abonnement Unibet Coolblue
pi_181149599
Zou die decorbouwer echt niet alles even gecheckt hebben voordat die deze ellende in elkaar prutste. Ongezellig, afstandelijk, goedkoop imago krijg je nu. Maargoed past wel bij Veronica maar oude decor was zoveel beter...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181150096
Mee eens. De afstand is ook veel te groot.
pi_181150233
Hoop dat ze deze nog even laten zien vanavond :D

pi_181151246
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 11:24 schreef RipCity het volgende:
Zou die decorbouwer echt niet alles even gecheckt hebben voordat die deze ellende in elkaar prutste. Ongezellig, afstandelijk, goedkoop imago krijg je nu. Maargoed past wel bij Veronica maar oude decor was zoveel beter...
Blauw is de meest ongezellige kleur en nu hebben ze de hele studio die kleur gemaakt. Totaal geen kantinesfeer die de oude studio wel een beetje had. Misschien moeten ze er een paar palen inzetten van de palendansvereniging om er wat sfeer in te krijgen. Mag Helene eraan hangen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 13 augustus 2018 @ 12:52:50 #255
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181151276
Dit decor is echt heel ongezellig. Ik had het gevoel dat ze in een fabriekshal zaten. Veel te industrieel. En dus geen kantine sfeer meer.

Dan vraag ik me echt af: Wie bedenkt zoiets!!? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 13 augustus 2018 @ 12:53:13 #256
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_181151281
Eens met Everse, Been en Schelvis ^O^
Wat meer afwisseling is echt wel nodig.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_181151366
Zin in de uitleg van Gijpmans over zijn inschattingsfout bij Arsenal v Man City.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181151374
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:52 schreef satecl het volgende:
Dit decor is echt heel ongezellig. Ik had het gevoel dat ze in een fabriekshal zaten. Veel te industrieel. En dus geen kantine sfeer meer.

Dan vraag ik me echt af: Wie bedenkt zoiets!!? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Je merkt het ook aan het geluid. Echoot heel erg.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181151405
En rot eens op met twee uur VI.
U MAD?
  maandag 13 augustus 2018 @ 13:03:22 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181151434
Ja, ik ben VI Hooligan. Vanaf de eerste periode van Wilfred Genee al. Maar ik ga me nu wel zorgen maken.

- De afleveringen duren te lang. Afgelopen vrijdag vond ik het echt uitzitten. Dat is niet oké
- Het decor ziet er gewoon niet uit. Voor de chemie is dat niet goed.
- SBS/Veronica is gewoon camping niveau.
- Wilfred is té schijtlollig. Die filmpjes... Dat kan toch niet meer? Huub Stevens is al 324 langs geweest.
- Ze blijven vast houden aan hetzelfde kliekje. Valentijn, Hans en Jan Boskamp. Veel te weinig afwisseling voor 3 uur TV per week. En dan zijn Wilfred, Rene en Johan ook al te gast bij de Champions League.

Voor RTL is dit een goed moment om gewoon hard de concurrentie aan te gaan. Ik heb hier al een paar juiste namen langs zien komen. Everse, Been en Schelvis inderdaad. Maar ook Aad de Mos, van Hanegem, Erik Dijkstra, Hugo Borst en dan mis ik er nog wel een paar. En dan met wél een mooi decor en wat nieuwe items kunnen zij best scoren.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181151468
Mario Been een juiste naam vinden _O-.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 13 augustus 2018 @ 13:10:41 #262
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181151551
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:05 schreef Masterminded het volgende:
Mario Been een juiste naam vinden _O-.
Ieder heeft daar natuurlijk een eigen mening over. Ik mag graag naar hem luisteren. Maar het gaat meer om het feit dat het Derksen kliekje steeds kleiner wordt, waardoor er geen afwisseling meer is. Zorgwekkend.

Veronica Inside gaat met 2 jaar als een nachtkaars uit. En Wilfred zal je snel nergens meer op TV zien. Tijdens Oranje Blijf Thuis hebben we gezien dat hij eigenlijk een best slechte presentator is. Die moet het lekker laten bij BNR nieuwsradio.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 13 augustus 2018 @ 13:17:13 #263
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181151658
Been heeft echt nooit wat nuttigs te melden.
pi_181152030
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Been heeft echt nooit wat nuttigs te melden.
De man van open deuren en vertelt vooral graag dat hij een warm gevoel heeft bij Feyenoord (lol).
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181152085
Mario Been :') _O-
  maandag 13 augustus 2018 @ 13:40:55 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181152155
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:10 schreef satecl het volgende:

[..]

Ieder heeft daar natuurlijk een eigen mening over. Ik mag graag naar hem luisteren. Maar het gaat meer om het feit dat het Derksen kliekje steeds kleiner wordt, waardoor er geen afwisseling meer is. Zorgwekkend.

Veronica Inside gaat met 2 jaar als een nachtkaars uit. En Wilfred zal je snel nergens meer op TV zien. Tijdens Oranje Blijf Thuis hebben we gezien dat hij eigenlijk een best slechte presentator is. Die moet het lekker laten bij BNR nieuwsradio.
Hij is de enige reden dat af en toe nog kijk, die 2 clowns hebben nauwelijks wat zinnigs te melden en de 3e gast is ook meestal meer opvulling dan aanvulling
pi_181152185
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:03 schreef satecl het volgende:
Ja, ik ben VI Hooligan. Vanaf de eerste periode van Wilfred Genee al. Maar ik ga me nu wel zorgen maken.

- De afleveringen duren te lang. Afgelopen vrijdag vond ik het echt uitzitten. Dat is niet oké
- Het decor ziet er gewoon niet uit. Voor de chemie is dat niet goed.
- SBS/Veronica is gewoon camping niveau.
- Wilfred is té schijtlollig. Die filmpjes... Dat kan toch niet meer? Huub Stevens is al 324 langs geweest.
- Ze blijven vast houden aan hetzelfde kliekje. Valentijn, Hans en Jan Boskamp. Veel te weinig afwisseling voor 3 uur TV per week. En dan zijn Wilfred, Rene en Johan ook al te gast bij de Champions League.

Voor RTL is dit een goed moment om gewoon hard de concurrentie aan te gaan. Ik heb hier al een paar juiste namen langs zien komen. Everse, Been en Schelvis inderdaad. Maar ook Aad de Mos, van Hanegem, Erik Dijkstra, Hugo Borst en dan mis ik er nog wel een paar. En dan met wél een mooi decor en wat nieuwe items kunnen zij best scoren.
Het lijkt er inderdaad op dat dit louter een vooruitgang is voor de portemonnee van de heren. Voor de kijkers is het zeker geen verbetering. Ik miste RTL7 vrijdag al.
pi_181152219
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:05 schreef Masterminded het volgende:
Mario Been een juiste naam vinden _O-.
Ging eigenlijk over Voetbal Inside evt op RTL7
pi_181152275
Het begon allemaal met het Blatter filmpje dat was echt leuk in het begin. Sindsdien zijn ze elk jaar meer en meer funny video's gaan gebruiken. Eerst werd het nog toegepast in een juiste context, nu gooien ze het er gewoon random in.
AFCA!
pi_181152448
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:46 schreef RensAjacied het volgende:
Het begon allemaal met het Blatter filmpje dat was echt leuk in het begin. Sindsdien zijn ze elk jaar meer en meer funny video's gaan gebruiken. Eerst werd het nog toegepast in een juiste context, nu gooien ze het er gewoon random in.
En toen kwam deze :

  maandag 13 augustus 2018 @ 14:00:38 #271
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181152618
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij is de enige reden dat af en toe nog kijk, die 2 clowns hebben nauwelijks wat zinnigs te melden en de 3e gast is ook meestal meer opvulling dan aanvulling
Wilfred Genee is de reden dat je kijkt naar VI? Waarom?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 13 augustus 2018 @ 14:11:05 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181152826
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 14:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Wilfred Genee is de reden dat je kijkt naar VI? Waarom?
omdat ik hem goed vind en hij de enige is die zich goed voorbereidt, die anderen doen maar wat, is niet zo makkelijk om Genee te vervangen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 augustus 2018 @ 14:13:40 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181152878
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 20:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou die verdient zich in een half jaar terug denk ik. Shirtverkoopgod
:')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_181152988
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 13:03 schreef satecl het volgende:
Ja, ik ben VI Hooligan. Vanaf de eerste periode van Wilfred Genee al. Maar ik ga me nu wel zorgen maken.

- De afleveringen duren te lang. Afgelopen vrijdag vond ik het echt uitzitten. Dat is niet oké
- Het decor ziet er gewoon niet uit. Voor de chemie is dat niet goed.
- SBS/Veronica is gewoon camping niveau.
- Wilfred is té schijtlollig. Die filmpjes... Dat kan toch niet meer? Huub Stevens is al 324 langs geweest.
- Ze blijven vast houden aan hetzelfde kliekje. Valentijn, Hans en Jan Boskamp. Veel te weinig afwisseling voor 3 uur TV per week. En dan zijn Wilfred, Rene en Johan ook al te gast bij de Champions League.

Voor RTL is dit een goed moment om gewoon hard de concurrentie aan te gaan. Ik heb hier al een paar juiste namen langs zien komen. Everse, Been en Schelvis inderdaad. Maar ook Aad de Mos, van Hanegem, Erik Dijkstra, Hugo Borst en dan mis ik er nog wel een paar. En dan met wél een mooi decor en wat nieuwe items kunnen zij best scoren.
Ze hebben ook geen enkele inside informatie meer. Alleen Valentijn nog met de Telegraaf.

Laat Boskamp eens vertellen wat hij vindt van de talenten van Feyenoord bv.
pi_181153055
Het ergste vind ik nog de stukjes van de TV kantine waar Gijp heel hard om ging lachen. Blij dat we daar in ieder geval vanaf zijn. Wat ooit een voetbalpraatprogramma was is steeds meer een "HAHA! LOL! HILARISCH! 😂😂😂" programma geworden door de jaren heen. Een parodie op zichzelf.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')