abonnement Unibet Coolblue
pi_181182053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:53 schreef satecl het volgende:

[..]

Nog geen jaar terug:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is gewoon heel veel mis gegaan het afgelopen jaar. Van Geel is de hoofdschuldige. Gio krijgt het niet meer aan de praat.
Ik vind Gio ook wel verantwoordelijk voor het uitzichtloze voetbal. Alsof je tegen een schuine wand ingesmeerd met groene zeep wil oplopen, zo voelt het om naar Feyenoord te kijken. Er gaat ook helemaal niks uit van die man. Het zal verder vast een topgozer zijn hoor, dat staat voor mij totaal los hiervan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 16:58:58 ]
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:01:15 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181182114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind Gio ook wel verantwoordelijk voor het uitzichtloze voetbal. Alsof je tegen een schuine wand ingesmeerd met groene zeep wil oplopen, zo voelt het om naar Feyenoord te kijken. Er gaat ook helemaal niks uit van die man. Het zal verder vast een topgozer zijn hoor, dat staat voor mij totaal los hiervan.
geen idee hoeveel invloed Wouters had maar die was tactisch als speler zeker heel aardig onderlegd, nu heeft Gio zijn maatje Landzaat daar zitten, zal een stuk gezelliger zijn maar beter vraag ik me af.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:01:38 #78
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181182122
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind Gio ook wel verantwoordelijk voor het uitzichtloze voetbal. Alsof je tegen een schuine wand ingesmeerd met groene zeep wil oplopen, zo voelt het om naar Feyenoord te kijken. Er gaat ook helemaal niks uit van die man. Het zal verder vast een topgozer zijn hoor, dat staat voor mij totaal los hiervan.
Probleem is dat het bij Feyenoord een grote vriendenkliek is. De Jong, van Geel, Landzaat, van Gastel en Gio. Ze blijven allemaal zitten.

Ik zeg het niet snel, maar het wordt tijd dat het Legioen ingrijpt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181182139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

geen idee hoeveel invloed Wouters had maar die was tactisch als speler zeker heel aardig onderlegd, nu heeft Gio zijn maatje Landzaat daar zitten, zal een stuk gezelliger zijn maar beter vraag ik me af.
Landzaat was ook zo'n type als Gio voor zover ik het kan inschatten. Veel te netjes.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:07:40 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181182249
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

geen idee hoeveel invloed Wouters had maar die was tactisch als speler zeker heel aardig onderlegd, nu heeft Gio zijn maatje Landzaat daar zitten, zal een stuk gezelliger zijn maar beter vraag ik me af.
Volgens mij wilde AZ hem graag houden. Nu wil ik niet zeggen dat ze bij AZ allemaal perfect zijn, maar ze varen wel een koers waarin ze trainers aan proberen te stellen met een moderne blik op voetbal. Voor mij is dat een reden om optimistisch te zijn over Landzaat, maar ik denk dat hij en Wouters allebei weinig invloed hebben/hadden op het spel.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:34:20 #81
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181182760
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat is op zich waar natuurlijk. Maar Amrabat heeft niet het scorende vermogen van Vilhena dus is geen optie als ernaast ook nog Clasie staat, Ayoub is nog maar even afwachten of ie het niveau aankan en Tapia is vooralsnog geblesseerd.

Maar het biedt wel mogelijkheden om een rechtsback, centrale verdediger, creatieve middenvelder en een linksbuiten te halen.
Doe niet zo gek, vilhena mikt meestal niet eens maar loop t op de goede plek en geeft de bal een lompe poeier. Begrijp me niet verkeerd ik ben dat hij erbij is, maar scorend vermogen en de naam vilhena dat vind ik niet samen passen. Kijk gewoon eens hoe zijn goals binnenvallen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181182820
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:34 schreef govie het volgende:

[..]

Doe niet zo gek, vilhena mikt meestal niet eens maar loop t op de goede plek en geeft de bal een lompe poeier. Begrijp me niet verkeerd ik ben dat hij erbij is, maar scorend vermogen en de naam vilhena dat vind ik niet samen passen. Kijk gewoon eens hoe zijn goals binnenvallen.
Hij had een periode dat er wat afstandsschoten invlogen, maar dat lijkt hij verleerd te zijn. Ook zo'n probleem van dit middenveld...niemand kan vanuit de tweede lijn schieten.
pi_181182998
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:08 schreef fetX het volgende:
Het scoutingsapparaat is al jaren dramatisch bij ons. Onbegrijpelijk dat daar nog niets aan is gedaan. Geeft aan dat het niet goed zit daar bovenin.
dit was onder van Geel bij ajax ook zo. Die man moet zo snel mogelijk weg wil je groeien als club.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:05:19 #84
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181183459
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:34 schreef govie het volgende:

[..]

