abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 juli 2018 @ 19:20:32 #101
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180452732
Belle, wat schattiggggg! O+ Die oogjes!

Hahah Flav, wat lief! O+ Hij komt iig vooruit!
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 19:56:32 #102
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180453489
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Belle, wat schattiggggg! O+ Die oogjes!

Hahah Flav, wat lief! O+ Hij komt iig vooruit!
Dit allebei!

--
Oh jongens ik kom niet meer aangehaakt, ik doe ook niet echt meer mijn best merk ik. Over 2 weken is Jacob geen baby meer, en dat is heel kloppend als ik hem bekijk, nu scharrelend aan mijn voeten en omhoog klimmend aan mijn broek om te gaan staan. Hij kan nog niet lopen en zegt nog geen woorden maar vergeleken met een jaar geleden is er zoveel gebeurd!

We zijn net op vakantie geweest, heerlijk was dat! Extra handen voor mij, extra kinderen voor hem, strand en vooral heel erg veel buiten. Echt een genoegen.

Ik lees wel nog alles mee hoor.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180454970
Klinkt alsof jullie het erg leuk hebben gehad Lemijn.
Het jaar is indd voorbij gevlogen!
Ze kunnen nu al zoveel en dit is pas het eerste jaar.
Er staat ons nog veel meer leuks te wachten O+

Ik verheug me op alle ontwikkelingen en avonturen die nog gaan komen. Maar ergens vind ik het ook wel jammer dat ik dadelijk geen baby meer heb.
Ze worden zo snel groot, maar het is nu wel veel makkelijker dan toen hij nog zo klein en afhankelijk was *)
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:03:02 #104
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180455159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:53 schreef Flav het volgende:
Klinkt alsof jullie het erg leuk hebben gehad Lemijn.
Het jaar is indd voorbij gevlogen!
Ze kunnen nu al zoveel en dit is pas het eerste jaar.
Er staat ons nog veel meer leuks te wachten O+

Ik verheug me op alle ontwikkelingen en avonturen die nog gaan komen. Maar ergens vind ik het ook wel jammer dat ik dadelijk geen baby meer heb.
Ze worden zo snel groot, maar het is nu wel veel makkelijker dan toen hij nog zo klein en afhankelijk was *)
Ja idd, het voelt bijna alsof ik niet genoeg van dat hele kleine heb genoten omdat ik steeds zat te wachten tot het makkelijker/minder zwaar zou worden. Nu vind ik t jammer dat ie niet meer op me in slaap valt, aleen komt knuffelen als hij moe of ziek is ect. Toen de eerste maanden vond ik dat plakken best vervelend :@ maar nu...

Ik weet niet of ik het nog een keer zou willen though :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180455193
Fleur, z8 heeft komende maandag ook 50% korting, mocht je nog niet voldoende in verleiding zijn gebracht door alle kortingsacties tijdens je shopvrije periode _O-

Vitabella, hoe ging/gaat het logeren? Spannend die 1e keer?

Elliebell, wat een prachtig mannetje heb je! O+

Lesage, al 1.5 jaar jeetje, ik heb echt met je te doen. Zoveel slechte nachten kan echt opbreken, ik hoop voor je dat er snel meer goede nachten tussen zitten!

Nanuke, zo herkenbaar.. mijn oudste dochter sliep altijd fantastisch tot ze een maand of 11 was en er opeens een omslag plaats vond. In haar geval ging het gepaard met ziekte, maar toen ze hersteld was hield het slechte slapen aan. Niets leek te helpen. Uiteindelijk is het bij haar opgehouden 1.5 maand geleden, sindsdien gaat het goed, maar ik voel je pijn. Wat hier nu helpt als ze toch weer begint te huilen s avonds of snachts,is haar bij ons op de kamer te laten slapen maar dan wel in een campingbedje. Zo slaapt ze dicht genoeg bij ons om zonder huilen te kunnen slapen, en komen wij ook toe aan onze nachtrust. Mocht je dat nog niet geprobeerd hebben, misschien is het de moeite waard?
Voor wat betreft de avond fles, mijn dochter van 20 maanden krijgt er ook nog steeds 1. Zolang het helpt wijk ik hier niet van af,veel te bang voor een terugval :')

Minilot, heerlijk dat babyzwemmen en wat een leuke foto O+

Aure, LadyS, Fleurz Flav,jullie foto's O+ O+

Flav wat enorm balen van je bekkenbodem!!

Littledrummergirl, wat knap dat kapitein heeft leren kruipen!

Wij hebben vandaag eindelijk de foto's gekregen van de newborn fotoshoot van 5 weken geleden O+

Een kleine impressie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:12:28 #106
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180455356
Ja vond je het zo pittig LDG? Ik was me er gelukkig wel van bewust dat het heel tijdelijk was, en heb echt genoten van dat piepkleine plakkerige (het was zomer he...). Maar zo'n bijna-dreumes die zich op je werpt en zijn open mond op je duwt, dat is toch wel de hemel hoor O+ .

En flav inderdaad: er komt nog zoveel leuks. Hoe tof.

Mooi, Schanu!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180455901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:12 schreef Lemijn het volgende:
Maar zo'n bijna-dreumes die zich op je werpt en zijn open mond op je duwt, dat is toch wel de hemel hoor O+ .
Dit ja! :D
Ik had het eerst niet door maar zo geeft hij kusjes, heuse kopstoten waren het soms haha.
Nu ben ik erop voorbereid en eindig ik met een ondergekwijlde wang O+
pi_180456005
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik het nog een keer zou willen though :D
Hoewel ik nog altijd rammel krijg ik wel wat kriebels als ik hele kleintjes hoor huilen.
Laatste stonden we in de Kruidvat waar kersverse ouders aan de kassa stonden met een baby van ongeveer 3 weken oud.
Kleintje begon te huilen en ouders keken op de klok.
‘Het is 2 uur na de voeding!’ Je zag de paniek omdat ze niet direct konden voeden.
Toen kreeg ik wel even de kriebels of ik dit nog eens zou willen.
Maar ook dat hele kleine is maar tijdelijk, gelukkig.
Nu douwen we hem gewoon iets te eten in de handen en hij is stil :D
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:39:23 #109
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180456071
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:32 schreef Flav het volgende:

[..]

Dit ja! :D
Ik had het eerst niet door maar zo geeft hij kusjes, heuse kopstoten waren het soms haha.
Nu ben ik erop voorbereid en eindig ik met een ondergekwijlde wang O+
Heerlijk he _O_ .

Wat ook mooi was: we waren dus weer thuis, en toen gingen we op zijn slaapkamer vanavond alle dingen welterusten zeggen, en hij moest zo hard lachen! Hij herkende het echt.
Dat mijn huis nu ook echt zijn huis is. Dat hij zich bewust is van zichzelf en zoveel om hem heen. Als ik nu terugdenk aan de allereerste tijd dan was hij gewoon nog niet geland, niet uitgevouwen. Een onaf lief zacht vogeltje met een snaveltje dat heel vaak open ging voor nieuwe melk :o .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:44:03 #110
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180456192
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:12 schreef Lemijn het volgende:
Ja vond je het zo pittig LDG? Ik was me er gelukkig wel van bewust dat het heel tijdelijk was, en heb echt genoten van dat piepkleine plakkerige (het was zomer he...). Maar zo'n bijna-dreumes die zich op je werpt en zijn open mond op je duwt, dat is toch wel de hemel hoor O+ .

ik vind t pas echt leuk sinds ie n maand of zes is :Y daarvoor was ie natuurlijk ook tof en de liefste en de leukste ect. maar had ik onwijs moeite om de balans te vinden. Het feit dat je nooit meer je handen vrij hebt, nooit meer vrije tijd voor jezelf hebt ect. Ik ben nogal onrustig van aard (adhd ole ole :{) dus zitten en "niksen" met n plakbaby vond ik best lastig :@.

Sinds hij wat meer kan en wat leuker gezelschap is vind ik het al n stuk makkelijker :Y ik heb dat wederkerige een beetje nodig geloof ik, dat hele afhankelijke is niet mijn ding kennelijk.

Maar nu issie supertof, mn beste vriendje en gaan we vaak samen op avontuur O+. Ik kan niet wachten tot ie gaat kletsen, ik ben benieuwd wat zn "ding" gaat zijn, dat waar ie helemaal idolaat van gaat zijn. Ik ben benieuwd hoe zn stem zal klinken en ga zo maar door :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180457109
Fleur die foto :D

Schanu wat een prachtige shoot :)

En wat leuk dat jullie hebben gemeet Duman en vivi!

