abonnement Unibet Coolblue
pi_180560582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat snap ik. Alleen wat heeft een Delta app bijv. dan nog voor zin? Ergo: Hoe weet ik of mijn verlies/winst te wijten is aan de koers van de betreffende coin of die van de BTC?
Ik weet niet of Delta dat weergeeft, ik gebruik het niet, maar ik kijk naar trading pairs op Binance (website, client, app). Als ik bijv. geld in EOS heb zitten, hou ik zowel EOS/BTC als EOS/USDT in de gaten, alsmede BTC/USDT.

Op dit moment is BNB bijv. in de plus t.o.v. USDT maar -5% t.o.v. BTC. Op dat moment is mijn portfolio dus in BTC omlaag gegaan, maar in USDT ongeveer gelijk gebleven.
pi_180560799
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:18 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Is er ergens een mooi realtime overzicht van de volumes/actieve trading pairs op die DEX te vinden?
https://www.dexstats.info/
https://www.dexstats.info/tradevolume.php

Hier kan je van alles vinden. Volumes zijn erg laag op het moment though. BarterDEX heeft wel een hoop features voor liquidity providers zo ver ik het begrepen heb.

[ Bericht 8% gewijzigd door ChickenMan op 18-07-2018 16:41:08 ]
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:41:53 #78
131603 Afwazig
Serious business
pi_180560973
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:34 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

https://www.dexstats.info/

Hier kan je van alles vinden. Volumes zijn erg laag op het moment though. BarterDEX heeft wel een hoop features voor liquidity providers zo ver ik het begrepen heb.
Dat viel me ook al op ja. Dat het volume zo schrikbarend laag is, gebruikt uberhaupt iemand die BarterDEX?

Anyway, ik heb wat margin van mijn BTC long afgehaald en daar KMD voor gekocht. Komodo stond al wat langer op mijn lijstje maar zoals veel alts ziet de chart er nu toch wel lekker uit. Lijkt aardig op de bodem te zitten.
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:48:22 #79
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_180561127
waarom is het uberhaupt zeker of er een bullrun komt? dit jaar of voor mijn part over 2 jaar?
het kan ook nog gewoon doodbloeden he jongens. Bullrun is helemaal niet zeker.

Maargoed, įls het zo zeker is dat er een bullrun komt, dan neemt iedereen een lening of verkoopt zijn zusje voor een paar btc en alts. Maar dat gebeurt niet.

Ik hoop het natuurlijk harte en hodl met name, maar heb toch - just in case - een paar btc afgeroomd. Dan maar wat minder, altijd nog beter als niks.

Iedere reaguurder roeptoetert over 'als de bullrun' begint, maar dat zijn allemaal kleine visjes, anders was het al lang begonnen. Ik heb er een hard hoofd in..
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_180561282
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:48 schreef Sosa het volgende:
waarom is het uberhaupt zeker of er een bullrun komt? dit jaar of voor mijn part over 2 jaar?
het kan ook nog gewoon doodbloeden he jongens. Bullrun is helemaal niet zeker.

Maargoed, įls het zo zeker is dat er een bullrun komt, dan neemt iedereen een lening of verkoopt zijn zusje voor een paar btc en alts. Maar dat gebeurt niet.

Ik hoop het natuurlijk harte en hodl met name, maar heb toch - just in case - een paar btc afgeroomd. Dan maar wat minder, altijd nog beter als niks.

Iedere reaguurder roeptoetert over 'als de bullrun' begint, maar dat zijn allemaal kleine visjes, anders was het al lang begonnen. Ik heb er een hard hoofd in..
Pak de grafiek van het begin van bitcoin er eens bij zou ik zeggen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180561283
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:41 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat viel me ook al op ja. Dat het volume zo schrikbarend laag is, gebruikt uberhaupt iemand die BarterDEX?

Anyway, ik heb wat margin van mijn BTC long afgehaald en daar KMD voor gekocht. Komodo stond al wat langer op mijn lijstje maar zoals veel alts ziet de chart er nu toch wel lekker uit. Lijkt aardig op de bodem te zitten.
Weinig, heel weinig mensen op het moment :D Maar dat komt voornamelijk omdat de interface van BD een verschrikking is en de huidige marketmaker nog niet heel snappy is.

