abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:43:15 #226
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181043523
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie zegt dat je dan oppervlakkig bent?
Anneloos impliceerde dit maar gaf al aan ongelukkige woordkeuze te hebben. En hey, had net leuk gesprek met een match MET kale kop. En ik val toch echt op haar!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:43:43 #227
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_181043531
Ik kwam er niet zomaar mee natuurlijk. Maar het is voor sommige vnl. vrouwen wel even een reality check dat dat twee kanten op werkt. Zou je het leuk vinden om te horen dat je op moet bokken omdat je tieten te klein zijn of je reet te groot? Ik gok dat er nogal wat vrouwen zouden flippen. Ieder zijn eigen, maaarrr wie de bal kaatst...

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_181043612
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:34 schreef twiFight het volgende:
Wat vinden de heren van vrouwen met kleine borsten? Daten om het even aan te kijken of gelijk maar wegswipen?
En wat als ze op fotos hebben zitten valsspelen en bij de eerste ontmoeting blijkt dat ze toch niet zulke sappige uiers heeft? Gelijk afkappen?
Als billenmannen is het me om het even.

Meer algemeen: Prima als je het louter bij seks wilt houden maar openheid hieromtrent is wel zo netjes tegenover de desbetreffende dames. Ik ga er gemakshalve maar van uit dat je met een dergelijke houding niet opzoek bent naar een serieuze relatie.
pi_181043689
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:43 schreef twiFight het volgende:
Ik kwam er niet zomaar mee natuurlijk. Maar het is voor sommige vnl. vrouwen wel even een reality check dat dat twee kanten op werkt. Zou je het leuk vinden om te horen dat je op moet bokken omdat je tieten te klein zijn of je reet te groot? Ik gok dat er nogal wat vrouwen zouden flippen. Ieder zijn eigen, maaarrr wie de bal kaatst...

Ik heb een beetje de indruk dat vrouwen gewoon iets meer afgeven op een beetje oppervlakkige zaken dan mannen.

Sowieso vind ik afgeven / negatieve belichten / beetje superieur doen geen aantrekkelijke eigenschappen. "Ik ga ECHT niet met een korte man daten hooor" dat type... Bah.

Als je korte mannen niet aantrekkelijk vindt is dat no issue uiteraard. :9 Wel vervelend voor korte mannen dat veel vrouwen wel een wat langere vent leuker vinden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181043759
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:43 schreef twiFight het volgende:
Ik kwam er niet zomaar mee natuurlijk. Maar het is voor sommige vnl. vrouwen wel even een reality check dat dat twee kanten op werkt. Zou je het leuk vinden om te horen dat je op moet bokken omdat je tieten te klein zijn of je reet te groot? Ik gok dat er nogal wat vrouwen zouden flippen. Ieder zijn eigen, maaarrr wie de bal kaatst...

Damn die shit op 4.10 lol. Dat gaat echt te ver. :o
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181043760
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die zien me dan gewoon verschijnen hoor. Maar als ik locatie op een andere stad instel heb ik meestal binnen een paar uur wel een like te pakken.
Een beetje een slimme vrouw ziet je afstand toch wel weer gewoon op een verdere afstand staan dan toen je haar die like gaf. :O
  woensdag 8 augustus 2018 @ 23:57:52 #232
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_181043785
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb een beetje de indruk dat vrouwen gewoon iets meer afgeven op een beetje oppervlakkige zaken dan mannen.

Sowieso vind ik afgeven / negatieve belichten / beetje superieur doen geen aantrekkelijke eigenschappen. "Ik ga ECHT niet met een korte man daten hooor" dat type... Bah.

Als je korte mannen niet aantrekkelijk vindt is dat no issue uiteraard. :9 Wel vervelend voor korte mannen dat veel vrouwen wel een wat langere vent leuker vinden.
Zal ook te maken hebben met keus. Als je binnen een dag 20+ nieuwe likes hebt dan is het makkelijk afgeven. Je komt er mee weg. Een man die 1 like per week scoort gaat niet vragen wat haar gewicht is.

Zelf ben ik klein voor een man in NL maar ik ben nog altijd langer dan de gemiddelde man in de USA. Ik woon gewoon in het verkeerde werelddeel ;)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_181043818
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:57 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zal ook te maken hebben met keus. Als je binnen een dag 20+ nieuwe likes hebt dan is het makkelijk afgeven. Je komt er mee weg. Een man die 1 like per week scoort gaat niet vragen wat haar gewicht is.

Zelf ben ik klein voor een man in NL maar ik ben nog altijd langer dan de gemiddelde man in de USA. Ik woon gewoon in het verkeerde werelddeel ;)
Ach, sure, vrouwen komen ermee weg... Totdat je een echte relatie zoekt en mensen je persoonlijkheid niet zo chill vinden omdat je veel te veel afgeeft op shit.

En ga van Tinder af als het niet werkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181043848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:57 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zal ook te maken hebben met keus. Als je binnen een dag 20+ nieuwe likes hebt dan is het makkelijk afgeven. Je komt er mee weg. Een man die 1 like per week scoort gaat niet vragen wat haar gewicht is.

Zelf ben ik klein voor een man in NL maar ik ben nog altijd langer dan de gemiddelde man in de USA. Ik woon gewoon in het verkeerde werelddeel ;)
Als je bedenkt wat voor een make up stash en troep de gemiddelde vrouw heeft dan maken ze het zichzelf en elkaar ook al wel moeilijk genoeg zonder dat wij mannen ook nog zo op details gaan letten.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 02:02:08 #235
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181045553
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb een beetje de indruk dat vrouwen gewoon iets meer afgeven op een beetje oppervlakkige zaken dan mannen.

Sowieso vind ik afgeven / negatieve belichten / beetje superieur doen geen aantrekkelijke eigenschappen. "Ik ga ECHT niet met een korte man daten hooor" dat type... Bah.

Als je korte mannen niet aantrekkelijk vindt is dat no issue uiteraard. :9 Wel vervelend voor korte mannen dat veel vrouwen wel een wat langere vent leuker vinden.
Zegt mij allemaal niet zoveel. Uitzonderingen blijven er maar ik ben relatief kort doch is het geen probleem voor het leeuwendeel van de vrouwen ook al hebben ze de voorkeur voor een langere vent. Het blijft wat het is. Een voorkeur. Niet meer niet minder.jezelf daardoor buitenspel plaatsen is eigenlijk de voorname reden waarom het bij voorbaat niet lukt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 02:03:22 #236
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181045559
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:57 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zal ook te maken hebben met keus. Als je binnen een dag 20+ nieuwe likes hebt dan is het makkelijk afgeven. Je komt er mee weg. Een man die 1 like per week scoort gaat niet vragen wat haar gewicht is.

Zelf ben ik klein voor een man in NL maar ik ben nog altijd langer dan de gemiddelde man in de USA. Ik woon gewoon in het verkeerde werelddeel ;)
Sowieso iemand om een gewicht vragen. Je ziet godverdomme toch foto's ? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 9 augustus 2018 @ 02:03:59 #237
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181045561
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Anneloos impliceerde dit maar gaf al aan ongelukkige woordkeuze te hebben. En hey, had net leuk gesprek met een match MET kale kop. En ik val toch echt op haar!
Even scheren
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181045662
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 02:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Sowieso iemand om een gewicht vragen. Je ziet godverdomme toch foto's ? :D
Je zit face to face toch ook de lengte?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181046002
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:43 schreef twiFight het volgende:
Ik kwam er niet zomaar mee natuurlijk. Maar het is voor sommige vnl. vrouwen wel even een reality check dat dat twee kanten op werkt. Zou je het leuk vinden om te horen dat je op moet bokken omdat je tieten te klein zijn of je reet te groot? Ik gok dat er nogal wat vrouwen zouden flippen. Ieder zijn eigen, maaarrr wie de bal kaatst...

Ik heb de desbetreffende video zojuist bekeken en kan niet anders dan mijn welgemeende excuses aanbieden voor het te snel klaar hebben staan van een oordeel :@.

Mijn eerder gemaakte punt blijft staan maar ik snap nu wel beter where you're coming from.

