dit bij het verdere gedrag van die meid past. Maakt ze vaker drama? Liegt ze veel?
  Moderator zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:27:12 #130
441859 crew  Lenny77
pi_181275996
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 08:48 schreef Sparrow2018 het volgende:
Nee, dat doe ik altijd zelf. Dus kan ze niet gezien hebben.
:') vanwaar dan je twijfels?
Dan WEET je toch dat ze liegt?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181276225
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:') vanwaar dan je twijfels?
Dan WEET je toch dat ze liegt?
Ze zijn 4 jaar samen geweest en het is allemaal nog vers. Kan me ergens wel voorstellen dat er dan nog 'iets' in je is dat dit achterlijke verhaal wil geloven.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:52:49 #132
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_181276361
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:25 schreef Sparrow2018 het volgende:
Maar heb soms toch mijn twijfels.
Bel haar huilend op dat je nu pas beseft hoe erg het is dat ze jullie kindje is verloren en vraag naar het geslacht, geef hem/haar gelijk een naam, maak het jullie kindje en vraag haar of ze jullie kindje alsnog wil begraven met een kleine familie ceremonie.
Daarna, stel voor om, zodra jullie hier over heen zijn gekomen het overnieuw te proberen omdat je dolgraag weer samen zwanger wilt worden....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_181277108
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ja dat.

En ik ben benieuwd hoe dit bij het verdere gedrag van die meid past. Maakt ze vaker drama? Liegt ze veel?
Liegen normaal niet. Maar de stemming kan wel snel omslaan.
pi_181277489
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:') vanwaar dan je twijfels?
Dan WEET je toch dat ze liegt?
Heb geen twijfels meer 😬
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:05:12 #135
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181279743
Met dank aan dit topic draai ik deze alweer dagen grijs.

Jeugdsentiment. O+ Dank je. :)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182528561
Welnu, ze heeft me afgelopen weekend een berichtje gestuurd dat ze idd niet zwanger is geweest.
pi_182528587
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:42 schreef Sparrow2018 het volgende:
Welnu, ze heeft me afgelopen weekend een berichtje gestuurd dat ze idd niet zwanger is geweest.
D'oh.

En nu? Spreek je haar nog?
  Spellchecker maandag 15 oktober 2018 @ 13:45:02 #138
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182528607
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:42 schreef Sparrow2018 het volgende:
Welnu, ze heeft me afgelopen weekend een berichtje gestuurd dat ze idd niet zwanger is geweest.
Pff, gedoe zeg. Heb je je voor niks zo druk gemaakt.
pi_182528636
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:42 schreef Sparrow2018 het volgende:
Welnu, ze heeft me afgelopen weekend een berichtje gestuurd dat ze idd niet zwanger is geweest.
Mooi, kan je d'r meteen blocken en nooit meer contact met haar hebben.
pi_182528705
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

D'oh.

En nu? Spreek je haar nog?
Neeee. Weet ze ook meteen waarom ik haar ex ben.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 13:56:52 #141
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182528827
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:50 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Neeee. Weet ze ook meteen waarom ik haar ex ben.
Dus dat heeft ze gestuurd en jij hebt daar helemaal NIET op gereageerd?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182528856
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus dat heeft ze gestuurd en jij hebt daar helemaal NIET op gereageerd?
Ik heb er niet op gereageerd. Waarom zou ik. Zie het als een bevestiging.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 14:01:55 #143
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182528946
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:58 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Ik heb er niet op gereageerd. Waarom zou ik. Zie het als een bevestiging.
Oh nee, ik ben het er helemaal mee eens dat je daar NIET op moet reageren, maar ik had verwacht dat je dat wél zou doen, gezien de mate van twijfel over of dit verhaal van haar wel of niet zou kloppen, icm het drama dat zich voordeed in jullie relatie. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182529031
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh nee, ik ben het er helemaal mee eens dat je daar NIET op moet reageren, maar ik had verwacht dat je dat wél zou doen, gezien de mate van twijfel over of dit verhaal van haar wel of niet zou kloppen, icm het drama dat zich voordeed in jullie relatie. :P
No more drama
  Spellchecker maandag 15 oktober 2018 @ 14:06:26 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 15 oktober 2018 @ 15:24:02 #146
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182530616
:|W

