abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juli 2018 @ 09:54:14 #201
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180602850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 09:53 schreef nickhguitar het volgende:
Zitten jullie 'm nou te poepen voor een wedstrijd tegen fucking Sturm Graz :') ?
Zou me niet verbazen als we 2 keer kansloos verliezen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180602897
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als we 2 keer kansloos verliezen.
Noem uit je hoofd eens 4/5 spelers van Sturm Graz dan. Kom op man, indekken tegen dit soort ploegjes? Dit moet gewoon 4-0 over 2 wedstrijden worden.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 09:59:33 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180602924
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 09:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Noem uit je hoofd eens 4/5 spelers van Sturm Graz dan. Kom op man, indekken tegen dit soort ploegjes? Dit moet gewoon 4-0 over 2 wedstrijden worden.
Gaat meer om de staat van Ajax dan wie de tegenstander is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180602951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 09:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Noem uit je hoofd eens 4/5 spelers van Sturm Graz dan. Kom op man, indekken tegen dit soort ploegjes? Dit moet gewoon 4-0 over 2 wedstrijden worden.
Walsall met een begroting van 2 miljoen en spelers als Testspeler 1 en Testspeler 2 en wat te denken van Testspeler 3 was ook een maatje te groot.
pi_180602956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gaat meer om de staat van Ajax dan wie de tegenstander is.
Dan maakt het toch nog steeds uit wie de tegenstander is? Ajax met hetzelfde team als vorig moet toch ook gewoon winnen van Sturm Graz?

En als ik me niet vergis moet Ajax na deze ploeg nog een ronde overleven toch? Dat wordt dan de nr 4/5/6 ofzo van een grote competitie. Hoe zie je dat goed komen dan?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 10:01:40 #206
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180602958
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 09:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Noem uit je hoofd eens 4/5 spelers van Sturm Graz dan. Kom op man, indekken tegen dit soort ploegjes? Dit moet gewoon 4-0 over 2 wedstrijden worden.
Nederlandse clubs falen al jaren tegen de meest troosteloze nietszeggende kutclubs uit de grootste shitholes van Europa, dus waar dit optimisme op is gebaseerd weet ik niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180602988
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:01 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nederlandse clubs falen al jaren tegen de meest troosteloze nietszeggende kutclubs uit de grootste shitholes van Europa, dus waar dit optimisme op is gebaseerd weet ik niet.
Stop er maar mee dan :') Allejezus. De hele zomer de grootste praatjes hier, vervolgens wint de u-19 niet van Walsall en dan gaan ze ineens verliezen van fucking Sturm Graz.
pi_180603023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Stop er maar mee dan :') Allejezus. De hele zomer de grootste praatjes hier, vervolgens wint de u-19 niet van Walsall en dan gaan ze ineens verliezen van fucking Sturm Graz.
Ga ergens anders lopen trollen of lees even het topic door.
pi_180603051
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ga ergens anders lopen trollen of lees even het topic door.
Al gedaan. Wat valt er verder nog te lezen? Dit is geen trollen. Ik hoop gewoon dat Nederland eindelijk weer eens met 2 ploegen in de CL te bewonderen is. Maar als je je dan al gaat indekken tegen Sturm Graz :')
pi_180603093
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:06 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Al gedaan. Wat valt er verder nog te lezen? Dit is geen trollen. Ik hoop gewoon dat Nederland eindelijk weer eens met 2 ploegen in de CL te bewonderen is. Maar als je je dan al gaat indekken tegen Sturm Graz :')
Als je onze voorbereiding hebt gevolgd weet je dat dit niet alleen gebaseerd is op de wedstrijd tegen Walsall. Lage verwachtingen hebben met een drol als Ten Hag als trainer en nog niets wat op voetbal lijkt gezien te hebben zorgen er wel voor dat ik er geen vertrouwen in heb en vele met mij.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 10:09:21 #211
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180603098
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Stop er maar mee dan :') Allejezus. De hele zomer de grootste praatjes hier, vervolgens wint de u-19 niet van Walsall en dan gaan ze ineens verliezen van fucking Sturm Graz.
Verleden heeft gewoon aangetoond dat er nog geen enkele reden tot juichen is, waarom zou ik dat dan doen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180603128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als je onze voorbereiding hebt gevolgd weet je dat dit niet alleen gebaseerd is op de wedstrijd tegen Walsall. Lage verwachtingen hebben met een drol als Ten Hag als trainer en nog niets wat op voetbal lijkt gezien te hebben zorgen er wel voor dat ik er geen vertrouwen in heb en vele met mij.
Je hebt toch, los van het spel van Ajax zelf, ook te maken met de kwaliteiten van Sturm Graz? Dat zal toch geen niveau Barcelona zijn hoop ik?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:09 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Verleden heeft gewoon aangetoond dat er nog geen enkele reden tot juichen is, waarom zou ik dat dan doen?
Omdat het verleden niet telt. Simpel. Daarnaast, hoe goed kan Sturm Graz nou in godsnaam zijn?
pi_180603143
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:11 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je hebt toch, los van het spel van Ajax zelf, ook te maken met de kwaliteiten van Sturm Graz? Dat zal toch geen niveau Barcelona zijn hoop ik?