Er is een partij bezig met een nieuwe DEX (of eigenlijk nieuwe interface met de backend van BarterDEX: hyperdex, die is al een flinke verbetering qua ux maar support nog maar weinig coins. Ik weet dat er een hoop partijen bezig zijn met nieuwe interfaces/dex's/coin converters etc die allemaal draaien op BarterDEX, dus dat komt wel op gang de komende maanden/jaren. Al deze producten zijn eigenlijk wallets en dex's in 1, dat is het geniale er van. Komt geen derde partij bij kijken.

Nieuwe marketmaker komt binnenkort uit die veel sneller buy/sell orders kan matchen en in het algemeen veel stabieler moet werken. Maak me wat dat betreft geen zorgen, die liquiditeit komt wel.

Verder als de stroom dICO's toe gaat nemen komt dat ook de liquiditeit ten goede, alles draait op BarterDEX.
pi_180561325
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Pak de grafiek van het begin van bitcoin er eens bij zou ik zeggen.
Wat heeft dat nu weer met de volgende bull run te maken?
It All Goes Back in the Box
pi_180561385
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:56 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wat heeft dat nu weer met de volgende bull run te maken?
Alles.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180561411
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Alles.
Tesla is de afgelopen 5 jaar x10 gegaan volgens het grafiek, zal ik die dan ook maar kopen?
It All Goes Back in the Box
pi_180561491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:59 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Tesla is de afgelopen 5 jaar x10 gegaan volgens het grafiek, zal ik die dan ook maar kopen?
Zeker. Of ga je lopen beweren dat de koers van Tesla terug naar 0 gaat?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180561522
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:59 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Tesla is de afgelopen 5 jaar x10 gegaan volgens het grafiek, zal ik die dan ook maar kopen?
Tesla kan opgedoekt worden, BTC... not so much.
  woensdag 18 juli 2018 @ 17:05:36 #87
131603 Afwazig
Serious business
pi_180561589
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Weinig, heel weinig mensen op het moment :D Maar dat komt voornamelijk omdat de interface van BD een verschrikking is en de huidige marketmaker nog niet heel snappy is.

Er is een partij bezig met een nieuwe DEX (of eigenlijk nieuwe interface met de backend van BarterDEX: hyperdex, die is al een flinke verbetering qua ux maar support nog maar weinig coins. Ik weet dat er een hoop partijen bezig zijn met nieuwe interfaces/dex's/coin converters etc die allemaal draaien op BarterDEX, dus dat komt wel op gang de komende maanden/jaren. Al deze producten zijn eigenlijk wallets en dex's in 1, dat is het geniale er van. Komt geen derde partij bij kijken.

Nieuwe marketmaker komt binnenkort uit die veel sneller buy/sell orders kan matchen en in het algemeen veel stabieler moet werken. Maak me wat dat betreft geen zorgen, die liquiditeit komt wel.

Verder als de stroom dICO's toe gaat nemen komt dat ook de liquiditeit ten goede, alles draait op BarterDEX.
Komodo en Waves moeten gewoon lekker elkaars shit gaan integreren als ik het zo lees. Waves heeft een hele goede DEX met behoorlijk wat volume. De nieuwe DEX die vorige week uit is gekomen is echt een genot om mee te werken, best snel en een lekkere UI. Dingen als atomic swaps en ERC20 pairs op de DEX komen binnenkort maar dat heeft KMD al een aardig tijdje.

KMD is hier vorig jaar ook al eens geshilled en toen heb ik er voor gekozen om het niet te doen maar na de chart te hebben gezien kon ik het niet laten liggen :P. Daarnaast ziet de FA is ook prima uit.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 juli 2018 @ 17:07:09 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180561658
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:48 schreef Sosa het volgende:
waarom is het uberhaupt zeker of er een bullrun komt? dit jaar of voor mijn part over 2 jaar?
het kan ook nog gewoon doodbloeden he jongens. Bullrun is helemaal niet zeker.