Ik vind het toch kut voor je, TS, dat zij zo lichtzinnig met zulke dingen omgaat. Ze wil natuurlijk een reactie van je, je doet er naar mijn mening heel verstandig aan om dit totaal te negeren.
Resistance is futile.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 15:51:17 #147
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182531185
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:24 schreef Seven. het volgende:
:|W

Ik vind het toch kut voor je, TS, dat zij zo lichtzinnig met zulke dingen omgaat. Ze wil natuurlijk een reactie van je, je doet er naar mijn mening heel verstandig aan om dit totaal te negeren.
Dat boeit haar niet. Ze gooit gewoon alles in de strijd. Dit soort mindfucks, boos worden, lief zijn, 'toegeven', het is allemaal gericht op maar 1 ding; een reactie krijgen van hem, en als de ene manier niet werkt, dan probeert ze de volgende manier.

Daarom doet TS er inderdaad heel goed aan niet te reageren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182532553
Vind het zeker kut, maar mij niet gezien. Daar kan ik geen toekomst meer mee opbouwen.
pi_182548655
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat boeit haar niet. Ze gooit gewoon alles in de strijd. Dit soort mindfucks, boos worden, lief zijn, 'toegeven', het is allemaal gericht op maar 1 ding; een reactie krijgen van hem, en als de ene manier niet werkt, dan probeert ze de volgende manier.

Daarom doet TS er inderdaad heel goed aan niet te reageren.
Het is na een nacht slapen wel zeer moeilijk om niet te reageren. Boosheid en teleurstelling 🤨
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:30:24 #150
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182548720
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:24 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Het is na een nacht slapen wel zeer moeilijk om niet te reageren. Boosheid en teleurstelling 🤨
Ja, je wil je gram halen, waar zij op hoopt, want het maakt niet uit wát je reageert, ALS je maar reageert, want dan kan ze je weer proberen in d'r web te vangen, en jij bent nog lang niet over haar heen.

Wat je moet doen is haar blokkeren. Overal. DAt heb je niet gedaan, wat veelzeggend is, en je hebt dat nog steeds niet gedaan. Zolang je dat niet gaat doen blijft dit doorgaan, hoeveel posts/topics je hier ook aan wijdt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182548763
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:24 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Het is na een nacht slapen wel zeer moeilijk om niet te reageren. Boosheid en teleurstelling 🤨
blokkeren dan.
pi_182550313
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, je wil je gram halen, waar zij op hoopt, want het maakt niet uit wát je reageert, ALS je maar reageert, want dan kan ze je weer proberen in d'r web te vangen, en jij bent nog lang niet over haar heen.

Wat je moet doen is haar blokkeren. Overal. DAt heb je niet gedaan, wat veelzeggend is, en je hebt dat nog steeds niet gedaan. Zolang je dat niet gaat doen blijft dit doorgaan, hoeveel posts/topics je hier ook aan wijdt.
Done
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:10:03 #153
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182550444
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 14:01 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Done
Goed zo! Je zult snel weer peace of mind hebben.

En fijn wel, een TS die luistert.
Resistance is futile.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:27:59 #154
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182550827
TS's post history: 33
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:55:21 #155
545 dop
:copyright: dop
pi_182551322
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, je wil je gram halen, waar zij op hoopt, want het maakt niet uit wát je reageert, ALS je maar reageert, want dan kan ze je weer proberen in d'r web te vangen, en jij bent nog lang niet over haar heen.

Wat je moet doen is haar blokkeren. Overal. DAt heb je niet gedaan, wat veelzeggend is, en je hebt dat nog steeds niet gedaan. Zolang je dat niet gaat doen blijft dit doorgaan, hoeveel posts/topics je hier ook aan wijdt.
Slecht advies, vind ik.

