abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:12:15 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180557867
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:00 schreef Simmertje het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat het seizoen gaat beginnen. Transfers van onze kant zijn nu wel klaar, dus die spanning is weg. Verdomme nog een hele week wachten, je wilt niet weten hoe ik daar naar uit kijk.
Ik ben nog wel benieuwd of Ziyech nog wel gaat. Frenkie zal niet zo veel mee gebeuren denk ik.
En dat terwijl Frenkie naar een droomclub kan (er vanuit gaande dat alles wat betreft Barcelona waar is) en het bij Ziyech niet het wil lukken wat betreft de transfers.

Sowieso moet het een beetje een lastige keuze zijn voor Ten Hag. Ziyech zegt dat hij gewoon wil spelen ten Sturm Graz, maar ga je een belangrijke speler inpassen waar je vanuit gaat dat hij toch weg gaat binnen nu en anderhalve maand.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:14:01 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180557904
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:12 schreef marp0 het volgende:

[..]

Spanning is op uitgaande transfers is er nog steeds. Vind het nog steeds belachelijk dat de transferwidow hier duurt tot 2 september. Terwijl de competitie dan allang van start is gegaan.
Waarom doen de clubs en de knvb hier niets aan? :')
Dan moet de UEFA er wat aan doen aangezien je ook met andere landen te doen hebt. Ik geloof dat daar wel naar gekeken wordt, maar er wordt nog niet echt heel erg veel over besloten.

Vooral aangezien de voorronden van de europese toernooien al zo snel al beginnen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:15:02 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180557925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:12 schreef marp0 het volgende:

[..]

Spanning is op uitgaande transfers is er nog steeds. Vind het nog steeds belachelijk dat de transferwidow hier duurt tot 2 september. Terwijl de competitie dan allang van start is gegaan.
Waarom doen de clubs en de knvb hier niets aan? :')
Wat moet de KNVB hier aan doen dan? Die hebben geen invloed op de transferdeadlines van buitenlandse clubs, en je schiet jezelf ontzettend in de voet als je als Nederland de deadline naar voren haalt terwijl andere landen die deadline nog wel langer loopt. Dus tenzij de FIFA het voor iedereen gelijk trekt hou je dit toch.
Oh.
pi_180557947
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben nog wel benieuwd of Ziyech nog wel gaat. Frenkie zal niet zo veel mee gebeuren denk ik.
En dat terwijl Frenkie naar een droomclub kan (er vanuit gaande dat alles wat betreft Barcelona waar is) en het bij Ziyech niet het wil lukken wat betreft de transfers.

Sowieso moet het een beetje een lastige keuze zijn voor Ten Hag. Ziyech zegt dat hij gewoon wil spelen ten Sturm Graz, maar ga je een belangrijke speler inpassen waar je vanuit gaat dat hij toch weg gaat binnen nu en anderhalve maand.
Ik zou Ziyech gewoon opstellen. Bewezen niveau voor Ajax, ervaring in dit soort belangrijke Europese wedstrijden voor Ajax. Ook fijn voor de rest van het team dat je de bal gewoon kan inleveren bij Ziyech en dat hij de risico's wel neemt.
pi_180557989
Het lastigste lijkt me de afweging maken tussen kwaliteit en fitheid. En in het geval van Blind of je hem op 6 zet of centraal achterin.
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:48:04 #256
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180558700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het lastigste lijkt me de afweging maken tussen kwaliteit en fitheid. En in het geval van Blind of je hem op 6 zet of centraal achterin.
Met een beetje geluk hebben de WK-gangers en Blind geen conditionele achterstand, en dan zou ik Blind, Tadic, Tagliafico, Dolberg en Ziyech absoluut gebruiken al zou het voor een aantal misschien een uur zijn. Je hebt ze gewoon nodig, zo simpel is het
pi_180558736
Ik ben (helaas) geen topsporter. Maar heeft een vakantie van 2/3 weken echt zo'n invloed op je conditie als je daarvoor nog op een WK hebt gestaan?
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:56:28 #258
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180558852
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:50 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben (helaas) geen topsporter. Maar heeft een vakantie van 2/3 weken echt zo'n invloed op je conditie als je daarvoor nog op een WK hebt gestaan?
Ik kan me voorstellen als je gewend bent bijna dagelijks te trainen/spelen dat je dan wel wat achteruitgaat, maar goed ik heb daar ook geen verstand van :D
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:00:57 #259
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_180558937
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:56 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen als je gewend bent bijna dagelijks te trainen/spelen dat je dan wel wat achteruitgaat, maar goed ik heb daar ook geen verstand van :D
Zal ook per persoon afhangen, de één traint wat door in de vakantie en de ander komt als Suljemani terug.
pi_180559045
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:50 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben (helaas) geen topsporter. Maar heeft een vakantie van 2/3 weken echt zo'n invloed op je conditie als je daarvoor nog op een WK hebt gestaan?
Heeft wel invloed ja als je 2/3 weken echt helemaal niets doet.
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:07:29 #261
318507 Jester65
Stay frosty
pi_180559070
quote:
Overmars over miljoenentransfers: ‘Dit is pas het begin’