Ik geniet echt van deze minibaby, hoewel die dagen alleen thuis soms een beetje saai zijn :P maar ik probeer zoveel mogelijk met hem te doen. Dan neem ik hem mee in de kinderwagen of draagdoek/zak. En als we thuis zijn zit hij vaak in de doek zodat ik nog iets in huis kan doen. Ik kan ook erg uitkijken naar hoe hij zal zijn als hij ouder is, maar voor nu vind ik dat hele kleine wel fijn O+ misschien kom ik daar ooit nog wel op terug :P
pi_180457114
Ik herken dat allemaal heel goed, en bij #2 vond ik het weer net zo lastig toen hij zo klein was en vind ik hem nu alweer veel te groot :')

Ik wil trouwens ook wel kusjes. M. bijt. Hard ook :o maar hij kijkt daarna wel meteen verliefd naar me O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180457771
Ik sluit me aan bij ldg. Ik vond de eerste 6 maanden ook echt heel heftig. Niet alleen het compleet afhankelijk zijn, het soms opgesloten voelen maar ook (en misschien vooral) omdat ik mezelf opnieuw moest vinden. Maar nu, ik vind het heerlijk om Dirks mama te zijn. Het is alsof er een rust in mij is die ik nooit eerder zo gekend heb. Ik vind het ook heel fijn om te werken, om hem dan te kunnen missen en dat dat soms wederzijds blijkt. Heel de wereld staat in een ander ligt. Het is nog steeds wel eens zwaar, maar wel zwaar met een gouden (of nouja, rossig-blond ;) ) randje. O+

En bijten, dat doet Dirk ook. Al is het nu weer even beter want alle tanden zijn door. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180458323
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:37 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

tijdens die sprongetjes vooral -O- worden ze ineens weer tijdelijk dom :') en zodra ze over zijn lijken de ontwikkelingen ineens zes keer zo snel te gaan.
Ja zo’n vermoeden had ik ook al, ook al is dit volgens “het boek” niet de gangbare week voor een sprongetje :P ;) Ze is wel wat onrustiger ook al de afgelopen week.

Fleur, fijn dat hij de spenen van avent wel weer pakt en die foto is te leuk, dat koppie zo boven de wagen uit :D O+

Flav, wat een leuk gifje!

Oh dames, wat herkenbaar dat jullie de eerste 6 maanden ook zo heftig vonden, ik vond vooral de eerste 3 maanden echt enorm tegenvallen :@ Niets kan je voorbereiden hoe het echt is met zo’n kleintje, en ik weet ook echt niet of ik het nog een keer aan zou kunnen. De bevalling in ieder geval niet :') Ik vind het nu wel echt met de dag leuker worden, vooral ook door het karaktertje wat er nu gevormd wordt O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180459527
Ik heb gemengde gevoelens. Ik vond de babytijd best zwaar maar ik heb ook wel een soort weemoed naar mijn verlofdagen (en ook naar de zwangerschap overigens). Lekker de hele dag kroelen met mijn verse baby O+. En ik merk nu wel dat je net zo hard voor een tweede kunt rammelen als voor een eerste, als het ons gegeven is wil ik dit absoluut nog wel een keer meemaken.

Maar ik vind dit ook zo leuk, en hij heeft weer een nieuwe update. *O* M. tijgert(isch) *O*. Hij maakte zich zo kwaad om de afstand tussen hem en de afstandsbediening dat ie zelf vooruit ging :'). Hij deed dat voor het eerst bij mijn vriend toen ik aan het douchen was. Hij kwam als een idioot naar boven gerend ‘M. KRUIPT! M. KRUIPT!’. Ik even later naar beneden, dat is geen kruipen maar tijgeren hoor. M. keek me aan met een blik van ‘mens ik kom vooruit, wat heb je te mekkeren’ :').

[ Bericht 0% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 14-07-2018 00:10:36 ]
pi_180459852
Schanu wat een mooie shoot O+ En wat een trotse zus heeft ze! Mooi meisje is dat ook zeg O+

Bedankt voor de tip van de Z8 sale _O- Ik heb me vandaag uitgeleefd bij de 1+1 actie op babyspullen van de Etos. Dat heb ik bestempeld als -heb ik nodig-. 2 tuitbekers, 5 spenen en 2 flessen ofzo :') ik mag overigens heus wel kleren kopen maar als iemand me zegt dat ik dat geen 2 weken vol kan houden wil ik juist bewijzen daf ik dat wel 3 weken kan enzo :P

Oh Lemijn jij hebt over 2 weken al een dreumesje O+ En ik vind je vogelbeschrijving wel heel treffend! :P

Edit: Leuk van jullie minimeet Duman en Vivi! En Vivi, fijn om te weten dat ik de segwaybakfiets echt heb gezien. Ik vertrouw mijn brein niet meer na de zwangerschap :') 8)7

[ Bericht 2% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 14-07-2018 00:17:19 ]
pi_180462653
Wat knap van M! *O*

Hier er een paar keer uit geweest omdat mevrouw overdwars in bed lag en niet meer wist hoe ze terug moest komen }:| :') Gekke baby :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180462662
Zo, daar ben ik weer. We zijn eindelijk begonnen met het huis op te knappen, iets wat we gepland hadden in de laatste weken voor de geboorte van R. De keuken ligt er nu half uit, zal blij zijn als de gootsteen weer werkt :D

Nog dank voor jullie reacties op mijn bekkenbodemverhaal :)
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 07:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het spijt me, Dorothy, ik heb even geen idee meer hoe oud je baby is. Geen urine meer verliezen betekent niet dat je bekkenbodemspieren weer helemaal hersteld zijn (sowieso duurt het voor dat gebied zeker een maand of 9 om weer op het oude niveau te komen). Ik zou echt iedereen aanraden om te gaan trainen bij een bekkenbodemfysio. Vaak bieden die wel Mamafitachtige lessen aan in groepsverband. Vanuit daar kun je dan weer je oude sport oppakken.
Hier had ik helemaal niet bij nagedacht.. Baby is nu ruim 11 weken. Eigenlijk voelt het ook niet goed om te gaan hardlopen. Eerst dacht ik dat het met mijn forse overgewicht te maken had. Maar nu ik nog ‘maar’ 7 kilo van mijn oorspronkelijke gewicht ben, is dat nog steeds zo.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Gek vind ik hoe abnormaal dat in Nederland is. In Duitsland heel gewoon, en ik merk nu ook hier in België. Ik moet er nog achteraan...
Ga je dan zelf lessen volgen voor je bekkenbodem? Of wordt zoiets standaard aangeboden via een zorgverzekering?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:35 schreef Lemijn het volgende:
Ik zou hardlopen echt afraden met 6 weken. Ga lekker wandelen en op die manier aan je conditie werken, en pas weer sporten na 3-6 maanden. En bekkenbodemoefeningen doen. Ik ben erg voor doen wat goed voelt, maar punt van die bekkenbodem is dat je soms pas over 10 of 20 jaar merkt dat ie het niet zo goed meer doet. Beter nu alvast zuinig op zijn. Ook note to self dit trouwens.
Ik was al bezig met wandelen en dat is al een uitdaging op zich voor mijn conditie :D . Dit kan ik nu anderhalf uur achter elkaar.

Heb er even over nagedacht en heb besloten om naar een bekkenfysio te gaan voor oefeningen. En deze gaat mij ook helpen met mijn armen. Ik heb hier sinds de geboorte van R. enorm last van, ook tintelingen en gevoelloze vingers. Komt doordat ik op mijn zij lig om hem in de gaten te houden als hij in zijn bedje ligt en door het verkeerd tillen. Lig nu helemaal niet meer lekker in bed, was altijd een buikslaper, maar dat ligt nog steeds niet fijn.

Dus donderdag voor het eerst in mijn leven naar de fysio *O*
pi_180462676
Wat herkenbaar, die struggles het 1e jaar. Met mijn dochter J. ontdekte ik pas dat ik geen echte baby-mama ben. Van mijn partner en mij ben ik verreweg de meest zorgzame dus ik neem vrijwel al die zorgtaken ook op mij, maar daar heb ik zeker niet alle momenten plezier aan beleefd. Ik ben ook niet zo goed in stil zitten, de complete afhankelijkheid van zo'n kleintje alsmede andersom van mij aan haar ritme (slaapje, drinkmomenten). De onzekerheid of je het goed doet, of je kind het goed doet. Het vele huilen en niet weten wat je ermee aan moet omdat niemand je kan zeggen wat er exact aan de hand is.

Nu is mijn oudste 20 maanden en hebben we er een kleintje bij van 6 weken. Niet verwacht dat ik zo snel alweer zwanger zou worden daar het bij de oudste 2 jaar heeft geduurd en uiteindelijk middels ivf pas os gelukt. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik meer zou genieten, wetende dat dit de laatste is en ze worden zo snel groot. Maar ik geniet juist nóg minder dan bij de 1e. Misschien mede door de niet te beschrijven drukte van een dreumes en een baby in huis, het geen minuut meer voor jezelf hebben. Misschien omdat mijn verwachtingen toch weer te hoog waren. Misschien omdat ik mijn vrijheid met J. juist weer terug had en nu terugval in de inflexibiliteit van het leven met een baby en een dreumes. Of misschien omdat ik zoals gezegd geen uber-baby-mama ben. En daar voel ik me dan weer schuldig over, dus jeetje wat fijn om hier wat herkenning te lezen.

Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van mijn N., ik weet nu al dat ik later spijt krijg omdat ik dat niet heb gedaan want ik weet dat ik dat te weinig doe. Ik wilde genieten van de babygeur maar ruik voornamelijk zure melk en overgeefsel. Ik wilde genieten van het kleine, maar maak me vooral zorgen door dat tere. Ik wilde me niet meer irriteren als ze huilt, maar na de zoveelste huilbui weet ik niet meer wat ik ermee aan moet. Ik wilde genieten van het plakken, maar dag en nacht op mij plakken breekt op en beperkt mij zo in mijn vrijheid. En al met al is het vooral ook heel veel schuldgevoel richting beide kinderen omdat ik het gevoel heb dat ik N. verwaarloos als ik druk ben met J. en andersom.

