abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:33:53 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181181473
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:19 schreef DKUp het volgende:
“Maar hij is gelukkig en daar gaat het om....”
Hij is vader van O’G3ne 55 en zij is de grootste fan van O’G3ne 20 _O_

Hoe lang heeft hij al wat met dat meisje? :')
Honderd optreden bezocht :D?
#topshow
Dat vroeg ik me ook af: hoe lang speelt dit al?

Je noemt iets niet zo maar een heuse relatie. Zeker niet als je bekend bent. Zeker ook niet als je vrouw recent is overleden en ook zeker niet als je aan je theewater kan aanvoelen dat o.a. het leeftijdsverschil stof zal doen opwaaien. Je wil toch enigszins zeker van je zaak zijn, als je zoiets openbaar maakt.

Ik neem aan dat de relatie dus niet een week of twee oud is, maar eerder een paar maanden. Nu snap ik wel dat hij in het ziekteproces van zijn vrouw ook al afscheid had genomen, maar tóch vind ik het best snel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 14-08-2018 18:38:18 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181181513
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, dat mag.

Het is duidelijk een onderwerp waar mensen een mening over willen hebben.
We zijn het er iig, in merendeel, over eens dat hij een 20-jarige groupie van zn dochters, lijkend op 1 van zn dochters, neukt.
En dat dat best apart is.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_181181626
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:35 schreef marsan het volgende:

[..]

We zijn het er iig, in merendeel, over eens dat hij een 20-jarige groupie van zn dochters, lijkend op 1 van zn dochters, neukt.
En dat dat best apart is.
Precies dit. Gewoon apart. Erg apart.
Alius aliud dicit
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:49:48 #179
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181181848
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:35 schreef marsan het volgende:

[..]

We zijn het er iig, in merendeel, over eens dat hij een 20-jarige groupie van zn dochters, lijkend op 1 van zn dochters, neukt.
En dat dat best apart is.
Oh, op welke dochter lijkt ze dan? Of doel je op het feit dat ook deze meid net als zijn dochters borsten en een vagina heeft?

Ik vind dit mokkel op geen van zn dochters lijken. Deze heeft een veel leuker snoetje.
pi_181181878
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:49 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Oh, op welke dochter lijkt ze dan? Of doel je op het feit dat ook deze meid net als zijn dochters borsten en een vagina heeft?

Ik vind dit mokkel op geen van zn dochters lijken. Deze heeft een veel leuker snoetje.
Die ene van die tweeling. Staat nog een pic van in t topic.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_181181956
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:35 schreef marsan het volgende:

[..]

We zijn het er iig, in merendeel, over eens dat hij een 20-jarige groupie van zn dochters, lijkend op 1 van zn dochters, neukt.
En dat dat best apart is.
In dit specifieke geval (zij nog erg jong en fan van de groep) heb ik al aangegeven dat ik er ook bedenkingen bij heb. Maar 35 jaar sec zoals bij Gere vind ik geen probleem.
pi_181182012
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:49 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Oh, op welke dochter lijkt ze dan? Of doel je op het feit dat ook deze meid net als zijn dochters borsten en een vagina heeft?

Ik vind dit mokkel op geen van zn dochters lijken. Deze heeft een veel leuker snoetje.
Ze is inderdaad mooier om te zien vind ik.

Maar ik vind ook dat zijn dochters alle drie niet heel aantrekkelijk zijn. Dus de lat lag niet hoog.
pi_181182037
Meid zal wel na al die meet en greets achter het telefoonnummer van Rikkert zijn gekomen, dan wat geile berichtjes/begripvolle tegelspreukjes sturen om wat 'steun te bieden in een donkere tijd'. Top het af met wat hete fotootjes van een net ontsproten jongvolwassenenlichaam en papa gaat Vol voor de bijl. Doel bereikt binnen haar maniakale fandom (want dat zijn tientallen concertbezoeken): dicht bij de meides.
pi_181182251
Die man ziet er ook wel wat simpel uit dus het zal geen al te moeilijke verovering zijn geweest.
pi_181193006
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:11 schreef Greys het volgende:

