abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:21:57 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180555550
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

hmmm lastig. Afknappen....ik weet het niet...mijn vriendin heeft steeds maar weer zulke slechte ervaringen met vrachtwagenchauffeurs dat mijn beeld daardoor iets gekeurd is geraakt. Ik zou niet zeggen afknappen maar laaiend enthousiast wordt ik er niet van.

Dubbel geïnteresseerd? Astronaut. Geen grap dit O+
André Kuipers vindt dit leuk
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:22:03 #77
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180555554
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat is dat voor iets dan? Want ik heb daar nog nooit van gehoord :P
Happy Pancake. Soort dating site, denk een mix tussen Relatieplanet en Tinder in? Geheel gratis, op pc of app voor de telefoon. Zeer makkelijke aanmelding en profiel is ook makkelijk en snel in elkaar te zetten. Van oorsprong Scandinavisch maar breidt zich nu uit.

Debster kwam er mee :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:22:07 #78
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180555557
Komt u maar :9

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:22:30 #79
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_180555566
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:04 schreef twiFight het volgende:

[..]

Laat ik dan een vraag het topic inslingeren:

Op welke beroepen knappen jullie geheid af?
En welk beroep zorgt ervoor dat je instant dubbel zo geinteresseerd bent in die persoon?
Afknappen: werkeloos, laag geschoold. Ook geen politieagent voor mij.

Dubbel geïnteresseerd: als hij z’n werk met passie en plezier doet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:22:37 #80
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180555571
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:21 schreef Dven het volgende:

[..]

André Kuipers vindt dit leuk
Ik ben naar een aantal van zijn lezingen geweest :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:24:04 #81
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_180555604
En ik heb idd ook een vooroordeel bij vrachtwagenchauffeurs.
Denk niet dat ik daar een goed gesprek mee kan hebben en ik ben nogal sportief
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:25:32 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180555641
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Afknappen: werkeloos, laag geschoold. Ook geen politieagent voor mij.

Dubbel geïnteresseerd: als hij z’n werk met passie en plezier doet.
Wat houdt laaggeschoold voor jou in?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:26:06 #83
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180555655
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:22 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik ben naar een aantal van zijn lezingen geweest :D
Jelly wel nu ;(

Astronaute zou bij mij ook wel een plus zijn ja. Lekker veel tijd voor mezelf :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180556105
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:04 schreef twiFight het volgende:

[..]

Laat ik dan een vraag het topic inslingeren:

Op welke beroepen knappen jullie geheid af?
En welk beroep zorgt ervoor dat je instant dubbel zo geinteresseerd bent in die persoon?
Ik denk dat het vooral om de persoon gaat, maar je zal bij ongeschoolde beroepen en laaggeschoolde beroepen relatief vaak iemand treffen die wat minder interessant is voor mij.

Dubbele interesse: twee keer wat gehad met een fotomodel. Beide keren waren dat superleuke meiden. Omdat ze vaak weg moeten zijn krijg je ook een leuke dynamiek in de relatie. Minder bestendig daardoor, maar de tijd die je met ze hebt: wow.
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:43:55 #85
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180556114
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:22 schreef Prisha het volgende:

[..]

Happy Pancake. Soort dating site, denk een mix tussen Relatieplanet en Tinder in? Geheel gratis, op pc of app voor de telefoon. Zeer makkelijke aanmelding en profiel is ook makkelijk en snel in elkaar te zetten. Van oorsprong Scandinavisch maar breidt zich nu uit.

Debster kwam er mee :)
Ah, duidelijk. :)
Maar niet zo'n goede eerste indruk zo te lezen?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:04 schreef twiFight het volgende:

[..]

Laat ik dan een vraag het topic inslingeren:

Op welke beroepen knappen jullie geheid af?
En welk beroep zorgt ervoor dat je instant dubbel zo geinteresseerd bent in die persoon?
Afknappen of meer interesse niet zozeer, wel fronzen bij bijvoorbeeld tandarts of doktersassistente oid, maar dat is meer omdat ik niet tegen de plekken zelf kan :s)

Maar het zal voor mij nooit om zoiets hangen, zijn belangrijkere dingen dan iemands beroep.
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:47:10 #86
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180556193
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, duidelijk. :)
Maar niet zo'n goede eerste indruk zo te lezen
Niet echt nog. Nu kan ik geen eerlijk vergelijk maken omdat dit voor mij de eerste keer met zo'n site is.
Maar de kwaliteit van de berichten is...nou ja, laten we zeggen niet van bijster hoog niveau :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:53:17 #87
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_180556318
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:04 schreef twiFight het volgende:

[..]

Laat ik dan een vraag het topic inslingeren:

Op welke beroepen knappen jullie geheid af?
En welk beroep zorgt ervoor dat je instant dubbel zo geinteresseerd bent in die persoon?
goeie vraag.