Kortom, ik zal het verboden woord niet in mijn mond nemen maar ik ben niet de moeder voor mijn baby die ik zou willen zijn zeg maar. En dan hou ik me, net als jullie, voor dat het beter en leuker wordt. Want ook al zit mijn oudste al maanden vól in haar pre-peuter-pubertijd, dat prefereer ik nog altijd boven die 1e babyperiode :@
  zaterdag 14 juli 2018 @ 07:30:07 #120
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180462722


Labellefleur, heb je zoiets gezien? Daar is de stad hier (Rotterdam) vol mee. Ze noemen ze stint :Y zal het merk wel zijn neem ik aan. Ik ben blij dat ze ze niet hebben bij het kdv van de kaptein :@ heb er al twee keer bijna een onder mn auto gehad :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180462822
Herkenbaar van die eerste 3 of 6 maanden die zo heftig zijn! :Y Ik ben blijkbaar ook niet zo van die echte mini's, al lukte het me bij de 2e wel iets beter om daar ook wel van te genieten gelukkig.
Zwanger zijn en bevallen zou ik zo nog 10x doen, als iemand anders dan voor die kleine hulpeloze baby zorgt :+

Hier toch ook maar de kinderwagen omgebouwd, al paste Pitbull er eigenlijk nog best in, want heerlijke grote kinderwagenbak. Op z'n buik draaien kon-ie al een tijdje, maar deed-ie eigenlijk niet zo vaak in de wagen.
Maar gisteren draaide ik me om en weer terug en toen stond meneer op handen en voeten in de bak :o dus maar even snel in de Tula geslingerd en 's avonds meteen de wagen omgebouwd.

Hij doet nu ook hele dagen niks anders dan op z'n knietjes zitten en op handen en voeten staan O+ een plankende baby van 7 maanden is best hilarisch om te zien :D
En hij komt ook zo'n 100x per dag bijna zelf tot zitten, als in: hij zit op 1,5 bil, leunend op één handje en weet dan niet hoe ie verder moet _O-
Ik blijf het zo bizar vinden in vergelijking met onze Minion, die met 7 maanden pas zelf rolde en bijna een jaar was toen ze zelf kon gaan zitten :+

Even mijn duo showen trouwens:
SPOILER: Pure rijkdom!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door twist02 op 14-07-2018 07:57:20 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_180463204
Succes bij de fysio DG! Hoe is het met jouw nek Nolita? :) Eigenlijk moet ik zelf ook naar een bekkenbodemfysio weet ik, maar ik vind het juist een drempel omdat ik zelf in het vak zit :@

Klinkt ook heftig en juist enorm realistisch en herkenbaar Schanu! Het babygedeelte dan, ik heb er nog maar één :P

Ldg: ja die zag ik! :D Hier zag ik m voor het eerst in Twente komt alles vaak een beetje later :P

Wat een mooi duo heb je daar Twist! O+ En wat gaat ie snel!

M. heeft dezelfde voetfriemeltik als mij en mijn vader _O- 3 generaties die op dezelfde manier voetfriemelen, ik vind dat mooi :P

[ Bericht 10% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 14-07-2018 08:35:16 ]
pi_180463248
Twist, wat een prachtige kinderen O+
  zaterdag 14 juli 2018 @ 08:33:04 #124
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180463269
Twist O+ die laatste O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180463311
Oh Twist, wat een rijkdom heb je daar O+ O+ O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180463312
Ldg, die karretjes ken ik wel ja. Volgens mij heeft de nieuwe opvang waar we in oktober naartoe gaan ze ook. Maargoed, we verhuizen dan ook naar the middle of nowhere vergeleken met Den Haag dus ik hoop dat het daar wel meevalt met onder de auto komen.

Twist, wat een leuke foto's. O+ Grappig he om dat verschil qua kindjes te zien. Je verwacht toch een kopietje van nummer 1 op de een of andere manier.
En ik vind J. op Pitbull lijken. Zelfde kapsel geloof ik.

Schanu, je MAG het ook gewoon loeizwaar vinden he? Zo'n ukkie is hoe dan ook een handenbindertje. En je grote is misschien wel zelfstandiger, maar heeft nog steeds heel veel hulp nodig. Niks geen verboden woord. Gewoon tropenjaren. Onwijs lieve foto's! O+

Lemijn bijna een dreumes. :o Wat een ontwikkeling hé. Knappe kinderen.

Ik ben gestopt met me verbazen hoe snel J. gaat. Hij is 7 maanden en een week, gaat aan de bank staan, loopt langs de bank, loopt als z'n handen vast worden gehouden en raakt uitermate gefrustreerd als iets niet lukt. Zelf weer gaan zitten lukt hem niet, dus ik heb ipv terugrol-duty nu continu terugopdegrondzet-duty. Naast de gebroken nachten (ja :{w) dodelijk vermoeiend.
Dinsdag ben ik met hem naar de kapper geweest want z'n haar hing in z'n ogen. Zo raar zo'n ukkie met een geknipt kapsel. :')
En die verhalen. Da-da-daaaaa-mmm-ttt-da. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zaterdag 14 juli 2018 @ 08:38:08 #127
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180463320
@fysio, ik moet er binnenkort ook maar eens aan }:| heb al n maand zoveel rugpijn dat ik nu aan de morfine zit :X. Daarmee kan ik eindelijk weer n beetje bewegen en de kapitein optillen zonder inwendig de hele boel bij elkaar te vloeken. Komt goed uit want dit weekend zijn de kaptein en ik dag en nacht met zn tweetjes O+

Waarschijnlijk zijn mn spieren beschadigd door n weekendje intensief met de tula rondsjouwen -O-.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180465384
Enorme bijleespost! :D

Mini ik lees de Scot Harvath serie van Brad Thor, in het Engels. :)

LDG balen van noodzaak met badpak. Ik had een heel mooie bikini maar mijn borsten passen niet meer. Nooit gedacht dat dat de reden zou zijn dat ik nieuwe badkleding zou kopen. Nou ben ik team tankini. :)
Kruipupdate! *O*
Die rugpijn klinkt niet best. :X :*

Nolita eens, in slaap wiegen is een mannentaak. Soms lukt het mijn man maar Banaan wordt dan wakker bij het wegleggen.

Balen Flav dat je nog steeds wat urine verliest. :*
Wat geinig hoe hij zich nou verplaatst. O+

Ooh Aure jouw baby en dat rompertje! O+ Ik zou willen dat Banaan ook weer even zo klein kon zijn maar dan zonder het huilen. O+

LadyS fijn dat M. er weinig last van had dat je de fles vergat. Dat is vast de volgende flesvoeding die je niet meer hoeft te geven. :D

Lekker genieten van je gezinnetje Malteser. O+ Zie je veel kindjes in ongestreken kleding? ;)
Ik ben benieuwd of het je lukt met liggend voeden, zoals Aure zegt doe ik het ook.

Wat stom Rena dat ze niet meer zelf rolt. Banaan rolde voor het eerst bij drie maanden en daarna duurde het een, misschien wel twee maanden voordat hij het weer deed. Bij jou duurt het vast niet zo lang meer. ;)

Jagar ik duim voor je dat het snel beter gaat. :* Ik legde me er bij neer dat het bij een jaar beter zou worden, uiteindelijk werd het de helft. :)

Lol Fleur om je roller. _O-
Banaan gaat nou bijna nooit meer in de wagen want boos dat hij niet meer kan rollen in zijn gordels.
En ook al tijgeren. *O*
Drie generaties voeten friemelaars. _O_

Leuk Duman en Vivi een meet! En goede locatie. :D
De eerste keer dat Banaan zelf weer aanhapte schrok ik ook van Duman. Vooral omdat ik echt de intentie had om hem weer weg te leggen maar in slaap was gevallen. :@

Lemijn ongelofelijk dat Jacob al bijna een is. Ik zal jullie gaan missen hier. Fijn dat jullie vakantie zo genieten was. Ging zijn vader ook mee? Gewoon nieuwsgierig. :)
De vergelijking met een kuikentje, zo mee eens. O+

Die eerste zes maanden vond ik ook heel taai. De tijd op de bank vond ik minder vervelend dan de tijd met alle slaapjes in de draagzak. En toen de slaapjes verplaatsten naar ons bed, met mij ernaast, begon ik echt naar een depressie te gaan. Ik ben niet gemaakt voor minimaal drie uur op bed, plus extra tijd die het kostte dat hij sliep.
Ik heb wel genoten van de tijd dat hij mini was maar heb me ook heeeel veel zorgen gemaakt juist omdat hij zo teer was.
Nou kan hij ook drie, in geval van nood zelfs vier uur wakker zijn. Dat maakt het zoveel makkelijker om iets buiten de deur te doen.

Wat een lieve foto's Schanu. O+

Banaan geeft geen kusjes. Vooralsnog is hij wel dol op het ontvangen ervan. En ik geef ze graag. :)

Succes DG met het opknappen van jullie woning. Vlot het een beetje?

Je onzekerheid vind ik heel herkenbaar Schanu. :* Je hoeft ook niet alles leuk te vinden he. En iedereen die roept "genieten" mag je best the evil eye geven.