Omdat dat gedeelte niet altijd zo is, zoals je daar zelf kunt lezen. Dus niet echt van belang in dit geval omdat ze ook zonder dat ze intimiteit van de zangeressen zou willen dus gewoon een groupie genoemd kan worden na honderd optredens. Dat vroeg je toch? :P

Ik denk dat je een verkeerde interpretatie hebt van de uitdrukking groupie, maar je bent er nogal op gebrand dit meisje te beledigen, waarom eigenlijk?
pi_181194570
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:05 schreef Za het volgende:
Ik vind dit prima kunnen hoor, vader ogene ziet er betrekkelijk jong uit in vergelijking met bv leeftijdsgenoot Frans Timmermans:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Was er geen wetenschappelijk onderzoek waaruit bleek dat we ons het meest aangetrokken voelen tot partners met dezelfde gelaatstrekken enz.? In dat geval zou het wel eens keihard gewoon Echte Liefde kunnen zijn. O+.
pi_181196555
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:13 schreef amaranta het volgende:
Richard Gere, die bijna 70 wordt, heeft zijn 35 jarige vriendin (vrouw?) bezwangerd.
Ook zelfde leeftijdsverschil. Ik vind het maar raar.

Mijn man is nu 39, dat zou dus betekenen dat hij (als hij op zn 55ste een kind van 20 wil batsen) een relatie krijgt met iemand die nu nog geneens op de basisschool zit.
Tsja. Ik was 35 toen ik mijn vriendin tegenkwam, zij was 27.
Dat betekend dat ik 19 was toen zij op de basischool zat.

Uit jouw reactie lees ik dat ik dan eigenlijk een viespeuk ben?
pi_181198592
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is groot. Maar volwassen mensen enzo. Kijk een 20 jarige is nog half kind. Iemand van 35 niet.

Dus gewoon helemaal prima.
een 20 jarige is een volwassen persoon. Geen half kind.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 10:44:26 #189
163650 Greys
pi_181198823
quote:
:D

"Oh, yeah, your daughter is gonna love it.."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181199106
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:33 schreef superniger het volgende:

[..]

een 20 jarige is een volwassen persoon. Geen half kind.
Jij bent zelf 20?
pi_181199757
quote:
Haha, mooi deze! :D.
Karma is a fucking bitch.
pi_181199885
Beetje te oud al om goed te groomen, hebben die dochters geen jongere vriendinnen waar hij uit kan kiezen?
  woensdag 15 augustus 2018 @ 11:41:16 #193
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_181199984
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:33 schreef superniger het volgende:

[..]

een 20 jarige is een volwassen persoon. Geen half kind.
Mentaal gezien zitten die er nog best wat tussen.
pi_181205604
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:38 schreef VEM2012 het volgende:
Ik weet niet, maar die incest verwijzingen vind ik wat ongepast.
Vreemd......
Pedofilie past hier misschien beter.
Maar omdat meneer weet dat met zijn eigen dochter het incest zou zijn pak hij maar een nog jongere dochter van iemand anders en dat moet dan normaal zijn......
Zou mij niets verbazen als de vader van Janine liever gezien had dat hij een van zijn eigen dochters misbruikte.
Als pa dalijk schijndood is, staat zij nog volop in het leven.
Laten we hopen dat wijsheid met de jaren komt voor haar, bij pa is het mislukt.
pi_181205641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:44 schreef roninho het volgende:

[..]

Tsja. Ik was 35 toen ik mijn vriendin tegenkwam, zij was 27.
Dat betekend dat ik 19 was toen zij op de basischool zat.

Uit jouw reactie lees ik dat ik dan eigenlijk een viespeuk ben?
Als je een relatie kreeg op je 19e wel, maar op je 35e niet.
misschien vreemd maar zo is het nu eenmaal.
pi_181205768
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:52 schreef klipper het volgende:

[..]

