abonnement Unibet Coolblue
pi_180090703
Als kind (we woonden op bovenhuis in Utreg) hadden mijn ouders een caravan (met speedboot en waterskies *O* ) in Heerewaarden en gingen daar weekenden heen en soms een midweekje met alleen mijn moeder (hadden een garagebedrijf en alleen op zondag dicht). Later gingen we soms wel 3 dagen naar Parijs! :D

Later zelf als ouder gingen we met de jongetjes jarenlang 3 weken lang kamperen in Schoorl, samen met een bevriend stel met 3 jongens van dezelfde leeftijd. In 2 grote tenten en paar kleine tentjes toen ze ouder werden. Geen electricety ( ©Catweazle ) of stromend water en alleen een draaispeelding als speelgoed op de camping. Nu al die jongens in de 30 zijn vinden ze het nog steeds de leukste vakanties ever O+
We gingen dan met een grote boedelbak achter onze auto (andere stel gingen met de trein, geen rijbewijs) met 9 fietsen, al die tenten, al die koffers e.d. e.d. e.d. hoe we dat er elk jaar weer ingepropt kregen _O-
  woensdag 27 juni 2018 @ 22:16:49 #152
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180090724
Ik weet alleen dat onze huisjes meestal tussen de 500 en 900 euro kosten, per week. Deze toevallig 500. En de rest hou ik niet bij. Dit jaar weinig uit eten geweest in vergelijking met andere jaren.

We zouden ook wel meer kunnen betalen, maar dit is wat ik leuk vind. Als ik niet zou werken zou misschien wel een wat actievere vakantie uitkiezen, misschien ook verder weg, maar ja, dan heb je er weer geen geld voor. Of misschien later, na ons pensioen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 juni 2018 @ 22:17:03 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180090730
De laatste jaren voordat mijn ouders gingen scheiden gingen we altijd naar Duitsland. Over het algemeen naar Duitse Nivon-huizen. En daarnaast ook in de voorjaar, mei, pasen, wat uitkwam een midweek in NL weg.

Na de scheiding (2004) alleen nog in de zomer. Met moeders en broertje daarna diverse vakanties gedaan zoals Parijs (incl Disneyland), Turkije allinclusive, België. Met pa volgens mij nog maar 1x daarna echt weggeweest, Ardennen.

Nu wisselt het een beetje. Laatste jaren meer te besteden. Dus stedentripjes met 2x per dag restaurantjes, fatsoenlijk appartement enz. Voor nu moet ik weer een beetje opletten op de kosten. Hoe wie wat waar enz nog geen idee. Denk wel dat ik er even tussenuit ben volgende maand.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 22:18:20 #154
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180090767
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:11 schreef Molo het volgende:


Wel heel veel zin ook in eerste treinvakantie ooit eind augustus. Naar Zwitserland met de trein, awesome O+
M'n broertje gaat met de trein rondreizen.

Ik vind hun bestemmingen stom en duur. Oa Lyon en Milaan 8)7
Met zo'n interrail kun je beter naar midden en Oost Europa. Daar zijn ook meer nachttreinen, scheelt weer een overnachting.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180090797
Op vakantie als kind.. toen mijn ouders nog bij elkaar waren (begin jaren 80) half oost Europa doorgereden geloof ik.. en Zweden. Weet er weinig meer van. Bijna altijd kamperen/improviseren, logeren bij toevallig ontmoete lui en zo :D .
Toen ze gescheiden waren ging ik met 6 jaar met pa naar Frankrijk, met 7 gingen we naar New York voor 4 weken, later nog villa in Frankrijk met de Engelse families, naar Zuid-Engeland in een bus, familiebezoek (trouwerij), vrienden bezocht en verder kamperen.. Toen kwamen er een broertje en zusje bij en werd het ingewikkeld..
Daarna dus vooral met mijn moeder op vakantie geweest. Ook als kind wel, geen geld dus op de fiets naar Texel, kamperen bij de boer bijvoorbeeld, later met een busreis naar de Dordogne, 3 jaar achtereen gedaan (12-14 jaar) Vanaf 15 jaar ging ik alleen weg, kamperen bij Newcastle.. Daarna werden festivals mijn vakanties..
Toen ik 19 was nog naar London gevlogen, met de trein naar Glouschester en mijn tentje bij mijn vader in Wales neergezet, mee gereisd naar Cornwall, terug met trein en vliegtuig. Dat was wel tof :)