Maargoed, įls het zo zeker is dat er een bullrun komt, dan neemt iedereen een lening of verkoopt zijn zusje voor een paar btc en alts. Maar dat gebeurt niet.

Ik hoop het natuurlijk harte en hodl met name, maar heb toch - just in case - een paar btc afgeroomd. Dan maar wat minder, altijd nog beter als niks.

Iedere reaguurder roeptoetert over 'als de bullrun' begint, maar dat zijn allemaal kleine visjes, anders was het al lang begonnen. Ik heb er een hard hoofd in..
Niemand weet dat. Tuurlijk kan het doodbloeden, maar verwacht je dat echt? Wat mij betreft zijn wij nog allemaal early birds.
pi_180561733
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:05 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Komodo en Waves moeten gewoon lekker elkaars shit gaan integreren als ik het zo lees. Waves heeft een hele goede DEX met behoorlijk wat volume. De nieuwe DEX die vorige week uit is gekomen is echt een genot om mee te werken, best snel en een lekkere UI. Dingen als atomic swaps en ERC20 pairs op de DEX komen binnenkort maar dat heeft KMD al een aardig tijdje.

KMD is hier vorig jaar ook al eens geshilled en toen heb ik er voor gekozen om het niet te doen maar na de chart te hebben gezien kon ik het niet laten liggen :P. Daarnaast ziet de FA is ook prima uit.
Het verschil is alleen dat de WavesDEX gecentraliseerde order matching heeft. Dat is wel een redelijk grote risicofactor dus ik zie het niet zo snel gebeuren. :P

En die UIs komen wel. Je zal straks als het ware 1000 verschillende UIs/producten hebben die allemaal dezelfde backend delen, dat wordt dus vanzelf wel huge.
  woensdag 18 juli 2018 @ 17:12:23 #90
131603 Afwazig
Serious business
pi_180561804
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:10 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat de WavesDEX gecentraliseerde order matching heeft. Dat is wel een redelijk grote risicofactor dus ik zie het niet zo snel gebeuren. :P

En die UIs komen wel. Je zal straks als het ware 1000 verschillende UIs/producten hebben die allemaal dezelfde backend delen, dat wordt dus vanzelf wel huge.
De matcher is centraal ja, en dat maakt het juist zo goed vind ik. Alle andere dex'es die ik heb gebruikt waren zo allejezus traag daar was ik snel klaar mee. De settlement gebeurt gewoon onchain zonder tussenpartij dus wat is dan het risico? Iedereen is ook vrij een eigen matcher op te zetten en te gebruiken.

Heb net de KMD wallet gedownload en alles heengestuurd. Moet ik dan nog wat doen om te staken?
pi_180562052
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat snap ik. Alleen wat heeft een Delta app bijv. dan nog voor zin? Ergo: Hoe weet ik of mijn verlies/winst te wijten is aan de koers van de betreffende coin of die van de BTC?
Huh?

Delta geeft een winst/verlies percentage aan in BTC en USD/EUR.

Oftewel, gewoon alles wat je wil weten.
pi_180562127
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:12 schreef Afwazig het volgende:

[..]

De matcher is centraal ja, en dat maakt het juist zo goed vind ik. Alle andere dex'es die ik heb gebruikt waren zo allejezus traag daar was ik snel klaar mee. De settlement gebeurt gewoon onchain zonder tussenpartij dus wat is dan het risico? Iedereen is ook vrij een eigen matcher op te zetten en te gebruiken.

Heb net de KMD wallet gedownload en alles heengestuurd. Moet ik dan nog wat doen om te staken?
De KMD filosofie is dat alles zo decentraal mogelijk moet zijn. Voorlopig is er inderdaad nog een tradeoff met snelheid, maar met de ontwikkelingen zal dat ook wel opgelost worden.