[..]

Omdat het verleden niet telt. Simpel. Daarnaast, hoe goed kan Sturm Graz nou in godsnaam zijn?
Neuh, niveau AZ ongeveer en daar win je ook niet van met baggerspel.
pi_180603154
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Stop er maar mee dan :') Allejezus. De hele zomer de grootste praatjes hier, vervolgens wint de u-19 niet van Walsall en dan gaan ze ineens verliezen van fucking Sturm Graz.
Dit!!
pi_180603199
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:12 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Neuh, niveau AZ ongeveer en daar win je ook niet van met baggerspel.
Sturm Graz is echt geen niveau AZ hoor, daar doe je AZ echt tekort mee. Die hebben geen speler van bijv. het niveau Jahanbaksh. Ik denk dat Sturm Graz op het best niveau Groningen o.i.d. is. Stugge ploeg wellicht, maar daar moet je zeker over 2 wedstrijden gewoon van kunnen winnen.
pi_180603248
Die hele voorbereiding zegt me niet zoveel. Ze spelen elke wedstrijd in een andere formatie en met spelers die nog helemaal niet wedstrijdfit zijn.

Wat me wel enigszins zorgen baart is de manier waarop we doelpunten tegen krijgen. In iedere wedstrijd die ik tot dusver heb gezien krijgen we zo makkelijk doelpunten tegen en dan voornamelijk in de omschakeling.

Dat zal echt beter moeten tegen Sturm Graz. Want waarschijnlijk maken wij weer het spel en gaan die Oostenrijkers lekker counteren.
pi_180603321
Tja, ik ga al die oefenwedstrijden niet kijken, maar is dit echt veel slechter dan oefenwedstrijden onder Bosz? Of wordt achteraf pas gezegd dat er toen al een duidelijk proces zichtbaar was? We gingen er toen uiteindelijk troosteloos af tegen Rostov natuurlijk, een marginaal ploegje rond het niveau van PSV.
pi_180603349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:18 schreef HarveySpecter het volgende:
Die hele voorbereiding zegt me niet zoveel. Ze spelen elke wedstrijd in een andere formatie en met spelers die nog helemaal niet wedstrijdfit zijn.

Wat me wel enigszins zorgen baart is de manier waarop we doelpunten tegen krijgen. In iedere wedstrijd die ik tot dusver heb gezien krijgen we zo makkelijk doelpunten tegen en dan voornamelijk in de omschakeling.