Twist als Pitbull leert hoe hij tot zit kan komen, kan hij het dan ook uitleggen aan Banaan? ;)
Je duo. O+

Wat een snelle Kris! :D
De babbeltjes zijn leuk he. O+ Soms denk ik dat ze echt al iets willen vertellen.

Banaan en ik zijn dit weekend alleen thuis, mijn man heeft scoutingkamp. Ik ben benieuwd hoe het gaat, meestal ben ik het na vieren namelijk echt even zat. :@

Banaan sliep vanaf vijf uur onrustig, elke drie kwartier, misschien vaker, de borst erin totdat het acht uur was. Twee nachten wat meer ruimte in bed lijkt me wel lekker. >:)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 11:44:33 #129
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180465582
Wow pannenkoek wat een reactie :o _O_ ik ben al blij als ik de twee laatste posts onthou :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180465727
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Wow pannenkoek wat een reactie :o _O_ ik ben al blij als ik de twee laatste posts onthou :')
Onthouden lukt mij ook niet, moet je ook niet willen. Soms maak ik een bijleespost en vergeet ik de helft van wat ik eigenlijk over Banaan kwam delen.
Gedeeld scherm op mobiel, met een hand op slapende Banaan zijn borrelende buikje. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 12:07:01 #131
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180465930
Mooie post KPM :).

Jacobs vader kwam een dagje, dat leek ons een mooi co-ouderschapsmiddenvorm :P. Was voor iedereen leuk zo.

Geniet van de ruimte in bed!

Hij viel vanmorgen bij uitzondering in slaap in de draagzak op de fiets. Echt compleet out, met hoofdje in zijn nek tegen me aan geplakt. Boh, dat roept bij mij louter weemoed op naar een jaartje geleden.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180467579
Mis dat tegen me aan slapen ook wel, maar hij is nu zo veel leuker O+

V heeft zojuist een boterham met pindakaas op, hij heeft gesmuld! Ik kon het niet snel genoeg aanbieden :')
Pinda allergie tot nu toe uitgesloten.
pi_180469649
Kijk hem eens lekker oefenen met zitten. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180470609
Fleur wat een grappig foto zo met die oogjes boven de wagenpak uit :D
En ik moest lachen om je: dat is tijgeren, geen kruipen!
Fysio heb ik nog niet gebeld :@. Zondag deed het echt veel pijn. Heb op het werk veel gesjouwd maandag en eigenlijk de hele week geen last gehad; gisteravond speelde het weer op, maar valt mee nu. Daardoor kijk ik het weer even aan...maar beloof mezelf wel om het goed in de gaten te houden.

Flav ik moest ook lach om V en zijn moves! Laatst met vriend over gehad wat we N zouden kopen (loopauto/loopfiets/rollator/poppenwagen ed. Hij riep meteen: ik ga mijn kind toch geen rollator kopen!? Dus naja, die komt er iig niet in...

Jacob al bijna een dreumes jeetje. Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad lemijn!

Mooie foto’s schanu!

N valt nog steeds (alleen maar) op ons in slaap:')
Ik vond de mini babytijd vooral de eerste 6 weken enorm zwaar ivm omgewisseld dag/nachtritme. Verder liep het allemaal wel prima, ook nu is het alleen nog het inslapen in de avond wat af en toe behoorlijk frustreert. Maar ik zou het zo weer doen O+
Als ik me dan bedenk dat we in principe over 10 maanden voor een 2de gaan klinkt dat toch al best weer snel!
Over vogeltjes gesproken; schoonouders vergelijken N met een vogeltje omdat ze altijd met haar armpjes naar de zijkant gestrekt druk beweegt met haar vingertjes als er eten haar kant op komt :D

Pkm komt vast goed dit weekend. Ik ben de afgelopen weken ook iedere week een aantal dagen alleen en het valt me mee. Doordat je backup niet aanwezig is ligt je frustratie grens ook hoger (dat gevoel heb ik). Ik heb m 1 x bereikt afgelopen week (toen N om 22:30 nog niet sliep en ik bekaf was en mijn mooie constructie van de slaapmat ook niet werkte want teveel afleiding op die kamer)waarna ik vriend gebeld heb. Alsof ze het begreep konden we een kwartier later alsnog samen rustig op de slaapmat liggen en slapen.

N heeft vanochtend haar slaapje overgeslagen en nu viel ze op de fiets in slaap rond 15:00 en slaapt nu nog :o
Heb het badje klaarstaan voor dr, kan ze nog even spetteren als ze dadelijk wakker wordt. Met zo’n weer geniet ik overal nog even dubbel van O+
pi_180471022
Even snel: loopwagentje van de Ikea! Goedkoop, onverwoestbaar en er kan weerstand op, zodat hij er bij het oefenen niet zonder baby vandoor gaat :D
Bierflesjes passen er bij toeval ook nog eens liggend in, dus heel handig bij feestjes :@
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180473268
Wat goed van m pkm en mooi koppie heeft ie O+ succes dit weekend!

Loopwagen de ikea heb ik met kraamschudden van mijn collega’s gekregen! handig dat er bierflesjes inpassen en ie inzetbaar is op feestjes _O-

Ik bracht om half 5 M. naar bed en vriend maakte me om half 7 wakker wanneer ik pannenkoeken wou gaan bakken :'). Daar had ik geen zin meer in op dat tijdstip dus we zijn nu onderweg voor een daghap :P

[ Bericht 0% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 14-07-2018 18:56:41 ]
pi_180476282
Hij heeft het tijgeren helemaal ontdekt. Zo leuk! En 2e tandje is door, het gaat snel ineens :D

pi_180482538
Wat een mooie foto’s Twist! O+

Jee LDG, morfine voor je rug! Klinkt vrij heftig . :{ . En dat alleen omdat je de Tula intensief hebt gebruikt?

@PKM, het gaat heel langzaam het opknappen van de woning. Maar we moeten nu echt een slag maken, half september ga ik aan het werk en mijn vriend half oktober, dus dan is het fijn als alles eindelijk eens klaar is. Hoe gaat het tot nu toe alleen? En wat een moppie heb je daar! O+

Nolita ook al klachten. Heb waarschijnlijk erover heen gelezen, waar heb je precies last van?

Zo fijn trouwens om te lezen dat het zo goed gaat Malteser! Hoe gaat het trouwens fysiek met je? Ik merk dat het laatste half jaar rustig aan doen en veel in bed liggen geen goed gedaan heeft voor mijn conditie. Het valt behoorlijk tegen om dit weer op te bouwen. Maar ik heb daarnaast wel gewoon kunnen eten. Hoe is dit bij jou?

De eerste drie maanden zijn bijna voorbij. Kan wel zeggen dat de eerste zes weken het meest heftig waren uit mijn leven. Maar het is bizar hoeveel je leert in zo’n korte tijd en hoe makkelijk je je aanpast. Ik had de eerste weken niet kunnen voorstellen dat we nu zo van R. kunnen genieten. Wij vinden tot nu toe (na de zes weken wel :P ) de babytijd wel erg leuk. Het is zo bijzonder om te zien hoe hij zich ontwikkelt en ons terug te zien in hem *;

Maar ik besef wel dat het heel anders kon zijn als R. heel slecht zou slapen, veel zou huilen en ik er overdag alleen voor zou staan.

Ik merk nu al dat zijn geboorte zoveel heeft veranderd in mij. Ik beleef alles veel intenser en vooral de momenten met mijn familie. Ik had vroeger heel veel irritatiemomenten met mijn moeder (van mijn kant af), nu is dat helemaal weg. En diep van binnen ben ik actief, maar kakte de laatste jaren helemaal in. Ik was ook altijd ‘moe’. Nou, daar heb ik geen last meer van. Vraag me nu echt af; wat heb ik gedaan met mijn tijd de jaren hiervoor :')

Wat ik trouwens opmerkelijk vind, is dat je tijdens de zwangerschap niet emotioneel wordt voorbereid op de geboorte van een kind. Natuurlijk is het moeilijk te omschrijven wat het met je doet. Maar het traject voor de geboorte is vooral medisch. Niemand die zegt dat het wel eens enorm zwaar kan worden, voor je relatie, jezelf.. Dat je hele leven omgegooid wordt en dat je tijd nodig zal hebben om te wennen aan de nieuwe situatie als moeder. En dat het ook heel normaal is om het níet leuk te vinden. Het is mij allemaal te rozewolkachtig.

Zo en dan ga ik even goed wakker worden met nog een kop koffie c_/ , want het was weer ploeteren om normale zinnen te typen. 8)7
  zondag 15 juli 2018 @ 08:03:41 #139
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180482642
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 07:47 schreef DorothyGale het volgende:
Wat een mooie foto’s Twist! O+

Jee LDG, morfine voor je rug! Klinkt vrij heftig . :{ . En dat alleen omdat je de Tula intensief hebt gebruikt?

