abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 juni 2018 @ 03:56:15 #251
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180133820
Leve goede buren! Onverwacht een lange en gezellige avond gehad! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180134015
Ik ben pas ongeveer vier uur geleden aangekomen. Vliegtuig ook op de terugweg enorm veel vertraging (waar ook geen enkele reden voor werd gegeven), dus ook twee uur later aangekomen dan de bedoeling was, en dan ook nog een uur tijdverschil waardoor het tweeënhalf uur later was op Schiphol.

Eenmaal daar toch nog de laatste trein kunnen pakken (heb wel een taxi overwogen, ongeacht het geld, om het gedoe te besparen), maar daar stond een enorme rij. Op die trein heb ik dan ook weer 25 minuten moeten wachten, maar gelukkig had ik hem nog. Eenmaal in Overvecht was het ook weer 25 minuten wachten op de allerlaatste trein daarheen, dus ben ook nog eens 50 minuten kwijtgeraakt aan wachten op treinen voor maar heel korte afstanden. :{

En onderweg ook ontzettende honger gehad, want bij de eettentjes en winkeltjes op Gatwick stonden zulke enorme rijen dat ik me er niet meer aan gewaagd heb met het idee "ik koop in het vliegtuig straks wel een snack". Maar het was een korte vlucht en de rijen tegenover me (ik zat in rij 8) deden allemaal heel muggenzifterig over wei-of-niet ijs bij je drankje of wel nog niet in euro's of ponden betalen, dan het zolang heeft geduurd dat ik niet eens wat had kunnen bestellen, want toen gingen we al landen. :')

Eenmaal daar meteen naar een La Place gerend voor wat eten en drinken voor onderweg, maar er zat een of ander wijf voor me die er meer dan tien minuten over deed om wat te bestellen en ondertussen ook uitgebreid met anderen zat te kletsen. Ik zat na zo'n moeilijke reis heel moeilijke gezichten te trekken en wat te zuchten, vroeg die feeks 'Are you allright'? ... :( ... NEE DAT BEN IK NIET TRUT! Echt, hoe je zo enorm een plaat voor je kop kan hebben als het aankomt op anderen om je heen. :')

Eten en drinken dus niet gekregen, want bij andere tentjes stond er ook een enorme rij en er was ook een trein te halen. Dus uiteindelijk met een nog altijd heel lege maag de trein in, daarna op Utrecht Centraal nog 25 minuten wachten op de laatste trein naar Overvecht, en toen bij thuiskomst nog om half twee een fikse ruzie te krijgen met het thuisfront waar ik even niet over uit wil wijken, maar wat me wederom spijt doet krijgen dat ik überhaupt terug ben gekomen

Wat een rotsituatie :{ (sorry voor de rant)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 30 juni 2018 @ 06:52:48 #253
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180134114
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 06:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben pas ongeveer vier uur geleden aangekomen. Vliegtuig ook op de terugweg enorm veel vertraging (waar ook geen enkele reden voor werd gegeven), dus ook twee uur later aangekomen dan de bedoeling was, en dan ook nog een uur tijdverschil waardoor het tweeënhalf uur later was op Schiphol.

Eenmaal daar toch nog de laatste trein kunnen pakken (heb wel een taxi overwogen, ongeacht het geld, om het gedoe te besparen), maar daar stond een enorme rij. Op die trein heb ik dan ook weer 25 minuten moeten wachten, maar gelukkig had ik hem nog. Eenmaal in Overvecht was het ook weer 25 minuten wachten op de allerlaatste trein daarheen, dus ben ook nog eens 50 minuten kwijtgeraakt aan wachten op treinen voor maar heel korte afstanden. :{

En onderweg ook ontzettende honger gehad, want bij de eettentjes en winkeltjes op Gatwick stonden zulke enorme rijen dat ik me er niet meer aan gewaagd heb met het idee "ik koop in het vliegtuig straks wel een snack". Maar het was een korte vlucht en de rijen tegenover me (ik zat in rij 8) deden allemaal heel muggenzifterig over wei-of-niet ijs bij je drankje of wel nog niet in euro's of ponden betalen, dan het zolang heeft geduurd dat ik niet eens wat had kunnen bestellen, want toen gingen we al landen. :')