Vreemd......
Pedofilie past hier misschien beter.
Maar omdat meneer weet dat met zijn eigen dochter het incest zou zijn pak hij maar een nog jongere dochter van iemand anders en dat moet dan normaal zijn......
Zou mij niets verbazen als de vader van Janine liever gezien had dat hij een van zijn eigen dochters misbruikte.
Als pa dalijk schijndood is, staat zij nog volop in het leven.
Laten we hopen dat wijsheid met de jaren komt voor haar, bij pa is het mislukt.
Pedofilie? 20 jaar?
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 augustus 2018 @ 16:10:59 #197
22592 crew  Ole
pi_181206141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:52 schreef klipper het volgende:

[..]

Vreemd......
Pedofilie past hier misschien beter.
Maar omdat meneer weet dat met zijn eigen dochter het incest zou zijn pak hij maar een nog jongere dochter van iemand anders en dat moet dan normaal zijn......
Zou mij niets verbazen als de vader van Janine liever gezien had dat hij een van zijn eigen dochters misbruikte.
Als pa dalijk schijndood is, staat zij nog volop in het leven.
Laten we hopen dat wijsheid met de jaren komt voor haar, bij pa is het mislukt.
Dit gaat wel heel ver hoor. Janine is volwassen hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_181206197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:52 schreef klipper het volgende:

[..]

Vreemd......
Pedofilie past hier misschien beter.
Maar omdat meneer weet dat met zijn eigen dochter het incest zou zijn pak hij maar een nog jongere dochter van iemand anders en dat moet dan normaal zijn......
Zou mij niets verbazen als de vader van Janine liever gezien had dat hij een van zijn eigen dochters misbruikte.
Als pa dalijk schijndood is, staat zij nog volop in het leven.
Laten we hopen dat wijsheid met de jaren komt voor haar, bij pa is het mislukt.
Jij beschuldigt iemand van pedofilie en incest puur omdat diegene een jongere vriendin heeft?

Wauw, ik zou echt hulp zoeken als ik jou was. Wat een zieke geest zeg....
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:15:53 #199
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181206307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:52 schreef klipper het volgende:

[..]

Vreemd......
Pedofilie past hier misschien beter.
Maar omdat meneer weet dat met zijn eigen dochter het incest zou zijn pak hij maar een nog jongere dochter van iemand anders en dat moet dan normaal zijn......
Zou mij niets verbazen als de vader van Janine liever gezien had dat hij een van zijn eigen dochters misbruikte.
Als pa dalijk schijndood is, staat zij nog volop in het leven.
Laten we hopen dat wijsheid met de jaren komt voor haar, bij pa is het mislukt.
Dus omdat meneer een vriendin van 20 heeft, ga jij maar lopen beweren dat hij graag kleine kindjes die nog niet begonnen zijn met puberen zou neuken?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_181206529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:52 schreef klipper het volgende:

[..]

Vreemd......
Pedofilie past hier misschien beter.
Maar omdat meneer weet dat met zijn eigen dochter het incest zou zijn pak hij maar een nog jongere dochter van iemand anders en dat moet dan normaal zijn......
Zou mij niets verbazen als de vader van Janine liever gezien had dat hij een van zijn eigen dochters misbruikte.
Als pa dalijk schijndood is, staat zij nog volop in het leven.
Laten we hopen dat wijsheid met de jaren komt voor haar, bij pa is het mislukt.
Verdiep je er anders even in, een pedofiel valt juist op kinderen die niet 'geslachtsrijp' zijn, en/of zonder secundaire geslachtskenmerken. Iets wat bij een meid van 20 juist regelmatig prominent in de etalage staat, en de gemiddelde 'vrouw' is met 13 al 'geslachtsrijp' dus daar zou een pedofiel echt 0 interesse in hebben.

Wat je dan nog eerder bedoelt is een efebofiel

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2018 16:24:18 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')