Zo en dan ga ik even goed wakker worden met nog een kop koffie c_/ , want het was weer ploeteren om normale zinnen te typen. 8)7
c_/ proost, koffie is leven O+

En wbt mn rug, die is sinds de bevalling niet meer wat ie geweest is.. -O- ik weet niet wat ermee gebeurt is maar heb sinds dat moment altijd wel een soort spierpijn na n middagje kinderwagen duwen of n uurtje dragen. En een paar weken geleden heb ik uren gedragen(festivallen met de kaptein O+) en sindsdien is t stuk en eigk alleen maar erger geworden. Dus binnenkort als ik weer enigszins normaal kan bewegen maar n rondje fysio doen (terwijl ik van mezelf weet dat ik daar eigk te laks voor ben :'))
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180482899
_O_ voor de post van Pannenkoekenmix en Dorothy.

Dorothy, mijn conditie is door de ietwat problematische zwangerschap ook below zero. Maar nu mijn bekken langzaamaan weer de goede kant op wil, ben ik weer veel aan het wandelen, met kinderwagen. Dat deed ik voordat ik kinderen had ook al zonder kinderwagen (drie avonden in de week 10 kilometer). Helaas is dat het enige wat ik kan. Vanwege chronische rugproblemen ben ik sinds vijf jaar moeten stoppen met actief sporten. Maar door het wandelen houd ik wel mijn beweging.

Momenteel red ik het alweer om 3 kilometer te wandelen en dat bouw ik dus steeds verder uit.

LDG, wat rot van je rug! En herkenbaar ook. Ik heb momenteel zoveel pijn dat ik Mars niet teveel kan dragen in doek en Tula. Dat is echt zo rot. Nu heb ik al structureel wekelijks fysio maar ik zou je willen adviseren toch te gaan. Je hebt maar één rug en daar moet je echt zuinig op zijn.
pi_180482938
Hmm. Dirk gaf vannacht na het drinken heel veel melk terug met het in bed leggen (lees, slaapzak doorwerkt en bedje ook) en vannochtend na het opstaan deed hij het weer. In twee grote golven hele romper en aankleedkussen doorweekt. Iemand een idee wat dit is en hoe het komt? Ik heb voor vanmiddag maar 2 kleinere flesjes gemaakt (ga zelf weg), en zal man even de tip geven hem wat langer rechtop te houden. Maar eh, wat gek ineens! Hij heeft echt nog nooit melk gespuugd, alleen een enkele keer een mondje.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180482957
Fleur, ik vind het ook ineens heel snel gaan vanaf het moment dat ze vooruit kunnen. Wat leuk zo'n filmpje. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 15 juli 2018 @ 08:59:32 #143
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180483081
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 08:42 schreef Nanuke het volgende:
Hmm. Dirk gaf vannacht na het drinken heel veel melk terug met het in bed leggen (lees, slaapzak doorwerkt en bedje ook) en vannochtend na het opstaan deed hij het weer. In twee grote golven hele romper en aankleedkussen doorweekt. Iemand een idee wat dit is en hoe het komt? Ik heb voor vanmiddag maar 2 kleinere flesjes gemaakt (ga zelf weg), en zal man even de tip geven hem wat langer rechtop te houden. Maar eh, wat gek ineens! Hij heeft echt nog nooit melk gespuugd, alleen een enkele keer een mondje.
el capitan doet die grote hoeveelheden alleen als ie echt ziek is :X toen hij t laatst n paar dagen deed zijn we even terug gegaan naar alleen melk zodat hij iig wel zoveel mogelijk vocht binnen kreeg, en daarna weer vast voedsel aan gaan bieden.

Hoop niet dat dirkje ziek wordt.. Das niks met deze temperaturen -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180483291
Gezellig Lemijn een dagje met papa en mama samen. Ik kan me wel voorstellen dat een dag genoeg is. :)

Het valt me mee zo alleen met Banaan. Zoals je zegt Nolita, als je weet dat er geen hulptroepen zijn dan kun je veel meer hebben. Banaan slaapt zelfs al sinds zeven uur, meestal gaat hij pas om negen uur voor zijn lange slaap. Ik had hem om zes uur wakker verwacht. :D
Hij sliep wel moeilijk, elke beweging die ik maakte ging hij naar de borst zoeken, om daarna weg te draaien en herhaal.
Nou ligt hij al een kwartiertje op een kussen te slapen. Mag eigenlijk niet, maar ik kan hem zien en horen ademen. :)

LeSage brengt M. al bier op commando? ;)

Wat goed Fleur dat tiigeren! Zo snel lukt Banaan het nog niet.

Gelukkig is er nog genoeg tijd DG voor het opknappen van jullie huis. :)
Heel herkenbaar dat je voorbereiding zou willen voor het moederschap. Na de geboorte word je ineens in het diepe gegooid. En sommige keuzes die ik had gemaakt omtrent voeden en slapen, bleek Banaan het niet mee eens te zijn.

Malteser drie kilometer is na zo'n zware tijd al een hele prestatie. _O_

Geen idee waar het door komt Nanuke. Hopelijk was dit de laatste keer overgeven. :*

Banaan is wakker na veertien uur slaap! :o
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180483908
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 08:59 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

el capitan doet die grote hoeveelheden alleen als ie echt ziek is :X toen hij t laatst n paar dagen deed zijn we even terug gegaan naar alleen melk zodat hij iig wel zoveel mogelijk vocht binnen kreeg, en daarna weer vast voedsel aan gaan bieden.

Hoop niet dat dirkje ziek wordt.. Das niks met deze temperaturen -O-
Dat hoop ik ook inderdaad. Hij heeft voor zover geen koorts, maar wel duidelijk ook niet helemaal lekker. ;(

Dank voor je tip qua alleen melk aanbieden. Dat is wel een goede voor als het toch erger wordt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180484048
PKM succes alleen met Banaan maar zo te lezen komt dat helemaal goed. Wat een stoere foto van hem O+

LDG, wat heftig dat je zelfs morfine voor je rug krijgt :o Hopelijk kan de fysio wat betekenen!

Tijgerende M, wat goed! :D

Nanuke, hopelijk valt het mee voor Dirk, in ieder geval beterschap voor hem :*

Wij vierden gisteravond onze verjaardagen samen dus deze mama is een beetje moe, aantal rode wijntjes op maar het was erg gezellig :) C sliep lekker tot 7 uur dus dat was ook super *)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180484385
Leuk he fleur :D
Je zult versteld staan hoe snel hij het dadelijk helemaal onder de knie heeft.

V gaat momenteel met een rot vaart als een doorgewinterde militair tijgerend door het huis, maar kruipen begint steeds meer de overhand te krijgen. Vooral buiten :P
Hij drinkt nu ook uit zichzelf. Flesje staat op tafel of op de grond en als hij dorst heeft gaat hij drinken :D

Hij is vandaag 11 maanden *O* ;(
pi_180484414
Dat klinkt wel als vrij heftig ldg!

Gezellig rena! Lekker bijkomen vandaag :)

Oei dat is niet fijn Nanuke, misschien heeft ie toch iets onder de leden..

Fijn dat het wandelen goed gaat Malteser :)
pi_180485362
Voor het eerst in 7 maanden werd ik net helemaal ondergespuugd zoals ik het alleen nog in de Funniest Home video’s had gezien :’) , een boer met een groot staartje, ik was tot mijn ondergoed doorweekt :o Baby was daarna weer supervrolijk dus ik denk/hoop niet dat ze niet lekker is.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 15 juli 2018 @ 16:25:55 #150
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180492594
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 11:14 schreef rena het volgende:
Voor het eerst in 7 maanden werd ik net helemaal ondergespuugd zoals ik het alleen nog in de Funniest Home video’s had gezien :’) , een boer met een groot staartje, ik was tot mijn ondergoed doorweekt :o Baby was daarna weer supervrolijk dus ik denk/hoop niet dat ze niet lekker is.
oi :X hoe ist nu met haar?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 15 juli 2018 @ 16:34:43 #151
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180492778
Soms vind ik t kapiteintje net een kleuter :D

[ Bericht 47% gewijzigd door littledrummergirl op 17-07-2018 08:52:04 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180499649
Idd Ldg, wat lijkt hij groot! Mooie ogen heeft hij volgens mij! Mijn N verzuipt nog in de buggy vind ik :D

V alweer 11 maanden! Aftellen naar de eerste verjaardag!

DG ik heb last van mijn rechterschouder/nek, ik ben linkshandig en draag N ook vaak links. Heb het idee dat het daarmee te maken heeft en een week geleden deed het plots heel veel pijn. Ik probeer haar nu regelmatig met rechts te dragen en nu is de pijn alweer een stuk minder. Neemt niet weg dat fysio wss toch belangrijk is dus ik twijfel nog even verder :@ .
Hoe kijk je er tegenaan dat jullie straks beiden weer aan het werk zijn? Lijkt me heel bijzonder om ruime tijd samen thuis te zijn na de geboorte. Ik hoop dat die 6 weken voor vaders er zsm gaat komen.

Rena; die Home video heb je liever niet van jezelf. Hoe gaat het nu met c?

En nanuke, hoe gaat het met dirk?

Pkm; is je man alweer thuis? Hoe reageerde banaan op zijn thuiskomst? Papa krijgt hier altijd de grootst mogelijke smile.