Eenmaal daar meteen naar een La Place gerend voor wat eten en drinken voor onderweg, maar er zat een of ander wijf voor me die er meer dan tien minuten over deed om wat te bestellen en ondertussen ook uitgebreid met anderen zat te kletsen. Ik zat na zo'n moeilijke reis heel moeilijke gezichten te trekken en wat te zuchten, vroeg die feeks 'Are you allright'? ... :( ... NEE DAT BEN IK NIET TRUT! Echt, hoe je zo enorm een plaat voor je kop kan hebben als het aankomt op anderen om je heen. :')

Eten en drinken dus niet gekregen, want bij andere tentjes stond er ook een enorme rij en er was ook een trein te halen. Dus uiteindelijk met een nog altijd heel lege maag de trein in, daarna op Utrecht Centraal nog 25 minuten wachten op de laatste trein naar Overvecht, en toen bij thuiskomst nog om half twee een fikse ruzie te krijgen met het thuisfront waar ik even niet over uit wil wijken, maar wat me wederom spijt doet krijgen dat ik überhaupt terug ben gekomen

Wat een rotsituatie :{ (sorry voor de rant)
Nou ik snap je rant heel goed, klinkt allemaal hartstikke rot inderdaad. Hoop dat je nu slaapt, want moe en met honger is alles 10x zo kut.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 10:29:11 #254
163650 Greys
pi_180136259
Geen sorry Aoibhin! Het klinkt ook gewoon kut die hele terugreis. En dan nog de situatie bij thuiskomst. Hoop dat het vandaag een beetje wegtrekt allemaal :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 11:14:46 #255
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180136982
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:29 schreef Greys het volgende:
Geen sorry Aoibhin! Het klinkt ook gewoon kut die hele terugreis. En dan nog de situatie bij thuiskomst. Hoop dat het vandaag een beetje wegtrekt allemaal :*
Heb jij nog lekker gegeten gisteren Greys?

(Ik had het gisteren nog gevraagd maar had je denk ik overheen gelezen :P)
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 11:50:18 #256
368283 ato
pi_180137494
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 06:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben pas ongeveer vier uur geleden aangekomen. Vliegtuig ook op de terugweg enorm veel vertraging (waar ook geen enkele reden voor werd gegeven), dus ook twee uur later aangekomen dan de bedoeling was, en dan ook nog een uur tijdverschil waardoor het tweeënhalf uur later was op Schiphol.

Eenmaal daar toch nog de laatste trein kunnen pakken (heb wel een taxi overwogen, ongeacht het geld, om het gedoe te besparen), maar daar stond een enorme rij. Op die trein heb ik dan ook weer 25 minuten moeten wachten, maar gelukkig had ik hem nog. Eenmaal in Overvecht was het ook weer 25 minuten wachten op de allerlaatste trein daarheen, dus ben ook nog eens 50 minuten kwijtgeraakt aan wachten op treinen voor maar heel korte afstanden. :{

En onderweg ook ontzettende honger gehad, want bij de eettentjes en winkeltjes op Gatwick stonden zulke enorme rijen dat ik me er niet meer aan gewaagd heb met het idee "ik koop in het vliegtuig straks wel een snack". Maar het was een korte vlucht en de rijen tegenover me (ik zat in rij 8) deden allemaal heel muggenzifterig over wei-of-niet ijs bij je drankje of wel nog niet in euro's of ponden betalen, dan het zolang heeft geduurd dat ik niet eens wat had kunnen bestellen, want toen gingen we al landen. :')

Eenmaal daar meteen naar een La Place gerend voor wat eten en drinken voor onderweg, maar er zat een of ander wijf voor me die er meer dan tien minuten over deed om wat te bestellen en ondertussen ook uitgebreid met anderen zat te kletsen. Ik zat na zo'n moeilijke reis heel moeilijke gezichten te trekken en wat te zuchten, vroeg die feeks 'Are you allright'? ... :( ... NEE DAT BEN IK NIET TRUT! Echt, hoe je zo enorm een plaat voor je kop kan hebben als het aankomt op anderen om je heen. :')

