abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 juli 2018 @ 07:49:35 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180624529
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 07:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Net als de Zwitsers.
Yep
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 08:07:54 #52
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180624614
Rechtse propaganda
Schuld van Trump , Wilders en de Rabobank natuurlijk
Beter bouwen ze gewoon een groot hek om Zweden , gaat ‘m niet meer worden
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 21 juli 2018 @ 09:50:38 #53
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180625622
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 22:07 schreef maan_man het volgende:

[..]

PVV is behoudens migratie ook redelijk links.
In hun partijprogramma op zich wel.
Maar hun stemgedrag in de kamer laat duidelijk wat anders zien.
Ze zijn duidelijk rechts liberaal.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180626005
Actief en preventief uitzetten. Misschien eerst eens grote schoonmaak.
Dit soort rotzooi moeten we toch niet willen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_180626819
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:23 schreef Bloemkool het volgende:
Actief en preventief uitzetten. Misschien eerst eens grote schoonmaak.
Dit soort rotzooi moeten we toch niet willen.
Als de Zweedse grenzen dicht gaan, dat is het plan dat Zweeds rechts straks invoert, dan zijn alle grenzen in Noord Europa gesloten.

De vraag: Naar welk land zal die en de nieuwe rotzooi dan gaan ?

Nadenktip voorbeeld en moraal: het land dat het beste betaald is de winnaar. Alvast gefeliciteerd Nederland met jullie duizenden nieuwe vrienden en nieuwe buren:



[ Bericht 1% gewijzigd door cempexo op 21-07-2018 11:22:34 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_180627289
Gezwellig hè, multicultuur *O* :B oO/
Eens kijken
  zaterdag 21 juli 2018 @ 12:18:33 #57
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_180627830
maar is het niet zo dat Zweden momenteel een van de strengste immigratiebeleid heeft van Europa, dit naar aanleiding van de tsunami van de afgelopen 3 jaar?

En dat "massaal" Iraakse en Afghaanse mannen worden uitgezet welke zich voordoen als minderjarigen?
pi_180628114
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 19:23 schreef LXIV het volgende:
Zweden jaren 70. Ultra liberaal, vrij, modern, sociaal.
Zweden nu: Mogadishu-light
Ik zou het Zweden van de jaren 70 ook niet echt vrij of liberaal noemen. 70% van het BBP naar de overheid, waren ze helemaal van de pot gerukt toen? En wij maar klagen over de belastingen hier _O- _O-

Volgens mij zijn die Zweden nooit helemaal goed geweest. Eerst laten ze zich keihard naaien door vadertje staat, nu laten ze zich naaien door alle vriendelijke en lieve cultuurpareltjes. Je zou maar een Zweed zijn :)
pi_180632767
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:35 schreef zarosje het volgende:Ik zou het Zweden van de jaren 70 ook niet echt vrij of liberaal noemen. 70% van het BBP naar de overheid, waren ze helemaal van de pot gerukt toen? En wij maar klagen over de belastingen hier _O- _O-
Nederland zat in de jaren 80 ook boven de 60% hoor.....
  zaterdag 21 juli 2018 @ 17:08:52 #60
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180633083
In Zweden kennen ze precies enkel uitersten. Van sterilisatieprogramma's om de bevolking zo "gezond" en "Noords" mogelijk te houden tot het grootste uitschot van de wereld vrijelijk binnenhalen, en dat allemaal binnen 50 jaar van elkaar.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zaterdag 21 juli 2018 @ 17:30:59 #61
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180633524
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:08 schreef Lothiriel het volgende:
In Zweden kennen ze precies enkel uitersten. Van sterilisatieprogramma's om de bevolking zo "gezond" en "Noords" mogelijk te houden tot het grootste uitschot van de wereld vrijelijk binnenhalen, en dat allemaal binnen 50 jaar van elkaar.
En binnenkort heropvoedingskampen voor dit tuig 100km noord van Kiruna?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180633615
Waarom niet in Kiruna zelf ?
Beetje stenen bikken in die mijn daar enzo.
Dan maken ze zichzelf nog een beetje nuttig.....
pi_180633687
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 20:36 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

