abonnement Unibet Coolblue
pi_180207976
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja enige manier om daar achter te komen is te vragen en dan hopen een eerlijk antwoord :p maar hij stuurt me ook foto's van wat hij die dagen heeft gedaan met die vrienden...

K ben zo anders... K zou bv al vooruit plannen ofzo
Zoek iemand die beter bij je past. Waarbij dit soort dingen meer vanzelf gaan. :Y
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:02:08 #277
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180208004
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zoek iemand die beter bij je past. Waarbij dit soort dingen meer vanzelf gaan. :Y
Ja of k verwacht teveel/te snel en al zal dit probleem blijven houden. Tis ook onzekerheid. En wat kan je nou verwachten na 3 dates....
pi_180208073
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja of k verwacht teveel/te snel en al zal dit probleem blijven houden. Tis ook onzekerheid. En wat kan je nou verwachten na 3 dates....
Als het goed zit na die 3 dates, heel veel.
Genoeg mensen die het bij date 1 al weten (zeggen ze ;)).

Probeer die verwachtingen te temperen, valt niet mee, maar voorkomt vaak wel teleurstellingen.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:40:00 #279
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180208673
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als het goed zit na die 3 dates, heel veel.
Genoeg mensen die het bij date 1 al weten (zeggen ze ;)).

Probeer die verwachtingen te temperen, valt niet mee, maar voorkomt vaak wel teleurstellingen.
Ja probeer het echt..zit nu te twijfelen of hem zal vragen af te spreken of te wachten maar dan krijg je dus weer die spelletjes
pi_180208874
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja probeer het echt..zit nu te twijfelen of hem zal vragen af te spreken of te wachten maar dan krijg je dus weer die spelletjes
Kap dan gewoon met die spelletjes. Als jij wil afspreken, stel dan gewoon een datum voor. Als jij dan na een "kan niet" een tegenvoorstel wil, vraag dan "welk moment stel jij voor?" en als je dan baalt dat hij dat de volgende dag nog niet heeft beantwoordt omdat je hem zelf wel heel graag wilt zien en graag vooruit plant, zeg dat dan ook eens letterlijk ("Gisteren zou je nog even nadenken over een moment voor onze date to be, weet je 't al? Ik wil je wel weer graag eens zien en vanwege mijn agenda plan ik liever een beetje op tijd vooruit.").

En als je graag initiatief van zijn kant wil, zeg dat dan ("Je hebt nu een paar voorstellen van mij afgewezen, dus nu mag jij met een voorstel komen."). Dat gehannes met wachten en interpreteren werkt toch alleen maar op de zenuwen en dat is juist spelletjes spelen, maar dan wel een spelletje waarbij je de ander niet verteld hebt dat hij ook meespeelt.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:14:54 #281
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180209340
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Kap dan gewoon met die spelletjes. Als jij wil afspreken, stel dan gewoon een datum voor. Als jij dan na een "kan niet" een tegenvoorstel wil, vraag dan "welk moment stel jij voor?" en als je dan baalt dat hij dat de volgende dag nog niet heeft beantwoordt omdat je hem zelf wel heel graag wilt zien en graag vooruit plant, zeg dat dan ook eens letterlijk ("Gisteren zou je nog even nadenken over een moment voor onze date to be, weet je 't al? Ik wil je wel weer graag eens zien en vanwege mijn agenda plan ik liever een beetje op tijd vooruit.").

