abonnement Unibet Coolblue
pi_180140125
Ik woon op ongeveer 10 km van het werk. Op dit moment ga ik met de auto naar het werk, maar ik wil eigenlijk fietsen.

Ik heb wat vragen.
Is een wielrenfiets met mountainbike velgen en banden sneller dan een normale fiets?
Ik wil mountainbike wielen omdat die volgens mij steviger zijn en minder snel lek rijden.

Is een mountainbike sneller dan een normale fiets?

Moet ik voor een elektrische fiets gaan of een wielrenfiets met mountainbike wielen? Of een mountainbike?
pi_180141105
Elektrische fiets lijkt mij het meest logisch.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 15:46:31 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180141141
Elektrisch.
Dan ga je ook makkelijker als je fysiek een keer wat minder bent, zet je de ondersteuning gewoon een standje hoger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 15:51:51 #4
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180141262
Mountainbike is meer versnellingen, maar ook meer weerstand (dikke banden). Wielrenbanden rij je sneller lek bij nat weer en als je banden zacht zijn. Maar voor alle banden geldt: harder is beter. Ik zou kiezen voor een hybridefiets, een stadsfiets met 24 versnellingen bijvoorbeeld. Een voordeel ten opzichte van een elektrische fiets is dat je meteen je sport heb gedaan voor die dag, bij een elektrische fiets lever je bijna geen inspanning.

Op je vraag: Ja, een mountainbike is sneller dan een normale fiets, maar dat komt door het aantal versnellingen en de sportieve houding die je aanneemt. Met een beetje zachte banden rem je alweer heel wat af op een MTB.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_180142101
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:01 schreef polderturk het volgende:
Ik woon op ongeveer 10 km van het werk. Op dit moment ga ik met de auto naar het werk, maar ik wil eigenlijk fietsen.

Ik heb wat vragen.
Is een wielrenfiets met mountainbike velgen en banden sneller dan een normale fiets?
Ik wil mountainbike wielen omdat die volgens mij steviger zijn en minder snel lek rijden.

Is een mountainbike sneller dan een normale fiets?

Moet ik voor een elektrische fiets gaan of een wielrenfiets met mountainbike wielen? Of een mountainbike?
En hoe zit het met de route? Autoroute is vaak korter dan fietsroute.
pi_180142134
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
Maar voor alle banden geldt: harder is beter.
Waarom maken ze banden dan niet van staal ipv rubber?
pindazakje
pi_180143050
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En hoe zit het met de route? Autoroute is vaak korter dan fietsroute.
Bij mij in de buurt is het juist andersom,de fietsroute snijdt vaak een deel af.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_180143069
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Waarom maken ze banden dan niet van staal ipv rubber?
Doe dan hard kunstof

En mijn personlijke mening is dat je in fietsbanden minstens 4 / 5 bar moet doen en niet over stoepranden klappen aangezien ze dan lek gaan.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_180143186
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:58 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Doe dan hard kunstof

En mijn personlijke mening is dat je in fietsbanden minstens 4 / 5 bar moet doen en niet over stoepranden klappen aangezien ze dan lek gaan.
Waarom? Staal is harder, en harder is blijkbaar beter.
pindazakje
pi_180143297
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:03 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Waarom? Staal is harder, en harder is blijkbaar beter.
Welk staalsoort wil je dan gebruiken?
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_180143392
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 17:06 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Welk staalsoort wil je dan gebruiken?
AISI 1090 ofzo
pindazakje
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:31:46 #12
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_180144102
Ik heb zelf een cross hybride.

Dat is wel leuk fietsen, bredere banden, maar een stuk lichter frame en je kan afentoe ook het bos er mee in...

Ik kan er harder mee dan een gewone fiets en het kost mij ook minder moeite om een iets hoger tempo aan te houden.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_180144612
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:01 schreef polderturk het volgende:
Ik woon op ongeveer 10 km van het werk. Op dit moment ga ik met de auto naar het werk, maar ik wil eigenlijk fietsen.

Ik heb wat vragen.
Is een wielrenfiets met mountainbike velgen en banden sneller dan een normale fiets?
Ik wil mountainbike wielen omdat die volgens mij steviger zijn en minder snel lek rijden.

Is een mountainbike sneller dan een normale fiets?