Op deze manier doe je jezelf tekort.
Je hebt recht op je boosheid en telurstelling, die hoef je niet helemaal weg te stoppen.
Kijk hoe je het meest bij jezelf blijft.
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat dit is door Haar wel te vertellen dat je boos en gekwetst bent.
Niet om daarna een heel gesprek aan te gaan maar meer als erkenning naar jezelf.
De meeste zullen dit gek vinden, ik weet ook niet in welke context ze heeft vertelt dat ze heeft gelogen.
Als dat van haar kant, met enig fatsoen is geweest, zou ik haar toch bedanken dat ze uiteindelijk eerlijk is geweest.
(alleen doen als je dit ook voelt natuurljk niet enkel als vorm van beleeftheid).

Misschien heeft ze het fatsoen om te zeggen dat het een enorme kutstreek was misschien niet.
Jij bent dan gewoon eerlijk geweest over je boosheid en kan een soort van rust vinden.
Haar gedoe blijft verder haar gedoe.

Niets meer zeggen om het niets meer zeggen en als zogenaamde boosheid blijft veel frustrerender.
En maakt het veel moeilijker om werkelijk los te laten.
.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182553785
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 14:55 schreef dop het volgende:

[..]

Slecht advies, vind ik.

Op deze manier doe je jezelf tekort.
Je hebt recht op je boosheid en telurstelling, die hoef je niet helemaal weg te stoppen.
Kijk hoe je het meest bij jezelf blijft.
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat dit is door Haar wel te vertellen dat je boos en gekwetst bent.
Niet om daarna een heel gesprek aan te gaan maar meer als erkenning naar jezelf.
De meeste zullen dit gek vinden, ik weet ook niet in welke context ze heeft vertelt dat ze heeft gelogen.
Als dat van haar kant, met enig fatsoen is geweest, zou ik haar toch bedanken dat ze uiteindelijk eerlijk is geweest.
(alleen doen als je dit ook voelt natuurljk niet enkel als vorm van beleeftheid).

Misschien heeft ze het fatsoen om te zeggen dat het een enorme kutstreek was misschien niet.
Jij bent dan gewoon eerlijk geweest over je boosheid en kan een soort van rust vinden.
Haar gedoe blijft verder haar gedoe.

Niets meer zeggen om het niets meer zeggen en als zogenaamde boosheid blijft veel frustrerender.
En maakt het veel moeilijker om werkelijk los te laten.
.
Maar dan geef ik haar weer aandacht en dat is wat ze wil denk ik. En daarbij ze durft het niet recht in mijn gezicht te zeggen. Meestal uitmaken en discussies via de app. Ook haar boodschap van gisteren.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:19:48 #157
545 dop
:copyright: dop
pi_182553945
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 17:09 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Maar dan geef ik haar weer aandacht en dat is wat ze wil denk ik. En daarbij ze durft het niet recht in mijn gezicht te zeggen. Meestal uitmaken en discussies via de app. Ook haar boodschap van gisteren.
Er zal een boel niet kloppen bij het meisje, ik kan niet beoordelen waarom ze zo deed (onmacht/wanhoop?).
Maar ga uit van angst en onmacht, niet van pure boosaardigheid.
Ze heeft je vertrouwen zwaar geschaad, heel begrijpelijk dat je niet verder wil.
Je hoeft ook geen hele discusie er aan te wagen.
gewoon zeggen wat het met je heeft gedaan en dat je blij bent dat ze er nu eerlijk over is geweest.
en dat je verder even geen behoefte meer aan contact hebt.

soort van korte brief

Denk persoonlijk dat je jezelf daar achter af beter bij kan voelen dan volledig doodzwijgen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:30:20 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182556688
Mwah, ik weet het niet hoor dop!

Wat heb je eraan om dit gesprek nog aan te gaan? TS kan het vast een plekje geven zonder die boosheid en teleurstelling naar haar te uiten. Tenslotte is de kans erg groot dat de wond alleen maar groter wordt.

De keuze om de boosheid niet bij de veroorzaker neer te leggen, betekent niet automatisch dat je niet verwerkt.
Resistance is futile.
pi_182556857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:30 schreef Seven. het volgende:
Mwah, ik weet het niet hoor dop!

Wat heb je eraan om dit gesprek nog aan te gaan? TS kan het vast een plekje geven zonder die boosheid en teleurstelling naar haar te uiten. Tenslotte is de kans erg groot dat de wond alleen maar groter wordt.

