abonnement Unibet Coolblue
pi_180890818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 08:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik heb het in dit geval alleen over zijn interviews/stem. En ik ben nog geen grote fan van hem omdat hij toevallig gewonnen heeft. Hij klinkt alleen een stuk minder slecht. Niet meer als een luckytv karakter.
Ten Hag is ook geen goede trainer als hij kampioen wordt met dit Ajax, net als PSV ook geen goed trainer is omdat hij kampioen werd met PSV. Goede trainers worden kampioen met clubs die net een segment lager liggen. AZ/Heerenveen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:13:21 #152
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180890836
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 08:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo roept iedereen dat PSV nu zo'n sterke selectie heeft? Ze zijn Arias en van Ginkel kwijt en hebben twee matige backs imo ervoor teruggehaald en nog geen middenvelder erbij. Het centrum is ook vrij matig.

Scheelt toch niks met vorig seizoen, weliswaar kampioen maar iedereen zag de duidelijke zwakke plekken.
Op de backposities zijn we er per saldo op vooruit gegaan en centraal achterin staat het ook beter dan onder Cocu.

Het zal vooral afhangen van of de speelstijl van van Bommel past bij het materiaal en een goede mix is van defensieve degelijkheid en aanvallende intenties.

Daarbij ben ik nooit heel erg onder de indruk geweest van van Ginkel, die is prima te vervangen.

Daarbij hebben we de beste keeper van de Eredivisie en doet onze voorhoede echt niet onder voor die van Ajax. Over de hele linie schat ik de spelers van Ajax wel hoger in, maar daarmee word je niet automatisch kampioen.

PSV en Ajax ontwikkelen zich beide door, alleen Ajax deze zomer iets harder dan PSV. Dat is logisch, gelet op de aanwezige middelen en de wet van de stimulerende achterstand (lees: Overmars en Sar die bang zijn voor hun baantje.)
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:16:37 #153
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180890877
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Op de backposities zijn we er per saldo op vooruit gegaan en centraal achterin staat het ook beter dan onder Cocu.

Het zal vooral afhangen van of de speelstijl van van Bommel past bij het materiaal en een goede mix is van defensieve degelijkheid en aanvallende intenties.

Daarbij ben ik nooit heel erg onder de indruk geweest van van Ginkel, die is prima te vervangen.

Daarbij hebben we de beste keeper van de Eredivisie en doet onze voorhoede echt niet onder voor die van Ajax. Over de hele linie schat ik de spelers van Ajax wel hoger in, maar daarmee word je niet automatisch kampioen.

PSV en Ajax ontwikkelen zich beide door, alleen Ajax deze zomer iets harder dan PSV. Dat is logisch, gelet op de aanwezige middelen en de wet van de stimulerende achterstand (lees: Overmars en Sar die bang zijn voor hun baantje.)
en of Lozano blijft.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:18:16 #154
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180890908
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:16 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

en of Lozano blijft.
Zal ik eens heel eerlijk zijn over Lozano?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:22:00 #155
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180890969
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zal ik eens heel eerlijk zijn over Lozano?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen mening over hem, omdat ik eigenlijk niks gezien heb.
maar hij is toch wel een speler die een wedstrijd kan beslissen?
maar heel eerlijk, is hij beter dan Neres bijvoorbeeld>?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_180891008
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:22 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Ik ben geen mening over hem, omdat ik eigenlijk niks gezien heb.
maar hij is toch wel een speler die een wedstrijd kan beslissen?
maar heel eerlijk, is hij beter dan Neres bijvoorbeeld>?
Ok, Ja, Mwoah.

Zijn statistieken verbloemen een bult, maar met name voetballend voegt hij weinig toe. Daarnaast vind ik hem niet zo bijzonder in de kleine ruimte. PSV voetbalt toch vrij veel tegen teams die over het algemeen wat ingezakt spelen en dat is niet zijn kracht imo. Bij Mexico zie je Lozano in optima forma; met grote snelheid counteren op hoog niveau.
pi_180891110
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 07:15 schreef BadderHaring het volgende:
Dit topic is echt niet te geloven. Een half jaar lang wordt Ten Hag op alles afgemaakt, zijn voetbal is kut, hij is onverstaanbaar, hij komt niet over als hij de trainingen leidt.

Één voorronde overleefd (mede dankzij twee recordaankopen) en hij is ineens beter te verstaan, de trainingen worden overtuigender geleid en zijn voetbal is de perfecte mix van wat Keizer, Bosz en de Boer lieten zien.

