abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 17 juli 2018 @ 12:18:15 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180533627
En terecht! Wat moet je anders tegen deze lui? Als de overheden niets doen is het niet meer dan logisch dat er knokploegen komen. Waarom pakt de politie ze niet allemaal op en zet ze op het vliegtuig of in een kamp?

quote:
Zeebrugge is inbraken illegalen beu, inwoners willen heft in eigen handen nemen. “Doet dat niet”, vraagt politie




De inwoners van Zeebrugge maken zich grote zorgen over het stijgende aantal inbraken in auto’s en mobilhomes. “Het werk van transmigranten. Tijd om het heft in eigen handen te nemen”, klinkt het steeds luider. Bij de politie van Brugge roepen ze op tot kalmte. “Als mensen iets verdachts zien, moeten ze eerst ons bellen.”

Wat doe je als je op een zonnige dag een groepje transmigranten ziet slapen in een speeltuin of in de schaduw van de plaatselijke kerk? Meest logische antwoord: de wenkbrauwen fronsen en je afvragen wat ze daar liggen doen. Niet zo in Zeebrugge. Daar kijken ze al lang niet meer op van een illegaal die op een publieke plaats ligt te rusten. De voorbije twee jaar maakten ze daar al quasi alles mee. Toch steekt het ongenoegen de voorbije dagen opnieuw de kop op.

Confrontatie
Na een reeks inbraken in auto’s en mobilhomes is een deel van de inwoners het beu. Zij zijn overtuigd dat er een verband bestaat tussen het stijgende aantal inbraken en de transmigranten die talrijk aanwezig zijn in het straatbeeld. Het gaat zo ver dat er wordt opgeroepen om het heft zelf in handen te nemen. Lees: de confrontatie met de transmigranten aangaan. “Een heel slecht idee”, reageren ze bij de lokale politie. Daar bevestigen ze wel dat er een stijging te zien is in het aantal inbraken in voertuigen. “De voorbije dagen was dat een tiental”, klinkt het. “Al is het gevaarlijk om er meteen van uit te gaan dat de diefstallen het werk zijn van transmigranten.”



Officiële weg
De kustgemeenten zijn tijdens het zomerseizoen traditioneel diefstalgevoeliger. De politie vraagt dan ook het onderzoek af te wachten en in geen geval zelf de confrontatie aan te gaan. “We vragen iedereen om de officiële weg te bewandelen en verdachte situaties meteen te melden aan de politie. Dat is en blijft de enige correcte oplossing.” Burgemeester Renaat Landuyt (sp.a) begrijpt de ongerustheid bij de inwoners van Zeebrugge. Al heeft hij dezelfde boodschap als de politie: neem het heft niet zelf in handen.

63 mensen opgepakt
“Het is onze permanente zorg om de overlast te beperken of vermijden. De politie doet daarbij al het mogelijke en blijft controleren. Jammer genoeg blijft de situatie aanhouden. Maar ik kan alle inwoners verzekeren dat we alert zijn en blijven”, aldus Landuyt. Die alertheid bleek midden vorige week nog toen in twee dagen tijd maar liefst 63 transmigranten werden opgepakt in het havengebied. Een andere doorn in het oog van de lokale bevolking is dat de illegalen liggen te slapen of zonnen in het straatbeeld. Dat is onder andere het geval in het Sint-Donaaspark en rond de plaatselijke kerk. Maar ook hier blijft de boodschap van de politie hetzelfde: zoek de confrontatie niet op en laat de bevoegde instanties hun werk doen.

https://www.hln.be/regio/(...)gt-politie~a4902856/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:20:01 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180533652
Bestaat er iets dat wel goed geregeld is in België dan?
#KICKOUTZP
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 17 juli 2018 @ 12:20:59 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180533676
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:20 schreef wollah het volgende:
Bestaat er iets dat wel goed geregeld is in België dan?
Voetbal
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:21:30 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180533680
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:20 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Voetbal
Dat hebben we gezien ja. Oh wacht..
#KICKOUTZP
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:21:42 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180533686
quote:
63 mensen opgepakt
“Het is onze permanente zorg om de overlast te beperken of vermijden. De politie doet daarbij al het mogelijke en blijft controleren. Jammer genoeg blijft de situatie aanhouden. Maar ik kan alle inwoners verzekeren dat we alert zijn en blijven”, aldus Landuyt. Die alertheid bleek midden vorige week nog toen in twee dagen tijd maar liefst 63 transmigranten werden opgepakt in het havengebied. Een andere doorn in het oog van de lokale bevolking is dat de illegalen liggen te slapen of zonnen in het straatbeeld. Dat is onder andere het geval in het Sint-Donaaspark en rond de plaatselijke kerk. Maar ook hier blijft de boodschap van de politie hetzelfde: zoek de confrontatie niet op en laat de bevoegde instanties hun werk doen.
Klinkt duidelijk.

