abonnement Unibet Coolblue
pi_180839721
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:52 schreef Prisha het volgende:

[..]

Als jullie samen waren tijdens de afgelopen dates ging dat wel toch, dat losser zijn? Dacht dat je zoiets zei.
De gesprekken zeker ja, ze komt met onderwerpen ed verteld dingen uit haar privé situatie enz enz. maar bedoel meer losser over ons. daarin is ze wat terug houdend, laat weinig los.
  maandag 30 juli 2018 @ 19:08:55 #227
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180839787
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:05 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

De gesprekken zeker ja, ze komt met onderwerpen ed verteld dingen uit haar privé situatie enz enz. maar bedoel meer losser over ons. daarin is ze wat terug houdend, laat weinig los.
oh enkel met gesprekken? Dan heb ik het verkeerd begrepen, excuses, ik dacht ook qua aanhankelijkheid zeg maar. Maar wie weet is dat gewoon hoe ze is? Terughoudend?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180839853
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

oh enkel met gesprekken? Dan heb ik het verkeerd begrepen, excuses, ik dacht ook qua aanhankelijkheid zeg maar. Maar wie weet is dat gewoon hoe ze is? Terughoudend?
Dat denk ik wel ja, maar nog steeds hoop ik dat er iets meer in zit dan wat ze nu doet haha :)
  maandag 30 juli 2018 @ 19:15:42 #229
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180839899
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:12 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja, maar nog steeds hoop ik dat er iets meer in zit dan wat ze nu doet haha :)
Sommigen komen ook wat langzamer op gang. En eenmaal op gang soms niet meer te stoppen :P
Geniet nou gewoon lekker van die heerlijke kriebels joh. En gewoon een fijne date in het vooruitzicht.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180839910
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:12 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja, maar nog steeds hoop ik dat er iets meer in zit dan wat ze nu doet haha :)
Waarom zou ze anders met je zoenen?
pi_180839973
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zou ze anders met je zoenen?
Dat is ook zo, misschien wil ik teveel, en wil zij het rustig opbouwen.
pi_180840541
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:19 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Dat is ook zo, misschien wil ik teveel, en wil zij het rustig opbouwen.
Of wacht ze op initiatief van jou...
  maandag 30 juli 2018 @ 20:06:48 #233
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180840774
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:19 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Dat is ook zo, misschien wil ik teveel, en wil zij het rustig opbouwen.
Hoezo teveel? Hoe vaak hebben jullie elkaar gezien en gezoend dan?
Misschien wacht ze inderdaad op jou.
pi_180840853
Uhm 3 dates nu, op de 2e en 3e echt zoenen
pi_180840930
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:11 schreef snoesje45 het volgende:
Uhm 3 dates nu, op de 2e en 3e echt zoenen
Volgens mij zit het allemaal wel snor :P
pi_180848638
Na aanraden van VEN toch maar beetje rond gegoogeld.. Het lijkt er op dat ik toch wel een beetje verlatingsangst heb wat door een laag zelfbeeld komt. Wat dan ook mijn 'paniek' veroorzaakt bij het niet terug krijgen van een berichtje ...


Ik begrijp nu ook dat ik eigenlijk in vrijwel al het contact met hem mij behoorlijk gesloten en nonchalant heb opgesteld. Dus hij heeft eigenlijk op geen enkele manier kunnen zien dat ik hem dus echt leuk vind. Dit is uiteraard niet hoe ik mij wil gedragen maar wel het veiligste.


Iemand tips hoe ik dit kan keren zonder door te slaan naar de andere kant?
  dinsdag 31 juli 2018 @ 09:07:01 #237
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180849042
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 08:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Na aanraden van VEN toch maar beetje rond gegoogeld.. Het lijkt er op dat ik toch wel een beetje verlatingsangst heb wat door een laag zelfbeeld komt. Wat dan ook mijn 'paniek' veroorzaakt bij het niet terug krijgen van een berichtje ...


Ik begrijp nu ook dat ik eigenlijk in vrijwel al het contact met hem mij behoorlijk gesloten en nonchalant heb opgesteld. Dus hij heeft eigenlijk op geen enkele manier kunnen zien dat ik hem dus echt leuk vind. Dit is uiteraard niet hoe ik mij wil gedragen maar wel het veiligste.


Iemand tips hoe ik dit kan keren zonder door te slaan naar de andere kant?
Niet echt tips vanaf mijn kant. Ben wel benieuwd hoe het contact weer inmiddels is bij jullie en hoe je je nu voelt.

Ik heb verder niets meer gehoord
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_180849336
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 08:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Na aanraden van VEN toch maar beetje rond gegoogeld.. Het lijkt er op dat ik toch wel een beetje verlatingsangst heb wat door een laag zelfbeeld komt. Wat dan ook mijn 'paniek' veroorzaakt bij het niet terug krijgen van een berichtje ...