En vorig jaar weer eens met mijn moeder op vakantie geweest :D Naar Schotland O+
pi_180090823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Als kind (we woonden op bovenhuis in Utrecht).
Wij ook!
En als we dan al gingen was het naar de stacaravan van mijn Oom en Tante die dan zelf weggingen naar het buitenland.

En later dus huisjes. Maar was ik al een stuk ouder.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 27 juni 2018 @ 22:22:08 #157
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180090876
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 21:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee. Maar hij moet doen wat hij wil. Doen wij ook :)

Hij vind autorijden leuk. Ik ook. Maar wel hier. En uren in een auto rijden vink niks. Dus wij vliegen en huren een autootje.
Hoezo huur je een autootje als je man de auto meeheeft? Mag jij daar niet in rijden?
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 22:22:15 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180090878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
naar New York voor 4 weken,
Ik moet er niet aan denken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180090915
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken.
De vader + zijn fam van mijn stiefzus woonde toen in een appartementje in Brooklyn. Zij gingen logeren bij familie in Jersey, wij 'woonden' in het appartement. Ge-wel-dig! Ook al was ik nog maar 7, weet er echt nog heel veel van :Y
  woensdag 27 juni 2018 @ 22:23:28 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_180090916
Onze vakanties waren altijd min of meer hetzelfde. In de zomer 3 weken naar Frankrijk, Oostenrijk of Zwitserland. En in die landen hadden we ook een week wintersport.
Spoilers!
pi_180090922
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:22 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Hoezo huur je een autootje als je man de auto meeheeft? Mag jij daar niet in rijden?
Ja wel. Maar we zijn met zn 6 en past niet in één auto als we bijvoorbeeld met zn alle uiteten willen. Daarbij haal ik het huurautootje op het vliegveld in Pula op en rijd ik naar het huisje. Wij komen in de middag aan en hij in de avond.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 27 juni 2018 @ 22:26:58 #162
221912 minilot
Nancy boy
pi_180091000
Boeiende docu nu over het HIV-voorkomende middel PrEP @ BBC2. Sowieso goeie programma's deze periode wegens de zeventigste verjaardag van de NHS :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_180091068
Prep zou hier ook gewoon vergoed moeten worden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 27 juni 2018 @ 22:31:40 #164
221912 minilot
Nancy boy
pi_180091125
Mijn ouders deden met mij vroeger vaak een Robineske vakantie: afgelegen huisje met een eigen zwembad. :) Maar dan aan de Spaanse Costa Blanca in plaats van in Frankrijk.
Ik ben twee zomers lang hartverscheurend onbeantwoord verkikkerd geweest op de verkoper van lichtgevende jojo's op de boulevard van Jávea, maar ja, ik was 9/10 en hij helemaal zestien ofzo. Snik.
Let me see you stripped down to the bone
pi_180091126
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:22 schreef derLudolf het volgende:

Ik moet er niet aan denken.
Wel eens in NY geweest?

