abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:24:04 #151
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181081033
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie snappen er geen fuck van hoe topvoetbal werkt

zo een uitwedstrijd wordt gewoon standaard met 1-0 verloren

en dat gebeur uit commercieel oogpunt

het is de enige manier om een volle kuip in de return te krijgen

en dat is kassa

moeilijk he topvoetbal snappen?
pi_181081120
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:24 schreef Heeinz het volgende:

[..]

ik denk ook gewoon dat het volgende week met het elftal wat tegen psv speelde het gewoon 5-0 kan worden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:34:37 #153
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181081238
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik denk
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:52:15 #154
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181081619
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

lul niet gek

Wat een gisteren op het veld stond is gewoon een groot gebrek aan spelers kwaliteiten....

LEES GOED ....SPELERS KWALITEITEN

ALS je basis spelers mist en je gaat vente er in gooien dan kom je gewoon kwaliteit tekort in je spelersgroep

en daar is maar 1 man verantwoordelijk voor

en die krijgt een dikke vette salaris ieder seizoen

MARTIN VAN GEEL
Gio aanrekenen dat alle spelers uit vorm zijn voor 2 jaar lang en zelfvertrouwen missen om nog uberhaupt als professional te kunnen spelen. Ze moeten er beide uit en snel!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181081842
GIo gaat niet weg

en martin van geel helemaal niet :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181082675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
GIo gaat niet weg

en martin van geel helemaal niet :W
Niet vanzelf nee.
Van alles is weer waardeloos.
pi_181083084
Wat een zwak team. Ook als de paar spelers die ontbraken er bij zijn is er nauwelijks kwaliteit. Allemaal middelmatige werkertjes, die blijkbaar dus ook al niet meer hard werken.
pi_181083252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 16:53 schreef Rambow het volgende:
Wat een zwak team. Ook als de paar spelers die ontbraken er bij zijn is er nauwelijks kwaliteit. Allemaal middelmatige werkertjes, die blijkbaar dus ook al niet meer hard werken.
Je hebt er Clasie lopen die in principe wel aardig kan voetballen, maar de arme jongen heeft 3 moeizame jaren achter de rug en mag feyenoord danken dat ze hem huren. Die jongen komt natuurlijk terug met het schaamrood op zijn kaken en een knak in zijn zelfvertrouwen. Wat natuurlijk ook ook niet werkt voor de teamspirit.
pi_181083288
Wat ik niet begrijp is waarom Gio niet meer voetbal en diepte in de ploeg gooide. Je weet dat ze hoog druk gaan zetten dus dan moet je sowieso de lange bal kunnen spelen. Start dan met Boetius… Die kan er niet veel van maar dan kan je in ieder geval onder de druk uitkomen waardoor er minder druk op de verdediging komt.

Had Larsson op 10 kunnen voetballen en had je wat meer creativiteit op het middenveld gehad.

Een jeugdspeler als El Bouchatoui of Kokcu niet op de plek van Amrabat zetten om nog meer voetbal in de ploeg te brengen kan ik begrijpen, aangezien het wel Europees voetbal is. Maar tegen deze manier van voetballen geen diepte aan je spel toevoegen is funest voor je team.
pi_181083335
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:01 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Je hebt er Clasie lopen die in principe wel aardig kan voetballen, maar de arme jongen heeft 3 moeizame jaren achter de rug en mag feyenoord danken dat ze hem huren. Die jongen komt natuurlijk terug met het schaamrood op zijn kaken en een knak in zijn zelfvertrouwen. Wat natuurlijk ook ook niet werkt voor de teamspirit.
Is toch nooit echt goed geweest? Veel te klein en te licht en weinig techniek. Kan redelijk rond spelen maar verder voegt hij weinig toe. niveau Vitesse/Utrecht vind ik.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:06:27 #161
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181083347
Die Werhmann scheen een hele goede voorbereiding te hebben gespeeld(zelf niet gezien). Ook tegen Basel was ie erg sterk. En wat doet Gio: We zetten Amrabat er gewoon in jeeeej!

Het wordt weer zo'n seizoen. Waarom zou je als jeugdspeler/talent bij Feyenoord blijven??? :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181083366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:06 schreef satecl het volgende:
Die Werhmann scheen een hele goede voorbereiding te hebben gespeeld(zelf niet gezien). Ook tegen Basel was ie erg sterk. En wat doet Gio: We zetten Amrabat er gewoon in jeeeej!

