30 man die maaltijden eten in een Ryanair toestel? Dat lijkt mij weer sterk.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 06:58 schreef Sigaartje het volgende:
Directeur Ryan heeft een partijtje vliegtuigmaaltijden over datum op de kop getikt. Op de koelkast was al bezuinigd.
en vervolgens mochten er 22 mensen per bus verder naar Kroatië,omdat ze niet mochten vliegen.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:23 schreef Domnivoor het volgende:
Jullie zijn allemaal veel te negatief over Ryanair.
Alle passagiers kregen een halve hamburger tijdens het oponthoud in Frankfurt
- bron
Walgelijke partij. Was dat artikel laatst met die Poolse stewardesse die een week kreeg om naar Ieland te vertrekken ook al niet van deze eikels?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:29 schreef Ringo het volgende:
Die teringlijers van Ryanair zullen wel weer bezuinigd hebben op het onderhoud.
Naar verluidt ontvingen na het ongeluk alle slachtoffers ter compensatie twee consumptiebonnen, te besteden bij de volgende vlucht.
Ryanair, .
Jij weet al dat Ryanair de oorzaak was van deze fout ja? Knap.quote:Op zondag 15 juli 2018 02:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt, die vlucht is niet geland vanwege zieke mensen maar de mensen zijn ziek geworden vanwege de vlucht. Ryanair is dus gewoon de paupermaatschappij waarvan je verwacht dat ze het zijn.
Het was in elk geval niet KLM.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:08 schreef Aventuras het volgende:
Jij weet al dat Ryanair de oorzaak was van deze fout ja? Knap.
Zoek eens hoeveel vliegtuigen er bij Ryanair zijn neergestort en bij KLM, juist ja.quote:
Dat je niet de slimste ben wist ik al langer, maar ik zal het maar weer eens proberen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 20:29 schreef Ringo het volgende:
Die teringlijers van Ryanair zullen wel weer bezuinigd hebben op het onderhoud.
Emotie speelt een grotere rol dan logisch nadenken zie ik wel.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:15 schreef Ringo het volgende:
Ha, we hebben een trekpop van Ryanair in het topic.
Dat klopt. Nog nooit een lesje marketing gehad?quote:Op zondag 15 juli 2018 12:17 schreef Aventuras het volgende:
Emotie speelt een grotere rol dan logisch nadenken zie ik wel.
Het is in iedergeval het wegvallen van de cabinedruk. Maar dat is natuurlijk niet alles. De nazorg als je de berichten lees zijn bizar. Bovendien staat Ryanair wel vaker negatief in het nieuws. Het zijn prijsvechters en niet meer dan dat. En voor een dubbeltje kun je nooit op de eerste rang zitten. Mensen die dat beamen kijken alleen naar de prijs en verder niets. Als het maar gratis is dan noemt men dat kwaliteit.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:08 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Jij weet al dat Ryanair de oorzaak was van deze fout ja? Knap.
Niets mis mee hoor, ik verdien er goed geld aan. Maar kom dan niet aan met betere "veiligheid".quote:Op zondag 15 juli 2018 12:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat klopt. Nog nooit een lesje marketing gehad?
Ryanair's vloot is veel nieuwer dan bijvoorbeeld die van KLM (2.3x ongeveer). Dat heeft twee grote voordelen, ten eerste zijn de vliegtuigen veel zuiniger in brandstofverbruik (dus ook nog eens beter voor het milieu) en ten tweede hebben nieuwere vliegtuigen minder onderhoud nodig wat A minder geld kost en B het vliegen minder laat stil staan dus meer vlieguren kan maken.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:31 schreef Cherni het volgende:
Wat mij betreft een waardeloze maatschappij die de veiligheid en zorg van hun personeel en reizigers niet zo nauw nemen. Lees dat artikel maar eens over te weinig brandstof.
Onderstaande link zegt genoeg mbt veiligheid
Heb je die link wel gelezen. Al vaker problemen gehad met cabinedruk etc. En als die vloot zo modern is hoe kan het dan zijn dat er nog zoveel problemen zijn.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:46 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Ryanair's vloot is veel nieuwer dan bijvoorbeeld die van KLM (2.3x ongeveer). Dat heeft twee grote voordelen, ten eerste zijn de vliegtuigen veel zuiniger in brandstofverbruik (dus ook nog eens beter voor het milieu) en ten tweede hebben nieuwere vliegtuigen minder onderhoud nodig wat A minder geld kost en B het vliegen minder laat stil staan dus meer vlieguren kan maken.
Wat is veiliger in jou ogen? Een paar keer zo'n incident of een paar neer gestorte vliegtuigen?
Ryanair is zeker niet perfect, met zulke dingen is de nazorg ruk en dat weet je eigenlijk al op voorhand. Een deel van de service waarvoor je dus ook nooit betaalt heb.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:53 schreef Cherni het volgende:
[..]
Heb je die link wel gelezen. Al vaker problemen gehad met cabinedruk etc. En als die vloot zo modern is hoe kan het dan zijn dat er nog zoveel problemen zijn.
En hoe vaak is een KLM vliegtuig neergestort in al die jaren dat ze bestaan?
En wat dacht je van de nazorg voor een reiziger na dit incident. Gebarsten trommelvliezen etc. Daar ben je mooi klaar mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |