abonnement Unibet Coolblue
pi_180009258
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 19:41 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dit blijft je stokpaardje, maar dan begrijp je niks van Bitcoin/crypto
Waarom denk jij dat een overheid ooit zijn geldmonopolie op zou geven? A en B waarom denk je dat iets inherents volatiels qua waarde OOIT een goed betaalmiddel zou kunnen zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180009289
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat een overheid ooit zijn geldmonopolie op zou geven? A en B waarom denk je dat iets inherents volatiels qua waarde OOIT een goed betaalmiddel zou kunnen zijn?
Gaat het hier nou nog over? :')

En wat de fuck is inherent volatiel? Elk asset is volatiel, het ligt er maar aan waartegen je het afzet.
pi_180009355
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 19:30 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

haha je weet dat de dollar de afgelopen eeuw 95% minder waard is geworden en dat veel andere valuta niks meer waard zijn? het getalletje op het papier is hetzelfde ja maar je kan er minder mee kopen.
Ik bedoel stabiele waarde. Ja het deprecieert, maar je krijgt er ook rente op hè bij het uitlenen. Reele rente zal onafhankelijk van je valuta +- hetzelfde zijn.

Enig idee hoe hard de ECB het geld in de economie probeert te pompen vanaf 2010? Ruim 4x zo een grote balans.... Alles maar om te proberen om een beetje geld het systeem in te laten sijpelen.

Als ze dat niet doen is geld net even een tandje duurder en zet dat de boel nog verder op slot. Dit monetaire systeem zoals we het nu hebben maakt het mogelijk om prijsstabiliteit na te streven en geld goedkoper te maken op momenten dat we onderbesteden.

Dat kan niet met bitcoin --> Overheden verbieden bitcoin.

Vanuit common sense algemeen belang.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180009371
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:30 schreef KappenBakken het volgende:
Maar zijn er hier al mensen die er voorgoed uit gestapt zijn? Of geen geloof meer in crypto hebben etc..
Er was ooit eens een user SkyV ofzoiets. Die had veel alts, nooit meer terug gezien.

Ook was er zo'n gast die het enkel over eten had. En over ducaten op zijn chest.
Ook nooit meer terug gezien.

Ik kijk nog even aan. Ik ga komende tijd wat bijkopen denk ik.
pi_180009396
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Gaat het hier nou nog over? :')

En wat de fuck is inherent volatiel? Elk asset is volatiel, het ligt er maar aan waartegen je het afzet.
Brood, auto's, frikandellen.

Die waardes bewegen niet zoveel van elkaar hoor. Nu noem je het alweer "asset" dus is het weer geen valuta. Ik zeg hier dat het te volatiel is om te fungeren als valuta en dat het daarnaast door overheden geblokkeerd wordt vanwege een gebrek aan eigenschappen die zij kunnen controleren. (waar ook een deel van de volatiliteit vandaan komt)

En volatiliteit qua waarde is nooit een pré, op de aandelenmarkt worden er flinke premies in rendementen verwacht om die producten te kopen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180009443
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik bedoel stabiele waarde. Ja het deprecieert, maar je krijgt er ook rente op hè bij het uitlenen. Reele rente zal onafhankelijk van je valuta +- hetzelfde zijn.

Enig idee hoe hard de ECB het geld in de economie probeert te pompen vanaf 2010? Ruim 4x zo een grote balans.... Alles maar om te proberen om een beetje geld het systeem in te laten sijpelen.

Als ze dat niet doen is geld net even een tandje duurder en zet dat de boel nog verder op slot. Dit monetaire systeem zoals we het nu hebben maakt het mogelijk om prijsstabiliteit na te streven en geld goedkoper te maken op momenten dat we onderbesteden.

Dat kan niet met bitcoin --> Overheden verbieden bitcoin.

Vanuit common sense algemeen belang.
Je aanname is dan dat geld bedrukken goed een goed is, en dat dit oneindig mag zijn. Ik zet daar zelf vraagtekens bij omdat dit ook inflatie met zich meebrengt. Deze inflatie wordt vervolgens niet gecompenseerd met hogere lonen etc. Ik denk zelf dat het feit dat er een eindigheid is in het aantal BTC's een goed ding is.
pi_180009466
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Brood, auto's, frikandellen.

Die waardes bewegen niet zoveel van elkaar hoor. Nu noem je het alweer "asset" dus is het weer geen valuta. Ik zeg hier dat het te volatiel is om te fungeren als valuta en dat het daarnaast door overheden geblokkeerd wordt vanwege een gebrek aan eigenschappen die zij kunnen controleren. (waar ook een deel van de volatiliteit vandaan komt)

En volatiliteit qua waarde is nooit een pré, op de aandelenmarkt worden er flinke premies in rendementen verwacht om die producten te kopen.
Afgezet tegen de EUR niet, afgezet tegen BTC wel. Of tegen de Turkse Lira. Dus nogmaals, alles in volatiel, het ligt er maar net aan waartegen je het afzet.

Een valuta is ook een asset. Staat gewoon links op de balans hoor.
pi_180009508
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:53 schreef FootieB het volgende:

[..]

