abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 juli 2018 @ 00:20:21 #251
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180153241
Ik ga in ieder geval slapen. Jullie fijne nacht nog en alvast trusten :W
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 1 juli 2018 @ 00:23:58 #252
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180153308
Welterusten, ik ga ook bijna :W
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2018 @ 00:26:10 #253
163650 Greys
pi_180153356
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha het is nu net alsof jij alle plaatsen in Nederland beoordeeld aan de hand van of ze een (goede) Shabu hebben of niet.
:P

Zo veel ken ik er niet. Even denken.. Rotterdam de Kuip, Rotterdam Centrum, Haarlem, Amersfoort, Zoetermeer, Apeldoorn, Nijmegen. In die vestigingen ben ik geweest. Hm best wat nog _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2018 @ 00:26:35 #254
163650 Greys
pi_180153365
G'night! Ik lig ook al een tijdje. Trusten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 1 juli 2018 @ 00:32:56 #255
375570 crew  Cyan9
pi_180153474
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Ach, ik ben zelf ergens opgegroeid waar het misschien nog wel erger is dan Drenthe (nee, niet Almere :P OH SNAP deed ik het weer!), dus ik heb zelf weinig recht van spreken. :+
Almere is ook wel wat. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 juli 2018 @ 00:35:06 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180153511
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

We hebben ook genoeg toffe userts op de bank zitten, WAAR zijn GRAZZ, Kyran en Allememachies (andromache ;( ) ;( , maar you get the point.
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Oja Kyran. Ik was het altijd eens met hem (behalve over Cyprus).
B:)B

Sorry, ben niet heel actief geweest op FOK! laatste tijd, zelfs niet in BTC :P

Flink wat gezondheidsproblemen gehad, gelukkig niks ernstigs (behalve belachelijk veel pijn en zware pijnstillers met nog zwaardere bijwerkingen). Nu gaat alles weer en ben ik juist druk aan het klussen in de tuin.

Zal weer vaker loeren :P
  zondag 1 juli 2018 @ 00:40:27 #257
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180153597
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:35 schreef Kyran het volgende:

[..]


[..]


Flink wat gezondheidsproblemen gehad, gelukkig niks ernstigs (behalve belachelijk veel pijn en zware pijnstillers met nog zwaardere bijwerkingen). Nu gaat alles weer en ben ik juist druk aan het klussen in de tuin.
Dat klinkt niet zo best, gelukkig gaat het nu beter!

En welkom terug! *O*
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 juli 2018 @ 00:45:53 #258
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180153681
Ach ja klinkt allemaal erger dan het is. Had ischias (dus zenuwpijn in mijn onderrug en linker bil & been. Begon uit het niks midden in de nacht, na 3 uur in bed te hebben lopen draaien toch maar naar huisartsenpost. Kreeg ik Tramadol. Ik helemaal blij dat ik geen helse pijn meer zou voelen ... Deed niks, gewoon echt niks. Dosis verhogen hielp ook niet .... Nacht er op weer terug, dit keer kreeg ik Oxycodon. Dat hielp redelijk, maar nog niet genoeg, dus dosis verhoogd en in combinatie met paracetamol en ibuprofen had ik bijna geen pijn meer .... Alleen wel misselijk, vermoeid, suf etc, dus compleet nutteloos :P

Nu bijna 10 dagen pijn en pijnstiller vrij. Wat een rotzooi is dat zeg. Behalve de eerste dag dat ik half aan het hallucineren was snap ik echt niet dat mensen die als drugs gebruiken ... voor de lol (vooral in de VS). Bah.

Lang verhaal, verveel me, dacht ik deel het even. Gewoon negeren :P
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2018 @ 07:06:12 #259
368283 ato
pi_180156195
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:35 schreef Kyran het volgende:

[..]


[..]

B:)B

Sorry, ben niet heel actief geweest op FOK! laatste tijd, zelfs niet in BTC :P

Flink wat gezondheidsproblemen gehad, gelukkig niks ernstigs (behalve belachelijk veel pijn en zware pijnstillers met nog zwaardere bijwerkingen). Nu gaat alles weer en ben ik juist druk aan het klussen in de tuin.

Zal weer vaker loeren :P
Hee die Kyran,
Leuk dat je er weer bent. Vervelend van je gezondhiedsproblemen, gelukkig gaat het wat beter.
Mag ik ook vragen wat voor gezondheidsproblemen?

Ik ga richting Scheveningen. *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2018 @ 07:07:32 #260
368283 ato
pi_180156197
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:45 schreef Kyran het volgende:
Ach ja klinkt allemaal erger dan het is. Had ischias (dus zenuwpijn in mijn onderrug en linker bil & been. Begon uit het niks midden in de nacht, na 3 uur in bed te hebben lopen draaien toch maar naar huisartsenpost. Kreeg ik Tramadol. Ik helemaal blij dat ik geen helse pijn meer zou voelen ... Deed niks, gewoon echt niks. Dosis verhogen hielp ook niet .... Nacht er op weer terug, dit keer kreeg ik Oxycodon. Dat hielp redelijk, maar nog niet genoeg, dus dosis verhoogd en in combinatie met paracetamol en ibuprofen had ik bijna geen pijn meer .... Alleen wel misselijk, vermoeid, suf etc, dus compleet nutteloos :P

Nu bijna 10 dagen pijn en pijnstiller vrij. Wat een rotzooi is dat zeg. Behalve de eerste dag dat ik half aan het hallucineren was snap ik echt niet dat mensen die als drugs gebruiken ... voor de lol (vooral in de VS). Bah.

Lang verhaal, verveel me, dacht ik deel het even. Gewoon negeren :P
Dat klinkt heftig en nu geen pijn klachten meer?
Life can be a bitch, so like it..
pi_180157082
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:35 schreef Kyran het volgende:

[..]


[..]

B:)B

Sorry, ben niet heel actief geweest op FOK! laatste tijd, zelfs niet in BTC :P

Flink wat gezondheidsproblemen gehad, gelukkig niks ernstigs (behalve belachelijk veel pijn en zware pijnstillers met nog zwaardere bijwerkingen). Nu gaat alles weer en ben ik juist druk aan het klussen in de tuin.

Zal weer vaker loeren :P
Hey :W
Wat fijn dat je gewoon weer lekker bezig kunt zijn. :* Met veel pijn lopen is echt rot en zwaar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180157123
Veel plezier in Scheveningen ato! *G*

Mijn buurmeisje (2 huizen naast me) is al sinds zessen thuis van een feestje en gaat buiten lekker met haar vrienden afteren en KLETSEN.
Ik deed dat toch altijd wat stiller toen ik nog veel uitging. _O-

Mogge c_/
Ik ga vanmiddag kano varen. Zin in.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2018 @ 09:49:07 #263
163650 Greys
pi_180157551
Mogguh!

Kyran fijn dat het weer beter gaat en leuk dat je even langs kwam :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2018 @ 09:52:21 #264
163650 Greys
pi_180157622
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
Veel plezier in Scheveningen ato! *G*

Mijn buurmeisje (2 huizen naast me) is al sinds zessen thuis van een feestje en gaat buiten lekker met haar vrienden afteren en KLETSEN.
Ik deed dat toch altijd wat stiller toen ik nog veel uitging. _O-

Mogge c_/
Ik ga vanmiddag kano varen. Zin in.
Oh lekker is dat ja :D Dat jij met je raam open slaapt en er eentje gaat zitten tetteren.

Hier zijn de andere buren altijd heel vroeg op en die doen dan hun zonnescherm alvast uit. Om half zeven. In het weekend. IEK IEK IEK (draaien) BAM. Maar verder zijn ze zo leuk en tof dat ik er alleen wakker van schrik en dan maar een beetje moet lachen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180157725
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh lekker is dat ja :D Dat jij met je raam open slaapt en er eentje gaat zitten tetteren.

Hier zijn de andere buren altijd heel vroeg op en die doen dan hun zonnescherm alvast uit. Om half zeven. In het weekend. IEK IEK IEK (draaien) BAM. Maar verder zijn ze zo leuk en tof dat ik er alleen wakker van schrik en dan maar een beetje moet lachen. _O-
Met raam dicht was het. Kun je nagaan :D

Hier bromt het zonnescherm soms ook zo, hou ik dan ook echt rekening mee. Maar dat is dan eenmalig en kort.
Mijn buurman vertrekt elke ochtend om kwart voor 6. Word er ook bijna elke ochtend wakker van. Maar dat is ook maar kort. En die man moet toch echt weg :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 1 juli 2018 @ 10:00:31 #266
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180157783
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh lekker is dat ja :D Dat jij met je raam open slaapt en er eentje gaat zitten tetteren.