Eten en drinken dus niet gekregen, want bij andere tentjes stond er ook een enorme rij en er was ook een trein te halen. Dus uiteindelijk met een nog altijd heel lege maag de trein in, daarna op Utrecht Centraal nog 25 minuten wachten op de laatste trein naar Overvecht, en toen bij thuiskomst nog om half twee een fikse ruzie te krijgen met het thuisfront waar ik even niet over uit wil wijken, maar wat me wederom spijt doet krijgen dat ik überhaupt terug ben gekomen

Wat een rotsituatie :{ (sorry voor de rant)


Wat een nachtmerrie, even bij tanken meid zodat je straks het conflict thuis kan uit kan spreken.
:*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 11:53:10 #257
368283 ato
pi_180137561
Ja was het eten nog lekker Greys?
En leuk als je zo'n spontaan avondje hebt, Roger.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180137579
Sorry voor die rant gisteren, maar het moest er even uit. Bedankt allemaal!

Nu vandaag maar even focussen op het uitpraten van die ruzie, want dat is nu even het belangrijkst.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2018 @ 11:55:17 #259
368283 ato
pi_180137613
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Sorry voor die rant gisteren, maar het moest er even uit. Bedankt allemaal!

Nu vandaag maar even focussen op het uitpraten van die ruzie, want dat is nu even het belangrijkst.
Geen sorry zeggen hoor, gewoon er uit gooien.
Succes met het uitpraten.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:12:57 #260
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180137845
Zeker geen sorry!

Ik kan om (veel) minder ranten :P
Koel en donker bewaren
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:15:20 #261
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180137874
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Sorry voor die rant gisteren, maar het moest er even uit. Bedankt allemaal!

Nu vandaag maar even focussen op het uitpraten van die ruzie, want dat is nu even het belangrijkst.
Daarvoor hoef je jezelf niet te excuseren. Zo'n rant is volkomen logisch.

Klote dat je leuke vakantie zo af loopt -O- Dan maar terug denken aan de leuke dingen ^O^

En voor nu veel succes en sterkte met het uitpraten van de ruzie. Dat is voor nu het belangrijkste.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:16:08 #262
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180137883
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:53 schreef ato het volgende:
Ja was het eten nog lekker Greys?
En leuk als je zo'n spontaan avondje hebt, Roger.
De spontane avonden zijn bijna altijd het leukste ja :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 12:50:40 #263
163650 Greys
pi_180138344
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Heb jij nog lekker gegeten gisteren Greys?

(Ik had het gisteren nog gevraagd maar had je denk ik overheen gelezen :P)
Oh helemaal gemist ja :D
sorry

Heerlijk gegeten en was supergezellig! Jij ook? Of misschien staat dat er al, even teruglezen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 12:51:32 #264
163650 Greys
pi_180138356
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Sorry voor
Hou je op nou met gesorry? :*

(we gaan dat elkaar echt afleren :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180138604
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Hou je op nou met gesorry? :*

(we gaan dat elkaar echt afleren :P )
Sorry voor het gesorry. Zal het niet meer doen. :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 13:20:23 #266
163650 Greys
pi_180138794
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:31 schreef Guanabana het volgende:
En, jij ook lekker geschranst Greys? ;)

We zijn daarna nog een stuk gaan fietsen, was echt perfect weer daarvoor. Nu zit ik met een after eet- fiets- en douchedip op de bank met de ventilator op me gericht. :O
Had deze idd helemaal gemist! Was echt lekker, paar nieuwe dingen op de kaart bij Shabu zoals echt frisse grote bladeren sla waar je dan een mild sambalachtig (qua textuur) sausje op moest smeren en dan een dunne plak biefstuk. Dat geheel oprollen tot slabiefstuk-wrapje. Heerlijk!

Wat heb jij allemaal gegeten? :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 13:21:00 #267
163650 Greys
pi_180138802
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sorry voor het gesorry. Zal het niet meer doen. :*
Hahaha ik ook. Probeer ik tenminste. We are gonna make Pisces proud! :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:25:16 #268
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180138864
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Had deze idd helemaal gemist! Was echt lekker, paar nieuwe dingen op de kaart bij Shabu zoals echt frisse grote bladeren sla waar je dan een mild sambalachtig (qua textuur) sausje op moest smeren en dan een dunne plak biefstuk. Dat geheel oprollen tot slabiefstuk-wrapje. Heerlijk!