Moet ik voor een elektrische fiets gaan of een wielrenfiets met mountainbike wielen? Of een mountainbike?
Deze is helemaal voor jou!

pi_180145233
Is deze hybridefiets wat?
Hij kost maar 129,99 euro _O-

https://www.decathlon.nl/(...)gHf1KEMaAg0IEALw_wcB
  zaterdag 30 juni 2018 @ 18:26:48 #15
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_180145258
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:25 schreef polderturk het volgende:
Is deze hybridefiets wat?
Hij kost maar 129,99 euro _O-

https://www.decathlon.nl/(...)gHf1KEMaAg0IEALw_wcB
Ik denk dat je het antwoord al wel weet. Die kan je binnen een jaar bij het grofvuil zetten.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_180146140
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:58 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Bij mij in de buurt is het juist andersom,de fietsroute snijdt vaak een deel af.
De fietsroute is bijna een kilometer korter dan de autoroute.
pi_180146205
Lekker comfortabel fietsen met 5 bar in je banden... (3 is zat, tenzij fattie)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 22:25:55 #18
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180151256
Mountainbike is sneller ja. Wielrenfiets is nog sneller maar mtb scheelt al een stuk.

Wel minder geschikt bij minder weer.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_180151904
Zou geen wielrenfiets nemen tenzij je hem ergens kan stallen waar iedereen er vanaf blijft. Het frame en de wielen zijn nogal kwetsbar. Geloof dat je voor wielrenfietsen ook stevigere banden hebt die minder snel lek gaan. En anders neem je een extra binnenband mee, die zijn op broekzakformaat dus makkelijk mee te nemen

Kijk anders naar een stadsfiets met het versnellingssysteem van een wielrenfiets. Ben even de naam kwijt. Vroeger had ik er zoeen, die zijn ideaal.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 23:10:13 #20
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_180152141
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 22:55 schreef Xetran het volgende:

Kijk anders naar een stadsfiets met het versnellingssysteem van een wielrenfiets. Ben even de naam kwijt. Vroeger had ik er zoeen, die zijn ideaal.
Derailleur.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_180152662
Ik zou wel voor dikke banden gaan maar geen mountainbike banden. Die hebben meer profiel en daardoor hebben ze hogere rolweerstand. Dikke banden met minder profiel hebben lagere rolweerstand dan dunne banden met dezelfde druk. Maar ze bieden wel meer demping. Dunne racefietsbandjes kun je keihard oppompen en daar ga je snel mee maar dat rijdt oncomfortabel. Je voelt elk bobbeltje op de weg.

Ik zou voor een fiets gaan met een goede naafversnelling, bijv de nexus 8 (of als je echt geld teveel hebt een rohloff naaf). Naafversnellingen zijn veel minder onderhoudsgevoelig en minder kwetsbaar dan derailleurs. In de stad waar je vaak moet stoppen is een naafversnelling praktischer. Kun je schakelen in stilstand.

En een electrische fiets? Voor 10 kilometertjes? Wat ben je, een kreupele bejaarde? Doe normaal man.
pi_180158741
Bedankt voor jullie anwoorden. Nog een vraag. Is bij een elektrische fiets een middenmotor superieur tov andere types?
  zondag 1 juli 2018 @ 11:01:19 #23
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180158857
Wach even, je hebt helemaal niet verteld hoe de fietsroute naar je werk eruit ziet. Asfalt of bestrating of onverhard? In de stad? Veel hellingen of juist veel bochten? Veel plekken waar je moet stoppen?
  zondag 1 juli 2018 @ 11:04:15 #24
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180158922
Kijk ook naar het type elektrische fiets die komen in veel smaken. Van de traditionele trapondersteuning tot brommers die 45 km/h mogen (met geel kenteken dus).
Niet onbelangrijk: kun je je fiets op het werk opladen?
pi_180159428
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:01 schreef Lunatiek het volgende:
Wach even, je hebt helemaal niet verteld hoe de fietsroute naar je werk eruit ziet. Asfalt of bestrating of onverhard? In de stad? Veel hellingen of juist veel bochten? Veel plekken waar je moet stoppen?
80% asfalt. 20% bestrating. Weinig plekken waar ik moet stoppen. 1 helling (of geen helling bij een andere route). Ik kan de fiets kwijt in een stalling. Ik kan de fiets opladen op het werk, maar dit lijkt me niet relevant omdat de afstand 10 km is (20 km heen en terug)
pi_180159526
Als je voor die zielige 10km een e-bike wil kopen, ga dan gewoon aan een auto :')
  zondag 1 juli 2018 @ 11:53:14 #27
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180159657
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:43 schreef Xetran het volgende:
Als je voor die zielige 10km een e-bike wil kopen, ga dan gewoon aan een auto :')
wel eens dag-in-dag-uit jaren achter elkaar < 20km/dag moeten fietsen?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zondag 1 juli 2018 @ 11:56:15 #28
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_180159698
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:53 schreef embedguy het volgende:

[..]

wel eens dag-in-dag-uit jaren achter elkaar < 20km/dag moeten fietsen?
Jazeker, 3 jaar 40 km op een dag. En nu 20 km op een dag voor ruim 4 jaar.

Alleen als het kutweer is gaat de auto mee. En dat zonder E-bike, die zijn voor bejaarden
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 1 juli 2018 @ 12:03:50 #29
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180159825
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:56 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Jazeker, 3 jaar 40 km op een dag. En nu 20 km op een dag voor ruim 4 jaar.

Alleen als het kutweer is gaat de auto mee. En dat zonder E-bike, die zijn voor bejaarden
Hm, ieder z'n ding maar 20km/dag is toch best wel kut; wind, regen, zweet en de tijd dat het kost. Ik zou een elektrische fiets dan best interessant vinden. Scheelt tijd, geen last van zweet en wind.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zondag 1 juli 2018 @ 12:11:52 #30
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_180159945
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 12:03 schreef embedguy het volgende:

[..]

Hm, ieder z'n ding maar 20km/dag is toch best wel kut; wind, regen, zweet en de tijd dat het kost. Ik zou een elektrische fiets dan best interessant vinden. Scheelt tijd, geen last van zweet en wind.
Is maar 10 km per keer. Ligt dus aan je tempo, als je een beetje doorscheurt heb je na 10 km wel wat zweet staan.Als je gewoon rustig op een normale fiets 20 rijd, heb je na 10 km echt geen zweet oid. Anders is het juist tijd om dat stukje te fietsen.

En je bent een halfuur per dag langer bezig dan met de auto, als dat je al tegenhoudt. Bovendien kom je dan een uurtje per dag in de buitenlucht. En je hebt beweging dus blijf je een klein beetje fit.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 1 juli 2018 @ 12:18:44 #31
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180160056
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 12:11 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Is maar 10 km per keer. Ligt dus aan je tempo, als je een beetje doorscheurt heb je na 10 km wel wat zweet staan.Als je gewoon rustig op een normale fiets 20 rijd, heb je na 10 km echt geen zweet oid. Anders is het juist tijd om dat stukje te fietsen.

En je bent een halfuur per dag langer bezig dan met de auto, als dat je al tegenhoudt. Bovendien kom je dan een uurtje per dag in de buitenlucht. En je hebt beweging dus blijf je een klein beetje fit.
Dat is zeker waar (behalve dat je 20km/uur gaat bij een rustig tempo, dat is wel erg rooskleurig).
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_180160978
ik heb voor dezelfde keuze gestaan en een Cube Hyde met normale tot dunne banden (geen racefiets banden = iets comfortabeler) gekozen.

https://www.cube.eu/nl/20(...)acknflashgreen-2017/
pi_180161214
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:53 schreef embedguy het volgende:

[..]

wel eens dag-in-dag-uit jaren achter elkaar < 20km/dag moeten fietsen?
Ja, dat heb ik zo'n acht jaar lang gedaan, zomer en winter, weer en wind. Daar wen je heel snel aan hoor, zo ver is het niet. Sterker nog, ik heb nu een baan veel dichter bij huis en ik mis de fietstocht best wel eigenlijk.
pi_180161582
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2018 12:18 schreef embedguy het volgende:

[..]