En als je graag initiatief van zijn kant wil, zeg dat dan ("Je hebt nu een paar voorstellen van mij afgewezen, dus nu mag jij met een voorstel komen."). Dat gehannes met wachten en interpreteren werkt toch alleen maar op de zenuwen en dat is juist spelletjes spelen, maar dan wel een spelletje waarbij je de ander niet verteld hebt dat hij ook meespeelt.
Ja hebt gelijk :) maar zoals anneloos zei misschien houd hij me wel aan het lijntje en trap k er in....maar via Whatsapp kom je ook niet zo snel achter de waarheid. Dus dan beter face to face. Jammer dat k hem zo leuk vind....
pi_180209435
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja hebt gelijk :) maar zoals anneloos zei misschien houd hij me wel aan het lijntje en trap k er in....maar via Whatsapp kom je ook niet zo snel achter de waarheid. Dus dan beter face to face. Jammer dat k hem zo leuk vind....
Als jij eerlijk bent naar jezelf en naar hem, en dus gewoon zegt wat je bedoelt en van hem wil, kun je niet aan 't lijntje worden gehouden, want dan weet je 't direct als zijn instelling niet past bij wat jij zoekt en dan kun je bedanken, in plaats van drie weken wachten en raden hoe hij erin staat. Omdat je zelf alle informatie op tafel legt en van hem vraagt, kun je een geïnformeerde beslissing nemen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_180209987
quote:
17s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Pfoe, we hadden eigenlijk gewoon een supervloeiend gesprek over echt van alles (geloof, politiek, ideale eerste date, echt van alles), waarbij het er uiteindelijk op neerkwam dat ik niet zo snel dronken word, hij wel zin had om tieten te zien en hoeveel bier er dan in moest voordat 'ie die te zien kreeg. Oh, en hij was dus juist niet echt complimenteus, dat werkt oprecht altijd wel goed bij mij, beetje dat pesterige over foto's enzo. Af en toe serieuze onderwerpen aansnijden, dan weer wat seks gerelateerde dingen.
Lekker hoor, Deb!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:39:47 #284
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180210821
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als jij eerlijk bent naar jezelf en naar hem, en dus gewoon zegt wat je bedoelt en van hem wil, kun je niet aan 't lijntje worden gehouden, want dan weet je 't direct als zijn instelling niet past bij wat jij zoekt en dan kun je bedanken, in plaats van drie weken wachten en raden hoe hij erin staat. Omdat je zelf alle informatie op tafel legt en van hem vraagt, kun je een geïnformeerde beslissing nemen.
Zal ik dan voorstellen om af te spreken of te kijken of ik via app meer te weten kom? Want anders hoef ik ook niet zo nodig af te spreken natuurlijk.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:59:07 #285
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180211257
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zal ik dan voorstellen om af te spreken of te kijken of ik via app meer te weten kom? Want anders hoef ik ook niet zo nodig af te spreken natuurlijk.
Die knoop mag je zelf doorhakken. Beter dat je zelf dingen besluit en daar lering uit trekt. Scheelt je onnodig twijfelen in de toekomst.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:01:00 #286
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180211304
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:59 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Die knoop mag je zelf doorhakken. Beter dat je zelf dingen besluit en daar lering uit trekt. Scheelt je onnodig twijfelen in de toekomst.
Nouhou. Misschien overdrijf ik wel...
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:02:42 #287
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180211341
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nouhou. Misschien overdrijf ik wel...
Geen idee, zo goed ken ik je niet :P Maar wat ga je doen?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:05:05 #288
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180211409
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Geen idee, zo goed ken ik je niet :P Maar wat ga je doen?
Ik weet het niet. Wat zou jij doen?

Weet ook niet hoe ik het subtiel kan verwoorden via een app zonder gelijk als een bitch over te komen... En dan moet het nog in het Engels. En als ik het een grap verwoord komt de boodschap misschien niet serieus over...

Ik snap overigens sowieso niet waarom mensen andere mensen aan een lijntje houden mocht dat het geval zijn?
pi_180211446
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zal ik dan voorstellen om af te spreken of te kijken of ik via app meer te weten kom? Want anders hoef ik ook niet zo nodig af te spreken natuurlijk.
Wat wil jij? Kap nou eens met nadenken voor de ander. Gewoon bedenken wat jij wil en daarvoor gaan.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:08:40 #290
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180211491
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wat wil jij? Kap nou eens met nadenken voor de ander. Gewoon bedenken wat jij wil en daarvoor gaan.
Ja klopt, dat doe ik teveel. Wat ik wil is weten wat zijn intenties zijn. En ik dacht van hij laat elke dag wel wat van zich horen dus er is intresse totdat ik de post van anneloos las en dacht van fuck dat kan ook zo zijn natuurlijk.

Maar weet ook niet hoe het ik zo op de man moet vragen....

Wat zou jij doen?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:09:14 #291
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180211504
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Wat zou jij doen?

Weet ook niet hoe ik het subtiel kan verwoorden via een app zonder gelijk als een bitch over te komen... En dan moet het nog in het Engels. En als ik het een grap verwoord komt de boodschap misschien niet serieus over...

Ik snap overigens sowieso niet waarom mensen andere mensen aan een lijntje houden mocht dat het geval zijn?
Ook twijfels of de angst/drempel om de knuppel door het hoenderhok te gooien wellicht, of gewoon geen rekening met anderen houden. Kan van alles zijn.

Schrijf het eerst eens voor jezelf uit en ga er dan aan schaven, heb je misschien een beetje idee hoe het over zou komen.

En een keertje raar uit de hoek komen kan best wel eens, is naderhand wel uit te praten enzo als het verder goed zit.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:10:27 #292
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180211539
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:09 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ook twijfels of de angst/drempel om de knuppel door het hoenderhok te gooien wellicht, of gewoon geen rekening met anderen houden. Kan van alles zijn.

Schrijf het eerst eens voor jezelf uit en ga er dan aan schaven, heb je misschien een beetje idee hoe het over zou komen.