De keuze om de boosheid niet bij de veroorzaker neer te leggen, betekent niet automatisch dat je niet verwerkt.
Misschien is het juist wel lekker om haar met de neus op de feiten te duwen. Even uitleggen waarom ze de pleuris kan krijgen. Ja Sorry ik ben er klaar mee. Even laten zweten heeft zij ook gedaan dat mormel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:36:50 #160
545 dop
:copyright: dop
pi_182561285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:30 schreef Seven. het volgende:
Mwah, ik weet het niet hoor dop!

Wat heb je eraan om dit gesprek nog aan te gaan? TS kan het vast een plekje geven zonder die boosheid en teleurstelling naar haar te uiten. Tenslotte is de kans erg groot dat de wond alleen maar groter wordt.

De keuze om de boosheid niet bij de veroorzaker neer te leggen, betekent niet automatisch dat je niet verwerkt.
Ik ga er van uit dat haar doel niet is om alleen maar te kwetsen.
En omgekeerd ook zijn doel niet om alleen maar zijn gram te halen.
Verwerken van de situatie is toch tot een soort van vergeving/rust te komen.
Dat is echt een stuk lastiger als je, je hart niet lucht.
Zij zal ook niet alleen maar happy zijn met hoe ze het heeft aangepakt, en hoe het is gelopen.
Als ze er niet normaal op kan reageren, kun je het er als nog snel bij laten en haar blokeren.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:38:04 #161
545 dop
:copyright: dop
pi_182561303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Misschien is het juist wel lekker om haar met de neus op de feiten te duwen. Even uitleggen waarom ze de pleuris kan krijgen. Ja Sorry ik ben er klaar mee. Even laten zweten heeft zij ook gedaan dat mormel
dat klinkt meer als wraak, begrijpelijke uit boosheid.
Maar denk niet dat het op lange termijn oplucht.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182561737
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 19:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Misschien is het juist wel lekker om haar met de neus op de feiten te duwen. Even uitleggen waarom ze de pleuris kan krijgen. Ja Sorry ik ben er klaar mee. Even laten zweten heeft zij ook gedaan dat mormel
Dit soort vrouwen kickt op elke vorm van aandacht; positief en negatief. Een uitleg waarom zij de pleuris kan krijgen zal ze interpreteren als: ‘hij geeft nog om me’. En dan zit je er alleen nog maar langer aan vast, met al het gezeik van dien.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182562047
Probeer eerst mijn hart eerst eens te luchten bij vrienden. Het is wel bizar dat iemand zo hard kan liegen recht in je gezicht. En dan nog over zo’n onderwerp. Voel eigenlijk ook enige opluchting. Heel raar.
  Spellchecker dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:22:32 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182562124
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 23:17 schreef Sparrow2018 het volgende:
Probeer eerst mijn hart eerst eens te luchten bij vrienden. Het is wel bizar dat iemand zo hard kan liegen recht in je gezicht. En dan nog over zo’n onderwerp. Voel eigenlijk ook enige opluchting. Heel raar.
Goed plan. Hou het daar even bij. Sterkte.
pi_182566128
Vraag me alleen af of ik het haar vriendin nog moet vertellen. Zij heeft vaak “bemiddeld” en haar heeft ze ook verteld dat ze zwanger is geweest.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:14:40 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182566159
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:12 schreef Sparrow2018 het volgende:
Vraag me alleen af of ik het haar vriendin nog moet vertellen. Zij heeft vaak “bemiddeld” en haar heeft ze ook verteld dat ze zwanger is geweest.
Onderhoud je sinds jullie break-up nog een vriendelijk contact met deze vriendin? Zo ja, dan kun je dat doen omdat ze ook een vriendin is van jou. Zo nee, dan moet je goed nadenken over wat je nou hoopt te bereiken ;) .
Resistance is futile.
pi_182566243
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Onderhoud je sinds jullie break-up nog een vriendelijk contact met deze vriendin? Zo ja, dan kun je dat doen omdat ze ook een vriendin is van jou. Zo nee, dan moet je goed nadenken over wat je nou hoopt te bereiken ;) .
Kom ze wel eens tegen met stappen en we hebben gemeenschappelijke vrienden.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:20:23 #168
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182566254
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:19 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Kom ze wel eens tegen met stappen en we hebben gemeenschappelijke vrienden.
Wat wil je bereiken door haar in te lichten?
Resistance is futile.
pi_182566282
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat wil je bereiken door haar in te lichten?
Dat ze weet dat het niet waar is. Verder niks.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:34:47 #170
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182566471
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:22 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Dat ze weet dat het niet waar is. Verder niks.
En waarom voel jij je geroepen om dit met een vriendin van je ex te delen? Als zij nou ook echt een vriendin van jou was, dan zou het verhaal een beetje anders liggen.

