abonnement Unibet Coolblue
pi_181147144
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 07:46 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja maar dit zijn toch opdrachten geweest van roamlers die zijn goedgekeurd door roamler? Dan kunnen ze toch al zien dat roamler op de kopstelling staat?
Roamlers maken alleen foto's wat er op staat. Niet hoe en hoeveel. Groot verschil.
pi_181147155
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

En bovendien worden de shifts ook nog eens nagekeken. Dan is het een driedubbele controle.
Shifts na belasting zijn onder het minimumloon + geen sociale lasten, want roamler is niet jouw werkgever. Dus pure winst ✅
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:25:13 #153
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_181147289
Fietsopdracht goedgekeurd, toch lekker 45 euro erbij. :D

Maar die hele app was een drama, man man man. Constant crashen, route niet goed aangeven, geen notificaties.... :')
pi_181147615
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Shifts hoef je niet voor naar een fysieke winkel. Je kijkt eigenlijk opdrachten van andere Roamlers na vanachter je pc. Nog los van dat de meeste Etiossen snachts ook niet open zijn. :+
Aah jammer dat ik nog geen level 3 ben dan 😭
pi_181148785
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:12 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Roamlers maken alleen foto's wat er op staat. Niet hoe en hoeveel. Groot verschil.
Maar die foto’s kunnen ze toch gebruiken om te zien hoeveel er op de kopstelling staat? Het is nu idd 3 dubbel werk. Eerst wordt de foto goedgekeurd, daarna wordt de shift gedaan die ook wordt goedgekeurd.
  maandag 13 augustus 2018 @ 12:09:44 #156
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_181150547
Kijken is leuk, maar statistieken zijn makkelijker als het over duizenden winkels gaat
pi_181154851
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:43 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Maar die foto’s kunnen ze toch gebruiken om te zien hoeveel er op de kopstelling staat? Het is nu idd 3 dubbel werk. Eerst wordt de foto goedgekeurd, daarna wordt de shift gedaan die ook wordt goedgekeurd.
Denk betreffende deze opdracht wat breder. Het gaat om zeer veel winkels. De klant wil een perfect plaatje. De klant vraagt. Roamler draait. Zo simpel is 't.
pi_181162827
Zo ik heb net even een pissige mail gestuurd naar MV. Ik had 5 Aldi bezoeken aangevraagd voor afgelopen dinsdag. Deze had ik alle 5 toegewezen gekregen. Ik dinsdag die Aldi's bezocht en woensdag de rapporten ingestuurd. Krijg ik net (bijna een week later!) een mailtje dat ze van de 5 rapporten er 2 niet kunnen goedkeuren want je mag maar 3 Aldi's per dag bezoeken. Dus ik denk godver hallo? jullie hebben mij toch zelf die 5 bezoeken gegeven. Dat is hun verantwoordelijkheid hoeveel bezoeken ze mij geven, hun kunnen dat toch ook zien hoeveel bezoeken ik op mijn naam heb staan? Ohja en ik mocht de aangekochte goederen terugbrengen naar de winkel als ik wilde. Ja want een week later heb ik al die boodschappen nog in de kast staan en ga ik terug naar de Aldi om te zeggen, "sorry ik wilde deze appels en peren helemaal niet kopen, kan ik ze terugbrengen?" :{ _O-

Wat een bedrijf zeg. Ongekend.
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 21:58:39 #159
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_181163839
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:30 schreef loezzzje het volgende:
Zo ik heb net even een pissige mail gestuurd naar MV. Ik had 5 Aldi bezoeken aangevraagd voor afgelopen dinsdag. Deze had ik alle 5 toegewezen gekregen. Ik dinsdag die Aldi's bezocht en woensdag de rapporten ingestuurd. Krijg ik net (bijna een week later!) een mailtje dat ze van de 5 rapporten er 2 niet kunnen goedkeuren want je mag maar 3 Aldi's per dag bezoeken. Dus ik denk godver hallo? jullie hebben mij toch zelf die 5 bezoeken gegeven. Dat is hun verantwoordelijkheid hoeveel bezoeken ze mij geven, hun kunnen dat toch ook zien hoeveel bezoeken ik op mijn naam heb staan? Ohja en ik mocht de aangekochte goederen terugbrengen naar de winkel als ik wilde. Ja want een week later heb ik al die boodschappen nog in de kast staan en ga ik terug naar de Aldi om te zeggen, "sorry ik wilde deze appels en peren helemaal niet kopen, kan ik ze terugbrengen?" :{ _O-