Het wordt weer zo'n seizoen. Waarom zou je als jeugdspeler/talent bij Feyenoord blijven??? :')
Ik denk dat Amrabat niet meer de directe vervanger van Vilhena is de volgende keer. Neem aan dat Gio aan deze wedstrijd wel conclusies zal verbinden.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:17:55 #163
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181083620
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ik denk dat Amrabat niet meer de directe vervanger van Vilhena is de volgende keer. Neem aan dat Gio aan deze wedstrijd wel conclusies zal verbinden.
Nou, gezien de ervaringen uit het verleden zijn die conclusies dat Verdonk, Van Beek, Amrabat en Toornstra lekker blijven staan. Lijkt wel een principekwestie voor Gio: zodra een speler door de mand valt, hem expres op blijven stellen.

Ook zo'n dingetje: altijd de mindere linksback opstellen. Eerst was het Lord Nelom en nu waarschijnlijk Verdonk die een talent met veel meer potentie in de weg gaat zitten.
pi_181084225
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom Gio niet meer voetbal en diepte in de ploeg gooide. Je weet dat ze hoog druk gaan zetten dus dan moet je sowieso de lange bal kunnen spelen. Start dan met Boetius… Die kan er niet veel van maar dan kan je in ieder geval onder de druk uitkomen waardoor er minder druk op de verdediging komt.

Had Larsson op 10 kunnen voetballen en had je wat meer creativiteit op het middenveld gehad.

Een jeugdspeler als El Bouchatoui of Kokcu niet op de plek van Amrabat zetten om nog meer voetbal in de ploeg te brengen kan ik begrijpen, aangezien het wel Europees voetbal is. Maar tegen deze manier van voetballen geen diepte aan je spel toevoegen is funest voor je team.
Vond ik ook onbegrijpelijk en daarom moet Gio ook gewoon weg. Hij maakt continu rare keuzes.
Met Boetius heb je diepte en snelheid.

Zoveel rare keuzes, keeper, linksback, elke maar Bilal inbrengen, elke keer maar Amrabat, elke keer Toornstra weer, elke keer Larsson links....
pi_181084239
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:06 schreef satecl het volgende:
Die Werhmann scheen een hele goede voorbereiding te hebben gespeeld(zelf niet gezien). Ook tegen Basel was ie erg sterk. En wat doet Gio: We zetten Amrabat er gewoon in jeeeej!

Het wordt weer zo'n seizoen. Waarom zou je als jeugdspeler/talent bij Feyenoord blijven??? :')
Niet want er moet eerst iemand doodgaan en dan nog iemand voordat je een kans krijgt
Elke keer maar Amrabat en Toornstra op dat middenveld....
.
Gio wilde ook weer met Jones beginnen want dat was de aanvoerder....
pi_181084252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:05 schreef Rambow het volgende:

[..]

Is toch nooit echt goed geweest? Veel te klein en te licht en weinig techniek. Kan redelijk rond spelen maar verder voegt hij weinig toe. niveau Vitesse/Utrecht vind ik.
Natuurlijk was Clasie wel ooit goed, voetballer van het jaar (of tweede) Nederlands Elftal, transfer naar Engeland.
pi_181084854
Ik had het al voorspeld

clasie is geen KEA

KEA die had gisteren 20 tackles gemaakt en waarschijnlijk 13 keer een bal veroverd op het middenveld

Pas als je dit soort spelers niet meer heb weet je pas hoe groot hun inbreng is......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181084919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had het al voorspeld

clasie is geen KEA

KEA die had gisteren 20 tackles gemaakt en waarschijnlijk 13 keer een bal veroverd op het middenveld

Pas als je dit soort spelers niet meer heb weet je pas hoe groot hun inbreng is......
Magnum
pi_181085337
met KEA verloren we ook zo kansloos van NAC en VVV
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:32:07 #170
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181085909
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had het al voorspeld

clasie is geen KEA

KEA die had gisteren 20 tackles gemaakt en waarschijnlijk 13 keer een bal veroverd op het middenveld

