abonnement Unibet Coolblue
pi_181162266
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-
Ik boek nog meer progressie dan jij
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181162285
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik boek nog meer progressie dan jij
Nou... Toen ik vroeg hoe je date was geweest bleek je alleen op stap te zijn geweest.
pi_181162315
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is een hele nare scheiding geweest vermoed ik. ;)
Waarschijnlijk wel. Ik zou zelf ook zeker nooit trouwen. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181162321
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is een hele nare scheiding geweest vermoed ik. ;)
Vrouwen kunnen ook wel gemeen zijn hoor.
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:17:14 #205
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_181162322
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou ja het filmpje ging over omhoog daten of niet natuurlijk :P

Ik date nu zoals het een echte vrouw betaamt omhoog :P

maar das in mijn geval niet zo heel ingewikkeld :P
Als je Noord-Afrikaans bloed hebt dan is dat al snel. Zelfs een Italiaan is een paar honderd kilometer omhoog al.
pi_181162329
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Als je Noord-Afrikaans bloed hebt dan is dat al snel. Zelfs een Italiaan is een paar honderd kilometer omhoog al.
:7
pi_181162345
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou... Toen ik vroeg hoe je date was geweest bleek je alleen op stap te zijn geweest.
Goede kans dat hij die avond wel seks met zichzelf heeft gehad. ;)

Dus ja, meer progressie. :)
pi_181162352
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is dat ik geen goede bil heb anders was ik graag met je op date gegaan.

Maar kan mijzelf wel voordoen als Marokkaanse?
Voordoen als? Wat ben je wel als ik vragen mag?
pi_181162356
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou... Toen ik vroeg hoe je date was geweest bleek je alleen op stap te zijn geweest.
Had een meisje kunnen zoenen op stap, geen zin in alleen. Heb koffie gedronken met 2 meisjes op de uni wat nergens toe heeft geleid, en tussendoor nog een paar keer afgesproken met iemand maar dat is helaas vrij snel gestopt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181162364
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen ook wel gemeen zijn hoor.
Mannen ook.
pi_181162380
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Had een meisje kunnen zoenen op stap, heb koffie gedronken met 2 meisjes op de uni wat nergens toe heeft geleid, en tussendoor nog een paar keer afgesproken met iemand maar dat is helaas vrij snel gestopt.
Je had of hebt?

En hoezo is dat andere meisje niks meer geworden?
pi_181162405
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:18 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Voordoen als? Wat ben je wel als ik vragen mag?
ArischeAlex
pi_181162406
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je had of hebt?

En hoezo is dat andere meisje niks meer geworden?
Je bedoelt dat meisje op stap? Nee die wilde ik niet zoenen. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181162422
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mannen ook.
Ja maar heb toch het idee dat het vaker voorkomt dat de vrouw bij de scheiding de man helemaal kaal plukt.
pi_181162435
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bedoelt dat meisje op stap? Nee die wilde ik niet zoenen. :')
Dit noem je progressie?
pi_181162453
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit noem je progressie?
T.o.v. jou is alles progressie Yasmin. Ik vind het overigens niet weinig, met 2 vrouwen koffie'tjes doen en met stappen ook contact leggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181162465
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar heb toch het idee dat het vaker voorkomt dat de vrouw bij de scheiding de man helemaal kaal plukt.
Er valt gemiddeld ook vaker wat te plukken bij de man.
pi_181162477
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

T.o.v. jou is alles progressie Yasmin. Ik vind het overigens niet weinig, met 2 vrouwen koffie'tjes doen.
:'(
pi_181162493
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er valt gemiddeld ook vaker wat te plukken bij de man.
Ja maar er op uit zijn vrijwel alles te plukken en dan daarna nog te gaan lopen zieken met het bezoekrecht van de vader voor de kinderen.
pi_181162526
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ArischeAlex
Touché. Arisch in zuivere zin overigens, niet in nazi-zin.
pi_181162542
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar heb toch het idee dat het vaker voorkomt dat de vrouw bij de scheiding de man helemaal kaal plukt.
Bewust en uit wrok of?
pi_181162569
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:23 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Bewust en uit wrok of?
Uit wrok denk ik. Geen idee, kan mij niet voorstellen dat je iemand dan zo intens haat dat je alles wilt afpakken.
pi_181162575
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:23 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Bewust en uit wrok of?
Uit egoïstisch eigenbelang.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181162798
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar er op uit zijn vrijwel alles te plukken en dan daarna nog te gaan lopen zieken met het bezoekrecht van de vader voor de kinderen.
Dat is niet de standaard praktijk hoor.
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:33:42 #225
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_181162917
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