:')
Helemaal eens, maar het merendeel gaf hem ook het voordeel van de twijfel nu hij deze zomer het elftal naar zijn hand kon zetten in een volledige voorbereiding. De aankopen helpen hem natuurlijk wel, maar zelfs een blinde kan zien dat dit Ajax beter staat (en speelt) dan het elftal van vorig seizoen. Opportunistisch of niet, dat mag dan natuurlijk ook best gezegd worden.
pi_180891193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 08:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ach, zo gaat het toch overal? Als je wint ben je een goede trainer, als je verliest een matige. Ik geloof dat deze tegenstander van het niveau Excelsior was, met Standard kom je een tegenstander van het niveau AZ tegen. Daar win je normaal over 2 wedstrijden ook wel van. De 3de tegenstander wordt gewoon echt een uitdaging. Ik denk dat Ajax in die ontmoeting voor het eerst niet de favoriet zal zijn.
Wat een onderschatting van Standard. AZ zou er hard afgaan tegen deze tegenstander (op dit moment).

Graz was eerder niveautje Groningen, denk ik. Bovenkant middenmoot eredivisie. Waren gewoon twee uitstekende wedstrijden.

Standard wordt echt een ander verhaal. Ben wel heel benieuwd naar komende dinsdag.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:37:01 #159
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180891233
verwacht tegen standard toch wel tadic en blind in de basis te zien, en dan frenkie naar het middenveld.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_180891239
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zal ik eens heel eerlijk zijn over Lozano?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zullen er meer niet zijn, anders was 'ie al wel vertrokken.
pi_180891268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:35 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wat een onderschatting van Standard. AZ zou er hard afgaan tegen deze tegenstander (op dit moment).

Graz was eerder niveautje Groningen, denk ik. Bovenkant middenmoot eredivisie. Waren gewoon twee uitstekende wedstrijden.

Standard wordt echt een ander verhaal. Ben wel heel benieuwd naar komende dinsdag.
Ik denk dat Luik nog wel beter is dan Kiev of Slavia Praag, de twee clubs die we kunnen loten.
pi_180891279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:29 schreef Fargo het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar het merendeel gaf hem ook het voordeel van de twijfel nu hij deze zomer het elftal naar zijn hand kon zetten in een volledige voorbereiding. De aankopen helpen hem natuurlijk wel, maar zelfs een blinde kan zien dat dit Ajax beter staat (en speelt) dan het elftal van vorig seizoen. Opportunistisch of niet, dat mag dan natuurlijk ook best gezegd worden.
Ik vind dit zo'n onzin :') JR Style blijft dat ook zeggen. Wat je feitelijk dus zegt is dat je in de voorbereiding moet doen wat je kunt doen als trainer, want de rest van het seizoen is het vingers kruizen en hopen op het beste.

Ten Hag heeft 12 maanden de tijd gehad om wat te maken van Ajax, en daarvan heeft het volgens mij 8/9 maanden totaal niet gelopen :') Dan is de voorbereiding nu weer totaal kut, win je wel 2x van Sturm Graz en loopt iedereen de polonaise.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:35 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wat een onderschatting van Standard. AZ zou er hard afgaan tegen deze tegenstander (op dit moment).

Graz was eerder niveautje Groningen, denk ik. Bovenkant middenmoot eredivisie. Waren gewoon twee uitstekende wedstrijden.

Standard wordt echt een ander verhaal. Ben wel heel benieuwd naar komende dinsdag.
Groningen is ook maar de nr 12 van de eredivisie dus zoveel scheelt het niet met Excelsior :P Ik schat een team als Heerenveen toch wel wat hoger in dan Sturm Graz, dus bovenkant eredivisie denk ik niet.

Waarom zou AZ er hard afgaan tegen Sturm Graz? Omdat ze 1x 2-0 hebben verloren? Sturm Graz verliest over 2 wedstrijden met 5-1 van Ajax :') AZ wint hier over 2 wedstrijden ook gewoon van hoor.
pi_180891289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:37 schreef mokkiemok het volgende:
verwacht tegen standard toch wel tadic en blind in de basis te zien, en dan frenkie naar het middenveld.
Die kans is zeer groot. Vond dat er wel teveel ophef over het banken van Donny werd gemaakt. Zo raar vond ik de keuze van Ten Hag niet en Schöne speelde een prima wedstrijd. Heeft echt nog zijn waarde voor het elftal. En daarnaast ben ik geen uitgesproken fan van vd Beek. Het 'onmisbare' zie ik niet in zijn spel.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:41:29 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180891324
eerste doel bereikt, dat is lekker
pi_180891451
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:39 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik vind dit zo'n onzin :') JR Style blijft dat ook zeggen. Wat je feitelijk dus zegt is dat je in de voorbereiding moet doen wat je kunt doen als trainer, want de rest van het seizoen is het vingers kruizen en hopen op het beste.