Pas als je dit soort spelers niet meer heb weet je pas hoe groot hun inbreng is......
Dat praat Gio en vangeel sowieso niet vrij omdat KEA al had aangegeven weg te willen en men heeft dus tijd zat gehad voor het regelen van een vervanger.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:35:41 #171
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181085978
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ik denk dat Amrabat niet meer de directe vervanger van Vilhena is de volgende keer. Neem aan dat Gio aan deze wedstrijd wel conclusies zal verbinden.
Blijf denken dat amrabat prima zou zijn als rechtermiddenvelder in 352/532, maar in 433 is hij toch net niet applicable genoeg is mijn mening. En zo geldt dit voor bijna alle aankopen die deze twee kneuzen doen, iedere keer hetzelfde, probeert men van een speler die goed in 1 specifieke rol een positieloze speler van te maken en zie het resultaat een hele selectie zonder zelfvertrouwen en explosiviteit.

Edit: Wedje maken dat larsson nog eerder linksback moet spelen dan iun de as van het veld en malacia gaat dan linkervleugelaanvaller lopen te spelen. Die twee heren vangeel en vanbronkhorst zijn knettergek en moeten echt worden vervangen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:58:26 #172
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_181086606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 17:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nou, gezien de ervaringen uit het verleden zijn die conclusies dat Verdonk, Van Beek, Amrabat en Toornstra lekker blijven staan. Lijkt wel een principekwestie voor Gio: zodra een speler door de mand valt, hem expres op blijven stellen.

Ook zo'n dingetje: altijd de mindere linksback opstellen. Eerst was het Lord Nelom en nu waarschijnlijk Verdonk die een talent met veel meer potentie in de weg gaat zitten.
Toornstra en Verdonk zullen denk ik blijven staan, maar het lijkt mij niet dat Amrabat en vBeek nu snel in de basis zullen staan, die hebben het echt wel verpest hoor. Vooral voor Amrabat wordt het zwaar. Ook Larsson mag van mij banken, ik heb eigenlijk het idee dat Boëtius, ondanks alle ergenissen, in potentie nog altijd een veel betere speler is.

Het is doodzonde dat we nu geen Janmaat hebben, dan kan je vBeek en Nieuwkoop weg pleuren en st Juste in het centrum zetten. Dan hebben we twee alternatieven als RB en vier als CV. Maar helaas is al het geld vorig seizoen besteed aan twee permanent geblesseerde backs, een middenvelder die totaal de druk van Feyenoord niet aan kan en een zwaar overschatte buitenspeler.

Trouwens, Janmaat uitgezonderd is het echt een zeldzaamheid dat een aankoop uit de Eredivisie er gelijk staat he? Niet alleen Feyenoord heeft daar last van, je merkt het ook bij PSV en Ajax.
Makkelijk tweede.
pi_181090577
gewoon die spits van Trencin kopen, 25 goals
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:15:12 #174
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181090935
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Toornstra en Verdonk zullen denk ik blijven staan, maar het lijkt mij niet dat Amrabat en vBeek nu snel in de basis zullen staan, die hebben het echt wel verpest hoor. Vooral voor Amrabat wordt het zwaar. Ook Larsson mag van mij banken, ik heb eigenlijk het idee dat Boëtius, ondanks alle ergenissen, in potentie nog altijd een veel betere speler is.

Het is doodzonde dat we nu geen Janmaat hebben, dan kan je vBeek en Nieuwkoop weg pleuren en st Juste in het centrum zetten. Dan hebben we twee alternatieven als RB en vier als CV. Maar helaas is al het geld vorig seizoen besteed aan twee permanent geblesseerde backs, een middenvelder die totaal de druk van Feyenoord niet aan kan en een zwaar overschatte buitenspeler.

Trouwens, Janmaat uitgezonderd is het echt een zeldzaamheid dat een aankoop uit de Eredivisie er gelijk staat he? Niet alleen Feyenoord heeft daar last van, je merkt het ook bij PSV en Ajax.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Toornstra en Verdonk zullen denk ik blijven staan, maar het lijkt mij niet dat Amrabat en vBeek nu snel in de basis zullen staan, die hebben het echt wel verpest hoor. Vooral voor Amrabat wordt het zwaar. Ook Larsson mag van mij banken, ik heb eigenlijk het idee dat Boëtius, ondanks alle ergenissen, in potentie nog altijd een veel betere speler is.

Het is doodzonde dat we nu geen Janmaat hebben, dan kan je vBeek en Nieuwkoop weg pleuren en st Juste in het centrum zetten. Dan hebben we twee alternatieven als RB en vier als CV. Maar helaas is al het geld vorig seizoen besteed aan twee permanent geblesseerde backs, een middenvelder die totaal de druk van Feyenoord niet aan kan en een zwaar overschatte buitenspeler.