T.o.v. jou is alles progressie Yasmin. Ik vind het overigens niet weinig, met 2 vrouwen koffie'tjes doen en met stappen ook contact leggen.
Da's best wel heel veel. En koffie drinken is vaak zinvoller dan samen kapot gaan aan de drank.
  maandag 13 augustus 2018 @ 21:34:56 #226
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_181162954
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uit egoïstisch eigenbelang.
Lijkt me ook. Niet eens uit haat. Gewoon hebberigheid.
pi_181163112
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uit egoïstisch eigenbelang.
Egoïstisch eigenbelang = pleonasme
pi_181163136


[ Bericht 100% gewijzigd door ludovico op 13-08-2018 21:40:28 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:14:21 #229
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181164491
Lekker man, je getweëen bezatten op de eerste date _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181165194
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:14 schreef Dven het volgende:
Lekker man, je getweëen bezatten op de eerste date _O_
Keer een eerste date in een wijnbar gehad. Met een arts. Bezatten is een groot woord maar we waren uiteindelijk de enige in de zaak. Lekker gek.
pi_181165249
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar er op uit zijn vrijwel alles te plukken en dan daarna nog te gaan lopen zieken met het bezoekrecht van de vader voor de kinderen.
Genoeg die het erom doen, en voor sommige relaties vrees ik als ze klappen..

Ik wil sowieso niet trouwen (ook al is het buiten gemeenschap van goederen).

Teveel shit gezien. Als voorbeeld een vriendinnengroep (3 stuks) allemaal ging scheiden omdat het huis meer dan een figuur met 6 nullen opbracht, en zij mooi konden cashen..
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:40:38 #232
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181165359
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:35 schreef alpeko het volgende:

[..]

Keer een eerste date in een wijnbar gehad. Met een arts. Bezatten is een groot woord maar we waren uiteindelijk de enige in de zaak. Lekker gek.
Klinkt enig _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181165829
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]


Ik wil sowieso niet trouwen (ook al is het buiten gemeenschap van goederen).

Teveel shit gezien. Als voorbeeld een vriendinnengroep (3 stuks) allemaal ging scheiden omdat het huis meer dan een figuur met 6 nullen opbracht, en zij mooi konden cashen..
Je voorbeeld klopt niet . Als je buiten gemeenschap van goederen / in koude uitsluiting gehuwd bent is de verkoop van een huis exact hetzelfde als dat je niet getrouwd bent en bv gewoon samenwoont.

Het deel ( kan alles tussen de 0
en 100% zijn) wat jij betaald hebt is van jou na scheiding of beindiging samenwonen ; betaal jij de woning/ hypotheek volledig uit jouw inkomen/vermogen etc , dan is ie na het uit elkaar gaan van jou, betaal je bv allebei de helft , dan deel je. Dus de incentive voor iemand om te verkopen/ te willen scheiden neemt dan niet toe omdat het exact hetzelfde resultaat als bij samenwonen en dan een woning kopen geeft.

Het enige maar wel grote nadeel ( en een reden om alsnog niet te trouwen , ook niet buiten gemeenschap) van een scheiding kan dan de partneralimentatie bij scheiding zijn :)
pi_181166058
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:00 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je voorbeeld klopt niet . Als je buiten gemeenschap van goederen / in koude uitsluiting gehuwd bent is de verkoop van een huis exact hetzelfde als dat je niet getrouwd bent en bv gewoon samenwoont.

Het deel ( kan alles tussen de 0
en 100% zijn) wat jij betaald hebt is van jou na scheiding of beindiging samenwonen ; betaal jij de woning/ hypotheek volledig uit jouw inkomen/vermogen etc , dan is ie na het uit elkaar gaan van jou, betaal je bv allebei de helft , dan deel je. Dus de incentive voor iemand om te verkopen/ te willen scheiden neemt dan niet toe omdat het exact hetzelfde resultaat als bij samenwonen en dan een woning kopen geeft.

Het enige maar wel grote nadeel ( en een reden om alsnog niet te trouwen , ook niet buiten gemeenschap) van een scheiding kan dan de partneralimentatie bij scheiding zijn :)
Waren mensen van de oude stempel én allemaal getrouwd in gemeenschap van goederen én dus ook het huis.
pi_181166446
Goed, gisteren een Tinderdate gehad.

