Ik zie het verschil niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat is ondertussen tot een eigen merk met eigen modellen en eigen dealers uitgegroeid. Je ziet ze alleen nooit hier.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk verstand van, een expert.
Alleen is Renault een compleet ander bedrijf dan PSA.
Potatoe - potatoe, hoeren of prosituees, meuren of stinken, poep of stront, all the same; franse troep.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die andere 2 stokbroodbakkers dan.. Kut of kutter..
OMGquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Potatoe - potatoe, hoeren of prosituees, meuren of stinken, poep of stront, all the same; franse troep.
Ze mogen dan Opel 'gered' hebben, maar ik voorzie geen geweldige toekomst.
Dat heb ik nou met Volkswagen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 13:56 schreef Geelman het volgende:
Wel bijzonder. Persoonlijk vind ik dat Opels relatief weinig USP's hebben. En de huidige modellen vind ik ook vrij nietszeggend. Maar blijkbaar denken velen daar toch anders over!
Ik adviseer helemaal niks, ik heb gewoon niks met franse auto's.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
OMG
Het aandeel PSA stort in, Sounddragon geeft een negatief advies!
Die F-jes en al helemaal de G-tjes waren op de roest na goed, de huidige generatie (waar ik er ook 1 van heb) komen onder de turbogrens(1700trp) gewoon veel tekort zowel de Benzine als de diesel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:00 schreef devlinmr het volgende:
Rij zelf een Astra uit 2017. Prima wagen uitstekende stoelen. Regelmatig naar Lyon gereden, tanken in Limburg cc op 130 en 8 uur later weer uitzetten met nog minimaal een kwart tank (12,5L) over.
Onderweg de stoelverkoeling aan, spotify via android auto, google maps voor de navi (of waze). En indien nodig de stoelmassage aan.
Moet zeggen dat het mij prettig verraste zeker als ik het vergelijk met de eerste Astra's. Wat waren dat een bagger auto's
Kwestie van op tijd schakelenquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:08 schreef halfway het volgende:
[..]
Die F-jes en al helemaal de G-tjes waren op de roest na goed, de huidige generatie (waar ik er ook 1 van heb) komen onder de turbogrens(1700trp) gewoon veel tekort zowel de Benzine als de diesel.
en dan heb je al een auto met obesitas.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:01 schreef knolleke het volgende:
Ooit begonnen met een Astra GSI, daarna nog een paar OPC modellen gereden. De laatste jaren merkte je dat de motoren qua vermogen wel goed waren maar dat het er net niet uitkwam. Inmiddels rij ik een Alfa 159 2.0jtd en dan voel je het verschil wel. Net ff wat soepeler.
4-cylinders, bestelwagens en stoelen mogen ze ontwikkelen. De rest de ontwikkelingen, zoals platform, electronica, diesels, electro-aandrijvijg, veiligheid enz zal wel wegbezuinigd zijn of onder het moederbedrijf zijn gestopt. Dan kun je snel winst maken (en PSA misschien iets meer verlies).quote:Volgens Oude Weernink heeft PSA het slim aangepakt door Opel geen bijrol maar juist een hoofdrol toe te dichten. Zo worden de Duitsers binnen het concern verantwoordelijk voor een nieuwe generatie viercylindermotoren, voor het grootste deel van de bestelwagendivisie en voor de ontwikkeling van stoelen – een belangrijke tak in de auto-industrie. “Dat mogen ze allemaal op hun eigen, Duitse manier doen, zolang het past binnen de concernfilosofie.”
PSA maakte eerste halfjaar 2018 1,5 miljard euro netto winstquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:50 schreef Fer het volgende:
[..]
4-cylinders, bestelwagens en stoelen mogen ze ontwikkelen. De rest de ontwikkelingen, zoals platform, electronica, diesels, electro-aandrijvijg, veiligheid enz zal wel wegbezuinigd zijn of onder het moederbedrijf zijn gestopt. Dan kun je snel winst maken (en PSA misschien iets meer verlies).
Ze verkopen hun magazijnen leeg.quote:Veel nieuwe auto’s zijn duurder geworden vanwege de nieuwe wetgeving voor het vaststellen van brandstofverbruik en emissie. Dan denkt u nu waarschijnlijk 'Ik ben dus net te laat...' Maar niets is minder waar, u bent zelfs precies op tijd! Want als u nu een gloednieuwe Opel uit voorraad koopt, dan profiteert u nog van de oude wetgeving en lagere BPM belasting*. En dat is nog niet alles!
quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:38 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan heb je al een auto met obesitas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |