abonnement Unibet Coolblue
pi_180358269
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is een meevaller *O*
:Y zeker wel.. best wel heftige term geweest al..
pi_180358536
Trouwens.. Even terugkomend op ondergoed.

Ik zweer dus bij die Bamigo dingen.. goede koele scrotum :Y
pi_180358900
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:41 schreef golfer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nummer 2. Die kende ik helemaal niet:
[ afbeelding ]
Ik ken de nummers 1 èn 2 helemaal niet, maar ik ga ze nu zeker proberen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180358932
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
:o ons kneuterige Twentse dorp betreedt nu dan toch echt de 21e eeuw! De appie gaat op zondagen open :o :o
_O_ toch een jaar achter mijn dorp! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180358957
Chips nr. 1 en 2 was er niet bij de lokale spar, wél de jopie smaak.
Nou, ok 2 handjes gegeten plus een bel droge witte wijn.
Het was weer genoeg chips voor een jaar. w/

Het krantenartikel heb ik ze aangewezen.
En aandelen Lays gekocht. *O*
pi_180358986
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:02 schreef Barreltje het volgende:

waarom belachelijk ? :o
Nou, inderdaad, niets belachelijks aan! Blijkbaar is er een enorme vraag naar. Doordeweeks werken, zaterdag sportclub kinderen en dan zondag de boodschappen. Ik vind er niets raars aan. Tenzij je heel kerkelijk bent of zo :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180358992
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]

waarom belachelijk ? :o
de. Hoeveelheid mensen is belachelijk...had ik nooit verwacht gewoon

Maandag is de ideale dag... Zijn alle aanbiedingen tenminste ook ruim voorradig en lopen er geen 12 vakkenvuller met containers door de hele winkel
pi_180359033
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:37 schreef liedetector het volgende:

[..]

de. Hoeveelheid mensen is belachelijk...had ik nooit verwacht gewoon
Sowieso...meestal zijn wij rustig in en rond huis bezig.
En dan ben ik stomverbaasd over de hoeveelheid mensen onderweg in auto’s en op de fiets, als ik ook eens onderweg ben.
Zeventien miljoen mensen inmiddels.
Logisch, dat die niet thuis blijven zitten.
pi_180359273
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:37 schreef liedetector het volgende:

[..]

de. Hoeveelheid mensen is belachelijk...had ik nooit verwacht gewoon

Maandag is de ideale dag... Zijn alle aanbiedingen tenminste ook ruim voorradig en lopen er geen 12 vakkenvuller met containers door de hele winkel
Bij mij zijn ze juist op maandag het drukst met vakkenvullers, en alle dingen die in de aanbieding zijn, zijn nog niet up to date en de schappen van de aanbiedingen zijn gegarandeerd leeg. Ik ga liever op dinsdag. Als ik op maandag ga, ben ik meestal vooral spullen aan vakkenvullers aan het vragen omdat die nog in de kratten zitten. :')
pi_180359306
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:59 schreef Tele6 het volgende:

Bij mij zijn ze juist op maandag het drukst met vakkenvullers, en alle dingen die in de aanbieding zijn, zijn nog niet up to date en de schappen van de aanbiedingen zijn gegarandeerd leeg. Ik ga liever op dinsdag. Als ik op maandag ga, ben ik meestal vooral spullen aan vakkenvullers aan het vragen omdat die nog in de kratten zitten. :')
Bij ons zijn ze ook op zondag druk aan het vakkenvullen. Alle bordjes van de aanbiedingen van de week (die op zondag nog gelden dus) zijn dan al verwijderd :') En de 'aanbiedingen' die er zijn, zijn (nog) geen aanbiedingen. Suf onhandig. Dus ik winkel niet graag op zondag. Op maandag staat alles klaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180359451
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:53 schreef liedetector het volgende:
Hou er rekening mee dat de zondag vaak drukker is dan de zaterdag, zeker als ze dat nieuw invoeren...belachelijk hoeveel mensen hun week boodschappen dus op zondag doen terwijl je dan zelf met een pak koffie oid staat
Zelfscan en afrekenen. Ideaal :Y Geen drukte *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_180359480
Dat Brexit-gebeuren wordt ook steeds meer een soort van Goede Tijden, Slechte Tijden :o