Je vertelt het en ze reageert begripvol naar jou. Of ze wordt boos op jou, kan ook nog.

Vervolgens weer een paar opties:
Ze brieft door aan je ex dat jij zus en zo zegt. Daarmee speel je je ex in de kaart. Je ex zal weer proberen om contact op te nemen met je en vervolgens kun je hier weer posten wat er voorgevallen is. De vriendschap tussen de twee dames verandert wel of niet, maar jij zult daar niets van merken.

Of die vriendin is wel volwassen en houdt gewoon d'r kop dicht omdat ze geen zin heeft om tussen twee vuren in te staan.

Laat ik het zo zeggen: als een kennis mij zou benaderen om zulke verhalen over mijn vrienden zou delen, dan zou ik toch echt verzoeken om er over op te houden. Ten eerste omdat ik me inhoudelijk niet bemoei met de relaties van mijn vrienden, tot zij zelf erover beginnen. Ten tweede zou ik waarschijnlijk denken 'wat een lulverhaal, daar ga ik mijn vrienden niet mee lastig vallen'.
Resistance is futile.
pi_182566523
quote:
12s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

En waarom voel jij je geroepen om dit met een vriendin van je ex te delen? Als zij nou ook echt een vriendin van jou was, dan zou het verhaal een beetje anders liggen.

Je vertelt het en ze reageert begripvol naar jou. Of ze wordt boos op jou, kan ook nog.

Vervolgens weer een paar opties:
Ze brieft door aan je ex dat jij zus en zo zegt. Daarmee speel je je ex in de kaart. Je ex zal weer proberen om contact op te nemen met je en vervolgens kun je hier weer posten wat er voorgevallen is. De vriendschap tussen de twee dames verandert wel of niet, maar jij zult daar niets van merken.

Of die vriendin is wel volwassen en houdt gewoon d'r kop dicht omdat ze geen zin heeft om tussen twee vuren in te staan.

Laat ik het zo zeggen: als een kennis mij zou benaderen om zulke verhalen over mijn vrienden zou delen, dan zou ik toch echt verzoeken om er over op te houden. Ten eerste omdat ik me inhoudelijk niet bemoei met de relaties van mijn vrienden, tot zij zelf erover beginnen. Ten tweede zou ik waarschijnlijk denken 'wat een lulverhaal, daar ga ik mijn vrienden niet mee lastig vallen'.
Omdat zij regelmatig bemiddeld heeft en ook vaak naar mij geluisterd heeft. Schat haar volwassen genoeg in.
En ze liegt dus ook tegen haar
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:40:47 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182566554
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:38 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Omdat zij regelmatig bemiddeld heeft en ook vaak naar mij geluisterd heeft. Schat haar volwassen genoeg in.
Ik hoop dat je eigen vrienden ook vaak naar je geluisterd hebben. Ik schat zo in dat jouw intentie eigenlijk alleen maar is om je ex een klein hakje te zetten hier. Daar zou ik iemand die in het verleden altijd klaar stond voor je niet mee lastig vallen. Het is niet eerlijk ten opzichte van de vriendin.
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 17 oktober 2018 @ 10:41:15 #173
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182566560
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:38 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Omdat zij regelmatig bemiddeld heeft en ook vaak naar mij geluisterd heeft. Schat haar volwassen genoeg in.
Maar dat is de reden niet dat je haar 'in wil lichten'. Immers, als het zo'n goede vriendin is komt ze ook wel bij jou horen wat jouw kant van het verhaal is. Daarnaast heeft je ex zwart op wit toegegeven dat ze nooit zwanger was, dus dat bewijs is heel snel geleverd.

