abonnement Unibet Coolblue
pi_180831637
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Jij lult zoveel. Dan kan er inderdaad wel eens iets kloppen. Jammer alleen dat niemand je serieus neemt.
Ja ik zit er ook op te wachten dat clowns zoals jij mij serieus gaan nemen. ^O^ ...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180831653
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:00 schreef satecl het volgende:

[..]

Terecht.
Waarom is dat terecht? Zou gezien het potentieel en goede spel dat Malacia aan de dag heeft gelegd vorig seizoen hij niet een logischere vervanger zijn zolang Haps geblesseerd is?
blablablabla
pi_180831681
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jij roept zoveel dat je het vast ook wel eens juist hebt. Overigens vind ik roepen dat een top 3 team met een goede spits kampioen wordt niet zo’n gewaagde uitspraak, maar dat geheel terzijde.
Wat lult zoveel

Ik zag het helemaal zitten in dat elftal van toen. ALs enige hier op fok

Kan de reacties nog wel herinneren.

feit is gewoon dat ik heel vaak gelijk heb ^O^

ik bedoel bovengemiddeld vaak gelijk krijg
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180831691
Misschien maar een belletje naar Eindhoven doen:

'Wij komen niet, hou die schaal maar. We hebben toch die gouden versie al...'

Ik heb geen zin om daar geslacht te worden omdat Gio blijft vasthouden aan: Jones, Toornstra, Verdonk (?)
BFF met GGMM
pi_180831763
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:06 schreef DonRaja het volgende:
Misschien maar een belletje naar Eindhoven doen:

'Wij komen niet, hou die schaal maar. We hebben toch die gouden versie al...'

Ik heb geen zin om daar geslacht te worden omdat Gio blijft vasthouden aan: Jones, Toornstra, Verdonk (?)
Geloof er geen bal van dat PSV zo goed is dat we afgeslacht gaan worden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180831770
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Geloof er geen bal van dat PSV zo goed is dat we afgeslacht gaan worden.
Heb je de wedstrijd gister gezien? PSV hoeft niet goed te zijn.
BFF met GGMM
pi_180831809
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd gister gezien? PSV hoeft niet goed te zijn.
Vriendschappelijke potjes...niet serieus te nemen

Die pot tegen psv zal de eerste conclusie voor mij zijn en dan nog...

Hopelijk is Jorgensen fit en kan van persie terug naar het middenveld en toornstra lekker op de bank.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180831866
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Vriendschappelijke potjes...niet serieus te nemen

Die pot tegen psv zal de eerste conclusie voor mij zijn en dan nog...

Hopelijk is Jorgensen fit en kan van persie terug naar het middenveld en toornstra lekker op de bank.....
Jones --> Bijlow
Verdonk --> Malacia
Toornstra --> RvP/Larsson en dan inderdaad Jorgensen in de spits
Scharie --> ?

Ik was wel echt tevreden over de rechterkant.
BFF met GGMM
  maandag 30 juli 2018 @ 12:18:14 #159
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180831873
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom is dat terecht? Zou gezien het potentieel en goede spel dat Malacia aan de dag heeft gelegd vorig seizoen hij niet een logischere vervanger zijn zolang Haps geblesseerd is?
Malacia is gewoon zwaar overschat. Komt net kijken en moet je lekker in o/19 houden. De hele voorbereiding al loopt ie te schutteren. Tegen Young Boys en Fenerbache was het gewoon genant. Omdat hij tegen Napoli zo goed begon denkt iedereen dat het een toptalent is, maar dat valt wel mee.

Verdonk speelde zowel gisteren als tegen Basel gewoon erg goed. Laat zien veel meer voetballend vermogen te hebben en is ook niet zo wild. Bij NEC hadden ze hem ook maar al te graag willen houden, want ook daar was hij een van de betere.

niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven, maar dat is Haps wel.

Verdonk is overigens ook nog maar 20 jaar. Wie weet bloeit hij eindelijk door. Het was namelijk wel een groot talent samen met Jari Schuurman.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180831891
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Malacia is gewoon zwaar overschat. Komt net kijken en moet je lekker in o/19 houden. De hele voorbereiding al loopt ie te schutteren. Tegen Young Boys en Fenerbache was het gewoon genant. Omdat hij tegen Napoli zo goed begon denkt iedereen dat het een toptalent is, maar dat valt wel mee.

Verdonk speelde zowel gisteren als tegen Basel gewoon erg goed. Laat zien veel meer voetballend vermogen te hebben en is ook niet zo wild. Bij NEC hadden ze hem ook maar al te graag willen houden, want ook daar was hij een van de betere.

niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven, maar dat is Haps wel.