Dat is zeker waar (behalve dat je 20km/uur gaat bij een rustig tempo, dat is wel erg rooskleurig).
Wanneer je wat meer fietst en een goede fiets hebt is die 20 echt met gemak te halen. ^O^
pi_180169435
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:56 schreef polderturk het volgende:
Bedankt voor jullie anwoorden. Nog een vraag. Is bij een elektrische fiets een middenmotor superieur tov andere types?
Kan iemand nog een antwoord geven op deze vraag? En is het onverstandig om een elektrische fiets met derailleur te nemen?
  Moderator zondag 1 juli 2018 @ 19:49:27 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180170034
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:27 schreef polderturk het volgende:

[..]

Kan iemand nog een antwoord geven op deze vraag? En is het onverstandig om een elektrische fiets met derailleur te nemen?
Zo'n Bosch middenmotor is iig erg goed.

Voordeel van middenmotor is dat je zwaartepunt lager ligt en het is een stuk makkelijker met onderhoud. Je pakt zo je achterwiel er uit als je een lekke band hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180170714
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:27 schreef polderturk het volgende:

[..]

Kan iemand nog een antwoord geven op deze vraag? En is het onverstandig om een elektrische fiets met derailleur te nemen?
Een standaard elektrische fiets geeft meestal geen trapondersteuning boven de 25km/u dus het grotere bereik van een derailleur voegt dan weinig toe. Een derailleur kost meer onderhoud dan een naafversnelling en is kwetsbaarder. Alleen bij een speedpedalec die tot wel 45km/u gaat is een derailleur met "veel tandjes" nuttig.
pi_180171413
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:53 schreef embedguy het volgende:

[..]

wel eens dag-in-dag-uit jaren achter elkaar < 20km/dag moeten fietsen?
Ja hoor, zelfs nu nog. Ik heb zelf een racefiets met normaal stuur en normale pedalen zodat ik hem naar het werk kan gebruiken zonder als autist over te komen.

Wat is je punt? Een e-bike voegt niks toe. Als je niet bewegen wil kan je net zo goed aan een auto of scooter, scheelt je nog duiten ook en je bent een stuk mobieler. Voor het geld dat je in een E-bike gooit (vooral als je er niets naast wil hebben) beperk je je mogelijkheden behoorlijk.
  maandag 2 juli 2018 @ 00:50:06 #39
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180178099
Het is echter behoorlijk deprimerend als je met je spierkrachtfiets naar je werk moet en iedereen haalt je fluitend in. Ik schat dat zo'n 90%-95% van de tweewielers voor het woon-werkverkeer in Rotterdam niet uitsluitend op spierkracht rijdt.
pi_180180994
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:50 schreef Lunatiek het volgende:
Het is echter behoorlijk deprimerend als je met je spierkrachtfiets naar je werk moet en iedereen haalt je fluitend in. Ik schat dat zo'n 90%-95% van de tweewielers voor het woon-werkverkeer in Rotterdam niet uitsluitend op spierkracht rijdt.
Dat is wat overdreven. Je ziet nog genoeg normale fietsen. Bovendien haal je veel ebikers makkelijk in, zijn toch allemaal zwakke en/of luie figuren zonder conditie, dus harder dan een km of 25 rijden ze meestal niet. De scooters, brommers en speedpedalecs is natuurlijk een ander verhaal, die mogen van mij lekker op de autoweg rijden.
pi_180181426
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 00:50 schreef Lunatiek het volgende:
Het is echter behoorlijk deprimerend als je met je spierkrachtfiets naar je werk moet en iedereen haalt je fluitend in. Ik schat dat zo'n 90%-95% van de tweewielers voor het woon-werkverkeer in Rotterdam niet uitsluitend op spierkracht rijdt.
Dan doe je iets verkeerd denk ik.. Ik haal juist mensen in.
pi_180181795
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 08:56 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dat is wat overdreven. Je ziet nog genoeg normale fietsen. Bovendien haal je veel ebikers makkelijk in, zijn toch allemaal zwakke en/of luie figuren zonder conditie, dus harder dan een km of 25 rijden ze meestal niet. De scooters, brommers en speedpedalecs is natuurlijk een ander verhaal, die mogen van mij lekker op de autoweg rijden.
Nou nou, wat een generalisatie zeg !

Iedereen die ik aangeraden heb om een elektrische fiets te proberen, die is om: "waarom heb ik dit niet eerder gedaan" & "het fietst zo fijn".