* PdeHoog heeft even wat nieuws gemist :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_180359510
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ toch een jaar achter mijn dorp! :o
Nja, wij hebben al wel járen glasvezel liggen.. daar waren ze hier razend snel mee :+
pi_180359539
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zelfscan en afrekenen. Ideaal :Y Geen drukte *)
Dat hebben ze hier niet.. zie dat er ook niet zo snel komen eigenlijk.. is niet echt ruimte voor.
pi_180359570
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat hebben ze hier niet.. zie dat er ook niet zo snel komen eigenlijk.. is niet echt ruimte voor.
Nieuwbouw en een XL. Maakt het een stuk makkelijker. Plus een en al student in de omgeving. Het zijn ook vooral de jongere mensen die er gebruik van maken :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_180359623
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nieuwbouw en een XL. Maakt het een stuk makkelijker. Plus een en al student in de omgeving. Het zijn ook vooral de jongere mensen die er gebruik van maken :)
Hier ook aardig nieuw en laatst nog iets bijgebouwd.. maar dit hebben ze er niet bij gedaan. Nu hebben ze hier ook een leuk kassateam dus ik vind het niet erg ;) Hebben die meiden tenminste nog genoeg te doen.
pi_180359856
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hier ook aardig nieuw en laatst nog iets bijgebouwd.. maar dit hebben ze er niet bij gedaan. Nu hebben ze hier ook een leuk kassateam dus ik vind het niet erg ;) Hebben die meiden tenminste nog genoeg te doen.
Hier zijn ze bij de nieuwbouw ook van 14 naar 7 of 8 kassa’s gegaan. Sommige kassadames die er al jaren zaten zijn nu verdwenen. Best jammer
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 9 juli 2018 @ 18:36:52 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180359919
Wij maken al jaren gebruik van zelfscan. Nooit meer in de rij voor een kassa. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 juli 2018 @ 18:38:54 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180359959
Oh, en de farmaceut die sinds april een bepaald medicijn van mij niet meer kon/wilde produceren/leveren heeft het nu dan toch maar weer afgeleverd bij mijn apotheek.
Kan dus weer opnieuw beginnen met wennen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180359969
Ik vind de rij niet eens zo erg, ik vind het vooral fijn dat je alles gewoon al in je tassen/kratten kan doen.
  maandag 9 juli 2018 @ 18:53:39 #271
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180360243
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja, wij hebben al wel járen glasvezel liggen.. daar waren ze hier razend snel mee :+
Een nadeel van in D wonen, men loopt wat internetaansluiting aangaat 10-15 jaar achter, maar dit jaar of begin volgend krijgen wij ook glasvezel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180360305
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een nadeel van in D wonen, men loopt wat internetaansluiting aangaat 10-15 jaar achter, maar dit jaar of begin volgend krijgen wij ook glasvezel
Half het achterland hier heeft nog maar net riolering en stromend water, maar glasvezel kreeg voorrang op alles in het dorp :+ _O- Vind ik niet erg O-)
  maandag 9 juli 2018 @ 19:02:06 #273
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180360398
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Half het achterland hier heeft nog maar net riolering en stromend water, maar glasvezel kreeg voorrang op alles in het dorp :+ _O- Vind ik niet erg O-)
Riolering in buitengebied okay, beerput heb ik 30 jaar geleden in de stad nog gehad, maar stromend water? Welk gat is dat?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180360505
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Riolering in buitengebied okay, beerput heb ik 30 jaar geleden in de stad nog gehad, maar stromend water? Welk gat is dat?
Dat was een grapje uiteraard. :P Aangezien 'men' altijd net doet alsof dit achtergesteld gebied is, wat vast zo is, maar wij hadden wél glasvezel voor het gros van NL. Ha! :{w ;)
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 19:15:03 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180360654
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat was een grapje uiteraard. :P Aangezien 'men' altijd net doet alsof dit achtergesteld gebied is, wat vast zo is, maar wij hadden wél glasvezel voor het gros van NL. Ha! :{w ;)
Volgens mij is glasvezel nog steeds niet standaard in veel grote steden. Wij hebben het al 8 jaar ofzo :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')