Doe niet zo gek, vilhena mikt meestal niet eens maar loop t op de goede plek en geeft de bal een lompe poeier. Begrijp me niet verkeerd ik ben dat hij erbij is, maar scorend vermogen en de naam vilhena dat vind ik niet samen passen. Kijk gewoon eens hoe zijn goals binnenvallen.
Hij komt heel vaak in de positie om te scoren. Hij is geen geweldige afmaker, maar staat wel vaak op de goede plek waardoor ie alsnog redelijk veel scoort. Dat heeft Amrabat totaal niet.
pi_181183606
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij komt heel vaak in de positie om te scoren. Hij is geen geweldige afmaker, maar staat wel vaak op de goede plek waardoor ie alsnog redelijk veel scoort. Dat heeft Amrabat totaal niet.
Vorig seizoen wel vaak koste van Jorgensen. Hij had vast van zijn zaakwaarnemer gehoord dat als hij interesse wilde trekken van buitenlandse clubs hij meer moest gaan scoren.

Die gozer liep vorig seizoen echt op plekken waar hij niet hoorde te zijn, centraal in de aanval ballen op te eisen.
blablablabla
pi_181183751
De kranten bladen tv programmaas moeten allemaal gevuld worden met verschrikkelijke bullshit

het AD is werkelijke compleet gestoord in zijn stukjes

blijkbaar hebben die gasten helemaal geen fuck te doen in de vakantie

Gelukkig houden ze bij Feyenoord gewoon het hoofd koel

Er is ook helemaal niet zo veel aan de hand

De boel gaat zich vanzelf weer stabiliseren onder Gio

Daar is hij goed in :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181184046
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:16 schreef klaasweetalles het volgende:
De kranten bladen tv programmaas moeten allemaal gevuld worden met verschrikkelijke bullshit

het AD is werkelijke compleet gestoord in zijn stukjes

blijkbaar hebben die gasten helemaal geen fuck te doen in de vakantie

Gelukkig houden ze bij Feyenoord gewoon het hoofd koel

Er is ook helemaal niet zo veel aan de hand

De boel gaat zich vanzelf weer stabiliseren onder Gio

Daar is hij goed in :)
Afgedroogd worden door een onbeduidend clubje in de strijd om Europees voetbal en kansloos verliezen bij De Graafschap vind ik geen kattenpis.
pi_181184326
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:29 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Afgedroogd worden door een onbeduidend clubje in de strijd om Europees voetbal en kansloos verliezen bij De Graafschap vind ik geen kattenpis.
Wedstrijden kunnen je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen...

Maar het is nu alsof er niets meer bij Feyenoord deugt. De organisatie enzovoorts niks deugt meer ...

dat is natuurlijk zwaar gestoord en lachwekkend.....

Feyenoord komt op het veld gewoon kwaliteit tekort als je vier of vijf spelers moet opstellen die gewoon niet de eerste keus zijn...

dat is het enige probleem bij feyenoord......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181184432
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wedstrijden kunnen je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen...

Maar het is nu alsof er niets meer bij Feyenoord deugt. De organisatie enzovoorts niks deugt meer ...

dat is natuurlijk zwaar gestoord en lachwekkend.....

Feyenoord komt op het veld gewoon kwaliteit tekort als je vier of vijf spelers moet opstellen die gewoon niet de eerste keus zijn...

dat is het enige probleem bij feyenoord......
Alleen Haps en Jorgensen waren er niet bij zondag.
pi_181184562
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:44 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Alleen Haps en Jorgensen waren er niet bij zondag.
Zondag is gewoon een incident...zulke wedstrijden had feyenoord ook in het kampioensjaar

zo een wedstrijd gaan ajax en psv dit seizoen ook wel een paar keer meemaken

Als vilhena die bal erin schiet win je die wedstrijd met 3-0t
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181184847
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zondag is gewoon een incident...zulke wedstrijden had feyenoord ook in het kampioensjaar

zo een wedstrijd gaan ajax en psv dit seizoen ook wel een paar keer meemaken

Als vilhena die bal erin schiet win je die wedstrijd met 3-0t
10 wedstrijden niet winnen ook een incidentje? Vierde worden ook een incidentje? Anale vernedering door Trencin ook een incident?