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Op vakantie als kind.. toen mijn ouders nog bij elkaar waren (begin jaren 80) half oost Europa doorgereden geloof ik.. en Zweden. Weet er weinig meer van. Bijna altijd kamperen/improviseren, logeren bij toevallig ontmoete lui en zo :D .
Toen ze gescheiden waren ging ik met 6 jaar met pa naar Frankrijk, met 7 gingen we naar New York voor 4 weken, later nog villa in Frankrijk met de Engelse families, naar Zuid-Engeland in een bus, familiebezoek (trouwerij), vrienden bezocht en verder kamperen.. Toen kwamen er een broertje en zusje bij en werd het ingewikkeld..
Daarna dus vooral met mijn moeder op vakantie geweest. Ook als kind wel, geen geld dus op de fiets naar Texel, kamperen bij de boer bijvoorbeeld, later met een busreis naar de Dordogne, 3 jaar achtereen gedaan (12-14 jaar) Vanaf 15 jaar ging ik alleen weg, kamperen bij Newcastle.. Daarna werden festivals mijn vakanties..
Toen ik 19 was nog naar London gevlogen, met de trein naar Glouschester en mijn tentje bij mijn vader in Wales neergezet, mee gereisd naar Cornwall, terug met trein en vliegtuig. Dat was wel tof :)

En vorig jaar weer eens met mijn moeder op vakantie geweest :D Naar Schotland O+
Klinkt allemaal leuk O+ Wij hadden ook altijd zulke leuke vakanties _O_ Veel Zweden, Oostenrijk, Frankrijk. Altijd kamperen. Daarom O+ ik ook van kamperen. Goede herinneringen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180091165
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel eens in NY geweest?

[..]

Klinkt allemaal leuk O+ Wij hadden ook altijd zulke leuke vakanties _O_ Veel Zweden, Oostenrijk, Frankrijk. Altijd kamperen. Daarom O+ ik ook van kamperen. Goede herinneringen.
Het is nog steeds de manier waarop ik het meeste een echt 'vakantie' gevoel krijg :Y Ultiem ontspannen: de héle dag buiten zijn O+ en ook 's nachts bíjna.. ;)
pi_180091183
Ik heb nog nooit een vakantievriendje of liefde gehad :@

Ooit wel eens verkikkerd op iemand die ik dan in de avond ging bellen vanuit een telefooncel om zn stem te horen. Ik was 16 ofzo. Nog niet eens.
Maar hij vond het toch minder leuk geloof ik :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_180091194
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:

Het is nog steeds de manier waarop ik het meeste een echt 'vakantie' gevoel krijg :Y Ultiem ontspannen: de héle dag buiten zijn O+ en ook 's nachts bíjna.. ;)
Ja, vooral dat voortdurend buiten leven is zo geweldig. Buiten koken, eten, lezen, spelletjes doen, beetje wandelen, zwemmen. En dan 's avonds van die muggenkaarsjes aan en lekker drinken en nootjes en zo O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 27 juni 2018 @ 22:36:42 #169
221912 minilot
Nancy boy
pi_180091244
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2018 19:48 schreef Kreator het volgende:
Wel druk in de stad.
Op dinsdag? Tof!
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 22:36:51 #170
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180091250
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, vooral dat voortdurend buiten leven is zo geweldig. Buiten koken, eten, lezen, spelletjes doen, beetje wandelen, zwemmen. En dan 's avonds van die muggenkaarsjes aan en lekker drinken en nootjes en zo O+
Orgengina ofzo.
Of hoe heet die sinas met stukjes :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180091252
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, vooral dat voortdurend buiten leven is zo geweldig. Buiten koken, eten, lezen, spelletjes doen, beetje wandelen, zwemmen. En dan 's avonds van die muggenkaarsjes aan en lekker drinken en nootjes en zo O+
*zucht* O+ :Y O+
We hebben ook altijd van die vaste routines die ieder jaar weer ontstaan. Kan daar dan helemaal naar verlangen bijna :D
pi_180091274
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Orgengina ofzo.
Of hoe heet die sinas met stukjes :+
Orangina :Y Wat alleen ín Frankrijk echt lekker smaakt ;)
pi_180091288
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Orgengina ofzo.
Of hoe heet die sinas met stukjes :+
Oranginaaaaaaa
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 27 juni 2018 @ 22:38:17 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180091292
Zow. BBQ is schoongemaakt en heeft een sopje gezien :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 22:38:22 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180091297
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 22:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Op dinsdag? Tof!
Pssst, het is woensdag.

Nog een dagje werken dan weekend.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')