Knokploegen oppakken en in 't gevang zetten. Klaar.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:21:57 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180533692
Stuur maar naar Nederland , wij vangen ze wel op O+

GEEN MENS IS ILLEGAAL :(
Ik ben inmiddels overleden
  Spellchecker dinsdag 17 juli 2018 @ 12:22:22 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:23:24 #8
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180533716
Transmigranten?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180533752
Stelletje transfoben.
pi_180533757
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Transmigranten?
Dat vroeg ik me ook al af. Wat zijn dat? Migranten met genderissues? Of wat is deze??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180533767
Is dat niet precies wat ze willen? dat burgers het zelf van ellende maar gaan opknappen..met alle gevolgen van dien
´
pi_180533802
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af. Wat zijn dat? Migranten met genderissues? Of wat is deze??
Ja, die heb je er ook nog tussen. Krijgen gratis alle zorg en operaties. ^O^
´
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:31:03 #13
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180533852
quote:
“Een heel slecht idee”, reageren ze bij de lokale politie
Om de een of andere reden vind ik "idee" en "politie" in een zin heel vreemd.

Als je als politie (te) weinig doet in de ogen van de mensen, dan is het onvermijdelijk dat sommigen het heft in eigen hand nemen. Dit is geen goedkeuring, maar een nuchtere constatering.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180533869
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af. Wat zijn dat? Migranten met genderissues? Of wat is deze??
Mensen die niet permanent willen blijven, maar op doorreis zijn naar een andere plek? Zoiets vermoed ik.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:36:28 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180533954
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Mensen die niet permanent willen blijven, maar op doorreis zijn naar een andere plek? Zoiets vermoed ik.
U gaat door voor de koelkast!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:37:38 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180533980
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:31 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Om de een of andere reden vind ik "idee" en "politie" in een zin heel vreemd.

Als je als politie (te) weinig doet in de ogen van de mensen, dan is het onvermijdelijk dat sommigen het heft in eigen hand nemen. Dit is geen goedkeuring, maar een nuchtere constatering.
Lekker man, straks elkaar weer ouderwets besmeuren met pek en veren om vervolgens met de riek de stad uit te jagen _O_

Gaat een popcornshow worden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Spellchecker dinsdag 17 juli 2018 @ 12:38:24 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180533995
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Transmigranten?
Die weten nog niet of ze migranten blijven of statushouders.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:39:03 #18
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180534002
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Lekker man, straks elkaar weer ouderwets besmeuren met pek en veren om vervolgens met de riek de stad uit te jagen _O_

Gaat een popcornshow worden.
Ik vind het eigenlijk een wonder hoe weinig zaken uit de klauwen lopen. Al met al wordt de soep toch niet zo heet gegeten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:40:36 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180534024
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:39 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk een wonder hoe weinig zaken uit de klauwen lopen. Al met al wordt de soep toch niet zo heet gegeten.
En dan is het wachten op keiharde represailles van de slinkse medemens die het niet pikken dat de Geertjes het heft in eigen handen nemen.

Burgeroorlog _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180534055
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:40 schreef Dven het volgende:

[..]

En dan is het wachten op keiharde represailles van de slinkse medemens die het niet pikken dat de Geertjes het heft in eigen handen nemen.

Burgeroorlog _O_
Misschien kunnen ze zelf een Antifa groepje uit nodigen om die lui eruit te slaan, Antifa is daar goed in en heeft zeer veel ervaring.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:43:31 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180534105
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:40 schreef Dven het volgende:

[..]

En dan is het wachten op keiharde represailles van de slinkse medemens die het niet pikken dat de Geertjes het heft in eigen handen nemen.

Burgeroorlog _O_
Mensen die overal vandaan komen en de wet overtreden en overlast bezorgen. Allemaal prima.

Mensen die er wonen, de zooi netjes houden en belasting betalen die het zat zijn. RECHTS TUIG!

En dat lekker veilig uit een heel ander land zonder overlast.

Mooi persoon ben je toch ook he? O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:45:23 #22
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180534147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mensen die overal vandaan komen en de wet overtreden en overlast bezorgen. Allemaal prima.

Mensen die er wonen, de zooi netjes houden en belasting betalen die het zat zijn. RECHTS TUIG!

En dat lekker veilig uit een heel ander land zonder overlast.

Mooi persoon ben je toch ook he? O+.
Gezellig meetrollen is leuker dan verontwaardigd toehappen. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:45:29 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180534148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mensen die overal vandaan komen en de wet overtreden en overlast bezorgen. Allemaal prima.

Mensen die er wonen, de zooi netjes houden en belasting betalen die het zat zijn. RECHTS TUIG!

En dat lekker veilig uit een heel ander land zonder overlast.

Mooi persoon ben je toch ook he? O+.
Je bent de slimste niet, is het? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 12:45:49 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180534154
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:42 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze zelf een Antifa groepje uit nodigen om die lui eruit te slaan, Antifa is daar goed in en heeft zeer veel ervaring.
Ja dat gaat niet gebeuren, die zijn allemaal pro-transmigrant ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180534162
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja dat gaat niet gebeuren, die zijn allemaal pro-transmigrant ;(
tsja, waarom eigenlijk?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')