Je bent echt niet goed jij.
blablablabla
pi_181184965
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:01 schreef Elan het volgende:

[..]

10 wedstrijden niet winnen ook een incidentje? Vierde worden ook een incidentje? Anale vernedering door Trencin ook een incident?

Je bent echt niet goed jij.


"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181185173
Wedstrijden kunnen je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen...

KlaasGod
Oh.
pi_181185226
quote:
Ze zouden die man eigenlijk een standbeeld moeten geven weet je dat.
blablablabla
pi_181185270
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wedstrijden kunnen je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen...

KlaasGod
die kan wel in mijn onderschrift he...

alleen me wachtwoord vergeten...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181185287
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

die kan wel in mijn onderschrift he...

alleen me wachtwoord vergeten...
toornstrabestespelerooit010?
Oh.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:16:54 #97
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181185317
Die prijzen strooien zand in de ogen.

Klaasvaakgenot
pi_181185559
Vermeer
Botteghin - St. Juste - Van der Heijden
Nieuwkoop - Amrabat - Clasie - Larsson - Vilhena
Berghuis - Van Persie.

Oké Hans, dank je.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:27:58 #99
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181185581
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:27 schreef O_o_ het volgende:
Vermeer
Botteghin - St. Juste - Van der Heijden
Nieuwkoop - Amrabat - Clasie - Larsson - Vilhena
Berghuis - Van Persie.


quote:
8s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:27 schreef O_o_ het volgende:


Oké Hans, dank je.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:31:04 #100
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181185651
quote:
Feyenoord: de pijn gaat dieper

Ik moest gisteren ineens denken aan het plagerige Het Legioen is met Pensioen. Zit misschien wel een kern van waarheid in. Niet omdat de liefde voor Feyenoord over is, maar omdat de pijn nog veel dieper gaat. Passanten en egootjes die de club steen voor steen afbreken. Waar prestige ver boven het beste voor de club gaat. Vele supporters kunnen zich niet meer identificeren met de Trots van Zuid waar men op slag verliefd op werd ooit. Het voelt als de liefde van je leven vreemd gaat met diegene die je het meeste haat. De contradictie met alles waar jij voor staat.

Waar Zadkine het evenbeeld is van de stad Rotterdam, staat het inmiddels ook synoniem voor de club Feyenoord. De buitenkant, de naam is er nog. Het hart is echter verdwenen. Datgene wat Feyenoord ooit tot de volksclub van weleer maakte is verworven tot een afstandelijk bedrijf waar voetbal op de laatste plaats komt. Elk stukje cultuur, iedere vorm van traditie, verdwijnen stuk voor stuk.

Klantenbinding
Binding met de supporters is ver te zoeken, wat zeg ik, de afstand tussen clubs en supporters lijkt inmiddels haast onoverbrugbaar. Het Legioen wordt door het Maasgebouw weggezet als klanten. Er wordt niet met supporters, maar tegen supporters gepraat, als daar al sprake van is. Nee alleen communiceren via mediakanalen, waarin louter negatief wordt gesproken over de eigen achterban. Er heerst een censuur op iedere vorm van kritiek, zelfs wanneer het bedoeld is om de club verder te helpen de toekomst in.

De fanatieke aanhang wordt continu tegengewerkt. Sfeeracties worden aan strenge, bijna (Feye)Noord-Koreaanse richtlijnen onderworpen. Bij het minste of geringste lulligheidje strooit de club met stadionverboden met als recent dieptepunt de ruim 300 supporters die zonder aanleiding bij een protestactie werden gearresteerd. Schoorvoetend moest men uiteindelijk binnen de club en lokale politiek erkennen dat het juridisch toch niet gerechtvaardigd was. En dat terwijl Ivo Opstelten jaren daarvoor al eens een vergelijkbare misstap op zijn conto mocht schrijven. Het is één van de vele voorbeelden, maar lering trekken ho maar.