Wat ik begrepen heb is dat bij de WavesDEX bijvoorbeeld zomaar orders weggehaald kunnen worden of dat coins weggehaald kunnen worden uit de dex. Ondenkbaar bij BarterDEX. En bij Waves is alles inderdaad onchain, dat gaat lastiger bij Komodo/BD omdat elke coin zijn eigen chain heeft. (niks mis met Waves trouwens, het zijn gewoon twee totaal verschillende projecten wel)

Minimaal 10KMD in je wallet en je genereert automatisch je 5% reward na een uur ofzo. Na blockheight 1.000.000 moet je wel opletten dat je 1x per maand je reward claimt (nu kan je het nog 1x per jaar doen)
  woensdag 18 juli 2018 @ 17:26:15 #93
131603 Afwazig
Serious business
pi_180562287
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:21 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

De KMD filosofie is dat alles zo decentraal mogelijk moet zijn. Voorlopig is er inderdaad nog een tradeoff met snelheid, maar met de ontwikkelingen zal dat ook wel opgelost worden.

Wat ik begrepen heb is dat bij de WavesDEX bijvoorbeeld zomaar orders weggehaald kunnen worden of dat coins weggehaald kunnen worden uit de dex. Ondenkbaar bij BarterDEX. En bij Waves is alles inderdaad onchain, dat gaat lastiger bij Komodo/BD omdat elke coin zijn eigen chain heeft. (niks mis met Waves trouwens, het zijn gewoon twee totaal verschillende projecten wel)

Minimaal 10KMD in je wallet en je genereert automatisch je 5% reward na een uur ofzo. Na blockheight 1.000.000 moet je wel opletten dat je 1x per maand je reward claimt (nu kan je het nog 1x per jaar doen)
De matcher is centraal en vrijwel iedereen gebruikt de standaard matcher die wordt gedraaid door Waves dus de partij die de matcher beheert kan inderdaad bepalen welke tokens ze wel of niet gaan afhandelen. De blockchain zelf is decentraal dus alle tokens die daar opstaan kunnen niet verwijderd worden. Dus stel ik maak een Adolfcoin en Waves wil die niet op de DEX zien dan kan ik middels mijn eigen matcher toch die coin tegen iemand traden op de Waves blockchain. Als die andere persoon ook mijn matcher gebruikt dus.

Zijn inderdaad twee verschillende kanten met elke zijn eigen voor en nadelen.

Heb de wallet geļnstalleerd en ze staan erop. Ik zie nu inderdaad dat ik af en toe rewards kan claimen. Waar komen die rewards vandaan? Nog niet alle KMD zijn gemined? Ik las iets dat er max 200 miljoen kunnen zijn oid?
pi_180562295
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:03 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Tesla kan opgedoekt worden, BTC... not so much.
True true, het ging meer over dat een grafiek alleen vrij weinig zegt.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zeker. Of ga je lopen beweren dat de koers van Tesla terug naar 0 gaat?
Tesla kan prima naar 0 ja. Zoveel tegenslagen hebben ze daar zelfs niet voor nodig. Maar goed ook die grafiek zegt niets. Dat een willekeurig grafiek 10x in het verleden deed voorspelt niet de toekomst ofzo.

[ Bericht 20% gewijzigd door Aventuras op 18-07-2018 17:31:38 ]
It All Goes Back in the Box
  woensdag 18 juli 2018 @ 17:32:26 #95
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180562486
2 zinnige gesprekken tegelijkertijd in dit topic.

Wow.
Hmz...
pi_180562545
Ik ga zo even wat Arabisch eten over mijn chest laten glijden 8-)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180562575
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:26 schreef Afwazig het volgende:

[..]

De matcher is centraal en vrijwel iedereen gebruikt de standaard matcher die wordt gedraaid door Waves dus de partij die de matcher beheert kan inderdaad bepalen welke tokens ze wel of niet gaan afhandelen. De blockchain zelf is decentraal dus alle tokens die daar opstaan kunnen niet verwijderd worden. Dus stel ik maak een Adolfcoin en Waves wil die niet op de DEX zien dan kan ik middels mijn eigen matcher toch die coin tegen iemand traden op de Waves blockchain. Als die andere persoon ook mijn matcher gebruikt dus.

Zijn inderdaad twee verschillende kanten met elke zijn eigen voor en nadelen.