De verzorgingsstaat heeft sowieso zijn beste tijd gehad.
Dat is omdat wij toestaan dat zij die geen waarde toevoegen (denk aan de financiële gangsters) een steeds groter deel van de cake nemen. En wij laten dat toe. Dat hoeft niet zo te gaan natuurlijk. Als zij hun deel gedwongen door de gemeenschap waar zij in leven moeten afdragen is de verzorgingsstaat prima mogelijk in Nederland. Tot op bepaalde hoogte natuurlijk zoals dat met alle vraagstukken van herverdeling is.

Ik vind dit soort statements wat te makkelijk en een goed voorbeeld van lui denken. Zoals het niet gaat is geen natuurwet ofzo. Hoewel zeer veel users hier denken dat dat wel zo is.

"Ieder voor zich", dat levert (als je erover nadenkt tenminste) een inktzwart toekomstbeeld op.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 17:53:38 #64
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180634075
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:30 schreef nixxx het volgende:

[..]

En binnenkort heropvoedingskampen voor dit tuig 100km noord van Kiruna?
Ik ben niet voor heropvoedingskampen en aanverwanten. Ik ben voor een streng migratiebeleid waarbij enkel mensen die onmiddellijk en aantoonbaar toegevoegde waarde hebben aan de samenleving (dwz of reeds een job hebben of een opleiding waar het land nood aan heeft en zodoende snel een job zullen hebben) én beloven zich te zullen aanpassen als ze zich definitief willen vestigen, o.a. met een taaltest.

Maar als je zoiets voorstelt ben je voor veel mensen een nazi, en daar kan ik echt geen begrip voor opbrengen. Canada wordt alom geprezen voor hun vrijgevige en geweldige multiculturele samenleving: wel probeer maar eens Canadees te worden zonder Engels en/of Frans te kennen en reeds een job te hebben in het land. Een tip: dat gaat niet.

Waarom is dat in Europa dan zo'n taboe?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zaterdag 21 juli 2018 @ 18:23:54 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180634842
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:53 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik ben niet voor heropvoedingskampen en aanverwanten. Ik ben voor een streng migratiebeleid waarbij enkel mensen die onmiddellijk en aantoonbaar toegevoegde waarde hebben aan de samenleving (dwz of reeds een job hebben of een opleiding waar het land nood aan heeft en zodoende snel een job zullen hebben) én beloven zich te zullen aanpassen als ze zich definitief willen vestigen, o.a. met een taaltest.

Maar als je zoiets voorstelt ben je voor veel mensen een nazi, en daar kan ik echt geen begrip voor opbrengen. Canada wordt alom geprezen voor hun vrijgevige en geweldige multiculturele samenleving: wel probeer maar eens Canadees te worden zonder Engels en/of Frans te kennen en reeds een job te hebben in het land. Een tip: dat gaat niet.

Waarom is dat in Europa dan zo'n taboe?
Taboes worden verklaard om de discussie te smoren. En discussies zijn niet gewenst omdat daarmee de logische conclusie naar boven komt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_180635015
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:53 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik ben niet voor heropvoedingskampen en aanverwanten. Ik ben voor een streng migratiebeleid waarbij enkel mensen die onmiddellijk en aantoonbaar toegevoegde waarde hebben aan de samenleving (dwz of reeds een job hebben of een opleiding waar het land nood aan heeft en zodoende snel een job zullen hebben) én beloven zich te zullen aanpassen als ze zich definitief willen vestigen, o.a. met een taaltest.

Maar als je zoiets voorstelt ben je voor veel mensen een nazi, en daar kan ik echt geen begrip voor opbrengen. Canada wordt alom geprezen voor hun vrijgevige en geweldige multiculturele samenleving: wel probeer maar eens Canadees te worden zonder Engels en/of Frans te kennen en reeds een job te hebben in het land. Een tip: dat gaat niet.