Ik heb ambivalente gevoelens over dit soort kwesties. Enerzijds heb ik zoiets van, tja, aantrekkingskracht is niet afdwingbaar en veel vrouwen hebben nu eenmaal een voorkeur voor lange mannen. That's life. Ik vind ook niet dat je het hen zondermeer kwalijk kunt nemen want je kiest er niet bewust voor waar je je tot aangetrokken voelt. Anderzijds ben ik dan ook weer van mening dat als je toegeeft aan dergelijke gevoelens je zelf ook moet kunnen incasseren en niet moet miepen als men een punt maakt van je gewicht or whatever.
pi_181046012
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 02:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Sowieso iemand om een gewicht vragen. Je ziet godverdomme toch foto's ? :D
Het begrip catfish is je vreemd?
pi_181046074
Als een vrouw je in de datingapp naar je lengte vraagt en je vindt dat niet tof moet je gewoon naar gewicht vragen. Als ze daar fucked up op reageert weet je gelijk wat voor type het is. :D

En ja ik val ook niet op kleinere mannen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 augustus 2018 @ 05:16:41 #242
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181046076
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 04:46 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Het begrip catfish is je vreemd?
Wtf is dit voor username?
pi_181046108
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:57 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zal ook te maken hebben met keus. Als je binnen een dag 20+ nieuwe likes hebt dan is het makkelijk afgeven. Je komt er mee weg. Een man die 1 like per week scoort gaat niet vragen wat haar gewicht is.

Zelf ben ik klein voor een man in NL maar ik ben nog altijd langer dan de gemiddelde man in de USA. Ik woon gewoon in het verkeerde werelddeel ;)
Hoe lang ben je dan?
pi_181046119
quote:
5s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 05:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wtf is dit voor username?
Relax, het is een referentie aan mijn geboorteplaats.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 07:09:22 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181046312
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 02:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Even scheren
Jij bent sowieso al goedgekeurd joh. Anders zet Tinder even op Eindhoven, kunnen we matchen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 9 augustus 2018 @ 07:10:58 #246
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181046319
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 02:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je zit face to face toch ook de lengte?
Ja zit ik dan op date met iemand die 10cm kleiner is terwijl hij wel weet van foto’s wat voor postuur ik heb.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 9 augustus 2018 @ 07:37:59 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181046397
Kreeg gisteravond ineens een appje van de jongen waarmee ik 2 avonden heb doorgebracht tijdens de zwarte cross. Waarvan ik hier eens eerder afvroeg wanneer het contact zou stilvallen.
Hij wil blijkbaar toch nog een keer afspreken, had ik niet verwacht meer :)
pi_181046400
Update: gisteren op date geweest met de Marokkaanse. Ze zag er heel goed uit, maar helaas is ze ook een borderliner, zo vertelde ze. Ernstig getwijfeld of ik op haar avances in moest gaan. Die billen gaven uiteindelijk de doorslag. Echt een 9.3/10 kont. 🍑
Dit was buitencategorie.

Naar mate de avond vorderde en de alcohol rijkelijk vloeide, uiteindelijk toch maar mee naar huis gegaan. Ze woonde samen met een vriendin in de stad.
Nu maar hopen dat ik daar verstandig aan heb gedaan.

Dit is er niet één voor de langere termijn, maar voor nu wel leuk om mee af te spreken.

Gr.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2018 07:43:25 ]
pi_181046725
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 07:39 schreef Mariocash het volgende:
Update: gisteren op date geweest met de Marokkaanse. Ze zag er heel goed uit, maar helaas is ze ook een borderliner, zo vertelde ze. Ernstig getwijfeld of ik op haar avances in moest gaan. Die billen gaven uiteindelijk de doorslag. Echt een 9.3/10 kont. 🍑
Dit was buitencategorie.

Naar mate de avond vorderde en de alcohol rijkelijk vloeide, uiteindelijk toch maar mee naar huis gegaan. Ze woonde samen met een vriendin in de stad.
Nu maar hopen dat ik daar verstandig aan heb gedaan.

Dit is er niet één voor de langere termijn, maar voor nu wel leuk om mee af te spreken.

Gr.
Nu maar hopen dat ze niet uit een gezin komt waar het gebruikelijk is dat haar broers jou gaan opwachten :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 08:48:03 #250
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181046928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 02:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je zit face to face toch ook de lengte?
F2f wel ja. Dus? :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')