Heb de wallet geļnstalleerd en ze staan erop. Ik zie nu inderdaad dat ik af en toe rewards kan claimen. Waar komen die rewards vandaan? Nog niet alle KMD zijn gemined? Ik las iets dat er max 200 miljoen kunnen zijn oid?
Ah okay cool, wist niet dat je je eigen matcher op kon zetten bij Waves.

Die rewards zijn hardcoded in de chain rules, of hoe ik het ook moet noemen. Bij blockheight 7.777.777 stoppen deze rewards (we hebben dus nog zo'n ~12 jr ofzo). Dit is er ingezet zodat er een incentive is om te hodlen. Maar ook dICO's willen zo veel mogelijk KMD verzamelen zodat ze hun operations puur vanuit de rewards zouden kunnen betalen.

Uiteindelijk zijn er zo'n max. ~200M coins in omloop ja. Je kan de coin minen ja, 75% van de geminede coins gaan naar de notary nodes, de andere 25% naar andere random miners.
pi_180562721
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:26 schreef Aventuras het volgende:

[..]

True true, het ging meer over dat een grafiek alleen vrij weinig zegt.

[..]

Tesla kan prima naar 0 ja. Zoveel tegenslagen hebben ze daar zelfs niet voor nodig. Maar goed ook die grafiek zegt niets. Dat een willekeurig grafiek 10x in het verleden deed voorspelt niet de toekomst ofzo.
Tesla gaat nooit naar 0. Daar zit meer intrinsieke waarde achter dan Crypto op dit moment. En jawel, resultaten uit het verleden zeggen dus echt wel iets over het heden. Daarom is het nogal dom om te roepen dat BTC wel eens naar 0 kan gaan. Als je dat niet snapt door naar het verleden te kijken, even goeie vrienden, maar dan gaan we er nooit uitkomen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180563535
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:34 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

https://www.dexstats.info/
https://www.dexstats.info/tradevolume.php

Hier kan je van alles vinden. Volumes zijn erg laag op het moment though. BarterDEX heeft wel een hoop features voor liquidity providers zo ver ik het begrepen heb.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:41 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat viel me ook al op ja. Dat het volume zo schrikbarend laag is, gebruikt uberhaupt iemand die BarterDEX?

Anyway, ik heb wat margin van mijn BTC long afgehaald en daar KMD voor gekocht. Komodo stond al wat langer op mijn lijstje maar zoals veel alts ziet de chart er nu toch wel lekker uit. Lijkt aardig op de bodem te zitten.
Daar zal inderdaad nog wel heel wat liquiditeit bij moeten voordat het interessant wordt, ik genereer dagelijks zelf al meer volume op de Waves DEX dan het totale volume in de afgelopen 24 uur op die DEX. Ik heb ook al een paar keer overwogen om wat KMD te kopen, maar iedere keer kwam er weer wat anders tussendoor. Ik zie trouwens dat het met de resultaten (https://www.atomicexplorer.com/#/interest-calc) van 'leasen' bij Komodo wel wat beter gesteld is dan bij Waves.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 18 juli 2018 @ 18:14:59 #100
131603 Afwazig
Serious business
pi_180563637
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 18:10 schreef chroestjov het volgende:

[..]


[..]

Daar zal inderdaad nog wel heel wat liquiditeit bij moeten voordat het interessant wordt, ik genereer dagelijks zelf al meer volume op de Waves DEX dan het totale volume in de afgelopen 24 uur op die DEX. Ik heb ook al een paar keer overwogen om wat KMD te kopen, maar iedere keer kwam er weer wat anders tussendoor. Ik zie trouwens dat het met de resultaten (https://www.atomicexplorer.com/#/interest-calc) van 'leasen' bij Komodo wel wat beter gesteld is dan bij Waves.
Dat komt omdat Waves geen inflatie kent. Er zijn 100 miljoen Waves en er komt nooit meer bij waar dat bij Komodo wel zo is. Ben benieuwd hoe fairpos, waar nu voor gevote wordt, met de leasing rewards gaan doen. En het toevoegen van ERC20 tokens op de Waves DEX natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')