Maar dat is niet de reden. De reden is dat jij weet dat zij ook een vriendin is van je ex, en je dus via via toch contact hebt met je ex. Je wil dat niet direct doen want trots, maar ondertussen heb je je ex helemaal niet los gelaten, ben je er helemaal niet overheen, en wil je gewoon via een omweg toch laten merken aan je ex dat je er nog bent.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 17 oktober 2018 @ 10:41:43 #174
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182566566
quote:
12s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik hoop dat je eigen vrienden ook vaak naar je geluisterd hebben. Ik schat zo in dat jouw intentie eigenlijk alleen maar is om je ex een klein hakje te zetten hier. Daar zou ik iemand die in het verleden altijd klaar stond voor je niet mee lastig vallen. Het is niet eerlijk ten opzichte van de vriendin.
GMTA.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182566658
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar dat is de reden niet dat je haar 'in wil lichten'. Immers, als het zo'n goede vriendin is komt ze ook wel bij jou horen wat jouw kant van het verhaal is. Daarnaast heeft je ex zwart op wit toegegeven dat ze nooit zwanger was, dus dat bewijs is heel snel geleverd.

Maar dat is niet de reden. De reden is dat jij weet dat zij ook een vriendin is van je ex, en je dus via via toch contact hebt met je ex. Je wil dat niet direct doen want trots, maar ondertussen heb je je ex helemaal niet los gelaten, ben je er helemaal niet overheen, en wil je gewoon via een omweg toch laten merken aan je ex dat je er nog bent.
Nee, zo zie ik het niet.
Ik vind dat ik haar lang en goed genoeg ken.
Maar Idd van de andere kant lijkt het dan weer op stoken.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:51:34 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182566698
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:48 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Nee, zo zie ik het niet.
Ik vind dat ik haar lang en goed genoeg ken.
Maar Idd van de andere kant lijkt het dan weer op stoken.
Dat lijkt niet alleen zo, dat is ook gewoon zo ;) . Ik snap dat het verleidelijk is hoor, maar als jij echt zo begaan was met het lot van de vriendin van je ex, dan had je het contact moeten onderhouden en niet nadat je ex ineens toegeeft dat ze loog, contact opnemen om die boodschap door te geven. Dan heb je niet het belang van de vriendin in gedachten.

Als je dan wat wil, neem dan gewoon contact op met je ex. Dat is veel eerlijker en het zal je ook meer genoegdoening geven dan op slinkse wijze mensen tegen haar opzetten.
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 17 oktober 2018 @ 10:53:01 #177
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182566725
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:48 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Nee, zo zie ik het niet.
Ik vind dat ik haar lang en goed genoeg ken.
Maar Idd van de andere kant lijkt het dan weer op stoken.
Dat is prima dat je haar lang genoeg kent, maar het is iemand die je 'wel eens tegen komt bij het uitgaan'. Dat klinkt mij nou niet direct in de oren als 'goede vriendin'. En die meid, die wil je dan wel hiervan op de hoogte brengen, terwijl, als zij ECHT zo'n goede vriendin van jou is, ze vanzelf wel bij je komt met een verhaal dat Ex tegen haar heeft verteld.

Vervolgens laat jij het appje zien van je ex waarin ze toegeeft dat ze de zwangerschap heeft verzonnen, en ex staat in haar hemd. Wat jij wil doen is gewoon nog niet accepteren dat de relatie voorbij is, en eigenlijk wil je ook helemaal niet dat die voorbij is. Qua verstand misschien wel, qua gevoel niet, en naar dat laatste luister je.