Op Tinder was ze niet zo van het chatten. Ze gaf tijdens de date ook toe dat ze daar niet zoveel mee heeft.

Foto's klopten wel (iets anders ging ook kloppen :') ). Lekker ding, dat zeker met geile zwoele stem. Maar wel vrij serieus en samen de minuten weg lachen was er niet bij. Voor mij was ze verderaf en toe te zweverig maar ze lijkt mij verder wel lief. Mijn matige grappige opmerkingen vond ze wel leuk maar ik die van haar niet echt (als er al grappig bedoelde opmerkingen tussen zaten, geen idee).

Verder merkte ik wel wat teleurstelling aan haar kant, ik ben geen geboren en getogen buitenlander maar in het buitenland geboren en door Nederlanders opgevoed met als resultaat een van NL cultuur doorgebakken persoon. Terwijl zij duidelijk hoopte dat ik juist Latino cultuur mee nam. Helaas dus voor haar.

Na de date gisteren niets meer gehoord, maar mocht ze nog wat sturen dan spreek ik nog wel 1x af om te kijken of ze niet gewoon in een matige zondag bui was :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181166493
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Waren mensen van de oude stempel én allemaal getrouwd in gemeenschap van goederen én dus ook het huis.
Ok, maar jij haalt aan dat je niet wil trouwen, zelfs niet buiten gemeenschap , waarna je met dit voorbeeld komt wat voor je shit je erme kan krijgen.

Maar goed , dan las ik het anders als dat jij het bedoelde :)
pi_181166853
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:27 schreef Godshand het volgende:
Goed, gisteren een Tinderdate gehad.

Op Tinder was ze niet zo van het chatten. Ze gaf tijdens de date ook toe dat ze daar niet zoveel mee heeft.

Foto's klopten wel (iets anders ging ook kloppen :') ). Lekker ding, dat zeker met geile zwoele stem. Maar wel vrij serieus en samen de minuten weg lachen was er niet bij. Voor mij was ze verderaf en toe te zweverig maar ze lijkt mij verder wel lief. Mijn matige grappige opmerkingen vond ze wel leuk maar ik die van haar niet echt (als er al grappig bedoelde opmerkingen tussen zaten, geen idee).

Verder merkte ik wel wat teleurstelling aan haar kant, ik ben geen geboren en getogen buitenlander maar in het buitenland geboren en door Nederlanders opgevoed met als resultaat een van NL cultuur doorgebakken persoon. Terwijl zij duidelijk hoopte dat ik juist Latino cultuur mee nam. Helaas dus voor haar.

Na de date gisteren niets meer gehoord, maar mocht ze nog wat sturen dan spreek ik nog wel 1x af om te kijken of ze niet gewoon in een matige zondag bui was :P
Maar heb jij wat laten horen dan? Ik bedoel? Vrouw loopt 9 maanden met jouw vrucht rond biologisch gezien, als je nu al niet het initiatief neemt, hoeveel committent ga je dan verder in haar leven hebben naar haar toe?

Ff overdreven allemaal maareh, als je een andere dag voorstelt weet je gelijk of ze nog verder wilt of niet. Misschien heet ze wel Yasmin en verlangt ze naar jouw initiatief en schrijft ze je gewoon af als je geen initiatief neemt.

Cq, je hebt kans, maar je schiet niet... Slechte voetballer ben je dan.

Maareh, ik stel liever deze vraag eigenlijk: Wat wil jij? Wil je haar nou of niet? Want je wilt nog wel een keer afspreken maar de moeite ervoor doen weer niet ofzo... Ik word daar zelf niet zo warm van ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door ludovico op 13-08-2018 23:52:13 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181167261
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:29 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ok, maar jij haalt aan dat je niet wil trouwen, zelfs niet buiten gemeenschap , waarna je met dit voorbeeld komt wat voor je shit je ermee kan krijgen.

Maar goed , dan las ik het anders als dat jij het bedoelde :)
pi_181167598
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar heb jij wat laten horen dan? Ik bedoel? Vrouw loopt 9 maanden met jouw vrucht rond biologisch gezien, als je nu al niet het initiatief neemt, hoeveel committent ga je dan verder in haar leven hebben naar haar toe?