Afknappen is misschien overdreven, maar ik heb slechte ervaringen met als de ander in de relatie onregelmatig werkt. Nachtdiensten ect. schept wel veel vrijheid maar vond het persoonlijk wel een nadeel als m'n ex dat had.

dubbel geïnteresseerd weet ik niet, als ze maar goed met dieren kan?
Oude user in een nieuw jasje.
pi_180556711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:04 schreef twiFight het volgende:

[..]

Laat ik dan een vraag het topic inslingeren:

Op welke beroepen knappen jullie geheid af?
En welk beroep zorgt ervoor dat je instant dubbel zo geinteresseerd bent in die persoon?
Een baan heb je zodat je kan leven imho. Dat zegt mij niet wat voor persoon iemand is. Dus nee.

Is het een baan waardoor ze vaak lang van huis is dan misschien wel. Maar dat heeft niet zozeer met het beroep zelf te maken.
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:11:37 #89
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180556716
Ik knap zelf niet heel snel af op wat voor beroep dan ook. Al heb ik denk ik niet zo heel veel vrouwen gedatet waarvan iemand snel zou zeggen dat het laaggeschoold werk is waar men in het algemeen misschien op neer zou kijken.

Wel eens gedatet met iemand die werkloos was (maar wel vrijwilligerswerk deed en echt haar best om weer aan de bak te komen). Was superleuk mens en waren leuke dates. Iemands beroep was dan ook nooit echt een indicatie voor wat voor soort date het zou worden. Een van de leukste dates die ik ooit heb gehad was ws met iemand die een personeelsconsulente was. Persoonlijk krijg ik niet echt enerverende gevoelens van dat beroep :+

Wel was ik af en toe bovenmatig geïntigreerd door iemands beroep. Bijv een strafrechtadvocate (die ook o.a. meehielp aan zaken met Willem Holleeder). Mijn huidige vriendin is AIOS, nog een klein jaartje en ze is psychiater. Vind ik ook razend interessant (sowieso is intelligentie sexy, en helemaal als ze slimmer is dan ik :+).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:36:03 #90
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180557244
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja echt geen idee. Ik reageer daar echt niet op, ik zie daar niet het nut van in. Ik snap al die ophef over Pitt niet. Heb nooit wat aan die man gevonden :P

[..]

Weet ik niet. Bericht las ik gisteravond laat pas. Zag enkel het bericht en had zoiets van: laat het een leuke vent zijn, please please :P Foto bekeken en tja hum. Niet super van onder de indruk. Ik zou er langs scrollen zeg maar. En zijn profiel was heel summier. Ook maar 1 foto.
Maar dat berichtje he. Dat bleef wel in mijn hoofd. Dus vanochtend toch maar een berichtje teruggestuurd. Dus even kijken hoe en wat.
Nice, dan heeft 'ie toch wel een snaar geraakt :). Leuk om te horen dat je in ieder geval wel een berichtje terugstuurt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:36:58 #91
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180557259
Ja dat werkloos is wel een dingetje hier bij de mensen heb ik gemerkt. Daar is eerder wel een discussie over geweest in dit topic. En sommigen gaven aan rekening te houden met de omstandigheden (hoe lang al, is de sector lastig) maar anderen zeiden werkloos = exit.

Ik ben toch bang dat zodra het woordje "werkloos" valt in een gesprek de indruk al is gemaakt en de conclusie is dat mensen afknappen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:38:50 #92
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180557287
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:04 schreef twiFight het volgende:

[..]

Laat ik dan een vraag het topic inslingeren:

Op welke beroepen knappen jullie geheid af?
En welk beroep zorgt ervoor dat je instant dubbel zo geinteresseerd bent in die persoon?
Hmm, nooit zo over nagedacht! Ik ben zelf geen enorme carrière tijger (gewoon lekker werken en een prima salaris, dan ben ik tevreden), maar vind het wel tof als iemand zijn beroep echt met passie uitvoert.

Vind het belangrijker dat je qua denkwijze over dingen als politiek enzo matcht, dat kan in principe met elke baan/opleidingsniveau net zo hard matchen als afwijken.

Zou wel extra zwak hebben voor mannen die iets met dieren doen (dierenarts, in een dierentuin ofzo) en minder geïnteresseerd in mannen die zwaar fysiek werk doen (meer lange termijn denken dat laatste).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180557453
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:04 schreef twiFight het volgende:

[..]

Laat ik dan een vraag het topic inslingeren:

Op welke beroepen knappen jullie geheid af?

Slachter.
pi_180558367
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:36 schreef twiFight het volgende:
Ja dat werkloos is wel een dingetje hier bij de mensen heb ik gemerkt. Daar is eerder wel een discussie over geweest in dit topic. En sommigen gaven aan rekening te houden met de omstandigheden (hoe lang al, is de sector lastig) maar anderen zeiden werkloos = exit.

Ik ben toch bang dat zodra het woordje "werkloos" valt in een gesprek de indruk al is gemaakt en de conclusie is dat mensen afknappen.
Ik denk dat werkloos als term ook heel erg de indruk werkt dat je niet in control bent. Dat is niet echt aantrekkelijk.
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:33:48 #95
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180558402
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nice, dan heeft 'ie toch wel een snaar geraakt :). Leuk om te horen dat je in ieder geval wel een berichtje terugstuurt.
Het viel in elk geval op tussen al die andere kansloze grappenmakers.