Wat een bedrijf zeg. Ongekend.
Sinds ik dingen aan medewerkers moet gaan vragen doe ik die Aldidingen niet meer bij ze, daar is de vergoeding veel te laag voor.
In het verleden ging ik heel vaak op pad, ook naar de wadden (op hun kosten), maar het laatste jaar eigenlijk niets meer voor ze gedaan.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 13 augustus 2018 @ 22:27:24 #160
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_181164973
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:30 schreef loezzzje het volgende:
Zo ik heb net even een pissige mail gestuurd naar MV. Ik had 5 Aldi bezoeken aangevraagd voor afgelopen dinsdag. Deze had ik alle 5 toegewezen gekregen. Ik dinsdag die Aldi's bezocht en woensdag de rapporten ingestuurd. Krijg ik net (bijna een week later!) een mailtje dat ze van de 5 rapporten er 2 niet kunnen goedkeuren want je mag maar 3 Aldi's per dag bezoeken. Dus ik denk godver hallo? jullie hebben mij toch zelf die 5 bezoeken gegeven. Dat is hun verantwoordelijkheid hoeveel bezoeken ze mij geven, hun kunnen dat toch ook zien hoeveel bezoeken ik op mijn naam heb staan? Ohja en ik mocht de aangekochte goederen terugbrengen naar de winkel als ik wilde. Ja want een week later heb ik al die boodschappen nog in de kast staan en ga ik terug naar de Aldi om te zeggen, "sorry ik wilde deze appels en peren helemaal niet kopen, kan ik ze terugbrengen?" :{ _O-

Wat een bedrijf zeg. Ongekend.
Ik heb ook al een paar maanden heibel met hun. Ik heb ze een paar keer uit de brand geholpen en daar wat voor teruggevraagd, gewoon een restaurant-shop. Heeft daarna 3 maanden geduurd voordat het geregeld was.
Vandaag belde diezelfde jongen me op of ik weer een spoedje wilde doen. Heb eerst reiskosten gevraagd (geen probleem) en later zei ik: oh maar wacht eens even, ik heb door jou grote problemen gehad, dus nee, ik doe het niet meer!

Een andere shop wilden ze niet betalen omdat het helemaal mis ging daar. Was niet mijn schuld. Toen heb ik een negatieve recensie op internet gezet bij dat bedrijf, dat bedrijf nam contact op, vroeg meer info en ik zei: oh, hebben jullie daar niks over gehoord van MV?
Zij namen contact op met MV, ik kreeg van hun een tegoedbon, toen werd MV boos. Nou mag ik die shops niet meer doen. Nou das toch jammer zeg.
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 22:51:20 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181165648
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:30 schreef loezzzje het volgende:
Zo ik heb net even een pissige mail gestuurd naar MV. Ik had 5 Aldi bezoeken aangevraagd voor afgelopen dinsdag. Deze had ik alle 5 toegewezen gekregen. Ik dinsdag die Aldi's bezocht en woensdag de rapporten ingestuurd. Krijg ik net (bijna een week later!) een mailtje dat ze van de 5 rapporten er 2 niet kunnen goedkeuren want je mag maar 3 Aldi's per dag bezoeken. Dus ik denk godver hallo? jullie hebben mij toch zelf die 5 bezoeken gegeven. Dat is hun verantwoordelijkheid hoeveel bezoeken ze mij geven, hun kunnen dat toch ook zien hoeveel bezoeken ik op mijn naam heb staan? Ohja en ik mocht de aangekochte goederen terugbrengen naar de winkel als ik wilde. Ja want een week later heb ik al die boodschappen nog in de kast staan en ga ik terug naar de Aldi om te zeggen, "sorry ik wilde deze appels en peren helemaal niet kopen, kan ik ze terugbrengen?" :{ _O-

Wat een bedrijf zeg. Ongekend.
Hoewel ik snap dat je boos bent staat er wel duidelijk in de opdracht dat je niet meer dan 3 locaties mag bezoeken per dag, dat geldt voor al hun opdrachten. Sterker nog, dit zit zelfs als vraag in die verplichte "examens" die je moet doen.

De opdrachten staan toch ook nooit op 1 datum maar vanaf/tot? Als ze echt op 1 datum stonden heb je wel een sterk punt.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_181165805
Zo. Nog eens vijf shifts gedaan. Ze beginnen inderdaad wel op te raken. Morgen nog maar eens een reeks doen, maar na de vierde toiletblokken shift had ik er geen zin meer in. :').
pi_181166035
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:27 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik heb ook al een paar maanden heibel met hun. Ik heb ze een paar keer uit de brand geholpen en daar wat voor teruggevraagd, gewoon een restaurant-shop. Heeft daarna 3 maanden geduurd voordat het geregeld was.
Vandaag belde diezelfde jongen me op of ik weer een spoedje wilde doen. Heb eerst reiskosten gevraagd (geen probleem) en later zei ik: oh maar wacht eens even, ik heb door jou grote problemen gehad, dus nee, ik doe het niet meer!