Technisch directeur Marc Overmars spreekt tijdens het trainingskamp van Ajax in Engeland voor het eerst over de miljoenenaankopen Tadic en Blind.

Ajax-directeur Marc Overmars toont zich behoorlijk in zijn nopjes op het nationale trainingscentrum van de Engelse voetbalbond. Gisteren rondde de club de komst van Daley Blind af terwijl eerst al Dusan Tadic was aangetrokken.

Nog eerder legde Overmars als spelers als Zakaria Labyad, Hassane Bandé en Perr Schuurs vast. ,,Ik denk dat we tevreden mogen zijn maar de euforie van de mensen wil ik wel een beetje temperen. Ten eerste omdat ik zo niet ben en dan ten tweede snap ik dat er verwachtingen zijn maar je moet het altijd nog waarmaken.''

Met de komst van de dure Premier League-krachten Blind en Tadic doorbrak Ajax een trend. De club geeft in een vroeg stadium van het seizoen veel geld uit aan twee spelers die maandelijks ook nog eens een behoorlijk bedrag verdienen. ,,Ik weet niet of het een trendbreuk is maar dat we op het gebied van salaris omhoog willen is heel belangrijk, denk ik. Wat dat betreft zaten we eerst nog op het niveau van Feyenoord en PSV. Nu gaan we daar overheen. Wat mij betreft is dit pas het begin.”

Volgens Overmars was de timing heel belangrijk als het gaat om het binnenhalen van Tadic en Blind. ,,Het moet net goed vallen. We hebben ook contact met de Ajax-jongens die bij Spurs voetballen (Alderweireld, Vertonghen en Eriksen, red.). Die zeggen wel dat ze ooit weleens terug willen maar dat moet dan net goed vallen. Met Tadic en Blind viel het net goed.”

Ajax leek lange tijd te kunnen rekenen op de komst van de Argentijnse verdediger Magallán. Die kwam uiteindelijk niet. ,,Dat is hel sneu voor die jongen maar Boca wilde een vervanger halen. In de tussentijd zijn wij doorgegaan en overgeschakeld op Blind.”

Dusan Tadic.
Overmars wilde met het oog op de belangrijke voorrondeduels tegen Sturm Graz van de komende weken, snel klaar zijn op de transfermarkt. ,,Als we nog zes weken hadden gewacht met Daley was het aankoopbedrag veel lager geweest. Maar dat wilden wij dus niet. We wilden het snel in orde maken. Mensen zeggen over ons dat het kapitaal op het veld moet staan. Dat is zo maar men vergeet weleens dat we dat al hadden staan met spelers als David Neres en Hakim Ziyech.”

Overmars kon ook snel handelen door een meewerkende directie en rvc. ,,Dat heeft zeker geholpen. En ook omdat we in een andere situatie zitten dan zes jaar geleden natuurlijk. We hebben financieel wat opgebouwd de laatste jaren.” In die meewerkende rvc zit nu ook Danny, de vader van Daley. ,,Maar die heb ik de afgelopen weken niet gesproken. Dat willen we strikt gescheiden houden.”

Overmars hield altijd vertrouwen in de komst van spelers van het kaliber Tadic en Blind. ,,Omdat het wat dat betreft gaat om de mindset. ,,Voor Tadic was Ajax altijd al iets magisch. Eigenlijk had hij na zijn periode bij Twente naar Ajax moeten komen.” Toch kneep Overmars ‘m de laatste maanden nog wel even. Grappend: ,,Toen ik bij Southampton op de tribune zat en hem twee keer zag scoren, kroop ik wel even in elkaar.” Het is toch gelukt. ,,Nu is het tijd om te oogsten.”
https://www.destentor.nl/(...)s-het-begin~aa29a5c9
pi_180559094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:50 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben (helaas) geen topsporter. Maar heeft een vakantie van 2/3 weken echt zo'n invloed op je conditie als je daarvoor nog op een WK hebt gestaan?
Ze zullen naar het WK toegepiekt hebben, een dal daarna is inherent. Maar het verschil zou ook weer niet extreem groot moeten zijn, afhankelijk van hoe je vakantie hebt gevierd inderdaad.
pi_180559131
quote:
Verwachtingen willen temperen en vervolgens zeggen dat dit nog maar het begin is genot.