Ten Hag heeft 12 maanden de tijd gehad om wat te maken van Ajax, en daarvan heeft het volgens mij 8/9 maanden totaal niet gelopen :') Dan is de voorbereiding nu weer totaal kut, win je wel 2x van Sturm Graz en loopt iedereen de polonaise.

[..]

Groningen is ook maar de nr 12 van de eredivisie dus zoveel scheelt het niet met Excelsior :P Ik schat een team als Heerenveen toch wel wat hoger in dan Sturm Graz, dus bovenkant eredivisie denk ik niet.

Waarom zou AZ er hard afgaan tegen Sturm Graz? Omdat ze 1x 2-0 hebben verloren? Sturm Graz verliest over 2 wedstrijden met 5-1 van Ajax :') AZ wint hier over 2 wedstrijden ook gewoon van hoor.
Volgens mij is Ten Hag nog geen 12 maanden hier en was het werkelijk kut met peren toen hij hier kwam en in het restant van de competitie heeft hij daar geen verandering in weten aan te brengen. Scheelt dat je toen nog in achtervolging was op PSV. En dat je op een overbrugbare achterstand stond. Dus heel je systeem in februari omgooien doe je dan ook niet.

Je kunt flauw doen met 'vingers kruizen en hopen', maar genoeg mensen hier riepen dat Ten Hag de kans mocht krijgen met een gehele voorbereiding, waar hij zijn stijl in kwijt kon. Die heeft 'ie nu gekregen. Een zwaluw maakt echt nog geen zomer. Dat snapt iedereen hier ook wel. Maar, met een schuin oog naar de voorbereiding kijkend, had waarschijnlijk niemand gedacht dat het uiteindelijk zo eenvoudig zou gaan. Reacties hier zullen een mix van opluchting en enthousiasme zijn, want in potentie kan Ajax een leuk seizoen tegemoet gaan.

AZ zou er hard af gaan tegen Standard bedoel ik. Niet tegen Graz. En dat zeg ik echt niet vanwege die 2-0, wel vanwege het feit dat de twee beste spelers zijn vertrokken en ze nu met een spits van ADO spelen.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:50:22 #166
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180891479
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:41 schreef Tarado het volgende:
eerste doel bereikt, dat is lekker
in ieder geval europees tot de winterstop.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_180891531
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:49 schreef Fargo het volgende:

[..]

Volgens mij is Ten Hag nog geen 12 maanden hier en was het werkelijk kut met peren toen hij hier kwam en in het restant van de competitie heeft hij daar geen verandering in weten aan te brengen. Scheelt dat je toen nog in achtervolging was op PSV. En dat je op een overbrugbare achterstand stond. Dus heel je systeem in februari omgooien doe je dan ook niet.

Je kunt flauw doen met 'vingers kruizen en hopen', maar genoeg mensen hier riepen dat Ten Hag de kans mocht krijgen met een gehele voorbereiding, waar hij zijn stijl in kwijt kon. Die heeft 'ie nu gekregen. Een zwaluw maakt echt nog geen zomer. Dat snapt iedereen hier ook wel. Maar, met een schuin oog naar de voorbereiding kijkend, had waarschijnlijk niemand gedacht dat het uiteindelijk zo eenvoudig zou gaan. Reacties hier zullen een mix van opluchting en enthousiasme zijn, want in potentie kan Ajax een leuk seizoen tegemoet gaan.

AZ zou er hard af gaan tegen Standard bedoel ik. Niet tegen Graz. En dat zeg ik echt niet vanwege die 2-0, wel vanwege het feit dat de twee beste spelers zijn vertrokken en ze nu met een spits van ADO spelen.
Dat is niet flauw doen, maar je mag een trainer na bijna een jaar toch best beoordelen? Dat je na 3 weken nog niks kunt zeggen snap ik. Maar na 12 maanden de balans opmaken is niet erg toch? En dan heeft hij het gewoon slecht gedaan.

En ik hoor nog weinig argumenten over het feit dat je midden in het seizoen het roer niet om zou kunnen gooien, waarom kan dat alleen in de 8 weken zomerstop dan? En is het hele systeem van Ajax omgegooid? Volgens mij niet hoor. Wat kleine aanpassingen en voornamelijk een kwaliteitsinjectie.

