abonnement Unibet Coolblue
pi_180484938
https://www.upinthesky.nl(...)-europese-commissie/

Niet een maatschappij kan op tegen de prijzen van Ryanair. Maar de arbeidsomstandigheden en de afhandeling van hun klanten na de problemen die ze zelf veroorzaken zijn ver beneden peil.

Je vraagt je af dat zij überhaupt nog vluchten mogen uitvoeren.
pi_180485296
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 06:58 schreef Sigaartje het volgende:
Directeur Ryan heeft een partijtje vliegtuigmaaltijden over datum op de kop getikt. Op de koelkast was al bezuinigd.
30 man die maaltijden eten in een Ryanair toestel? Dat lijkt mij weer sterk.
  zondag 15 juli 2018 @ 11:23:17 #28
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_180485516
Jullie zijn allemaal veel te negatief over Ryanair.
Alle passagiers kregen een halve hamburger tijdens het oponthoud in Frankfurt ^O^
- bron
Op zaterdag 15 februari 2003 14:59 schreef shmoopy het volgende:
Een domnivoor, dus.
  Eindredactie Games zondag 15 juli 2018 @ 11:27:53 #29
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180485599
quote:
8s.gif Op zondag 15 juli 2018 11:23 schreef Domnivoor het volgende:
Jullie zijn allemaal veel te negatief over Ryanair.
Alle passagiers kregen een halve hamburger tijdens het oponthoud in Frankfurt ^O^
- bron
en vervolgens mochten er 22 mensen per bus verder naar Kroatië,omdat ze niet mochten vliegen.

_O-
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 15 juli 2018 @ 11:39:36 #30
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180485794
Ik ben tegen geweld, maar OʼLeary op de brandstapel, daar kom ik mijn bed wel voor uit. ^O^
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180486253
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:29 schreef Ringo het volgende:
Die teringlijers van Ryanair zullen wel weer bezuinigd hebben op het onderhoud.
Naar verluidt ontvingen na het ongeluk alle slachtoffers ter compensatie twee consumptiebonnen, te besteden bij de volgende vlucht.

Ryanair, :r.
Walgelijke partij. Was dat artikel laatst met die Poolse stewardesse die een week kreeg om naar Ieland te vertrekken ook al niet van deze eikels?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180486363
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 02:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hoe je het ook bekijkt, die vlucht is niet geland vanwege zieke mensen maar de mensen zijn ziek geworden vanwege de vlucht. Ryanair is dus gewoon de paupermaatschappij waarvan je verwacht dat ze het zijn.
Jij weet al dat Ryanair de oorzaak was van deze fout ja? Knap.
It All Goes Back in the Box
  zondag 15 juli 2018 @ 12:10:51 #33
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180486425
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:08 schreef Aventuras het volgende:
Jij weet al dat Ryanair de oorzaak was van deze fout ja? Knap.
Het was in elk geval niet KLM.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180486495
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het was in elk geval niet KLM.
Zoek eens hoeveel vliegtuigen er bij Ryanair zijn neergestort en bij KLM, juist ja.

quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:29 schreef Ringo het volgende:
Die teringlijers van Ryanair zullen wel weer bezuinigd hebben op het onderhoud.
Dat je niet de slimste ben wist ik al langer, maar ik zal het maar weer eens proberen.
Ryanair's vloot is veel nieuwer dan bijvoorbeeld die van KLM (2.3x ongeveer). Dat heeft twee grote voordelen, ten eerste zijn de vliegtuigen veel zuiniger in brandstofverbruik (dus ook nog eens beter voor het milieu) en ten tweede hebben nieuwere vliegtuigen minder onderhoud nodig wat A minder geld kost en B het vliegen minder laat stil staan dus meer vlieguren kan maken.
It All Goes Back in the Box
  zondag 15 juli 2018 @ 12:15:26 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180486542
Ha, we hebben een trekpop van Ryanair in het topic.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180486593
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:15 schreef Ringo het volgende:
Ha, we hebben een trekpop van Ryanair in het topic.
Emotie speelt een grotere rol dan logisch nadenken zie ik wel.
It All Goes Back in the Box
pi_180486673
gewoon die piloot op zn smoel tikken tog, denktie gek wel niet, veredelde buschauffeur
  zondag 15 juli 2018 @ 12:29:12 #38
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180486839
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:17 schreef Aventuras het volgende:
Emotie speelt een grotere rol dan logisch nadenken zie ik wel.
Dat klopt. Nog nooit een lesje marketing gehad?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180486887
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:08 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Jij weet al dat Ryanair de oorzaak was van deze fout ja? Knap.
Het is in iedergeval het wegvallen van de cabinedruk. Maar dat is natuurlijk niet alles. De nazorg als je de berichten lees zijn bizar. Bovendien staat Ryanair wel vaker negatief in het nieuws. Het zijn prijsvechters en niet meer dan dat. En voor een dubbeltje kun je nooit op de eerste rang zitten. Mensen die dat beamen kijken alleen naar de prijs en verder niets. Als het maar gratis is dan noemt men dat kwaliteit.


Wat mij betreft een waardeloze maatschappij die de veiligheid en zorg van hun personeel en reizigers niet zo nauw nemen. Lees dat artikel maar eens over te weinig brandstof.

Onderstaande link zegt genoeg mbt veiligheid

https://www.ad.nl/nieuws/(...)id-ryanair~a424af07/

[ Bericht 6% gewijzigd door Cherni op 15-07-2018 12:41:45 ]
pi_180487132
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:29 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat klopt. Nog nooit een lesje marketing gehad?
Niets mis mee hoor, ik verdien er goed geld aan. Maar kom dan niet aan met betere "veiligheid".
It All Goes Back in the Box
pi_180487173
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:31 schreef Cherni het volgende:

Wat mij betreft een waardeloze maatschappij die de veiligheid en zorg van hun personeel en reizigers niet zo nauw nemen. Lees dat artikel maar eens over te weinig brandstof.

Onderstaande link zegt genoeg mbt veiligheid
Ryanair's vloot is veel nieuwer dan bijvoorbeeld die van KLM (2.3x ongeveer). Dat heeft twee grote voordelen, ten eerste zijn de vliegtuigen veel zuiniger in brandstofverbruik (dus ook nog eens beter voor het milieu) en ten tweede hebben nieuwere vliegtuigen minder onderhoud nodig wat A minder geld kost en B het vliegen minder laat stil staan dus meer vlieguren kan maken.

Wat is veiliger in jou ogen? Een paar keer zo'n incident of een paar neer gestorte vliegtuigen?
It All Goes Back in the Box
pi_180487331
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:46 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ryanair's vloot is veel nieuwer dan bijvoorbeeld die van KLM (2.3x ongeveer). Dat heeft twee grote voordelen, ten eerste zijn de vliegtuigen veel zuiniger in brandstofverbruik (dus ook nog eens beter voor het milieu) en ten tweede hebben nieuwere vliegtuigen minder onderhoud nodig wat A minder geld kost en B het vliegen minder laat stil staan dus meer vlieguren kan maken.

Wat is veiliger in jou ogen? Een paar keer zo'n incident of een paar neer gestorte vliegtuigen?
Heb je die link wel gelezen. Al vaker problemen gehad met cabinedruk etc. En als die vloot zo modern is hoe kan het dan zijn dat er nog zoveel problemen zijn.

En hoe vaak is een KLM vliegtuig neergestort in al die jaren dat ze bestaan?

En wat dacht je van de nazorg voor een reiziger na dit incident. Gebarsten trommelvliezen etc. Daar ben je mooi klaar mee.
pi_180487494
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:53 schreef Cherni het volgende:

[..]

Heb je die link wel gelezen. Al vaker problemen gehad met cabinedruk etc. En als die vloot zo modern is hoe kan het dan zijn dat er nog zoveel problemen zijn.

En hoe vaak is een KLM vliegtuig neergestort in al die jaren dat ze bestaan?

En wat dacht je van de nazorg voor een reiziger na dit incident. Gebarsten trommelvliezen etc. Daar ben je mooi klaar mee.
Ryanair is zeker niet perfect, met zulke dingen is de nazorg ruk en dat weet je eigenlijk al op voorhand. Een deel van de service waarvoor je dus ook nooit betaalt heb.

Zoek eens hoe vaak het voorkomt dat een vliegtuig een noodlanding maakt ivm met brandstof, het gebeurd vaker dan dat jij beseft.

Ryanair komt vaak negatief in het nieuws, waarom is dat denk je? Media verkoopt advertensies als je het nog niet door had, iets waar de "grote" vliegtuigmaatschappijen heel veel geld voor neerleggen. Dus iets met "je bijt niet in de hand die je voedt" misschien?
It All Goes Back in the Box
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')