Waarom is dat in Europa dan zo'n taboe?
Justin Trudeau wordt gezien als een held, maar wat er niet bij wordt verteld is dat zijn immigratiebeleid een kopie is van die van Thierry Baudet.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:00:45 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180635470
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:53 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik ben niet voor heropvoedingskampen en aanverwanten. Ik ben voor een streng migratiebeleid waarbij enkel mensen die onmiddellijk en aantoonbaar toegevoegde waarde hebben aan de samenleving (dwz of reeds een job hebben of een opleiding waar het land nood aan heeft en zodoende snel een job zullen hebben) én beloven zich te zullen aanpassen als ze zich definitief willen vestigen, o.a. met een taaltest.

Maar als je zoiets voorstelt ben je voor veel mensen een nazi, en daar kan ik echt geen begrip voor opbrengen. Canada wordt alom geprezen voor hun vrijgevige en geweldige multiculturele samenleving: wel probeer maar eens Canadees te worden zonder Engels en/of Frans te kennen en reeds een job te hebben in het land. Een tip: dat gaat niet.

Waarom is dat in Europa dan zo'n taboe?
Canada en Australië grenzen niet over land aan het Midden-Oosten. Of bijna over land aan Noord-Afrika zoals Spanje en Italië. Ze zijn dus veel moeilijker te bereiken voor illegale migranten.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:05:08 #68
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180635519
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Canada en Australië grenzen niet over land aan het Midden-Oosten. Of bijna over land aan Noord-Afrika zoals Spanje en Italië. Ze zijn dus veel moeilijker te bereiken voor illegale migranten.
Ja dat is de praktische kant, maar dat verklaart niet waarom het migratiebeleid van Canada geen wrevel oproept bij onze SJW vrienden en aanhang. Meneer Trudeau wordt altijd toegejuicht zo lijkt het wel, terwijl zijn land een extreem selectief migratiebeleid voert, veel minder vrij dan welk Europees land dan ook hanteert. Nochtans wordt het een voorbeeld genoemd, dus vraag ik me af: waarom? Omdat Trudeau een knap snoetje heeft?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:06:09 #69
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_180635532
Marrakesh verklaring 2018
pi_180635716
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Canada en Australië grenzen niet over land aan het Midden-Oosten. Of bijna over land aan Noord-Afrika zoals Spanje en Italië. Ze zijn dus veel moeilijker te bereiken voor illegale migranten.
Die landroute is toch vrijwel afgesloten? De middellandse zee lijkt me ook niet verschrikkelijk moeilijk te bewaken.
pi_180636212
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:30:16 #72
40150 Manke
'tis but a scratch
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:40:03 #73
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180637241
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:04 schreef Nikonlover het volgende:
Zweden! Prachtig land en lieve mensen maar helemaal kapot gemaakt :|W
Allemaalde schuld van Blok. Echt waar...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180637459
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nederland zat in de jaren 80 ook boven de 60% hoor.....
Dat was ook niet goed. Maar Zweden was nog een stukje extremer. Ach ja, het is eigenlijk best wel een mooi land. De steden in Zweden zijn qua geweld nog lang niet zo erg als bepaalde gebieden in Amerikaanse steden. Maar ik hoop dat Amerika qua geweld en misdaad nooit de maatstaf wordt hier.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 22:11:43 #75
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180639163
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:05 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ja dat is de praktische kant, maar dat verklaart niet waarom het migratiebeleid van Canada geen wrevel oproept bij onze SJW vrienden en aanhang. Meneer Trudeau wordt altijd toegejuicht zo lijkt het wel, terwijl zijn land een extreem selectief migratiebeleid voert, veel minder vrij dan welk Europees land dan ook hanteert. Nochtans wordt het een voorbeeld genoemd, dus vraag ik me af: waarom? Omdat Trudeau een knap snoetje heeft?
Misschien omdat de sjw weet dat er hordes illegalen binnenkomen die niet in de cijfers genoemd worden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')