abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:40:08 #201
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_181114888
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]


[..]

Haha wat een heerlijk opportunisme. Ook PSV krijgt nog wel lastige wedstrijden, net als dat Ajax wedstrijden makkelijk gaat winnen.
Welke lastige wedstrijden heeft ajax gehad dan?
pi_181114902
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:40 schreef xzaz het volgende:

[..]

Welke lastige wedstrijden heeft ajax gehad dan?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181114979
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, want dan moet er weer een nieuwe TD gezocht worden die ook weer allemaal fouten gaat maken. En weer een nieuwe trainer voor de groep heb je helemaal niks aan, zo kan je nooit iets opbouwen.
Precies :). Je blijft dit altijd wel houden, het zal nooit allemaal perfect verlopen. Op het veld moet het gebeuren, maar ik vind het toch altijd opmerkelijk om te zien hoe makkelijk mensen over het geheel denken. Nieuwe trainer en opgelost, nieuwe rechtsback en opgelost, Overmars Van der Sar weg en het zal beter gaan.

Helaas is het niet zo eenvoudig.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:44:05 #204
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181114995
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:18 schreef Daario het volgende:

[..]

Voor een waarheidsgetrouw beeld is dat de laatste plek waar je moet wezen..
Mooie kopbal van de ligt, echt een goede speler.

Uit de samenvatting blijkt dat ajax gewoon niet veel heeft gepresteerd qua echte kansen (die halve bakmeuk kansen van ten hag die tellen we niet). Dat schot van heracles was mazzel dat die erin ging, maar de fout ligt bij ajax omdat ze gewoon voor rust 2-0 moeten staan.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181114998
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Haha wat een heerlijk opportunisme. Ook PSV krijgt nog wel lastige wedstrijden, net als dat Ajax wedstrijden makkelijk gaat winnen.
Heracles was inderdaad fucking lastig. En we winnen altijd makkelijk van Utrecht ja.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:45:31 #206
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_181115029
hoe komen ze erbij dat Ajax favoriet was...
omdat ze van Gras hadden gewonnen?
pi_181115034
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:44 schreef govie het volgende:

[..]

Mooie kopbal van de ligt, echt een goede speler.

Uit de samenvatting blijkt dat ajax gewoon niet veel heeft gepresteerd qua echte kansen (die halve bakmeuk kansen van ten hag die tellen we niet). Dat schot van heracles was mazzel dat die erin ging, maar de fout ligt bij ajax omdat ze gewoon voor rust 2-0 moeten staan.
donder op naar het feyenoord topic :{

schitterend doelpunt van heracles

heracles had de beste kansen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181115038
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:43 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Precies :). Je blijft dit altijd wel houden, het zal nooit allemaal perfect verlopen. Op het veld moet het gebeuren, maar ik vind het toch altijd opmerkelijk om te zien hoe makkelijk mensen over het geheel denken. Nieuwe trainer en opgelost, nieuwe rechtsback en opgelost, Overmars Van der Sar weg en het zal beter gaan.

Helaas is het niet zo eenvoudig.
Daarom, tijdens het opbouwen van een team (wat nu toch weer nieuw is met de komst van Tadic en Blind) moet dat gewoon weer even de tijd krijgen om alles te hervinden. Zeker met zaken als zonedekking en druk zetten duurt dat even voor het goed onder de knie is.

Pas als het over drie maanden nog steeds kut is mag je wel conclusies gaan trekken, nu geloof ik dat wel allemaal.
Oh.
pi_181115067
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom, tijdens het opbouwen van een team (wat nu toch weer nieuw is met de komst van Tadic en Blind) moet dat gewoon weer even de tijd krijgen om alles te hervinden. Zeker met zaken als zonedekking en druk zetten duurt dat even voor het goed onder de knie is.

Pas als het over drie maanden nog steeds kut is mag je wel conclusies gaan trekken, nu geloof ik dat wel allemaal.
er zijn geen excuses als je voor 40 miljoen nieuwe spelers haalt in de nederlandse competitie terwijl de concurrentie niks kan halen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:46:41 #210
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181115068
Was overigens al gepost hier dat een steward aan einde van wedstrijd werd gereanimeerd? Ambulances erbij alles
pi_181115072
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Heracles was inderdaad fucking lastig. En we winnen altijd makkelijk van Utrecht ja.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Heracles was inderdaad fucking lastig. En we winnen altijd makkelijk van Utrecht ja.
Heracles was inderdaad een lastige ploeg vandaag, natuurlijk had Ajax moeten winnen maar dat zat er ook gewoon nog niet in. Geef het nu wat tijd, want weer een nieuwe trainer aanstellen gaat echt niet werken en dan ga je daar weer op zeiken als die het niet meteen aan de praat krijgt.
Oh.
pi_181115091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Heracles was inderdaad een lastige ploeg vandaag, natuurlijk had Ajax moeten winnen maar dat zat er ook gewoon nog niet in. Geef het nu wat tijd, want weer een nieuwe trainer aanstellen gaat echt niet werken en dan ga je daar weer op zeiken als die het niet meteen aan de praat krijgt.
smoesjes man

ga weg :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:47:43 #213
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181115097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom, tijdens het opbouwen van een team (wat nu toch weer nieuw is met de komst van Tadic en Blind) moet dat gewoon weer even de tijd krijgen om alles te hervinden. Zeker met zaken als zonedekking en druk zetten duurt dat even voor het goed onder de knie is.

Pas als het over drie maanden nog steeds kut is mag je wel conclusies gaan trekken, nu geloof ik dat wel allemaal.
Je hebt twee nieuwe spelers die uit een Europese topcompetitie komen overwaaien en je speelt tegen een degradatiekandidaat.

En dan 'komt het wel goed, want we zijn nog in opbouw'? Sorry hoor, natuurlijk zal het wel beter worden, maar Ajax moet echt de ballen door hun neusgaten schamen na deze vertoning.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:48:17 #214
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_181115113
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom, tijdens het opbouwen van een team (wat nu toch weer nieuw is met de komst van Tadic en Blind) moet dat gewoon weer even de tijd krijgen om alles te hervinden. Zeker met zaken als zonedekking en druk zetten duurt dat even voor het goed onder de knie is.

Pas als het over drie maanden nog steeds kut is mag je wel conclusies gaan trekken, nu geloof ik dat wel allemaal.
Hoeveel punten was het verschil in 2016-2017?
pi_181115124
Heracles is een degradatiekandidaat?
pi_181115127
ik had paar weken geleden hier nog getiept dat ajax LOS ZAND was

ik herhaal LOS ZAND
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181115129
Ik maak me niet druk. God gaat ons helpen
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 22:48:57 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_181115132
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Heracles was inderdaad een lastige ploeg vandaag, natuurlijk had Ajax moeten winnen maar dat zat er ook gewoon nog niet in. Geef het nu wat tijd, want weer een nieuwe trainer aanstellen gaat echt niet werken en dan ga je daar weer op zeiken als die het niet meteen aan de praat krijgt.
Heracles heeft ook een nieuwe trainer en in die ploeg zag ik al veel meer visie en automatismen dan bij Ajax in 8 maanden (en je krijgt nog Blind en Tadic erbij)
RED ONS HENNIEGOD
pi_181115140
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Haha wat een heerlijk opportunisme. Ook PSV krijgt nog wel lastige wedstrijden, net als dat Ajax wedstrijden makkelijk gaat winnen.
Als Heracles thuis al een lastige pot is vrees ik toch een beetje voor de rest van het seizoen.
blablablabla
pi_181115147
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Als Heracles thuis al een lastige pot is vrees ik toch een beetje voor de rest van het seizoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181115150
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je hebt twee nieuwe spelers die uit een Europese topcompetitie komen overwaaien en je speelt tegen een degradatiekandidaat.

En dan 'komt het wel goed, want we zijn nog in opbouw'? Sorry hoor, natuurlijk zal het wel beter worden, maar Ajax moet echt de ballen door hun neusgaten schamen na deze vertoning.
Klopt dat moeten de spelers en staf zeker om het te verbeteren, maar ik geloof er wel in dat ze daar een oplossing voor verzinnen en dat de afstemming beter gaat.

Ik heb ook met een :') -gezicht gezeten verder, maar dat opportunisme dat het spel nu nooit meer zal verbeteren vind ik ook allemaal overdreven.
Oh.
pi_181115155
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Heracles was inderdaad een lastige ploeg vandaag, natuurlijk had Ajax moeten winnen maar dat zat er ook gewoon nog niet in. Geef het nu wat tijd, want weer een nieuwe trainer aanstellen gaat echt niet werken en dan ga je daar weer op zeiken als die het niet meteen aan de praat krijgt.
Of je haalt het stront uit je ogen en geeft eindelijk toe dat je al maanden fout zit ipv dit maar goed blijven praten.
pi_181115167
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt dat moeten de spelers en staf zeker om het te verbeteren, maar ik geloof er wel in dat ze daar een oplossing voor verzinnen en dat de afstemming beter gaat.

Ik heb ook met een :') -gezicht gezeten verder, maar dat opportunisme dat het spel nu nooit meer zal verbeteren vind ik ook allemaal overdreven.
LOS ZAND *O*
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181115177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Als Heracles thuis al een lastige pot is vrees ik toch een beetje voor de rest van het seizoen.
Ajax is altijd een slow starter, altijd. Dus het niveau wat ze vandaag laten zien zal het niet bij blijven (is ook te hopen), spelers die elkaar beter leren aanvoelen en de tactiek die beter gaat werken.
Oh.
pi_181115178
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Als Heracles thuis al een lastige pot is vrees ik toch een beetje voor de rest van het seizoen.
Dat moet Ajax ook zeker doen. Ik kijk niet gek op als ze eerste deze week verliezen van Standard, en daarna punten verspelen bij VVV. Dan is je seizoen eigenlijk al half mislukt _O-.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')