Zojuist nog gelachen met N. Ze stond tegen de tuindeur. Kusjes geven via het raam en (onbewust) gekke bekken trekken door haar gezicht tegen het raam te drukken :D Heb een aantal hilarische foto’s gemaakt waar ze blij mee zal zijn later _O-
Ze heeft veel slaapjes gedaan vandaag, waar jullie baby’s mooi 2/3/4 doen deed N nadat haar dag om 6 uur begon: 1/2/2/2/2,5...ben benieuwd of ze nog eens wakker wordt.
pi_180499693
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:25 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oi :X hoe ist nu met haar?
Prima wel, denk dat ze zich misschien verslikt heeft oid waardoor de hele boel er uitkwam :) Normaal geeft ze bijna niet meer terug eigenlijk.

Ik vind de kapitein en zijn wenkbrauwen echt prachtig :D O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 15 juli 2018 @ 21:08:41 #154
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180500651
Ik heb echt nooit met bijzondere interesse naar zn wenkbrauwen gekeken rena :D _O- ga ik morgen eens doen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180501251
Wat lijkt hij daar al groot LDG!
V is echt inieminie heb ik het idee, morgen weer de stats bij het cb :+

V stapte vandaag mee aan de hand *O*
Tot gisteren liet hij zich steeds op zijn knieën zakken als ik met hem wilde stappen maar vanavond heeft hij echt een paar meter gemaakt :D
pi_180502456
Wauw wat goed Flav! Dadelijk loopt ie nog voor z’n eerste verjaardag.

LDG, de kapitein zou zo met mijn peuter mee kunnen ja! Wat een heerlijk mannetje O+

M. is mee geweest naar de kermis. We hadden hem in bed gelegd, maar hij bleef maar klagen, dus ik liep toch maar eens naar boven. Staat hij met zijn slaapzak aan in het ledikant. De staan-skill is inmiddels dus wel onder controle. De weer-gaan-zitten-skill niet.
Verder gaf de kermis denk ik erg veel prikkels, want hij stuitert nog in zijn bedje :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180503039
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb echt nooit met bijzondere interesse naar zn wenkbrauwen gekeken rena :D _O- ga ik morgen eens doen
Met name zijn expressie die hij er door krijgt vind ik prachtig, bij C zitten er wel wenkbrauwen maar zijn ze nog zo licht dat je ze niet ziet haha.

V aan de wandel, wat stoer!

LeSage, hopelijk gaat hij toch gauw slapen, maar zal misschien ook met de warmte te maken hebben nu? Wij zijn vanavond een uur bezig geweest om C in slaap te krijgen waar het normaal redelijk makkelijk gaat.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180503958
Dirk is nog steeds niet goed te pas. Na een tripje huisartsenpost was de conclusie oorontsteking. Uitzieken en in de gaten houden. In geval van koorts opnieuw bellen. Mweh. Hij is zo'n zielig hoopje. En ik twijfel nu aan alles wat ik doe. Nouja. Hij slaapt in elk geval een avond op tijd en zonder gedoe. Alleen vind ik dat dan nu weer vervelend. Gek hoor, moeder zijn. :D

Een stapper voor Flav en een staande M van LeSage. Hoe leuk is dat! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180507436
Oh wat sneu voor Dirk, beterschap!

Hier trof ik madam vanmorgen met haar voeten bij het hoofdeind aan, ze begint steeds mobieler te worden _O- :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180507880
Hoi, wij zijn er ook nog! We genieten volop van elkaar en plannen onze dagen lekker vol, dus bijschrijven schiet er soms bij in. M. doet het uitstekend, al heeft ze nu wel last van de warme of ze heeft een virusje. Ze is nu bijna 5 maanden en rolt en beweegt als een malle. Grote broer is nog steeds heel trots op haar, zo lief. We zijn gisteren met het hele gezin naar Tapt geweest (ik ben niet alleen slecht in gezichten maar ook in namen, welk forumlid ben ik daar nou tegen gekomen?) en dat was erg leuk om als gezin te doen :) En de biertjes waren heerlijk.

Beterschap voor Dirk, vervelend zeg!

Knappe V, stap er maar lekker op los!

Nolita, hoe gaat het nu met de pijn?
pi_180508511
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:12 schreef OliviaIsTaken het volgende:
We zijn gisteren met het hele gezin naar Tapt geweest (ik ben niet alleen slecht in gezichten maar ook in namen, welk forumlid ben ik daar nou tegen gekomen?) en dat was erg leuk om als gezin te doen :) En de biertjes waren heerlijk.

Het was mij ;) Leuk om jou en je zoon even gezien te hebben! En heerlijk inderdaad zo met dat mooie weer in een park, op een festival, lekker biertjes doen met kind :Y
pi_180508724
Terug van het cb.
Nu met 11 maanden 70,5cm en 8450gr, maar 50gr meer dan 1,5 maand geleden.
Het is dan ook een super actief kereltje :P
pi_180510006
Wat is ‘ie al groot LDG! En met hele mooie ogen. O+

Nolita mijn man komt binnen een uurtje thuis. Die zal wel een grote lach gaan krijgen ja, de grootste zijn gereserveerd voor papa.
Mooi slaapritme, Banaan doet ook geen 2/3/4/ hoor. Gisteren was het 3/2/3/1,5. Die eerste drie was ik niet blij mee, ik begon met op bed leggen bij de twee uur wakker. :X

LeSage is hij toch nog gaan slapen? :D

Beterschap Nanuke voor Dirk. :*
Balen he dat je niet oprecht blij kunt zijn met een rustig avondje. Je hebt hem toch zo verdiend. Maar als je kleintje ziek is dan voelt het heel dubbel he.

Leuk Rena dat ze meer gaat bewegen! *O* En nog gefeliciteerd. :*

Hoi OIT. Fijn dat het goed gaat. :)

Wat een lekker kleintje nog Flav. Misschien dat hij meer gaat groeien nou hij zelf naar het flesje komt. ;)

Banaan en ik hebben ons best vermaakt gisteren. Het slaapritueel heb ik wel uitgesteld want ik was nog lekker met hem buiten, waar hij even in slaap viel in de draagzak. O+
Hij heeft zich eigenlijk keurig gedragen. Of eigenlijk vooral ik, want hij gedroeg zich natuurlijk hetzelfde als anders. Ik heb me gewoon voorgenomen om niet te zeuren en het was prima te doen. En zelfs soms wel fijn om mijn kleintje niet te hoeven delen. ;)

Hulde trouwens voor mijn man die elke avond de eetstoel schoonpoetst. _O_ Ik moest het vanochtend nog steeds doen, wat een smeerboel. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door PKM op 16-07-2018 11:18:14 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180510448
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:57 schreef elliebell het volgende:

[..]

Het was mij ;) Leuk om jou en je zoon even gezien te hebben! En heerlijk inderdaad zo met dat mooie weer in een park, op een festival, lekker biertjes doen met kind :Y
Ah, goed dat je me even quote. Was zeker leuk, en toevallig ook dat mijn zoontje juist naar jullie plekkie toeliep :D
pi_180510467
Mooi duo twist O+

Gezellig, een dagje met drie Lemijn :) Hoe vaak is Jacob eigenlijk bij zijn vader? Hebben jullie een 50/50 co-ouderschap of is Jacob het meeste van zijn tijd bij jou?

De kapitein ziet er zeker groot uit op die foto LDG!

En al jullie baby's die al kunnen zitten, kruipen, staan of lopen, dat lijkt hier nog zooo ver weg.

Beterschap voor Dirk, Nanuke. Het klinkt ook wel sneu. Hopelijk knapt ie snel weer op.

Ik lees hier heel veel over 2/3/4 slaapritme, maar hoe zit dat precies?
pi_180511522
quote:
3s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:12 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Mooi slaapritme, Banaan doet ook geen 2/3/4/ hoor. Gisteren was het 3/2/3/1,5. Die eerste drie was ik niet blij mee, ik begon met op bed leggen bij de twee uur wakker. :X
Oh zo herkenbaar, madam is op het moment ook weer zo aan het rommelen met haar overdagdutjes en ‘s avonds op bed leggen is ook weer een uitdaging af en toe :{ Vanmorgen vertikte ze haar ochtenddutje terwijl ze volgens mij best moe was }:| Best even pittig soms, heb het idee dat we weer in een sprongetje zitten hoewel dat volgens “het boek” :P nu niet zou moeten. Ze doet ineens weer nieuwe dingen en ook haar gebrabbel lijkt te evolueren, maar het is zo jammer dat het slapen dan zo gaat rommelen :') Hoewel ik absoluut niet mag klagen verder over het algemeen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180512373
Wat rot Rena dat de slaapjes opeens minder goed gaan. Wel leuk, die ontwikkelingen. :)

Aure de 2/3/4 is een ritme waar sommige oudere baby'tjes (ouder dan zes maanden) het goed op doen. Eerst twee uur wakker, dan drie, dan vier. Net als zitten, kruipen en staan duurt dat nog even voor jullie. ;)

Banaan heeft een uitknop in zijn liezen. Vanuit de krampjestijd waarin hij steeds buikmassage kreeg en ik zijn knietjes naar zijn buik duwde, is dit overgebleven. Als hij ligt te hyperen in bed kneed ik met mijn duim zachtjes in zijn liezen. Eerst gaat hij giechelen en daarna laat hij zijn hoofdje gelijk opzij vallen en wordt zijn volume heel veel zachter. O+
Zijn er meer baby's voor wie dit werkt? Al werkt het natuurlijk niet altijd. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180512539
Thanks PKM! Dat duurt inderdaad nog even :D

Wat een fijne uitknop bij Banaan!