Trouwens, Janmaat uitgezonderd is het echt een zeldzaamheid dat een aankoop uit de Eredivisie er gelijk staat he? Niet alleen Feyenoord heeft daar last van, je merkt het ook bij PSV en Ajax.
Daarom moeten we daar ook gewoon mee stoppen. Gooi je jeugd er gewoon in en koop elk seizoen 1 smaakmaker van een Scandinavische competitie ala Jorgensen.

Bijlow;
St Juste, Geertruida, Botteghin of scharie, Verdonk of Malacia
Clasie, Vilhena
VPersie of Kokcu
Berghuis of toure, Jorgensen, Boetius of Sinisterra

Al het middelmaat lekker banken en proberen hier en daar te slijten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181091066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:15 schreef satecl het volgende:

[..]

[..]

Daarom moeten we daar ook gewoon mee stoppen. Gooi je jeugd er gewoon in en koop elk seizoen 1 smaakmaker van een Scandinavische competitie ala Jorgensen.

Bijlow;
St Juste, Geertruida, Botteghin of scharie, Verdonk of Malacia
Clasie, Vilhena
VPersie of Kokcu
Berghuis of toure, Jorgensen, Boetius of Sinisterra

Al het middelmaat lekker banken en proberen hier en daar te slijten.
En dan, Twente-scenario?
blablablabla
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:29:50 #176
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181091282
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:54 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Waarom blijf jij happen?
Ik wil een ijsje.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:49:26 #177
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181091725
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Toornstra en Verdonk zullen denk ik blijven staan, maar het lijkt mij niet dat Amrabat en vBeek nu snel in de basis zullen staan, die hebben het echt wel verpest hoor....
Sorry hoor, maar erger dan Nelom en Bilal kon je het niet verpesten en toch stonden ze er steeds weer in. Volgens mij heeft Van Geel die eerste snel en achter de rug van Gio om verhuurd en die laatste voor drie flippo's verkocht aan Kayserispor om te voorkomen dat Gio ze uit dwarsigheid bleef opstellen.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:50:50 #178
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_181091764
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had het al voorspeld

clasie is geen KEA

KEA die had gisteren 20 tackles gemaakt en waarschijnlijk 13 keer een bal veroverd op het middenveld

Pas als je dit soort spelers niet meer heb weet je pas hoe groot hun inbreng is......
Daarom Janmaat terughalen. Die weet ook hoe het moet.



:D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:04:33 #179
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181092095
Ik las net op vi dat douglas luis te huur omdat hij geen werkvergunning krijgt. Hopelijk leest VanGeel dit topic, die jongen is redelijk creatief.

https://www.transfermarkt.nl/douglas-luiz/profil/spieler/447661

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:48:37 #180
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181092940
Heb overigens vanavond op de tribune gezeten bij PEC. Hamer stond in de basis en deed het gewoon goed. Hij heeft lef, felheid, mooie passjes, denkt snel en denkt vooral altijd vooruit. Wat nog ontbreekt is wat meer zelfvertrouwen en vooral een rits wedstrijden in de benen als prof op dit niveau.

Helaas verloren ze, en verdiend ook want de rest was vooral bezig om met poep in de broek te spelen. Het bleef maar breed en terug gaan. Hij had o.a. Fleming naast zich staan en die heeft er dus een handje van om voor de vorm mee te verdedigen/lopen maar niet echt iets te doen.

Hij moet het natuurlijk nog structureel waarmaken maar het is wel een speler die ik blijf volgen door zijn achtergrond.
pi_181096005
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Iedereen rondom en binnen de club accepteert gewoon dat Feyenoord geen topclub is, anders zou er na zo'n wedstrijd als gisteren wel echt wat gebeuren.
Onzin. Psv blameerde zich vorig seizoen ook in de voorronde. Werden roemloos uitgeschakeld, maar directie bleef vertrouwen houden in Cocu ondanks kritiek die losbarstte. Vervolgens staan ze wat maanden later met de schaal in handen. Dat is ook beleid om rustig te blijven in crisis situaties.
pi_181096183
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had het al voorspeld

clasie is geen KEA

KEA die had gisteren 20 tackles gemaakt en waarschijnlijk 13 keer een bal veroverd op het middenveld