Wat heb jij allemaal gegeten? :9
Vanalles :P Sushi, saladedingetjes, gewoon ordinaire snacks als kipnuggets en patat, wok, spekkoek, cheesecake....

Dat soort tenten zijn echt een beetje onze guilty pleasure :@ Het is natuurlijk geen topkwaliteit (en het tokkiegehalte* is vrij hoog :X) , maar dat er een buffet is waar je onbeperkt van mag pakken met allerlei verschillend eten, ik weet niet, dat spreekt blijkbaar de oermens in mij aan ofzo :D

*maar goed, ik zit er zelf ook, dus mag daar dan eigenlijk niks over zeggen natuurlijk O-)
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 13:36:55 #269
163650 Greys
pi_180138989
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:25 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Vanalles :P Sushi, saladedingetjes, gewoon ordinaire snacks als kipnuggets en patat, wok, spekkoek, cheesecake....

Dat soort tenten zijn echt een beetje onze guilty pleasure :@ Het is natuurlijk geen topkwaliteit (en het tokkiegehalte* is vrij hoog :X) , maar dat er een buffet is waar je onbeperkt van mag pakken met allerlei verschillend eten, ik weet niet, dat spreekt blijkbaar de oermens in mij aan ofzo :D

*maar goed, ik zit er zelf ook, dus mag daar dan eigenlijk niks over zeggen natuurlijk O-)
Als je het daar leuk en lekker vindt geen moment voor schamen en lekker doen *O*

De Shabu bv vind ik per locatie wel verschillen. Die in Rdam bij de Kuip vind ik echt vreselijk, enorm luidruchtig en chagrijnig personeel dat al je gekozen hapjes op tafel flikkert enzo. Maar die in Zoetermeer is echt geweldig O+ Echt gewoon mooi en best stijlvol van binnen qua interieur, leuk personeel dat babbeltje maakt en uitleg wat wat is enzo, kregen gisteren allemaal eerste drankje van het huis, echt heerlijke hapjes etc. Als het kon at ik er elke week een keertje _O-

Die in Amersfoort is ook leuk trouwens. Kunnen we mss ooit wel een keer met een groepje ESF-ers van hier eten ofzo. Ligt lekker centraal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:45:15 #270
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180139120
Leuk, Veteranendag.

Vooral als je een beetje een kater hebt en ze blijkbaar besloten hebben zo nu en dan even met de halve luchtmacht vlak over je huis te vliegen. :X _O- :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180139138
Wat een tegenvallende terugreis Aoibhin. -O- Kijk je verder wel terug op een geslaagde tijd daar?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 13:52:32 #272
163650 Greys
pi_180139230
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Leuk, Veteranendag.

Vooral als je een beetje een kater hebt en ze blijkbaar besloten hebben zo nu en dan even met de halve luchtmacht vlak over je huis te vliegen. :X _O- :{
:D

Ik zit er naar te kijken op tv.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180139313
Ik ga zo lekker in de tuin zitten. Met een goed boek O+
Mijn kaneelrollen mogen bijna uit de oven, mijn wasgoed is droog (grote lakens icm dit weer is ideaal). Tijd om in de stoel te ploffen _O_ Die sangria van Benny had ik nu wel gelust :D c_/
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 juni 2018 @ 14:01:44 #274
163650 Greys
pi_180139323
Lekker Pi! ^O^ Klinkt heerlijk.

Er is ook gewoon weer een windje net als gister dus best lekker in de schaduw buiten _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180139327
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een tegenvallende terugreis Aoibhin. -O- Kijk je verder wel terug op een geslaagde tijd daar?
Oh zeker hoor! Het was heel leuk. Maar bij die terugreis ging echt alles mis wat mis kon gaan. :{ Ik ben ongeveer een uur geleden pas wakker geworden en ben nog steeds moe.

Goed nieuws is wel dat de ruzie nu min of meer is uitgepraat. *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')