J. had gister een superdrukke dag, weinig rust en regelmaat zeg maar. 's Ochtends opa en oma op bezoek en smiddags naar andere opa en oma + al mijn broers, schoonzussen en nichtjes/neefjes. J. bleef er verrassend goed onder, wel weinig geslapen door alle drukte en iedereen die met hem wilde knuffelen. Maar eenmaal thuis sliep ie wel heel goed en vanochtend ook, dus het lijkt er op dat hij er niet zoveel last van heeft gehad. Vandaag houden we het maar wel rustig, het is ook veel te warm om druk te doen :P
  maandag 16 juli 2018 @ 13:26:41 #169
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180512855
Wij hadden gister ook een lekker dagje.
Vriend + dochter zijn gaan varen met de boot en ik ben lekker met baby langs mijn ouders geweest.
Uren gebleven en eenmaal thuis lekker samen onder de douche, gespeeld, gedronken en geslapen van 21.30 tot 10.00.

:D Hij doet het nog steeds goed.

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:10 schreef Aure het volgende:
Vandaag houden we het maar wel rustig, het is ook veel te warm om druk te doen :P
Zo inderdaad...
Hier ligt meneer in zijn Puckababy (en alleen een luier) heerlijk te slapen, lijkt me echt super warm :')
pi_180512883
Uiteindelijk werd er geslapen. Behalve tussen 2 en 3 :{ maar meneer is weer snotverkouden, dus eigenlijk ook wel zielig.

Die stoel PKM, iedere dag weer spijt als ik hem moet schoonboenen omdat ik er te lui voor was net na het eten :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180515065
Ja, hooooooi, ik kom me hier maar eens officieel melden. :D

Op 30 juni moeder geworden van dit mooie meisje, J.u.l.i.a. Mijn vrouw was zwanger, ik ben de zogenaamde meemoeder. J. is ons 2e kindje, onze zoon B.e.n.j.a.m.i.n is ruim 4 jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vrouw geeft borstvoeding en dat gaat goed. Ze moet alleen enorm opletten dat ze niet teveel afvalt, bij B is ze na 10 weken gestopt omdat ze graatmager was geworden en 0 energie had.
J is een relaxt en rustig meisje, ze heeft alleen al vanaf dag 3 darmkrampjes, met name 's avonds.

Dus even een :W en ik ga proberen mee te lezen en te posten :P
pi_180515305
O+ voor alle zieke baby’s :*

Welkom Exode, mooi meisje hebben jullie O+

Wij hebben een doorslaapnacht gehad! :D M. sliep gewoon nog toen ik vanochtend naar mijn werk ging! Hij werd wakker van mijn 10e kusje op z’n hoofd maar ik vind er niks aan om zo weg te gaan :')
  maandag 16 juli 2018 @ 15:57:30 #173
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180515955
Welkom exode met kleine j O+ wat een mooie knuffelfoto met grote broer. Hoe vind hij het?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 16 juli 2018 @ 15:59:33 #174
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180516005
Hier vanacht n krijsende zieke kapitein. bij ons in bed gelegd, hij kroop tegen me aan (wat nou heet :')) en viel weer in diepe slaap. Vind het altijd zo zoet als hij mij daarvoor "uitkiest" :@ O+ in bed kruipt ie altijd bij mij (en ik geef niet eens bv :o)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180518341
Welkom exode! Wat een mooie baby O+ en zoveel J.'s hier :D

Fijn van de slaapnacht Fleur! Lekker hoor.

En ik snap je helemaal ldg, dat zou ik ook hebben hoor alleen is het hier nu andersom. Ik ben altijd jaloers op vriend die tot nu toe de meeste lachjes van J. krijgt, Ik ben volgens mij vooral een melkfabriek voor J. :') en beterschap voor de kapitein!
  maandag 16 juli 2018 @ 17:59:42 #176
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180518426
Dat is hier ook aure, vriend krijgt hem het hardste aan het lachen, als vriend thuis komt is hij door het dolle van plezier, naar mij glimlacht ie gewoon :') :D

Maar ach, bij mij wilde ie slapen O+ ook cute
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180518936
Welkom exode, wat een knap meisje O+

Herkenbaar LDG, V zoekt mij ook altijd op in bed :P
We gaan dan lekker lepeltje lepeltje liggen haha.

V is een beetje uit zijn doen na de prikjes en heeft 37,7 verhoging. Hij voelde heet aan dus wilde even checken hoe hoog zijn temperatuur was.
Over een maandje mogen we terug voor de bmr ivm de vakantie naar Griekenland.
pi_180519756
Ik kom me als kersverse papa ook melden (vanuit het zwangerentopic).
  maandag 16 juli 2018 @ 19:37:51 #179
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180520513
Hoi paps *O* vertel vertel *O* hoe is het met je kleintje O+?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180520826
Wat leuk! Welkom blue-note. En ook exode welkom!

Dirk ging van gister de hele dag spugen naar vandaag de hele dag diaree en veel slapen. Helaas ook echt matige plasluiers, dus ik probeer nog steeds vaker de borst aan te bieden. Maar dat levert ongeveer 50/50 een set tanden in mijn tepel ipv slokjes, dus ehm ja. Niet echt lekker. Ik hoop dat hij vannacht nog het een en ander inhaalt. :@ Ik twijfel ook of ik m wel naar het kdv kan brengen morgen. Al heeft hij geen koorts en is hij verder relatief vrolijk...
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180520995
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoi paps *O* vertel vertel *O* hoe is het met je kleintje O+?
Top!! Letterlijk eat-sleep-poop-repeat :D.

Maar ze huilt nooit, ze is heel tevreden, drinkt alle flesjes leeg, is helemaal gezond verklaard.....wat wil een mens nog meer.

De nanny heeft eigenlijk alleen huishoudelijke taken gedaan. We willen met de kleine alles zelf doen O+
pi_180521248
Klinkt goed blue en welkom hier! Wel heel relaxt hoor dat je het huishouden gewoon kan uitbesteden! Heb je tenminste alle tijd voor je kleine O+
pi_180521287
Welkom Blue *O* lekker genieten van jullie roze wolk!
  maandag 16 juli 2018 @ 20:29:36 #184
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180521676
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 19:00 schreef Blue_note het volgende:
Ik kom me als kersverse papa ook melden (vanuit het zwangerentopic).
Vertel nou eens hoe ze heet joh :P

Olivia? of toch niet.
pi_180521724
Gefeliciteerd bluenote! Ben wel benieuwd wat de kraamzorg dan doet als een nanny het huishouden doet :D

Exode gefeliciteerd! Prachtige kindjes zo bij elkaar *;

PKM, ik zal binnenkort eens testen of C ook zo’n uit-knop heeft :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180521795
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:31 schreef rena het volgende:
Gefeliciteerd bluenote! Ben wel benieuwd wat de kraamzorg dan doet als een nanny het huishouden doet :D

Exode gefeliciteerd! Prachtige kindjes zo bij elkaar *;

PKM, ik zal binnenkort eens testen of C ook zo’n uit-knop heeft :D
Hechtingen, moeder en baby controleren lijkt me. Geen taak voor een nanny
pi_180521918
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:33 schreef Skittles het volgende:

[..]

Hechtingen, moeder en baby controleren lijkt me. Geen taak voor een nanny
Was ze bij mij altijd rap mee klaar moet ik eerlijk zeggen, nu had ik een keizersnee gehad dus er was weinig te controleren, dus vooral wat ze de rest van de uren per dag doet :) Lijkt me wel een relaxte situatie zo veel hulp!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180523579
De kraamzorg doet inderdaad niet zoveel :D

Kijkt een beetje mee, brengt wat koffie/taart/hapjes als de opa's en oma's komen, vult wat papieren in.
pi_180524271
V al aan het stappen aan de handen, WoW! Lijkt me trouwens bizar als ze plots niet tot nog maar weinig aankomen, maar ergens komt dat punt natuurlijk dat het wat langzamer gaat.

M met de sta in slaapzak skill, jeej.

Rena leuk hè, denk dat je haar niet snel meer vindt zoals je haar weg heb gelegd nu.

OIT wat leuk dat je zoon nog altijd zo trots is op zijn zusje O+

Hihi banaan met een uit-knop :D

Aure wat fijn dat j het zo goed deed ondanks de drukte. We hebben N ook nog altijd meegenomen naar feestjes, gaat vooralsnog prima.

Sacre, dat slapen van de jouwe, ongelooflijk. Hier slaapt ze alleen nog maar in romper, ze heeft het echt altijd heet.

Vervelend dat kapitein ziek is, maar idd lief als ze zo tegen je aan kruipen. Vannacht sliep N weer eens tussen ons in en toen ik vanochtend wakker werd zag ik dat ze haar armpje om vriend heen sloeg (in hoeverre dat lukt dan) en daarna verder sliep. Vriend zei ook dat ze best onrustig had geslapen maar steeds als hij zijn arm om haar heen sloeg werd ze weer rustig en sliep verder O+

Exode welkom met jullie mooie J. Lieve foto zo samen met B! Hoe vindt hij het?