Hier zijn de andere buren altijd heel vroeg op en die doen dan hun zonnescherm alvast uit. Om half zeven. In het weekend. IEK IEK IEK (draaien) BAM. Maar verder zijn ze zo leuk en tof dat ik er alleen wakker van schrik en dan maar een beetje moet lachen. _O-
Ik heb er altijd bewondering voor hoe weinig jij je stoort aan mensen/je omgeving. :P
Koel en donker bewaren
pi_180158176
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

[..]

B:)B

Sorry, ben niet heel actief geweest op FOK! laatste tijd, zelfs niet in BTC :P

Flink wat gezondheidsproblemen gehad, gelukkig niks ernstigs (behalve belachelijk veel pijn en zware pijnstillers met nog zwaardere bijwerkingen). Nu gaat alles weer en ben ik juist druk aan het klussen in de tuin.

Zal weer vaker loeren :P
Fijn dat het wat beter gaat Kyran, en leuk dat je weer wat vaker hier kan komen. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 1 juli 2018 @ 10:24:57 #268
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180158209
Ik ga nu maar schoonmaken voordat het hier in huis weer een sauna is
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2018 @ 10:27:59 #269
163650 Greys
pi_180158263
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb er altijd bewondering voor hoe weinig jij je stoort aan mensen/je omgeving. :P
Nou ik heb zomers gehad dat ik me echt enórm stoorde aan het gezin hier schuin achter dat aan ramadan deed en dat het echt warm was en iedereen met de ramen open wilde slapen maar dat kon niet omdat zij natuurlijk laat in de tuin gingen eten en keihard praten en met bestek op borden kletterden. Terwijl iedereen moest werken de volgende ochtend zaten ze rustig tot half drie buiten te kwaken.

Maar die waren dit jaar maanden naar Marokko op vakantie _O- Lekker rustig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juli 2018 @ 10:30:25 #270
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180158304
Ik wil niet teveel in detail treden omdat het dan misschien te herkenbaar is waar ik woon (ik ben lekker para :')), maar hier is er de maanden juli en augustus met een beetje pech elke dag overlast van muziek. Ik hoop dat het mee gaat vallen, want ik trek onvrijwillig met muziek worden geconfronteerd héél slecht. En dat 2! maanden lang.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2018 @ 10:44:58 #271
163650 Greys
pi_180158533
Oh dat lijkt me ook niks idd. Tot hoe laat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180158839
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ik heb zomers gehad dat ik me echt enórm stoorde aan het gezin hier schuin achter dat aan ramadan deed en dat het echt warm was en iedereen met de ramen open wilde slapen maar dat kon niet omdat zij natuurlijk laat in de tuin gingen eten en keihard praten en met bestek op borden kletterden. Terwijl iedereen moest werken de volgende ochtend zaten ze rustig tot half drie buiten te kwaken.

Maar die waren dit jaar maanden naar Marokko op vakantie _O- Lekker rustig.
Nou dat is idd echt zwaar rot, als je de volgende dag gewoon moet werken. -O-
En het kan ook gewoon zachtjes, dus dat is een beetje jammer als mensen zo zitten.
Ik hou het volume echt wel iets zachter als ik bv op zaterdagochtend met visite in de tuin aan de koffie zit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180158860
quote:
9s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil niet teveel in detail treden omdat het dan misschien te herkenbaar is waar ik woon (ik ben lekker para :')), maar hier is er de maanden juli en augustus met een beetje pech elke dag overlast van muziek. Ik hoop dat het mee gaat vallen, want ik trek onvrijwillig met muziek worden geconfronteerd héél slecht. En dat 2! maanden lang.
2 maanden ;( Woon je in een grote plaats (je hoeft niet te antwoorden, maar meer dat in een stad vaak meer geluid en drukte is).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180158873
Oh en Greys, wat fijn dat je dat matje voor je buurman hebt geregeld. Superlief!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juli 2018 @ 11:06:39 #275
163650 Greys
pi_180158978
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou dat is idd echt zwaar rot, als je de volgende dag gewoon moet werken. -O-
En het kan ook gewoon zachtjes, dus dat is een beetje jammer als mensen zo zitten.
Ik hou het volume echt wel iets zachter als ik bv op zaterdagochtend met visite in de tuin aan de koffie zit.
Dat is lief, beetje rekening houden met elkaar. O+

Ik liet gistermiddag toen ik het zonnescherm inklapte het laatste stukje te hard schieten per ongeluk en dat gaf nogal een klap en ik riep automatisch SORRYYYY (je kunt niet bij elkaar in de tuin kijken dus had geen idee of er iemand zat) en hoorde de buurvrouw lachen en GEEFT NIETTTT IK HEB DAT OOK ALTIJD roepen _O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')