Een andere shop wilden ze niet betalen omdat het helemaal mis ging daar. Was niet mijn schuld. Toen heb ik een negatieve recensie op internet gezet bij dat bedrijf, dat bedrijf nam contact op, vroeg meer info en ik zei: oh, hebben jullie daar niks over gehoord van MV?
Zij namen contact op met MV, ik kreeg van hun een tegoedbon, toen werd MV boos. Nou mag ik die shops niet meer doen. Nou das toch jammer zeg.
Ik stond er wel versteld van want ik heb nog nooit gezeik met ze gehad en het verloopt ook eigenlijk altijd wel goed. Nou verwacht ik er niet teveel meer van maar moest toch ff een boze mail terug sturen. Laten zien dat ik niet over me heen laat lopen.

quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 22:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoewel ik snap dat je boos bent staat er wel duidelijk in de opdracht dat je niet meer dan 3 locaties mag bezoeken per dag, dat geldt voor al hun opdrachten. Sterker nog, dit zit zelfs als vraag in die verplichte "examens" die je moet doen.

De opdrachten staan toch ook nooit op 1 datum maar vanaf/tot? Als ze echt op 1 datum stonden heb je wel een sterk punt.
Ik snap het punt zeer zeker. Al lees ik die voorwaarden eigenlijk nooit. En voor Aldi heb ik nog nooit zo’n examen hoeven doen, alleen voor Kruidvat. Hetgene waar ik zo pissig om ben is dat hun mij 5 bezoeken toewijzen en dan naderhand zeggen; ho maar je mag maar 3 bezoeken op een dag doen. Je wijst ze zelf toe, dan weet je toch ook dat ik die op dezelfde dag ga uitvoeren? Ik vraag ze immers allemaal voor dezelfde dag aan, dat zien hun ook. En dan de mail beginnen met; “Beste ..,” daar kan ik helemaal giftig van worden. Lekker persoonlijk.
pi_181166125
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 21:58 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Sinds ik dingen aan medewerkers moet gaan vragen doe ik die Aldidingen niet meer bij ze, daar is de vergoeding veel te laag voor.
In het verleden ging ik heel vaak op pad, ook naar de wadden (op hun kosten), maar het laatste jaar eigenlijk niets meer voor ze gedaan.
Ik vond de Aldi opdrachten eerst altijd fijner ja. Je moet nu ook allerlei diepvries producten checken op datum & groente en fruit enzo. En later in het rapport moet je dan schrijven welke producten je hebt gecheckt. Moet je dus allemaal ter plekke opschrijven zodat je het niet vergeet. Pfff...
pi_181186413
Vandaag toch weer 21 etos actiemanden shifts gedaan. Nu zijn de makkelijkste op.
pi_181193900
Mensen, hebben jullie die Bierkaartencheck al eens gedaan? Zo ja, is die fijn om te doen? Hij staat nu op ¤9 en ¤10 euro en lijkt vrij simpel en snel gedaan. Foto's van de menukaart en de gevel plus een gratis drankje.
pi_181196194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 00:44 schreef babbelaar92 het volgende:
Mensen, hebben jullie die Bierkaartencheck al eens gedaan? Zo ja, is die fijn om te doen? Hij staat nu op ¤9 en ¤10 euro en lijkt vrij simpel en snel gedaan. Foto's van de menukaart en de gevel plus een gratis drankje.
Deze heb ik al een keer of 4 gedaan, op zich prima te doen al heb ik nu 2 keer een beetje gezeur gehad. 1x commentaar gehad dat het eigenlijk bedoeld was om te eten én niet enkel om te drinken.

Gisteren de vraag waarom ik foto's maakte van de bar en ook werd er mij na 2 keer vragen geen bonnetje verstrekt, was een beetje een vaag café (schijnbaar iets te verbergen ofzo). Vreemd weer heb dat er ook bij gezet dus hoop dat ik ook die 2,50 ontvang.
Volgens mij moeten ze wettelijk toch altijd bonnen hebben maar dat even terzijde.