Fleur dat is idd niks om weg te gaan terwijl kind nog slaapt. Is hier 1x voorgekomen En was toen blij dat ik altijd degene ben die haar uit bed haalt op werkdagen :@

V dus ook voor een vervroegde bmr; enig idee om welke landen het allemaal gaat? Wij gaan wellicht naar Oostenrijk, noord-Italië of Slovenië en hebben 2 weken voor onze vakantie pas weer een cb afspraak. Mss toch maar alvast contact opnemen dan namelijk. Met 11 maanden krijgen ze ook al andere prikken namelijk..

Nanuke heb je andere opties dan kdv wat je prettiger vindt? Als N gewoon vrolijk is breng ik haar gewoon. 1x met wat zorgen en toen ben ik vanuit thuis gaan werken (toeval, want dat kan ik normaal bijna niet!)

Welkom blue-note met je dochter! Lijkt me heel vreemd om naast de kraamzorg ook nog een nanny om je heen te hebben, die jullie (ga ik even vanuit) ook nog niet zo goed kennen?
pi_180524515
Nolita, Helaas geen andere optie, ik kan hooguit zelf thuisblijven maar in een van de drukste maanden van het jaar op mijn werk is dat echt even niet zo handig. Dus ik ga het gewoon proberen met m en anders kom ik hem maar halen. Hij is ook nog nooit eerder ziek geweest dus dat is het vooral denk ik. :@ Het zal uiteindelijk wel meevallen.

En O+ O+ voor het armpje om je vriend heen. Echte smeltmomenten zijn dat. Dirk heeft een speciale begroeting voor man altijd, met hardop lachen en keihard naar hem toekruipen.

Kapitein ook al ziekig, arm ding. Hopelijk knapt hij ook snel op. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180524825
Welkom Blue!! En gefeliciteerd.
Bedoel je met Nanny de kraamzorg of hebben jullie echt een nanny?

B is supertrots om grote broer te zijn. Hij glimt echt van trots. Vandaag was hij naar de vakantie BSO en bij het voorstelrondje zei hij 'Ik ben B en ik ben grote broer' O+
Ze hebben vanochtend windmolens gemaakt en hij wilde perse een kleine roze maken voor J.
We betrekken hem er bewust ook zoveel mogelijk bij. Het is ook supermooi om de reactie van J steeds te zien op B. Ze zoekt hem echt met haar ogen als ze hem hoort.

Ik heb meteen een praktische vraag voor jullie:
Wij hebben destijds een Mutsy Transporter kinderwagen voor B tweedehands gekocht. Prima ding! B was echter bij 5 maanden al uit de bak gegroeid en gezien de lengte van J zie ik dat nu weer gebeuren. De buggy die erbij hoort vonden wij eigenlijk een te grote overgang destijds.
Kortom wat hebben de ouders van baby's van 5 a 6 maanden voor oplossing? Is er een specifiek type dat geschikt is totdat we onze Koelstra buggy (die ook nog op zolder ligt) in gebruik genomen kan worden (bij B volgens mij toen hij bijna 2 was). Ik vond de buggy zo groot voor zo'n kleine hummel.
pi_180524996
Aure wat fijn dat hij het zo goed deed!

Welkom Exode (wat een lieve foto van B en J O+) en B_N!

Beterschap aan de kleine kapitein en hopelijk daalt verhoging van V ook gauw ;(

Wij moeten morgenochtend de eerste prikjes halen :'( ik zag er al een beetje tegenop maar nu was ze vandaag ook flink huilerig, hangerig, aardig wat gespuugd na de voedingen steeds en vanavond best heftig last van krampjes. Wel nog een paar uurtjes in de draagzak geslapen en nu ligt ze ook te tukken. Hopelijk slaapt ze goed door, kan ze even bijtanken voor morgen, arm grietje.
pi_180525321
Dan idd maar proberen nanuke, hopelijk valt het mee.

Vita, hopelijk vallen de prikjes morgen ook mee. N heeft hier nooit last gehad vd prikjes.

Ooh wat klinkt dat superlief van B als grote broer O+
Geen tips voor de kinderwagen, N paste er nog in toen we overgingen naar zitgedeelte ivm andere toeren. Lijkt me lastig als ze er zo snel uitgroeien. Ik vond de buggy ook groot met 8 maanden op vakantie. De kinderwagen kregen we echt niet mee.

En waar ik eigenlijk voor kwam. Mijn slecht inslapende N slaapt al sinds 19:00. :o was al een halfuur aan het jammeren / slapen toen ik thuis kwam en toen heb ik dr bij me gepakt en sliep ze (onrustig) verder. Na een halfuur in haar bedje gelegd en heb dr niet meer gehoord. Heb maar gekolfd want ze heeft niet eens meer bij me gedronken. Laatste melk was om 16:00 en om 18:00 avondeten.
Ik weet dus niet wat me overkomt vanavond en ga ook snel proberen te slapen voor zolang het duurt!
pi_180525452
Nolita, https://www.rivm.nl/Onderwerpen/M/Mazelen/Mazelen_in_Europa

V heeft nu zijn 11 maanden prikjes gehad indd.
Hij is wel een beetje uit zijn doen, wordt vaak wakker ;(
Hij voelt ook heet maar heeft geen koorts.
Als hij zo ongemakkelijk blijft geef ik hem toch maar een zetpilletje.
Wij doen het zelfde als we ons niet lekker voelen.

Wij hebben een Mutsy EVO.
De bak was prima, tot 4 maanden, toen wilde meneer er absoluut niet meer in.
Maar het zitje vind ik verschrikkelijk.
Hij hangt er als een lappenpop in en ik krijg die gordels maar niet strakker, hebben alles al geprobeerd.
Dus we hebben nu voor de snelle boodschap en vakantie de Quinny zap express gekocht.
V zit er comfortabel in en het ziet er niet naar uit dat hij er in verzuipt ^O^
pi_180525556
Welkom Blue! :W

Lastig Nanuke, ik zou hem gewoon brengen denk ik. Als het niet gaat bellen ze wel en kun je alsnog naar huis. Tenminste zo is het hier al een keer gegaan :P Ik hoop dat ie vannacht de drinkschade in komt halen (zonder tanden in je tepel want au! :X).

Eerste prikjes Vita! Spannend! Hopelijk slaapt ze goed en valt het morgen mee..

Nolita vervroegde BMR is voor Italië, Frankrijk, Griekenland en Roemenië. M. heeft ‘m ook vervroegd gehad (al moet ie m met 14 maanden gewoon weer). Ik zou even informeren bij het cb. Ik geloof wel dat ze allemaal anders over de noodzaak denken, hier zette ze ‘m meteen.

En ik las nog over aan ‘t handje lopen van Flav en M. die staat in de slaapzak. Yay, leuke updates :)

M. Beweegt veel in bed en lag laatst tussen ons in. Ik vond het op een gegeven moment irritant en rolde hem wat verder van mij af. Mijn vriend verontwaardigd ‘hij wou gewoon bij je liggen hoor!’. Had ik niet herkend ;( Hij slaat trouwens steeds de armpjes om mijn nek als ik ‘m vasthou O+ En hij lacht hier ook meer naar m’n vriend :')

Hij sliep dus toen ik wegging naar t werk, toen ik na ‘t werk naar m’n ouders ging en daar mee-at sliep hij ook nadat ik daar 15 min. was. Daarna ging ik een uur zwemmen en heeft m’n vriend hem na zijn afspraak bij mijn ouders opgehaald en thuis sliep hij ook vrijwel meteen ;(
pi_180525774
Vita je kan de prikjes uitstellen he als het nu niet goed voelt. Zeker bij ziek zijn is het niet zo fijn.

Flav dank je wel, ik ga eens kijken naar de Quinny!
  maandag 16 juli 2018 @ 23:39:09 #197
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180526511
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 23:07 schreef exode het volgende:
Vita je kan de prikjes uitstellen he als het nu niet goed voelt. Zeker bij ziek zijn is het niet zo fijn.

Flav dank je wel, ik ga eens kijken naar de Quinny!
Met name bij koorts is het niet handig, omdat je de koorts van het ziekzijn dan niet kan onderscheiden van bijwerking en dus niet weet hoe lang het duurt. In andere gevallen maakt het niet zoveel uit. Je kan zelfs denken: al niet helemaal lekker, dan maar dit er gelijk bij, dan is volgende week alles klaar.

Welkom nieuwe baby’s! :W .

En beterschap zieke baby’s! Ja ik heb het ook tegen Jacob, die denkt dat hij een of andere target moet halen voor de eerste verjaardag of zo. Dus die krijgt minimaal 2 kiezen en heeft ook koorts, lekker comfortabel met dit weer :{w .

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemijn op 17-07-2018 06:42:09 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180526896
-

[ Bericht 100% gewijzigd door LeSage op 17-07-2018 07:19:20 ]
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180528026
Bedankt voor de tips! Ze had gisteren geen koorts, zal zo als ze wakker wordt nog even temperaturen. Maar als ze goed en zonder koorts wakker wordt gaan we ze maar gewoon halen.
pi_180528534
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:11 schreef Aure het volgende:
Klinkt goed blue en welkom hier! Wel heel relaxt hoor dat je het huishouden gewoon kan uitbesteden! Heb je tenminste alle tijd voor je kleine O+
Lijkt mij zeker zn voordelen hebben.
Vooral als ze ook nog lekker voor je kan koken. :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')