Pas als je dit soort spelers niet meer heb weet je pas hoe groot hun inbreng is......
Kenner.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 07:28:00 #183
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181096638
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 02:43 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Onzin. Psv blameerde zich vorig seizoen ook in de voorronde. Werden roemloos uitgeschakeld, maar directie bleef vertrouwen houden in Cocu ondanks kritiek die losbarstte. Vervolgens staan ze wat maanden later met de schaal in handen. Dat is ook beleid om rustig te blijven in crisis situaties.
PSV-Osijek was op geen enkele wijze te vergelijken met de manier waarop Feyenoord compleet werd vernederd. Ja, dat was een blamage, maar PSV had in beide wedstrijden het beste van het spel en een enorm veldoverwicht.

Het is schattig dat je houvast zoekt bij zo'n vergelijking, maar het slaat nergens op.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 07:38:30 #184
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181096678
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 07:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

PSV-Osijek was op geen enkele wijze te vergelijken met de manier waarop Feyenoord compleet werd vernederd. Ja, dat was een blamage, maar PSV had in beide wedstrijden het beste van het spel en een enorm veldoverwicht.

Het is schattig dat je houvast zoekt bij zo'n vergelijking, maar het slaat nergens op.
Vooral koddig dat je zelfs een jaar na dato nog dingen probeert goed te praten voor jezelf
Laffe huichelaar
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 07:56:29 #185
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181096753
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 07:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vooral koddig dat je zelfs een jaar na dato nog dingen probeert goed te praten voor jezelf
:')
pi_181096779
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 07:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

PSV-Osijek was op geen enkele wijze te vergelijken met de manier waarop Feyenoord compleet werd vernederd. Ja, dat was een blamage, maar PSV had in beide wedstrijden het beste van het spel en een enorm veldoverwicht.

Het is schattig dat je houvast zoekt bij zo'n vergelijking, maar het slaat nergens op.
Volgens mij heeft iedereen kunnen zien dat trenche beter kan voetballen dan die ploeg van psv vorig seizoen....anders ben je wel blind
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181096927
quote:
De Graafschap - Feyenoord (14.30 uur)
Feyenoord verloor slechts één van de voorgaande twintig eredivisiewedstrijden op bezoek bij De Graafschap, op 25 april 2002 wonnen de Superboeren met 1-0 (W13, G6). De Graafschap keert voor de negende keer terug in de eredivisie (een gedeeld record, met FC Volendam), de club verloor slechts één van de laatste negen thuisduels op het hoogste niveau (W3, G5). Geen ploeg pakte vorig seizoen minder eredivisiepunten tegen promovendi dan Feyenoord (1), dat de laatste vijf uitduels in de eredivisie met gepromoveerde teams verloor.

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181097012
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 02:43 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Onzin. Psv blameerde zich vorig seizoen ook in de voorronde. Werden roemloos uitgeschakeld, maar directie bleef vertrouwen houden in Cocu ondanks kritiek die losbarstte. Vervolgens staan ze wat maanden later met de schaal in handen. Dat is ook beleid om rustig te blijven in crisis situaties.
Je hebt blammeren en blammeren. PSV verloor meen ik 1-0 en speelde 1-1 gelijk ofzo. Ze verloren niet met 4-0 :')
pi_181097142
quote:
Van Bronckhorst grijpt in na wanprestatie in Slowakije
07.15 uurPraat mee

Van Bronckhorst grijpt in na wanprestatie in Slowakije
Martijn Krabbendam Door:
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst gaat ingrijpen na de wanprestatie van zijn elftal tegen AS Trencín (4-0 nederlaag) in de derde voorronde van de Europa League.

Robin van Persie zal zondag, tijdens Feyenoords opening van de competitie bij De Graafschap, Dylan Vente aflossen, de spits die zich door hard te werken nog een beetje onttrok aan de malaise. Dat de 35-jarige aanvoerder niet zou spelen op het kunstgras in Slowakije, stond van tevoren al wel vast. Die wedstrijd paste niet in zijn schema, waarmee Van Persie toch fitter is dan hij de laatste jaren is geweest.