En een keertje raar uit de hoek komen kan best wel eens, is naderhand wel uit te praten enzo als het verder goed zit.
Nou ja dacht meer kort en bondig :P Iets als in was je nog van plan om mij te zien?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:10:40 #293
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180211547
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wat wil jij? Kap nou eens met nadenken voor de ander. Gewoon bedenken wat jij wil en daarvoor gaan.
Qft.


Weten wat je wil is ook best aantrekkelijk btw :P
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:11:05 #294
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180211559
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja dacht meer kort en bondig :P Iets als in was je nog van plan om mij te zien?
Prima, go.

Of vraag of hij zin heeft om snel af te spreken, klinkt aanmoedigender.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:11:53 #295
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180211582
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:11 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Prima, go.
Dat is niet bitchy of psycho? Of een afknapper als iemand het druk heeft?

Ja ja ik denk teveel :P
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:12:56 #296
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180211612
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is niet bitchy of psycho? Of een afknapper als iemand het druk heeft?

Ja ja ik denk teveel :P
Vaak bun ie te bange (lees met drents accent) beetje trial and error kan best.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:15:51 #297
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180211688
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:12 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Vaak bun ie te bange (lees met drents accent) beetje trial and error kan best.
Now here it goes... :{

Gedaan...
pi_180211693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja klopt, dat doe ik teveel. Wat ik wil is weten wat zijn intenties zijn. En ik dacht van hij laat elke dag wel wat van zich horen dus er is intresse totdat ik de post van anneloos las en dacht van fuck dat kan ook zo zijn natuurlijk.

Maar weet ook niet hoe het ik zo op de man moet vragen....

Wat zou jij doen?
Ik zou gewoon zeggen wat ik dacht en vragen wat ik wilde. Begin gewoon eens klein. Je wil nu weten wat zijn intenties zijn omdát je het gevoel hebt dat hij niet meer zo geïnteresseerd is omdát hij geen afspraak maakt, toch? Nou, blijkbaar wil je dus een afspraak. Ga daar dan voor. Maak die afspraak. Wees eerlijk. En als je in the moment iets zegt waar je later van baalt, kun je dat ook prima zeggen. Was jij het laatst nou ook die 't niet zo tof vond dat hij had afgezegd maar je had al "geen probleem" gezegd? Ik had dan de volgende dag gewoon geappt: "Hee, even nog he, gisteren zei ik dat 't geen probleem was dat je afzegde, maar ik merk toch dat ik het wel heel jammer vind. Kunnen we misschien direct een nieuwe afspraak maken? Wat dacht je van /dag /tijd, doen we /activiteit?"
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:19:04 #299
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180211743
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zeggen wat ik dacht en vragen wat ik wilde. Begin gewoon eens klein. Je wil nu weten wat zijn intenties zijn omdát je het gevoel hebt dat hij niet meer zo geïnteresseerd is omdát hij geen afspraak maakt, toch? Nou, blijkbaar wil je dus een afspraak. Ga daar dan voor. Maak die afspraak. Wees eerlijk. En als je in the moment iets zegt waar je later van baalt, kun je dat ook prima zeggen. Was jij het laatst nou ook die 't niet zo tof vond dat hij had afgezegd maar je had al "geen probleem" gezegd? Ik had dan de volgende dag gewoon geappt: "Hee, even nog he, gisteren zei ik dat 't geen probleem was dat je afzegde, maar ik merk toch dat ik het wel heel jammer vindt. Kunnen we misschien direct een nieuwe afspraak maken? Wat dacht je van /dag /tijd, doen we /activiteit?"
Ja dat was ik idd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vaak best wel moeilijk vind om direct te zijn als het antwoord mij veel doet. Dus eigenlijk wilde ik de afgelopen keer dat ik hem zag er al naar vragen maar hij gaf zo'n goede indruk dat ik het niet meer deed. En dan later staat de twijfel toe.

Aan de andere kant heb ik ook niks te verliezen natuurlijk als je er rationeel naar kijkt. Maar ik probeer confrontaties eigenlijk vrijwel altijd te ontlopen. Tenzij de ander mij totaal niet boeit.

Ik had hem dat ook willen vertellen dat ik het jammer vond maar dacht dat het niet goed zou overkomen.
pi_180211754
Tevens vind ik het altijd wat oneerlijk om iemand een verwijt te maken voordat je duidelijk hebt gecommuniceerd wat je verwachtingen waren. Een berichtje als "was je nog van plan om mij te zien?" is zowel niet zeggen wat JIJ wilt, als een soort half verwijt vanwege iets waarvan hij wellicht geen flauw idee had dat je ermee zat. Is het nou echt zo eng om gewoon "Ik wil je zien. Donderdagavond?" te appen?
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')