abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181311002
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:10 schreef angeliena het volgende:
Iemand de “gratis” snoep opdracht gedaan? Gelukkig kan ik het morgen op kantoor het snoep in de grote snoeppot stoppen want met 10 zakken😱 bijna over datum snoep heb ik niks aan. Ik snap waarom een bedrijf op deze manier wil voorkomen dat klanten over datum Afgeprijsd snoep gaat kopen.
Haha ja, maar hier lagen slechts twee zakken met korting.
pi_181314815
quote:
Iemand de “gratis” snoep opdracht gedaan? Gelukkig kan ik het morgen op kantoor het snoep in de grote snoeppot stoppen want met 10 zakken😱 bijna over datum snoep heb ik niks aan. Ik snap waarom een bedrijf op deze manier wil voorkomen dat klanten over datum Afgeprijsd snoep gaat kopen.
Jazeker. Had een aantal zakken. Allemaal weggegeven. Het is verre van over de datum. Het idee erachter is dat een aantal filialen het snoep uit het assortiment halen. Hierdoor oogt het vak gigantisch rommelig.
pi_181317668
Is het voor de rest ook een chille opdracht om te doen? Lijkt groot namelijk
pi_181317730
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Heb er tot nu toe eentje gedaan, maar helaas niets hoeven/mogen kopen. Doe mij maar een zakje of veel van dat snoep hoor!
pi_181340430
De bierkaarten checks zijn er weer. Er staan er zo'n 50 in een straal van 10 km dus dit is wel snel verdiend.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')