Je kan zelf ook de ondersteuning regelen, dus je hoeft niet áltijd met volledige ondersteuning te fietsen, stand 1 of 2 kan ook als je meer wil doen op spierkracht. Of gewoon helemaal uitzetten ;).

De Bosch middenmotor is in mijn opinie inderdaad een van de betere, sowieso qua ondersteuning, maar ook de accu blijft volledige ondersteuning leveren tot de laatste druppel. Sommige andere geven al minder bij een halve accu.

Ga proef fietsen op alle soorten aandrijving (voorwiel, middenmotor, achterwiel), en bepaal wat voor jou het beste is :).
pi_180182980
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:17 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekker comfortabel fietsen met 5 bar in je banden... (3 is zat, tenzij fattie)
Het is wel comfortabel hoor, zolang je maar een zadelpen vering hebt of iets dergelijks. Ik ga altijd huilen als ik mensen langs zie fietsen met zachte banden. Dan is 10km nog een heel eind.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_180183123
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:35 schreef polderturk het volgende:

[..]

80% asfalt. 20% bestrating. Weinig plekken waar ik moet stoppen. 1 helling (of geen helling bij een andere route). Ik kan de fiets kwijt in een stalling. Ik kan de fiets opladen op het werk, maar dit lijkt me niet relevant omdat de afstand 10 km is (20 km heen en terug)
Dat kan echt makkelijk zonder elektrische fiets zolang je niet ontzettend slecht in conditie bent. En dan nog is de eerste paar keer zwaar, je conditie wordt vanzelf beter.
Een decathlon fiets van 120 euro is binnen no time kapot lijkt mij. Kijk anders eens bij een tweedehands fietsenboer voor een racefiets of toerfiets. 2de is iets steviger en met normaal stuur bagagedrager e.d.

Veel maakt het niet uit, 10 kilometer is net een half uurtje rustig fietsen op een soepel lopende fiets.
pi_180184079
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:29 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Het is wel comfortabel hoor, zolang je maar een zadelpen vering hebt of iets dergelijks. Ik ga altijd huilen als ik mensen langs zie fietsen met zachte banden. Dan is 10km nog een heel eind.
Brede banden FTW. Die geven meer demping als je ze hard oppompt en hebben toch lage rolweerstand.
Vering vind ik zelf niks; die absorberen ook veel van je trapvermogen dus uiteindelijk moet je harder trappen.
  maandag 2 juli 2018 @ 16:08:08 #46
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_180187779
Als je wilt fietsen om meteen wat beweging mee te pikken, lijkt me een elektische wat teveel van het goede.
Fiets zelf al zeker 8 jaar lang naar m'n werk, ca 8km afstand. Heb daar een 'gewone' fiets voor, met dichte kettingkast, scheelt onderhoud.
Maar intussen heb ik (voor de hobby) een MTB. Die voor de gein eens meegenomen naar 't werk, en het scheelt me best wat tijd (ca. 20km/u met gewone met zo'n 27 km/u)
Zelf gebruik ik de bagagedrager nog wel -regenpak en lunch- dus zou je een hybride of touring adviseren. Zal wellicht wat meer onderhoud vergen, maar fiets toch wel net wat lichter en makkelijker en is gewoon breed inzetbaar.
  woensdag 4 juli 2018 @ 23:35:15 #47
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_180247580
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:53 schreef embedguy het volgende:

[..]

wel eens dag-in-dag-uit jaren achter elkaar < 20km/dag moeten fietsen?
Ja hoi.
Toen ik op de middelbare school zat had ik 's morgens eerst een krantenwijk van 20 km en daarna fietste ik 25 km naar school en 's middags 25 km terug.

Als je dat elke dag doet wen je er aan en wordt het gewoonte.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_180476396
Is het een idee om een hybride fiets te kopen en om te bouwen naar een elektrische fiets? Dit ombouwpakket kost maar 369 euro.

https://www.rat-holland.n(...)12Ah-budget-startset
pi_180476442
Ombouwset voor 167 euro.
Maar wel 1000W. Je gaat dan als een raket.

https://m.ebay.de/itm/26-(...)_rdt=1&ul_noapp=true
pi_180476521
Deze kan je zowel op 250W instellen als op 1000W. Handig voor bij een politie controle.

https://m.ebay.de/itm/36V(...)_rdt=1&ul_noapp=true
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')