Ik ben niet zo iemand die dan snel foto's maakt en weer veder gaat wil toch wel even alles gezien hebben en op mijn gemak een drankje drinken beschouw het dan toch meer als een avondje uit.

ook 2 Seats en Sofa's bezocht ook wel grappig een keer alleen en een keer met een goede vriendin. Wat me opviel was dat de 2de keer echt het gevoel had met een verkoopster te maken te hebben, de eerste keer meer zoiets van kijk maar en ik hoor t wel. Maar wellicht dat het scheelt als je met z'n 2en komt ;), maar zou eigenlijk niet horen ~O> (ze zaten beide op hun gemak te lunchen). Roep maar als je vragen hebt...
pi_181196924
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 07:57 schreef Ron1986 het volgende:

[..]

ook 2 Seats en Sofa's bezocht ook wel grappig een keer alleen en een keer met een goede vriendin. Wat me opviel was dat de 2de keer echt het gevoel had met een verkoopster te maken te hebben, de eerste keer meer zoiets van kijk maar en ik hoor t wel. Maar wellicht dat het scheelt als je met z'n 2en komt ;), maar zou eigenlijk niet horen ~O> (ze zaten beide op hun gemak te lunchen). Roep maar als je vragen hebt...
En bij zoiets vind ik het dan altijd leuk dat ik als mystery shopper kom. Ik vermeld dat dan bij roamler/MV en dan hoop ik dat ze er iets mee doen. Die mensen hebben geen idee en denken dat het normaal is om zo klanten te behandelen. Gister ook weer bij de Aldi, ik vraag iets aan een vakkenvuller en hij zo van; uhh wat? Hij stond er nog net niet bij te zuchten. Ik voelde me erg welkom in de winkel ja _O-
pi_181200505
Iemand ervaring met store support?
  Moderator woensdag 15 augustus 2018 @ 13:04:59 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181201836
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:16 schreef loezzzje het volgende:

[..]

En bij zoiets vind ik het dan altijd leuk dat ik als mystery shopper kom. Ik vermeld dat dan bij roamler/MV en dan hoop ik dat ze er iets mee doen. Die mensen hebben geen idee en denken dat het normaal is om zo klanten te behandelen. Gister ook weer bij de Aldi, ik vraag iets aan een vakkenvuller en hij zo van; uhh wat? Hij stond er nog net niet bij te zuchten. Ik voelde me erg welkom in de winkel ja _O-
Daar kan ik ook van genieten ja! "Wacht maar tot ik mijn verslag schrijf" })

Ik heb een keer bij Trekpleister gehad dat de twee medewerksters onderling zaten te zeuren over hun werk. Ben benieuwd wat daarmee gebeurd is :o
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 15 augustus 2018 @ 14:32:14 #171
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_181203866
Eerste keer dat ik werd aangesproken in een winkel dat ik foto's maakte. (Etos) Fileaalmanager was heel relaxed nadat ik hem uitlegde dat ik voor Smartspotter onderzoek deed. :D
pi_181204224
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:32 schreef DevK het volgende:
Eerste keer dat ik werd aangesproken in een winkel dat ik foto's maakte. (Etos) Fileaalmanager was heel relaxed nadat ik hem uitlegde dat ik voor Smartspotter onderzoek deed. :D
Merk dat ze bij Etos sowieso een stuk relaxter zijn over het algemeen, +1 voor Etos.
pi_181211757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:32 schreef DevK het volgende:
Eerste keer dat ik werd aangesproken in een winkel dat ik foto's maakte. (Etos) Fileaalmanager was heel relaxed nadat ik hem uitlegde dat ik voor Smartspotter onderzoek deed. :D
Bij etos krijg je ook gewoon toestemming om foto's te maken. Bovenaan etos opdrachten staat ook dat je je voor moet/mag stellen aan het personeel :).
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_181212250
Toch nog goede service gehad van MV :) Ze gaven toe dat het ook deels hun fout was en ze vergoeden mijn aankopen van beide Aldi’s.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Daar kan ik ook van genieten ja! "Wacht maar tot ik mijn verslag schrijf" })

Ik heb een keer bij Trekpleister gehad dat de twee medewerksters onderling zaten te zeuren over hun werk. Ben benieuwd wat daarmee gebeurd is :o
Ik vraag me af of daar dan echt iets van gezegd wordt ja.
pi_181226300
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:22 schreef b-engel het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ik ben op een gegeven moment kleinere doosjes gaan kopen en heb daar nooit wat van gehoord. Ik heb een dochter met migraine, dus bij ons komen ze wel op, de paracetamol dan. Maar de diclo... dat is gewoon gevaarlijk om daar zoveel van in huis te hebben.
Ik dinsdag 3 Kruidvat bezoeken uitgevoerd, doosjes met 20 stuks gekocht. Krijg ik vandaag een opmerking erover, bezoeken zijn goedgekeurd maar of ik voortaan een ander geneesmiddel wil kopen want deze staat niet op de lijst.

Ik koop ook een keer wat anders hoor. Gelijk commentaar _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')