Ik begrijp nu ook dat ik eigenlijk in vrijwel al het contact met hem mij behoorlijk gesloten en nonchalant heb opgesteld. Dus hij heeft eigenlijk op geen enkele manier kunnen zien dat ik hem dus echt leuk vind. Dit is uiteraard niet hoe ik mij wil gedragen maar wel het veiligste.


Iemand tips hoe ik dit kan keren zonder door te slaan naar de andere kant?
Het begint met besef. Die belangrijke stap heb jij nu gezet. Ik kan je zonder meer bevestigen dat jij verlatingsangst/bindingsangst hebt (is exact hetzelfde, alleen uit het zich anders, als je wil kan ik je er meer over vertellen, maar dan wordt het hier topicvervuiling). Voor mij zo makkelijk te herkennen aangezien ik er ook last van heb gehad en weliswaar onder controle, maar het is niet volledig weg.

Dat gesloten en nonchalant herken ik ook heel erg. Is voor mij mijn basis. En daar kom ik juist uit door fysiek te gaan worden. Dan stap ik uit mijn hoofd en volledig in mijn gevoel en kan ik mij volledig geven. Daarom wil ik dat dus ook zo snel mogelijk en daarom werkt het voor mij ook zo goed.

Dat is voor jou waarschijnlijk (nog) niet de oplossing, maar die ga je vast ook vinden.

Wat mij in dit proces heeft geholpen is open en eerlijk zijn. Ik speel geen verstoppertje. Ik vertel vrij direct dat ik zo ben. Dat het bij mij wel een tijdje duurt voordat ik mijzelf open kan stellen. Dat voorkomt een hoop verwarring.

En die stap is eigenlijk heel gemakkelijk. Dat kun je gewoon vanuit ratio doen. Je laat meteen toch een beetje van jezelf zien, dus het eerste steentje kan dan uit de muur.

Nog even terug op verlatingsangst en bindingsangst: als je dat hebt heb je een hele grote kans dat je partners kiest die dat ook hebben. Die van jou nu, op basis van wat jij schrijft, zou dat ook kunnen hebben. Hoef je niet te benoemen (mensen kun je hoogstens op het spoor zetten ;)), maar door aan te geven hoe jij bent kan je hem helpen jou beter te begrijpen, maar ook zal hij het waarschijnlijk heel goed kunnen plaatsen. En het zal hem wellicht ook zekerder maken.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 09:49:30 #239
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180849539
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 08:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Na aanraden van VEN toch maar beetje rond gegoogeld.. Het lijkt er op dat ik toch wel een beetje verlatingsangst heb wat door een laag zelfbeeld komt. Wat dan ook mijn 'paniek' veroorzaakt bij het niet terug krijgen van een berichtje ...

Ik begrijp nu ook dat ik eigenlijk in vrijwel al het contact met hem mij behoorlijk gesloten en nonchalant heb opgesteld. Dus hij heeft eigenlijk op geen enkele manier kunnen zien dat ik hem dus echt leuk vind. Dit is uiteraard niet hoe ik mij wil gedragen maar wel het veiligste.

Iemand tips hoe ik dit kan keren zonder door te slaan naar de andere kant?
Wel goed dat je er voor jezelf over nadenkt waar je gedrag en onzekerheden vandaan komen! Fijn ook om tot inzichten te komen denk ik?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 31 juli 2018 @ 10:15:29 #240
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180850000
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:06 schreef snoesje45 het volgende:
Is het raar dat je na aantal dates eigenlijk al niet meer kan wachten tot diegene weer te zien? En is dit ook iets om te vertellen tegen diegene dat je haar leuk vind op date 4
Natuurlijk is dat niet raar. Mijn 'date' en ik doen alles tot nu in de hoogste versnelling. Als de klik er is en het goed voelt, prima toch. :)
pi_180850124
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:06 schreef snoesje45 het volgende:
Is het raar dat je na aantal dates eigenlijk al niet meer kan wachten tot diegene weer te zien? En is dit ook iets om te vertellen tegen diegene dat je haar leuk vind op date 4
Dat gevoel is toch juist de bedoeling O+
En zeker bij date 4 kan je imho gerust met dat soort uitspraken komen.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 10:38:54 #242
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180850330
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:07 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Niet echt tips vanaf mijn kant. Ben wel benieuwd hoe het contact weer inmiddels is bij jullie en hoe je je nu voelt.