Wel goed dat ze het salaris omhoog gooien, en uitstekend dat ze nu al de lijntjes warm houden met het Tottenham trio.
pi_180559159
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:48 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Met een beetje geluk hebben de WK-gangers en Blind geen conditionele achterstand, en dan zou ik Blind, Tadic, Tagliafico, Dolberg en Ziyech absoluut gebruiken al zou het voor een aantal misschien een uur zijn. Je hebt ze gewoon nodig, zo simpel is het
Maar daar zeg je het al, je kan er niet vijf wisselen. Al kan je Tadic&Ziyech en Taglia&Daley ook elkaar laten aflossen.
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:14:06 #265
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180559164
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Verwachtingen willen temperen en vervolgens zeggen dat dit nog maar het begin is genot.

Wel goed dat ze het salaris omhoog gooien, en uitstekend dat ze nu al de lijntjes warm houden met het Tottenham trio.
jantje is al 31
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_180559210
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:14 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

jantje is al 31
Tjonge dat gaat wel hard. Verdedigers kunnen wel wat langer door natuurlijk.
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:21:28 #267
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180559304
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tjonge dat gaat wel hard. Verdedigers kunnen wel wat langer door natuurlijk.
ja maar als hij nog van waarde wil zijn bij ajax, moet dat toch wel volgend seizoen gebeuren lijkt mij
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_180559337
Nvm al gepost
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:35:31 #269
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_180559509
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:50 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben (helaas) geen topsporter. Maar heeft een vakantie van 2/3 weken echt zo'n invloed op je conditie als je daarvoor nog op een WK hebt gestaan?
Ik ben wel topsporter en kan je vertellen dat deze 2 tot 3 week vakantie er wel degelijk inklapt.

Zelfs als je om de dag even een stukje gaat hardlopen zal je dit voelen op je eerste training.
Ajacied.
pi_180559570
quote:
Beleid waar ik me in kan vinden. Nu nog een toptrainer vinden die goed past bij Ajax, a la Bosz.
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:40:48 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_180559604
quote:
Ik krijg bij dit soort dingen altijd wel een beetje de angst dat we over 5 jaar weer met een dikke schuld zitten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:43:21 #272
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180559645
het is nu wel zo dat Overmars laat zien dat hij het dus wel kan nu de lijntjes korter zijn en hij wat meer vrijheid heeft.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_180559657
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik krijg bij dit soort dingen altijd wel een beetje de angst dat we over 5 jaar weer met een dikke schuld zitten.
Staat of valt bij aan wie de vette contracten worden aangeboden. Er is wel een verschil tussen Luque&Atouba en Blind&Tadic. Wel zullen ze moeten blijven investeren in jonge aankopen en de jeugdopleiding, want aankoopzomers als deze zijn niet echt houdbaar op de lange termijn.
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:02:11 #274
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_180560035
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:43 schreef mokkiemok het volgende:
het is nu wel zo dat Overmars laat zien dat hij het dus wel kan nu de lijntjes korter zijn en hij wat meer vrijheid heeft.
Tegelijkertijd natuurlijk ook de factor geluk die erbij komt kijken, dat een Blind en Tadic willen komen en al in deze fase van de transfermarkt. Ze hadden beide de mogelijkheid om te wachten op een grotere club met een beter salaris, dat ze dat niet hebben gedaan ligt niet alleen aan Overmars

Het is natuurlijk wel geweldig dat het is gebeurd, en wellicht dat het voor spelers in de toekomst ook meer een optie wordt om naar Ajax te gaan als zulke spelers komen en Ajax bereid is flinke salarissen te betalen
pi_180560097
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik krijg bij dit soort dingen altijd wel een beetje de angst dat we over 5 jaar weer met een dikke schuld zitten.
Er is eigen vermogen zat, en loopt nog voor een kapitaal op het veld ook. Overmars gaat eindelijk oogsten, lijkt me voor de gemiddelde supporter een genot.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')