Verder staat Sofyan Amrabat zijn plek op het middenveld weer af aan Tonny Vilhena die ontbrak vanwege een schorsing. In het centrum van de defensie keert Eric Botteghin terug, zodat Sven van Beek weer op de bank terechtkomt. Daarbij is het maar de vraag of van Bronckhorst Bart Nieuwkoop handhaaft, hoewel Jeremiah St. Juste geblesseerd is. De trainer hoopt zondag weer over zijn eerste rechtsback te kunnen beschikken. Daarnaast zal Jean-Paul Boëtius voorin de voorkeur krijgen boven Sam Larsson. De Zweed heeft sinds zijn entree in De Kuip nog weinig toegevoegd aan het spel van de bekerwinnaar, terwijl Boëtius als invaller in ieder geval dreiging had.

Eerherstel
Van Bronckhorst gaat in een andere samenstelling op zoek naar eerherstel na de wanprestatie in Slowakije, waar Feyenoord zijn goede naam te grabbel gooide. 'We hebben een naam opgebouwd de laatste jaren door vijf prijzen te winnen en met onze manier van spelen', zegt Van Bronckhorst. 'Niemand die ons dat afpakt, maar in voetbal telt het verleden niet. We hebben weleens vaker niet goed gespeeld, alleen kregen we dan weinig kansen tegen. Dat was bij Trencín wel anders en dat baart me zorgen, dat we zo ver door de ondergrens zijn gezakt.'
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:39:18 #190
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181097161
Boetius of Larsson Van Beek of Botteghin het gaat allemaal het verschil niet maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:48:14 #191
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181097253
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 07:59 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iedereen kunnen zien dat trenche beter kan voetballen dan die ploeg van psv vorig seizoen....anders ben je wel blind
BS. Ik snap ook niet zo hoed dat men die Mance nu zo ophemelt. Tegen deze achterhoede hadden wij er nog een ingelegd
Laffe huichelaar
pi_181097407
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boetius of Larsson Van Beek of Botteghin het gaat allemaal het verschil niet maken.
De Boeet _O_
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:50:45 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181098297
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je hebt blammeren en blammeren. PSV verloor meen ik 1-0 en speelde 1-1 gelijk ofzo. Ze verloren niet met 4-0 :')
met 1 m, het verschil tussen een grote afgang en nog een grotere afgang, Cocu was wel slim genoeg om erna het een en ander om te zetten.
pi_181098357
Gewoon Badman Kazim weer teurghalen
pi_181098369
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

met 1 m, het verschil tussen een grote afgang en nog een grotere afgang, Cocu was wel slim genoeg om erna het een en ander om te zetten.
Bij mij heerst over die wedstrijd vooral het gevoel dat we er te makkelijk over dachten. PSV was wel stukken beter en zij maakten, dacht ik, een penalty en een vrije bal.

Feyenoord is compleet, maar dan ook echt compleet, naar huis gespeeld. Met wat meer kunde had trencin er gewoon 8 gemaakt. Feyenoord dan wellicht ook 1 of 2 maar dat is alleen leuk voor de statistieken.
pi_181098376
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

met 1 m, het verschil tussen een grote afgang en nog een grotere afgang, Cocu was wel slim genoeg om erna het een en ander om te zetten.
GIO zet de boel ook om

we gaan vanaf nu alles kapoet maken

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181098402
En die Vente kan er ook niks van, geen kracht of snelheid dan redt je het niet als spits.
pi_181098456
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

GIO zet de boel ook om

we gaan vanaf nu alles kapoet maken

[ afbeelding ]
Vooralsnog is het enige wat Gio kapot maakt zijn eigen club :')
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:58:32 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181098466
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Bij mij heerst over die wedstrijd vooral het gevoel dat we er te makkelijk over dachten. PSV was wel stukken beter en zij maakten, dacht ik, een penalty en een vrije bal.

Feyenoord is compleet, maar dan ook echt compleet, naar huis gespeeld. Met wat meer kunde had trencin er gewoon 8 gemaakt. Feyenoord dan wellicht ook 1 of 2 maar dat is alleen leuk voor de statistieken.
dat zal allemaal wel maar dat maakt het toch niet minder triest voor het Nederlandse voetbal en het waren wel 2 wedstrijden, dan komt de beste ploeg meestal wel bovendrijven
pi_181098483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zal allemaal wel maar dat maakt het toch niet minder triest voor het Nederlandse voetbal en het waren wel 2 wedstrijden, dan komt de beste ploeg meestal wel bovendrijven
Tsjah, in dit geval niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')