abonnement Unibet Coolblue
pi_181158485
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:29 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Scheelt hem weer een klant. Het is maar net hoe hard hij klandizie nodig heeft.
Vandaar deze opmerking van me:

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:17 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Het is dan ook je goed recht om niet in zee te gaan met een partij die om betaalde onderzoekskosten vraagt. Maar het is ook het goed recht van een bedrijf om in rekening te brengen.

Marktwerking zal vervolgens de rest doen.
Als de klanten massaal bij hem weglopen omdat hij die onderzoekskosten in rekening brengt, zal hij er vast wijzigingen in brengen. Of hij heeft het druk zat, en af en toe komt er een consument zoals TS er stampij om maken, en is hij daar niet rouwig om. Ik snap beide kanten wel iig.
pi_181158501
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:49 schreef Myrr het volgende:
Moest hij nog tanken toevallig?
NEE SCHAT, OKE, DAAAAAAAAGG!!
pi_181159553
JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVE
pi_181160611
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:13 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ja en dan heeft hij er ondertussen al een half uur arbeid in zitten, en zegt TS dan dat hij toestel niet laat repareren voor de nieuwe prijs. Heeft telefoonturk niks, alleen arbeidskosten.

Ik snap 'm wel.
Ik had duidelijk aangegeven dat ik de accu van mijn MacBook Pro wilde vervangen, niets meer en minder. Wilde weten wat de accu + montage zou kosten. Dat lijkt geen moeite, het is letterlijk gewoon de prijzen op zwart op wit krijgen.

Ik heb een Apple Premium Reseller gevonden die de batterij heeft besteld (heb daarvoor ook betaald) en mij opbelt als het er is zodat hij het ook kan monteren (dat stukje betaal ik ter plekke, het is klaar terwijl je wacht). Hij kon mij namelijk precies vertellen wat de prijzen waren van de accu en montage. Zo kan het dus ook. :)
pi_181161077
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2018 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
Zeiden ze echt “OKEE KAN IK JE VERDER NOG HELPEN TE HOREN???” ? Dan spreken ze ook paupernederlands natuurlijk
Of TS is per ongeluk bij de buren van "Beter Horen" of "Schoonenberg" naar binnen gelopen ... :')
pi_181161221
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Of TS is per ongeluk bij de buren van "Beter Horen" of "Schoonenberg" naar binnen gelopen ... :')
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181165227
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:46 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')