Verdonk is overigens ook nog maar 20 jaar. Wie weet bloeit hij eindelijk door. Het was namelijk wel een groot talent samen met Jari Schuurman.
Ik vond Verdonk gister helemaal niet zo goed. Volkomen risicoloos aanvallend, dat kan. Maar ook verdedigend niet sterk.
BFF met GGMM
  maandag 30 juli 2018 @ 12:20:56 #161
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180831910
Ik vind het trouwens ook allemaal niet zo slecht zoals vele hier wel vinden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 30 juli 2018 @ 12:22:08 #162
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180831924
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vond Verdonk gister helemaal niet zo goed. Volkomen risicoloos aanvallend, dat kan. Maar ook verdedigend niet sterk.
Dan doe je het al beter dan Malacia. Verder vond ik zijn aanspeelpass goed om te zien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180831935
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Dan doe je het al beter dan Malacia. Verder vond ik zijn aanspeelpass goed om te zien.
Ik was niet echt onder de indruk, maar goed hij had dan ook geen steun van Larsson. Die liep ook maar een beetje te kutten.
BFF met GGMM
pi_180831952
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Malacia is gewoon zwaar overschat. Komt net kijken en moet je lekker in o/19 houden. De hele voorbereiding al loopt ie te schutteren. Tegen Young Boys en Fenerbache was het gewoon genant. Omdat hij tegen Napoli zo goed begon denkt iedereen dat het een toptalent is, maar dat valt wel mee.

Verdonk speelde zowel gisteren als tegen Basel gewoon erg goed. Laat zien veel meer voetballend vermogen te hebben en is ook niet zo wild. Bij NEC hadden ze hem ook maar al te graag willen houden, want ook daar was hij een van de betere.

niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven, maar dat is Haps wel.

Verdonk is overigens ook nog maar 20 jaar. Wie weet bloeit hij eindelijk door. Het was namelijk wel een groot talent samen met Jari Schuurman.
Malacia is beter dan Haps en Verdonkin als hij in goede doen is

hij heeft vorig seizoen geen slechte wedstrijd gespeeld

Haps komt alleen maar weer in het elftal omdat hij een transfersom heeft gekost en vertegenwoordigd.

Iedereen in de voetbalwereld heeft al geroepen dat Malacia een supertalentje is voor Feyenoord.

Hij heeft gewoon een slechte voorbereiding gehad nu dat kan gebeuren.

ik heb geen idee waar jij het allemaal over hebt dat hij er ineens niets meer van kan. Je maak jezelf compleet belachelijk.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180831961
Dan moet je Malacia eigenlijk verhuren toch, in de winterstop.
Wtf is met Haps, meer geblesseerd dan spelen sinds zijn komst. Was dat bij AZ ook al zo´n zorgenkindje?
blablablabla
  maandag 30 juli 2018 @ 12:26:07 #166
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180831965
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:25 schreef Elan het volgende:
Dan moet je Malacia eigenlijk verhuren toch, in de winterstop.
Wtf is met Haps, meer geblesseerd dan spelen sinds zijn komst. Was dat bij AZ ook al zo´n zorgenkindje?
Ja.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180831966
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:20 schreef satecl het volgende:
Ik vind het trouwens ook allemaal niet zo slecht zoals vele hier wel vinden.
Tegen een Spaanse laagvlieger in een thuiswedstrijd niet overtuigen. Het eerste schot richting doel was volgens mij pas in de 35e minuut...
BFF met GGMM
pi_180831975
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja.
Zonde, ik zie het ook wel in Haps zitten.
BFF met GGMM
pi_180831977
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Malacia is beter dan Haps en Verdonkin als hij in goede doen is

hij heeft vorig seizoen geen slechte wedstrijd gespeeld

Haps komt alleen maar weer in het elftal omdat hij een transfersom heeft gekost en vertegenwoordigd.

Iedereen in de voetbalwereld heeft al geroepen dat Malacia een supertalentje is voor Feyenoord.

Hij heeft gewoon een slechte voorbereiding gehad nu dat kan gebeuren.

ik heb geen idee waar jij het allemaal over hebt dat hij er ineens niets meer van kan. Je maak jezelf compleet belachelijk.
Malacia zit enorm veel potentieel in maar hij is nog wel bizar onbesuisd. Moet echt nog veel leren.
blablablabla
  maandag 30 juli 2018 @ 12:29:13 #170
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180832016
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tegen een Spaanse laagvlieger in een thuiswedstrijd niet overtuigen. Het eerste schot richting doel was volgens mij pas in de 35e minuut...
Ja, klopt. Maar het is een oefenpotje in een heel matig gevulde Kuip. Je kon het bijna geen thuiswedstrijd noemen. Straks is Jorgensen er weer bij, kan van Persie op 10. Clasie heeft weer laten zien meer voetbal in zijn benen te hebben dan El Ahmadi. Denkt alleen maar vooruit. Dat gaat ons ook aan meer kansen helpen.