Je aanname is dan dat geld bedrukken goed een goed is, en dat dit oneindig mag zijn. Ik zet daar zelf vraagtekens bij omdat dit ook inflatie met zich meebrengt. Deze inflatie wordt vervolgens niet gecompenseerd met hogere lonen etc. Ik denk zelf dat het feit dat er een eindigheid is in het aantal BTC's een goed ding is.
Goed een goed is?

In de economische wetenschap valt er qua inflatie geen effect op de reele economie te vinden onder de 10% op jaarbasis, prijsstabiliteit heeft verder als voordeel dat mensen weten wat iets waard is, dat ontneemt men van risico waardoor ze eerder waarde toevoegende activiteiten zullen ondernemen.

Zoek anders op de site van de FED of ECB waarom prijsstabiliteit wordt nagestreefd daar zijn wel wat dingen voor te verzinnen hoor.

Inflatie wordt gecompenseerd met nominale rente. De reële rente wordt niet beïnvloed. Lonen, tjah, daar zul je naar mijn idee altijd voor de barricades op moeten gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180009554
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:54 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Afgezet tegen de EUR niet, afgezet tegen BTC wel. Of tegen de Turkse Lira. Dus nogmaals, alles in volatiel, het ligt er maar net aan waartegen je het afzet.

Een valuta is ook een asset. Staat gewoon links op de balans hoor.
Ze hebben 25% inflatie per jaar in Turkije nu o.i.d.? Op dagbasis doet het nog niet heel veel, inflatie is wel te hoog hoor naar mijn mening maar die devaluatie gaat geleidelijk, dat geeft juist een lage volatiliteit, je kunt de waarde die het gaat hebben prima voorspellen, die voorspelbaarheid verlaagt risico's bij transacties.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180009610
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 13:00 schreef ludovico het volgende:
dat geeft juist een lage volatiliteit, je kunt de waarde die het gaat hebben prima voorspellen,
Dit meen je toch niet? :P
  zondag 24 juni 2018 @ 13:09:10 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180009709
quote:
11s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dima, droppie, rosdale, wat zeggen jullie daarop?
Deze meneer is.op jullie advies al zijn zuur verdiende centjes kwijt.
Nou en.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 24 juni 2018 @ 13:10:57 #237
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180009731
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:30 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Ik zou best bereid zijn dit te doen maar laat dan eerst godverdomme dat geld eens komen
Leuke troll.

Leuker dan Klaas.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180009732
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 13:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Nou en.
Zeg het ze Henk.
pi_180009737
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 13:03 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet? :P
Het zal in Turkije om en nabij de 20% per jaar liggen, per dag nagenoeg stabiel. Kijk naar aandelen en concludeer dat het daar per dag +2% of -2% kan gaan en zelfs over een iets langere periode of met een slechte economische toestand -50%

Dat brood wat je koopt t.o.v. de valuta heeft niet van die abrupte onvoorspelbare bewegingen hoor, dat is hartstikke voorspelbaar als je het gaat vergelijken met andere assets i.i.g.

Prijsstabiliteit is vaak ook gewoon een doelstelling van een centrale bank hè, dus het is ook niet raar dat prijzen genoteerd in valuta relatief stabiel zijn.

En ik vind het gewoon écht stabiel, kijk naar Nederland, tussen de 0 en 2%inflatie praktisch altijd sinds de euro. Hogere risico omdat je niet weet wat je geld over een maand waard is kennen we hier niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180010998
pingel
pi_180011159
Zijn we al moooohoeen?
Vakman pur sang
  zondag 24 juni 2018 @ 14:28:07 #242
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_180011185
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn we al moooohoeen?
Bijna. Eerst nog even een rondje earthcoren.
pi_180011890
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 12:39 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

je weet dat t ramadan is?
:')
  zondag 24 juni 2018 @ 14:49:13 #244
131603 Afwazig
Serious business
pi_180011895
Zijn jullie ook zo in paniek jongens?


Jongens?


Hallo?
pi_180011925
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 10:29 schreef NoNickOne het volgende:
Hier ben ik weer, heb nog steeds niet durven verkopen en mijn verlies is des te groter. Ik voel mij ziek, zwak en misselijk.
Je loog dus toen je een paar topics geleden zei dat je met verlies had verkocht :?
  zondag 24 juni 2018 @ 15:14:49 #246
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180012735
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:49 schreef Afwazig het volgende:
Zijn jullie ook zo in paniek jongens?

Jongens?

Hallo?
Nop.
SEAL maakt alles goed.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 24 juni 2018 @ 15:15:17 #247
131603 Afwazig
Serious business
pi_180012753
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:14 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nop.
SEAL maakt alles goed.
12 EOY?
  zondag 24 juni 2018 @ 15:15:37 #248
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180012766
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:15 schreef Afwazig het volgende:

[..]

12 EOY?
al waren dat centen.
I approve
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 24 juni 2018 @ 15:27:11 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180013150
$12 eoy gaat nog een moeilijk verhaal worden zo
pi_180013175
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:49 schreef Afwazig het volgende:
Zijn jullie ook zo in paniek jongens?


Jongens?


Hallo?
Nope.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')