Ik merk bij mezelf dat ik wel op schrijfstijl let. De manier van schrijven moet me bevallen om meer te willen weten. Niet alleen op zo'n site. In dagelijks leven merk ik dat ook wel, in mail communicatie bijvoorbeeld. Of zelfs hier op Fok. Hoe iemand iets schrijft en de toon doet wel wat. Of niet :P

Die gast heeft toch wel mijn nieuwsgierigheid gewekt want ik merk dat ik wel benieuwd ben naar een eventuele antwoord. Doet ie goed :)

Zat er bij jou nog iets bijzonders tussen de pannekoeken dan?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:37:11 #96
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180558491
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmm, nooit zo over nagedacht! Ik ben zelf geen enorme carrière tijger (gewoon lekker werken en een prima salaris, dan ben ik tevreden), maar vind het wel tof als iemand zijn beroep echt met passie uitvoert.

Vind het belangrijker dat je qua denkwijze over dingen als politiek enzo matcht, dat kan in principe met elke baan/opleidingsniveau net zo hard matchen als afwijken.

Zou wel extra zwak hebben voor mannen die iets met dieren doen (dierenarts, in een dierentuin ofzo) en minder geïnteresseerd in mannen die zwaar fysiek werk doen (meer lange termijn denken dat laatste).
Dan is dit het juiste moment om aan te geven dat ik en gids ben geweest met husky-safari's, jarenlang gehandicapte kinderen heb begeleid op een 'zorgzoo' en hier vrijwilliger ben bij het hondenasiel 8-)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:38:03 #97
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180558505
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:36 schreef twiFight het volgende:
Ja dat werkloos is wel een dingetje hier bij de mensen heb ik gemerkt. Daar is eerder wel een discussie over geweest in dit topic. En sommigen gaven aan rekening te houden met de omstandigheden (hoe lang al, is de sector lastig) maar anderen zeiden werkloos = exit.

Ik ben toch bang dat zodra het woordje "werkloos" valt in een gesprek de indruk al is gemaakt en de conclusie is dat mensen afknappen.
Waar ik in dat geval dan met name benieuwd naar ben is of het gewenst of ongewenste werkloosheid is en in hoeverre er iets aan wordt gedaan om daar verandering in te brengen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:40:47 #98
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180558560
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan is dit het juiste moment om aan te geven dat ik en gids ben geweest met husky-safari's, jarenlang gehandicapte kinderen heb begeleid op een 'zorgzoo' en hier vrijwilliger ben bij het hondenasiel 8-)
Vliegen vanaf Eindhoven is lekker goedkoop, toch? Nog ergens ruimte in je drukke schema :D?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:43:16 #99
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180558596
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:33 schreef Prisha het volgende:

[..]

Het viel in elk geval op tussen al die andere kansloze grappenmakers.

Ik merk bij mezelf dat ik wel op schrijfstijl let. De manier van schrijven moet me bevallen om meer te willen weten. Niet alleen op zo'n site. In dagelijks leven merk ik dat ook wel, in mail communicatie bijvoorbeeld. Of zelfs hier op Fok. Hoe iemand iets schrijft en de toon doet wel wat. Of niet :P

Die gast heeft toch wel mijn nieuwsgierigheid gewekt want ik merk dat ik wel benieuwd ben naar een eventuele antwoord. Doet ie goed :)

Zat er bij jou nog iets bijzonders tussen de pannekoeken dan?
Neuh, waren merendeel echte pannenkoeken. Eentje haakte leuk in op mijn tekst, had 'm herschreven maar dan voor zichzelf. Mijn Rotterdamse tongval werd bij hem Amsterdam, en hij sloot af met "match made in heaven dus!".

Die kreeg terug dat Rotterdam en Amsterdam dus echt absoluut niet matcht _O-.

Verder vooral dat de "gesprekken" beetje op interview niveau zitten, lekker vragen heen en weer sturen, qua uiterlijk ook nog niks interessants gezien.

Ben heel benieuwd hoe het met jouw pannenkoek gaat lopen! Keep us posted :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:49:29 #100
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180558716
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Neuh, waren merendeel echte pannenkoeken. Eentje haakte leuk in op mijn tekst, had 'm herschreven maar dan voor zichzelf. Mijn Rotterdamse tongval werd bij hem Amsterdam, en hij sloot af met "match made in heaven dus!".

Die kreeg terug dat Rotterdam en Amsterdam dus echt absoluut niet matcht _O-.

Verder vooral dat de "gesprekken" beetje op interview niveau zitten, lekker vragen heen en weer sturen, qua uiterlijk ook nog niks interessants gezien.

Ben heel benieuwd hoe het met jouw pannenkoek gaat lopen! Keep us posted :).
Had ik je al gezegd dat ik geboren Rotterdammert ben? :@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')