Bijlow heeft ook laten zien dat hij eerste keeper waardig is(tegen de Turken). Ik ga er dan ook vanuit dat hi het wordt. St. Juste speelde een sterke voorbereiding. Zorgkindje is voorin is alleen Larsson. Maar wie weet laat hij het nog zien. Anders hebben we nog die Colombiaan.

Achterin zitten we nog wel in de shit. Daarom hoop ik nog op een aankoop.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 30 juli 2018 @ 12:38:46 #171
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180832208
quote:
Feyenoord lijkt streep te zetten door duo

Enige tijd worden Daryl Janmaat en Leroy Fer gelinkt aan een terugkeer bij Feyenoord. Diverse media schreef dat het duo zelf ook zou willen terugkeren in de Kuip. Het Algemeen Dagblad schrijft vandaag dat Feyenoord de financiële mogelijkheden (nog) niet heeft voor het tweetal.

Feyenoord zelf zou graag zien dat naast Clasie, ook Fer en Janmaat nog deze zomer terugkeren in Rotterdam. De spelers zouden zelf ook interesse hebben om terug te keren. Het punt is alleen: de mogelijkheden zijn er (nog) niet. Feyenoord zou eerst nog een goede verkoop moeten doen voordat de mogelijkheden enigszins bespreekbaar zijn.

De krant trekt nog even de conclusie over het duidelijke verschil tussen Feyenoord, Ajax en PSV: ''Ajax trekt achteloos 30 miljoen uit om twee spelers te halen, terwijl PSV de selectie eveneens de gewenste impuls kon geven.'' Feyenoord onderhandelt op zijn beurt weken met Southampton of Jordy Clasie voor een seizoen te huur is. Even leek het erop het het financiële gedeelte de wens van Feyenoord en Jordy Clasie doen te mislukken. ''Het geeft de verhoudingen tussen de topclubs in essentie weer.''

De kans is aanzienlijk groot dat Feyenoord aankomende zaterdag, wanneer tegen PSV gestreden wordt om de Johan Cruijff Schaal, het met deze selectie moet gaan doen dit seizoen. ''Het is voor Feyenoord en voor het Legioen te hopen dat dit op 1 september, na het sluiten van de transfermarkt, anders is'.'
Vilhena weg is dus Janmaat en Fer erbij.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 30 juli 2018 @ 12:41:53 #172
263417 Keyos
Like a Boss
pi_180832292
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Malacia zit enorm veel potentieel in maar hij is nog wel bizar onbesuisd. Moet echt nog veel leren.
Dat weten alle beleidsbepalers gelukkig. Zo'n Malacia hype laat wel weer zien hoe kortzichtig we soms zijn met talenten. Iedereen die wel eens bij de jeugd van Feyenoord kijkt weet dat Malacia in de jeugd helemaal niet zo geweldig was. Maakte tot voor kort nog geregeld grote blunders, onnodige rode kaarten etc. Dat hij het zo goed deed in die seizoenshelft was een volstrekte verassing, ook niets meer dan logisch dat we daarom de best haalbare linksback van de Eredivisie hadden gekocht (Hapsie).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_180832375
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Vilhena weg is dus Janmaat en Fer erbij.
Is dat huur of koop?
  maandag 30 juli 2018 @ 12:49:16 #174
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180832484
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:41 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat weten alle beleidsbepalers gelukkig. Zo'n Malacia hype laat wel weer zien hoe kortzichtig we soms zijn met talenten. Iedereen die wel eens bij de jeugd van Feyenoord kijkt weet dat Malacia in de jeugd helemaal niet zo geweldig was. Maakte tot voor kort nog geregeld grote blunders, onnodige rode kaarten etc. Dat hij het zo goed deed in die seizoenshelft was een volstrekte verassing, ook niets meer dan logisch dat we daarom de best haalbare linksback van de Eredivisie hadden gekocht (Hapsie).
De laatste 10 wedstrijden van het seizoen wonnen we all 10 op rij. Dat had in mijn optiek ook zeker te maken dat Haps er weer in stond.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180832510
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:41 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat weten alle beleidsbepalers gelukkig. Zo'n Malacia hype laat wel weer zien hoe kortzichtig we soms zijn met talenten. Iedereen die wel eens bij de jeugd van Feyenoord kijkt weet dat Malacia in de jeugd helemaal niet zo geweldig was. Maakte tot voor kort nog geregeld grote blunders, onnodige rode kaarten etc. Dat hij het zo goed deed in die seizoenshelft was een volstrekte verassing, ook niets meer dan logisch dat we daarom de best haalbare linksback van de Eredivisie hadden gekocht (Hapsie).
Spelers als Kongolo en Karsdorp die speelde pas verschrikkelijk in hun begintijd bij Feyenoord..

En kijk hoe het met hun gegaan is....

Zo een Malacia kan na 2 seizoenen basis Feyenoord gewoon 15-20 miljoen gaan opleveren maar je moet gewoon in zo toptalent investeren en hem laten staan...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')