abonnement Unibet Coolblue
pi_180729621
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef Quantic het volgende:
Naar buiten richten.

Ps: regel een fatsoenlijke baan, hoef je ook niet te janken over asielzoekers die het beter hebben dan jij
??
pi_180729626
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef Peter het volgende:

[..]

Alsof de verhuurder kan opzeggen met als reden dat jij een mobile airco hebt staan..?
Staat wel in het contract wat ik heb ondertekend?

Maarja weet ik veel ik weet daar toch geen reet van. Ben elektro man, geen jurist? :)
Do what you love, love what you do!
pi_180729661
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:52 schreef Quantic het volgende:
Naar buiten richten.

Ps: regel een fatsoenlijke baan, hoef je ook niet te janken over asielzoekers die het beter hebben dan jij
Worden hier andere topics overgedragen naar deze? Dat is wel zo triest. Ben je echt een lul als je dat doet.
pi_180729785
Wil het nog even toelichten hoor en dan gaat het meer naar WGR haast.
Maar ik had gewoon een baan twee jaar totdat ze me net voor verlenging ervan naar vast eruit tyfde.

Daarvoor nooit wat gehoord behalve juist alleen complimenten. Als ze al iets hadden gehad dan hadden ze dat gelijk kunnen bespreken.
contract 3x verlengt onderhand?

Maarnee, we willen meer "outsourcen" dat kreeg ik.

Dikke lul, ik moet er eigenlijk niet aan denken want kan er nog kwaad over worden namelijk.

Maargoed verder over hoe krijg je het koeler :')
Do what you love, love what you do!
pi_180729899
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:51 schreef kree het volgende:

[..]

Tja denk niet dat ik daar niet over gedacht heb.
Maar voor mij staan er 30 anderen in de rij om zo iets te huren.
Ze gaan je echt niet uit je woning krijgen als het 30 graden is binnen en je zet een airco neer.

Zou je verhuurder ook gewoon voor zijn door te mailen dat je ivm het niet treffen van bouwkundige en/of installatietechnische maatregelen je genoodzaakt bent om tijdelijk een mobiele airco in te zetten.
pi_180729935
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:56 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Worden hier andere topics overgedragen naar deze? Dat is wel zo triest. Ben je echt een lul als je dat doet.
Ts begint zelf in de OP te klagen over vluchtelingen.

Verder zou ik gewoon zo'n mobiele unit neerzetten, als je groepenkast dat aankan tenminste.
pi_180729958
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:05 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ze gaan je echt niet uit je woning krijgen als het 30 graden is binnen en je zet een airco neer.

Zou je verhuurder ook gewoon voor zijn door te mailen dat je ivm het niet treffen van bouwkundige en/of installatietechnische maatregelen je genoodzaakt bent om tijdelijk een mobiele airco in te zetten.
Ja maar weet wel de situatie, ik zit achter op hun erf, als hun buiten zitten dan zit ik er binnen 2 meter vanaf.
Afgezien daar nog van, ik denk dat ik in mijn recht zou staan. Maar wordt lekker situatie dan.
Laat staan nog dat ik door zijn eigendom een gat moet boren voor de afvoer.

Ik heb niks anders he.,. Als dat echt misloopt wat dan?
Do what you love, love what you do!
pi_180730069
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:07 schreef archito het volgende:

[..]

Ts begint zelf in de OP te klagen over vluchtelingen.

Verder zou ik gewoon zo'n mobiele unit neerzetten, als je groepenkast dat aankan tenminste.
Hij heeft gewoon gelijk. Wat is je punt? Tering asielzoekers krijgen voorrang op de Nederlanders. Opzouten.
pi_180730081
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:08 schreef kree het volgende:
Laat staan nog dat ik door zijn eigendom een gat moet boren voor de afvoer.
Plaatje hout ter grootte van je raamsparing en daar een gat in zagen ;)
quote:
Ik heb niks anders he.,. Als dat echt misloopt wat dan?
Dan gaan ze naar de rechter en lacht die de ballen uit z'n toga..
pi_180730180
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:12 schreef Deshain het volgende:

[..]

Plaatje hout ter grootte van je raamsparing en daar een gat in zagen ;)

[..]

Dan gaan ze naar de rechter en lacht die de ballen uit z'n toga..
Dat is makkelijk gezegd en als het zo zou zijn dat ik bijvoorbeeld tich meter of heel ergens anders was.

Maar begrijp dit is een rijtjes huis en ik zit achter in een omgebouwde schuur.

Het enige wat er tussen zit is hun tuin van 10m waar ik trouwens niet in mag zitten. maargoed.

Het was beter als wat ik eerder had nl.
Do what you love, love what you do!
pi_180730243
Als je moet concurreren met asielzoekers op de woningmarkt en niet eens weet hoe je een ventilator moet gebruiken kun je maar beter uitloggen.
pi_180730334
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:11 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. Wat is je punt? Tering asielzoekers krijgen voorrang op de Nederlanders. Opzouten.
Jij klaagt toch dat er een andere discussie bij wordt gesleept? Even los van de inhoud van die discussie. Ik geeft alleen maar aan dat TS er zelf over begon.
pi_180730338
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:07 schreef archito het volgende:

[..]

Ts begint zelf in de OP te klagen over vluchtelingen.

Verder zou ik gewoon zo'n mobiele unit neerzetten, als je groepenkast dat aankan tenminste.
En ik begon niet over te klagen over vluchtelingen.
Dat is een gevolg waarom ik hier zo lang vast zit en de wachtlijst langer aan worden is voor de woningbouw.

Detail terzijde dus.
Maar het is wel zo dat ze met prio bij de woningbouw komen. En ok zal wel niemand weer geloven, maar zie ze met groepjes uit mooiere woningen lopen. En dat is verkeerd. ze moeten onderaan net als iedereen. Heb verder geen problemen met vluchtelingen :)
Maar het moet wel eerlijk. Ik moet verdomme ook particulier eens zoeken met bijstand. Hetzelfde wat hun dus krijgen, maar ze krijgen wel voorrang op mij?????
Waar slaat dat op?
Do what you love, love what you do!
pi_180730424
Maatje, doe ff een fles water in de vriezer en zet hem na bevriezing lekker voor de ventilator!
Even a broken clock is right twice a day.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 juli 2018 @ 22:23:28 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180730434
Een ventilator richt je op jezelf.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_180730481
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:20 schreef archito het volgende:

[..]

Jij klaagt toch dat er een andere discussie bij wordt gesleept? Even los van de inhoud van die discussie. Ik geeft alleen maar aan dat TS er zelf over begon.
Okè. Je zal wel een punt hebben. Maar los van dat moeten die asielzoekers gewoon in dat asiel blijven tot ze aan de beurt zijn. Net als de Nederlanders.
pi_180730500
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:20 schreef kree het volgende:
maar ze krijgen wel voorrang op mij?????
Waar slaat dat op?
Omdat jij blijkbaar wél aan een woonruimte kan komen en zij niet.
pi_180730514
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef Deshain het volgende:

[..]

Omdat jij blijkbaar wél aan een woonruimte kan komen en zij niet.
Bullshit.
pi_180730581
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef Deshain het volgende:

[..]

Omdat jij blijkbaar wél aan een woonruimte kan komen en zij niet.
Dit is nu typisch waarom Nederland en andere Europese landen naar de klote geholpen worden. Dit soort figuren.
pi_180730594
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:20 schreef archito het volgende:

[..]

Jij klaagt toch dat er een andere discussie bij wordt gesleept? Even los van de inhoud van die discussie. Ik geeft alleen maar aan dat TS er zelf over begon.
Bedenk hier eens over, dit ware verhaal behalve wat je hoort in de media of weet ik veel waar.

*Een nederlandse (allang al) inwoner schrijft zich in voor de woningbouw. Ok wachtlijst is al lang. Maar hij komt door ellende bv in de bijstand terecht. Dan moet hij gewoon wachten of zelf maar iets heel duurs particulier zoeken
*Vluchteling komt hier hele integratie gehad ook bijstand, zelfde dus ... Die krijgt prioriteit.

Nou WTF?????????
Dat is onterecht voortrekken. En dan heb ik het nog heel veel te doen met vluchtelingen zelfs. maar zodra ze dezelfde rechten kunnen hebben, dan ook dezelfde plichten.

En zoeken ze het maar uit waar ze huren, niet dat ik daar mee geholpen werd met dat de gemeente maar zei van joh we geven je wel prio, dikke lul dat gaat er bij mij niet in en nooit trouwens.
Ik dacht dat ze dat al hadden teruggedraaid, maar merk er weinig van.
Do what you love, love what you do!
pi_180730641
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:26 schreef Deshain het volgende:

[..]

Omdat jij blijkbaar wél aan een woonruimte kan komen en zij niet.
Is niet nu, maar aantal jaren terug wel. betaal het nu van mijn eigen hard verdiende geld nog.

Maar daarvoor had ik wel bijstand en kreeg echt geen prioriteit hoor?
Do what you love, love what you do!
pi_180734357
Om maar weer ontopic te gaan.
Het lijkt dus dat het beter werkt om dat ding naar buiten te richten via de deur eruit.
Nu kan iik dat alleen in de avond doen anders komt die stomme hond van ze weer hier op mijn bed enszo. :)

Verder is die heel lief trouwens maar wil hem hier niet binnen hebben :)
Do what you love, love what you do!
pi_180751643
Ik word verdrietig van TS :')
  donderdag 26 juli 2018 @ 22:47:29 #49
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_180755437
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:18 schreef kree het volgende:
Gelukkig krijgen alle asielzoekers wel voorrang op me nog steeds en wacht ik onderhand al 8 jaar door :') x100 want die krijgen wel een woning.
Logisch, die mensen komen uit landen waar het 50 graden wordt. Dan is het wel zo sociaal om ze voorrang te geven. Mijn advies is om verder richting noordpool te trekken en hopen dat ze daar net sociaal zijn om jou een woning aan te bieden.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')