Ff overdreven allemaal maareh, als je een andere dag voorstelt weet je gelijk of ze nog verder wilt of niet. Misschien heet ze wel Yasmin en verlangt ze naar jouw initiatief en schrijft ze je gewoon af als je geen initiatief neemt.

Cq, je hebt kans, maar je schiet niet... Slechte voetballer ben je dan.

Maareh, ik stel liever deze vraag eigenlijk: Wat wil jij? Wil je haar nou of niet? Want je wilt nog wel een keer afspreken maar de moeite ervoor doen weer niet ofzo... Ik word daar zelf niet zo warm van ;)
Als ik er nu al bovenop spring, ben je weer te gretig. Dat werkt zo niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181167640
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als ik er nu al bovenop spring, ben je weer te gretig. Dat werkt zo niet.
Wacht je toch een dagje ofzo, wat jij wilt, maar dat afwachten op de reactie van een ander terwijl de bal niet bij haar ligt is niet echt constructief naar wat jij er zelf misschien wilt uithalen, denk ik.

Het komt niet consistent over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181169497
Oke, ik voel me als een verliefde puber *; .
Superleuk hoor, maar wel balen dat ik hem zo goed als alleen in de weekenden kan zien
pi_181170687
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 23:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar heb jij wat laten horen dan? Ik bedoel? Vrouw loopt 9 maanden met jouw vrucht rond biologisch gezien, als je nu al niet het initiatief neemt, hoeveel committent ga je dan verder in haar leven hebben naar haar toe?

Ff overdreven allemaal maareh, als je een andere dag voorstelt weet je gelijk of ze nog verder wilt of niet. Misschien heet ze wel Yasmin en verlangt ze naar jouw initiatief en schrijft ze je gewoon af als je geen initiatief neemt.

Cq, je hebt kans, maar je schiet niet... Slechte voetballer ben je dan.

Maareh, ik stel liever deze vraag eigenlijk: Wat wil jij? Wil je haar nou of niet? Want je wilt nog wel een keer afspreken maar de moeite ervoor doen weer niet ofzo... Ik word daar zelf niet zo warm van ;)
Ik maak geen matige grappen.
pi_181171019
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als ik er nu al bovenop spring, ben je weer te gretig. Dat werkt zo niet.
Hoezo te gretig? Ik vind het wel heel leuk als ik meteen iets hoor. Ik denk niet: die is te gretig. Denk eerder: hij vond het dus ook leuk, fijn! En voel me dan wel blij (als ik hem ook leuk vind tenminste)

ik snap dat niet, wat je ook steeds hoort van: je moet een dag wachten of drie dagen wachten met iets laten horen na een date. Gedoe.

Maar je klinkt niet echt laaiend enthousiast, tenminste zo komt het niet over?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181171029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 07:18 schreef Yasmin23 het volgende:

Ik maak geen matige grappen.
heeft ie nou geantwoord op je vraag of zaterdag beter uitkomt?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181171034
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 02:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Oke, ik voel me als een verliefde puber *; .
Superleuk hoor, maar wel balen dat ik hem zo goed als alleen in de weekenden kan zien
klinkt heerlijk wel O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181171039
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:01 schreef Prisha het volgende:

[..]

heeft ie nou geantwoord op je vraag of zaterdag beter uitkomt?
Nopes :P
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:03:24 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181171040
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:01 schreef Prisha het volgende:
Maar je klinkt niet echt laaiend enthousiast, tenminste zo komt het niet over?
Is hij ook niet. Dus daarom laat hij het ook van haar afwachten.
Laat zij van zich horen, wil hij evt nog wel een keer daten om te zien. Zo niet, vindt hij het ook wel best

Zo komt het op mij over.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:03:47 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181171046
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:03 schreef Yasmin23 het volgende:

Nopes :P
Stilgevallen dus na die vraag? Want daarvoor had hij wel enkele andere vragen beantwoord.
pi_181171054
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Stilgevallen dus na die vraag? Want daarvoor had hij wel enkele andere vragen beantwoord.
Ja maar dat is niet vreemd gedrag eigenlijk :P
pi_181171057
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 08:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is hij ook niet. Dus daarom laat hij het ook van haar afwachten.
Laat zij van zich horen, wil hij evt nog wel een keer daten om te zien. Zo niet, vindt hij het ook wel best

Zo komt het op mij over.
ah zo. Snap het. Dus als beiden niks laten horen een doodbloedend iets.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')