Dit is gewoon een strohalm om je aan vast te klampen, om indirect toch nog van je te laten horen, want je weet heel goed dat die vriendin van je bij Ex gaat laten vallen dat ze jou heeft gesproken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182568774
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is prima dat je haar lang genoeg kent, maar het is iemand die je 'wel eens tegen komt bij het uitgaan'. Dat klinkt mij nou niet direct in de oren als 'goede vriendin'. En die meid, die wil je dan wel hiervan op de hoogte brengen, terwijl, als zij ECHT zo'n goede vriendin van jou is, ze vanzelf wel bij je komt met een verhaal dat Ex tegen haar heeft verteld.

Vervolgens laat jij het appje zien van je ex waarin ze toegeeft dat ze de zwangerschap heeft verzonnen, en ex staat in haar hemd. Wat jij wil doen is gewoon nog niet accepteren dat de relatie voorbij is, en eigenlijk wil je ook helemaal niet dat die voorbij is. Qua verstand misschien wel, qua gevoel niet, en naar dat laatste luister je.

Dit is gewoon een strohalm om je aan vast te klampen, om indirect toch nog van je te laten horen, want je weet heel goed dat die vriendin van je bij Ex gaat laten vallen dat ze jou heeft gesproken.
Ga het niet doen. Ze zal het toch ooit wel horen.
pi_182569510
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:41 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Ga het niet doen. Ze zal het toch ooit wel horen.
Precies, opgelost, slotje :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  PR en moderator woensdag 17 oktober 2018 @ 13:28:55 #180
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182569909
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:42 schreef Sparrow2018 het volgende:
Welnu, ze heeft me afgelopen weekend een berichtje gestuurd dat ze idd niet zwanger is geweest.
Dat kost 'r 2 maanden de tijd om op te biechten wat bij de eerste seconde al zo doorzichtig was? :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:35:45 #181
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_182571478
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:27 schreef IJy het volgende:
Over 9 maanden feest, TS. Alvast gefeliciteerd.
Als je niet zo dislectisch was. Kan je lezen dat ze een miskraam had. Dus geen fissa na 9 maanden
God doesn't help stupid!
pi_182572411
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:35 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Als je niet zo dislectisch was. Kan je lezen dat ze een miskraam had. Dus geen fissa na 9 maanden
Als je niet zo dyslectisch was kon je lezen dat ze nooit zwanger geweest is. Heeft ze inmiddels opgebiecht.
pi_182738787
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Qua verstand misschien wel, qua gevoel niet, en naar dat laatste luister je.

Ik denk dat je spijker op zijn kop slaat. Heb er idd moeite mee om het te accepteren. Maar vind het bizar wat er allemaal gebeurd en gezegd is.
pi_182740592
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:45 schreef maily het volgende:

[..]

Pff, gedoe zeg. Heb je je voor niks zo druk gemaakt.
Een relatie van 4 jaar uit op zo'n manier is op zich ook wel een reden om je druk te maken.
pi_182740638
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat lijkt niet alleen zo, dat is ook gewoon zo ;) . Ik snap dat het verleidelijk is hoor, maar als jij echt zo begaan was met het lot van de vriendin van je ex, dan had je het contact moeten onderhouden en niet nadat je ex ineens toegeeft dat ze loog, contact opnemen om die boodschap door te geven. Dan heb je niet het belang van de vriendin in gedachten.

Als je dan wat wil, neem dan gewoon contact op met je ex. Dat is veel eerlijker en het zal je ook meer genoegdoening geven dan op slinkse wijze mensen tegen haar opzetten.
Nou zou het best graag willen weten als iemand tegen me liegt over zoiets... dus dat kan TS best tegen die vriendin van zijn ex zeggen hoor zonder een of ander duister motief.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 20:57:23 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182742844
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:43 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Ik denk dat je spijker op zijn kop slaat. Heb er idd moeite mee om het te accepteren. Maar vind het bizar wat er allemaal gebeurd en gezegd is.
En dat is het ook, maar zij zal er nooit en te nimmer haar excuses voor aanbieden.
Resistance is futile.
pi_182748510
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 20:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

En dat is het ook, maar zij zal er nooit en te nimmer haar excuses voor aanbieden.
Zij vindt het rechtvaardig voor alle ellende die ik haar heb aangedaan.
Toen ze haar geintje nog niet had toegegeven zei ze zelfs tijdens ruzie dat ze blij was dat de zwangerschap was fout gegaan. Want zo’n vader gunde ze HAAR kind niet.