Ik zou geen 3 spelers van Standard kunnen noemen. Dat AZ er 'hard af zou gaan' denk ik ook zeker niet.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:55:23 #168
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180891584
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:22 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Ik ben geen mening over hem, omdat ik eigenlijk niks gezien heb.
maar hij is toch wel een speler die een wedstrijd kan beslissen?
maar heel eerlijk, is hij beter dan Neres bijvoorbeeld>?
Wat Nickygitaar zegt. Hij is op snelheid dodelijk en dan ook ijskoud voor de goal, heeft een aardig schot als hij naar binnen kan komen. Maar zijn statistiek en de teruggezakte speelstijl van Cocu verbloemen veel van zijn tekortkomingen.

Zeker als van Bommel woord houdt en meer pressie wil gaan spelen, vraag ik me echt af hoe dat met Lozano zal gaan. Punt onder Cocu was natuurlijk ook wel dat er in balbezit 0,0 risico werd genomen. Dus weinig steekpassjes of diepe ballen, weinig snelle combinaties tussen middenveld en buitenspelers. En dus weinig mogelijkheid om je te onderscheiden, anders dan in de counter.

Op het WK vond ik dat Lozano in dat aanvalsspel een paar keer goed in voor de dag kwam, dus ik schrijf hem zeker nog niet af. Maar niveau Barcelona of Real? Nee, dat denk ik niet.

Ik vind voor Neres overigens in grote lijnen hetzelfde gelden. Je bent geneigd om te zeggen dat hij beter is in de kleine ruimte, maar dat is volgens mij vertekend door het verschil in speelstijl van hun trainers vorig jaar.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:56:40 #169
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180891607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:52 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is niet flauw doen, maar je mag een trainer na bijna een jaar toch best beoordelen? Dat je na 3 weken nog niks kunt zeggen snap ik. Maar na 12 maanden de balans opmaken is niet erg toch? En dan heeft hij het gewoon slecht gedaan.

En ik hoor nog weinig argumenten over het feit dat je midden in het seizoen het roer niet om zou kunnen gooien, waarom kan dat alleen in de 8 weken zomerstop dan? En is het hele systeem van Ajax omgegooid? Volgens mij niet hoor. Wat kleine aanpassingen en voornamelijk een kwaliteitsinjectie.

Ik zou geen 3 spelers van Standard kunnen noemen. Dat AZ er 'hard af zou gaan' denk ik ook zeker niet.
ik kom op 2 spelers, Ochoa en Lestienne.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:58:52 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180891656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:56 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik kom op 2 spelers, Ochoa en Lestienne.
echt geen idee hoe goed die zijn
pi_180891697
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:56 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik kom op 2 spelers, Ochoa en Lestienne.
Dat zijn ook de enige twee die ik zou kennen. Maar begrijp me niet verkeerd, hier op Fok werd gedaan alsof de wedstrijd tegen Sturm Graz de meest lastige zou zijn in vergelijking met Standard. En dat slaat helemaal nergens op. Standard is echt een maat groter dan Graz.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:01:14 #172
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180891701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

echt geen idee hoe goed die zijn
Lestienne was een redelijke speler toen hij bij PSV speelde. speelde een goede wedstrijd toen ze van ManU wonnen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_180891711
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

echt geen idee hoe goed die zijn
Ochoa is opzich een prima keeper. Lestienne was bij PSV 'Ok' en heeft daarna volgens mij in Kazachstan o.i.d. gespeeld.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:01:50 #174
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180891714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

echt geen idee hoe goed die zijn
Ochoa is wel met recht een baas. Zit daar zwaar onder zijn niveau. Kans is wel dat hij nog vertrekt, want Napoli heeft u interesse.

Lestienne is gewoon een frikandel speciaal. Man, wat speelde hij soms als een baas in de CL voor PSV.

En wat zag je hem vaker niet dan wel. Maar als die het op zijn heupen heeft, dan kijk je er met veel plezier naar.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:01:55 #175
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180891718
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:00 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat zijn ook de enige twee die ik zou kennen. Maar begrijp me niet verkeerd, hier op Fok werd gedaan alsof de wedstrijd tegen Sturm Graz de meest lastige zou zijn in vergelijking met Standard. En dat slaat helemaal nergens op. Standard is echt een maat groter dan Graz.
Standard is niveau Heerenveen imo.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')