De eindeloze discussie over Feyenoordsupporters op thuisvakken bij uitwedstrijden. Dat krijg je met zo’n grote achterban die alles voor de club over hebben maar die het beu zijn om steevast als vee in combiregelingen geforceerd te moeten worden. Eindeloze regeltjes, veel te kleine uitvakken. Je ziet het inmiddels bij alle clubs gebeuren. In plaats van voor je supporters te gaan staan en werken aan oplossingen, kiest men voor heuse razzia’s op de tribunes van de tegenstander. In plaats van je supporters omarmen, ze moedwillig wegjagen uit de stadions. Want supporters die ten koste van alles hun club willen steunen zijn maar lastig.

Natuurlijk zal de massa wijzen naar de fakkels op het veld tijdens de Johan Cruyff Schaal. Is het op zijn zachtst gezegd niet slim? Nee natuurlijk niet. Maakt het dat beter? Nee absoluut niet. Maar jarenlang je supporters negeren, verwaarlozen, misbruiken maakt het wel dat je als resultaat ongewenst gedrag krijgt. Op een andere manier een statement maken omdat je nooit gehoord wordt. Supporters maken de club kapot? De afgelopen decennia is Feyenoord al twee keer dood geweest op een haar na en stevent nu af op drie keer is scheepsrecht. De witte boorden verhullen praktisch misdadige zaken met mooie gladde praatjes en doofpot politiek. Wat niet weet, wat niet deert.

Vijf prijzen
Vijf prijzen in vier jaar, wat zeik je nou man? Scorebordjournalistiek. De prijzen zijn juist het zand in de ogen van velen. Die verbloemen een hele hoop zaken die structureel mis gaan binnen de club. En dan doel ik niet alleen op sportief vlak. Het scoutingapparaat is maar weinig creatief. Martin “middelmaat” van Geel is wellicht goed in het creatief shoppen met weinig geld. Maar structureel een stijgende lijn creëren kan hij niet. Zijn investeringen falen vrijwel allemaal, een enkeling daargelaten. Niet gaan voor de absolute top, maar gokken dat subtop misschien wel top wordt.

Zodra er weer wat geld is te besteden, krijgt de jeugd amper meer de kans. De zo geroemde jeugdopleiding mist de aansluiting met het eerste. Het niet mee doen aan de voetbalpiramide met Jong Feyenoord is een blunder van jewelste. Waar de concurrentie spelers op niveau kan laten groeien, moddert Jong Feyenoord eens in de paar weken aan op een maandagmiddag op Varkenoord. Gebrek aan geld is steevast het excuus. Maar als ik zie wat er al aan miljoenen over de balk is gesmeten de afgelopen jaren gaat die vlieger simpelweg niet op. En dan heb ik het nog niet eens over het falende marketing-, sponsor- en exploitatiebeleid van De Kuip.

Het doet pijn om medesupporters die decennia lang een seizoenkaart hebben gehad niet meer terug te zien in De Kuip. Ze kunnen zich niet meer identificeren met de club. Ze voelen zich steevast in de steek gelaten. Niet meer de energie om er voor te blijven vechten. Steken hun tijd en geld nu liever in andere zaken. De drang om ten koste van alles op de hoogte te blijven is verdwenen. Een keer een wedstrijd missen is niet erg meer, ach een tweede kan ook nog wel. Immers, de liefde van hun leven heeft een compleet andere weg gekozen. Die is op een commerciële trein gestapt die alleen toegankelijk is voor de happy few. De Feyenoord (inter)City.

Een trein die over alles heen raast wat Feyenoord ooit tot Feyenoord heeft gemaakt. Alles moet er voor wijken. Prestige en randzaken voeren de boventoon. Ego’s als OMA (architecten) stappen alleen aan boord als aan hun eis wordt voldaan. Bouwen op een suboptimale locatie die vooral interessant is voor de eigen portemonnee. En zo volgen nog vele dubieuze participanten. En ook De Kuip moet er aan geloven. Helemaal gesloopt zal het niet worden, maar dusdanig verminkt voor het commercieel belang zodanig dat herkenbaarheid compleet verdwijnt. Nu Loekie de Leeuw voor de club werkt, hoop je alleen maar op een hele slechte reclame. Foutje bedankt, maar helaas…

En als daar waar het hart al verdwenen is, ook het thuis verdwijnt…vult u die zelf maar in.

https://www.indehekken.net/

Het stukje onder 'vijf prijzen'. Spijker. Kop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')