Zijn wel heel erg borderlineachtige trekken; manipuleren, emotionele chantage, stemming kan zomaar omslaan, zwart wit denken (andere zijn altijd fout), schuldgevoel aanpraten en dreigen met zelfmoord.
Dat laatste helaas ook meegemaakt met haar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sparrow2018 op 26-10-2018 07:07:37 ]
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:16:14 #188
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182748879
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 06:58 schreef Sparrow2018 het volgende:

[..]

Zij vindt het rechtvaardig voor alle ellende die ik haar heb aangedaan.
Toen ze haar geintje nog niet had toegegeven zei ze zelfs tijdens ruzie dat ze blij was dat de zwangerschap was fout gegaan. Want zo’n vader gunde ze HAAR kind niet.

Zijn wel heel erg borderlineachtige trekken; manipuleren, emotionele chantage, stemming kan zomaar omslaan, zwart wit denken (andere zijn altijd fout), schuldgevoel aanpraten en dreigen met zelfmoord.
Dat laatste helaas ook meegemaakt met haar.
Ja, natuurlijk is dat zo. Ze heeft dan wel geen diagnose maar er zit iets verre van lekker in haar bovenkamer. Eigenlijk ook onmogelijk om mee te leven als iemand geen hulp krijgt voor haar ziekte. Uiteindelijk is het voor haar ook kut natuurlijk, ze heeft nooit gekozen voor haar ziektebeeld en ze verziekt er haar relaties mee, waarschijnlijk speelt het haar op de werkvloer en waar ze maar met mensen in aanraking komt ook parten.

Wat je haar wel aan kunt rekenen is dat zij daar in haar volwassen leven geen hulp bij zoekt, ze is wel degelijk verantwoordelijk voor wat ze de mensen om zich heen aandoet. Ik zou er persoonlijk echt moeite mee hebben om haar dit te vergeven.

Ben je ondertussen alweer aan het daten trouwens?
Resistance is futile.
pi_182749712
Naar de buitenwereld toe oogt ze heel normaal en sociaal. Maar achter gesloten deuren kan ze flink tekeer gaan. Vooral verbaal, schelden en enorm kwetsende uitspraken jegens mij.
Vergeven ga ik haar niet, ze heeft het toch willens en wetens volgehouden.

P.S. Nog niet aan het daten
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:42:23 #190
277627 Seven.
We are Borg.
pi_182750591
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 09:40 schreef Sparrow2018 het volgende:
Naar de buitenwereld toe oogt ze heel normaal en sociaal. Maar achter gesloten deuren kan ze flink tekeer gaan. Vooral verbaal, schelden en enorm kwetsende uitspraken jegens mij.
Vergeven ga ik haar niet, ze heeft het toch willens en wetens volgehouden.

P.S. Nog niet aan het daten
Vergeven is een keuze. Met niet vergeven heb je alleen jezelf ;) .
Resistance is futile.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:49:31 #191
545 dop
:copyright: dop
pi_182750718
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 10:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vergeven is een keuze. Met niet vergeven heb je alleen jezelf ;) .
mooi.

Vergeven is niet goedkeuren van het gedrag van de ander.
Maar accepteren dat het liep zoals het is gelopen.
En verder kunnen gaan met je leven.

Je vergeeft dus ook, of misschien wel juist voor jezelf.
Dat hoeft niet gelijk.
Eerst boos, en verdrietig mogen zijn is ook belangrijk om tot vergeving te kunnen komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 26-10-2018 10:56:16 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182750825
is gewoon gelul van de bovenste plank

jouw vriendin is een manipulatieve egocentrische dwaas
pi_182752550
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 10:53 schreef Salvad0R het volgende:
is gewoon gelul van de bovenste plank

jouw vriendin is een manipulatieve egocentrische dwaas
Ex
Mooi geformuleerd
pi_182771917
Ben in ieder geval blij dat ik nu de waarheid weet. En haar niet geloofd heb, want dan had ze nu nog glashard tegen me staan liegen. Fijne relatie was dat geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')