Dat zal echt beter moeten tegen Sturm Graz. Want waarschijnlijk maken wij weer het spel en gaan die Oostenrijkers lekker counteren.
Gisteren merkte iemand hier terecht op dat Ajax diepgang mist. Het zijn allemaal goede voetballers op de vierkante meter, maar ook met bijv. een Tadic heb je geen speler erbij die diepte zoekt. Neres kan/doet dit wel natuurlijk, maar of dat voldoende is.
pi_180603357
Overigens staat Sturm Graz 142ste in de euro club index, de meest betrouwbare voetbalranking, ongeveer ter hoogte van clubs als Utrecht (146) en Vitesse (148). Ajax staat 44ste. Dus nickhgitaar heeft wel een punt.
pi_180603365
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, ik ga al die oefenwedstrijden niet kijken, maar is dit echt veel slechter dan oefenwedstrijden onder Bosz? Of wordt achteraf pas gezegd dat er toen al een duidelijk proces zichtbaar was? We gingen er toen uiteindelijk troosteloos af tegen Rostov natuurlijk, een marginaal ploegje rond het niveau van PSV.
Bij Bosz zag je wel direct dat ze een compleet andere speelwijze aanhielden als bij De Boer.
Heel erg drukzetten bijvoorbeeld. Logisch dat zo iets in de beginfase nog niet het gewenste resultaat geeft.

Nu zie ik - buiten dat Ten Hag best aanvallend voetbal lijkt te willen spelen - nog niet echt spectaculaire dingen. Maar goed, we spelen ook met een halfgebakken elftal steeds.
pi_180603427
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:26 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Bij Bosz zag je wel direct dat ze een compleet andere speelwijze aanhielden als bij De Boer.
Heel erg drukzetten bijvoorbeeld. Logisch dat zo iets in de beginfase nog niet het gewenste resultaat geeft.

Nu zie ik - buiten dat Ten Hag best aanvallend voetbal lijkt te willen spelen - nog niet echt spectaculaire dingen. Maar goed, we spelen ook met een halfgebakken elftal steeds.
Dat klopt wel ja, ook in die wedstrijd tegen Rostov zag je al erg goede dingen. Tja, deze situatie is ontstaan door een samenloop van omstandigheden, we moeten het er maar mee doen.
pi_180603433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Gisteren merkte iemand hier terecht op dat Ajax diepgang mist. Het zijn allemaal goede voetballers op de vierkante meter, maar ook met bijv. een Tadic heb je geen speler erbij die diepte zoekt. Neres kan/doet dit wel natuurlijk, maar of dat voldoende is.
True. Maar nu is het wel zo dat Ajax in competitieverband veelal met 11 spelers op de helft van de tegenpartij speelt. Veel ruime voor diepgang is er dan ook niet echt.
pi_180603434
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens staat Sturm Graz 142ste in de euro club index, de meest betrouwbare voetbalranking, ongeveer ter hoogte van clubs als Utrecht (146) en Vitesse (148). Ajax staat 44ste. Dus nickhgitaar heeft wel een punt.
Gelukkig hebben we nog nooit verloren van clubs die onder ons staan op deze ranking dan.
pi_180603454
Wat mij vooral zorgen baart is dat het probleem van vorig jaar er nog steeds is, namelijk het niet kunnen scoren. Lijkt wel of ploegen tegen ons maar een paar kansen nodig heeft om te scoren terwijl wij de ene na de andere grote kans verprutsen..
pi_180603485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:30 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

True. Maar nu is het wel zo dat Ajax in competitieverband veelal met 11 spelers op de helft van de tegenpartij speelt. Veel ruime voor diepgang is er dan ook niet echt.
Dat is ook meteen mijn grootste punt van kritiek op de speelwijze van Ajax en Barcelona. Waarom laat je het balbezit af en toe niet even bewust ('gecontroleerd') aan je tegenstander? Deze krijgen even het idee dat ze vat krijgen op de wedstrijd en schuiven dan wat op, waardoor er vanzelf ruimte komt.

Real doet dit wel heel goed. Die hebben ook wel het elftal om 80% balbezit te kunnen halen, maar komen zelden boven de 55/60, zelfs tegen slechte ploegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')