Ik heb verder niets meer gehoord
Jammer. Jij had ook leuk contact toch dacht ik van wat je hier vertelde.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:05:51 #243
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180850847
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jammer. Jij had ook leuk contact toch dacht ik van wat je hier vertelde.
Klopt helemaal wat je zegt, nadruk op had. Best wel jammer. Mooie lieve vrouw, gezellige date gehad, leuke appjes daarna en nu stil. Bal ligt bij haar. Onderbuikgevoel zegt 'she's not that in to you (anymore)'. Stom dat je je niet lekker kan voelen door iemand die je nog niet zo lang kent.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:24:52 #244
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180851137
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:05 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Klopt helemaal wat je zegt, nadruk op had. Best wel jammer. Mooie lieve vrouw, gezellige date gehad, leuke appjes daarna en nu stil. Bal ligt bij haar. Onderbuikgevoel zegt 'she's not that in to you (anymore)'. Stom dat je je niet lekker kan voelen door iemand die je nog niet zo lang kent.
ah joh -O-
dat is zo naar hé. Denk je dat het leuk gaat (en ben je zelf nog enthousiast ook) en dan niks meer. Maar weet je het zeker, was het lang geleden sinds de laatste keer communicatie?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:27:11 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180851181
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:05 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Klopt helemaal wat je zegt, nadruk op had. Best wel jammer. Mooie lieve vrouw, gezellige date gehad, leuke appjes daarna en nu stil. Bal ligt bij haar. Onderbuikgevoel zegt 'she's not that in to you (anymore)'. Stom dat je je niet lekker kan voelen door iemand die je nog niet zo lang kent.
-O- bummer! Helaas is tot nu toe bij mij dat onderbuikgevoel eigenlijk altijd terecht geweest. Stom dat je dan zo'n goed gevoel had en het toch ergens ineens stokt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180851394
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:05 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Klopt helemaal wat je zegt, nadruk op had. Best wel jammer. Mooie lieve vrouw, gezellige date gehad, leuke appjes daarna en nu stil. Bal ligt bij haar. Onderbuikgevoel zegt 'she's not that in to you (anymore)'. Stom dat je je niet lekker kan voelen door iemand die je nog niet zo lang kent.
Misschien zit ik helemaal mis hoor, maar ik lees dat je een gezellige date gehad hebt en daarna leuke appjes en dat sterft uit.

Zoals jij het schrijft snap ik dat wel. Waarom is er geen volgende date geregeld? En kan het niet zo zijn dat zij het idee heeft gekregen daardoor dat jij niet zo into her bent.

Ik heb de wijsheid niet in pacht en zeker niet als het om daten gaat, ik doe ook maar wat, maar wat ik wel heb geleerd is dat je meer kan verpesten door te nonchalant doen dan door je bedoelingen duidelijk te maken. Dat laatste werkt namelijk perfect bij iemand die into you is en zet alleen mensen op afstand die dat niet zijn. En als ze nog niet klaar zijn daarvoor krijg je gewoon wel het signaal dat je te hard gaat.

Zou ik een punt kunnen hebben, of mis ik gewoon informatie?
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:39:35 #247
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180851403
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 20:11 schreef snoesje45 het volgende:
Uhm 3 dates nu, op de 2e en 3e echt zoenen
Lekker man, het is je gegund _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:40:26 #248
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180851419
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:24 schreef Prisha het volgende:

[..]

ah joh -O-
dat is zo naar hé. Denk je dat het leuk gaat (en ben je zelf nog enthousiast ook) en dan niks meer. Maar weet je het zeker, was het lang geleden sinds de laatste keer communicatie?
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

-O- bummer! Helaas is tot nu toe bij mij dat onderbuikgevoel eigenlijk altijd terecht geweest. Stom dat je dan zo'n goed gevoel had en het toch ergens ineens stokt!
Begin deze week, dus relatief gezien niet zo lang, maar wel als je kijkt naar het enthousiasme van de afgelopen anderhalve week, date en dat de bal bij haar ligt. Onderbuik zegt daarom dat het niet klopt en het verleden leert dat die voor 99% klopt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:42:00 #249
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180851450
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:05 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Klopt helemaal wat je zegt, nadruk op had. Best wel jammer. Mooie lieve vrouw, gezellige date gehad, leuke appjes daarna en nu stil. Bal ligt bij haar. Onderbuikgevoel zegt 'she's not that in to you (anymore)'. Stom dat je je niet lekker kan voelen door iemand die je nog niet zo lang kent.
Herkenbaar. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Mijn ervaring is dat mijn onderbuikgevoel altijd wel klopt, maar als het eenmaal uitgesproken is, je er ook vrij snel weer overheen bent, even paar dagen balen en weer door.
pi_180851496
quote:
18s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:40 schreef FritsFlits het volgende:

[..]


[..]

Begin deze week, dus relatief gezien niet zo lang, maar wel als je kijkt naar het enthousiasme van de afgelopen anderhalve week, date en dat de bal bij haar ligt. Onderbuik zegt daarom dat het niet klopt en het verleden leert dat die voor 99% klopt.
Waarom ligt de bal bij haar eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')