abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:53:38 #152
192592 SureD1
------------------------------
pi_179898532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
https://3voor12.vpro.nl/a(...)/Pinkpop/Top-25.html

Ronnie Flex op 3... man man man 3voor12 :') :') :') :')
Ik dacht dat Atze sarcastisch was in zijn tweets, niet dus ...
pi_179898812
Maar hoezo zou die weg niet open zijn....? Wij moesten ook via die weg naar de snelweg.. om 23u... En er staan begeleiders bij de rotonde en bij die parking op de mensheggerweg.. ja ik vond die auto's in de berm ook echt niet handig qua zicht. Ik kan me niet herinneren dat die weg ooit is afgesloten zelfs :@
Tjah.. ik denk dat er sowieso veel vragen zullen open blijven....
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 19 juni 2018 @ 17:32:33 #154
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179899560
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:34 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat snap ik, en dat is hoe dan ook dom. Aan de andere kant rijzen er nu natuurlijk wel vragen waarom die weg al om 04u open ging, en werd in het AD wel gesteld dat men half in de berm / half op de weg zat ivm geparkeerde auto's in de berm daar, die daar voorheen niet stonden omdat er dan wél genoeg parkeerplekken waren.

Dus dat ontneemt ook het zicht deels, en zorgde er wellicht voor dat ze daarom (deels) op de weg zaten?
in dat opzicht, zal men hopelijk geleerd hebben en het parkeerbeleid aanpassen, zodat het bij blijvende ‘meerverkoop’ van kaarten beter geregeld zal zijn. Het ongeluk zal daar wellicht een rol bij spelen, maar vooral ook het tijdstip van het vrijgeven van de weg.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juni 2018 @ 19:38:15 #155
364681 over_hedge
pi_179902674
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zaterdag, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Alleen door het geniale weer wint zaterdag al :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 19:45:59 #156
279824 Mansjester
City>United
pi_179902870
Blijft toch het grootste hedendaagse muziekraadsel:Hoe serieuze muziekjournalisten positief kunnen zijn over de kleutermuziek vam Ronnie Flex :')
pi_179906558
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
Misschien wel een aanrader cash mee te nemen, er zijn pin en cash muntjesautomaten, en die laatste zijn helemaal rustig :P
Dit geldt eigenlijk voor elk festival (behalve BKS :P). Van te voren thuis even wat geld pinnen en dan kan je in de rustige rij van de cash-muntjesautomaten gaan staan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 14:44 schreef KingRadler het volgende:
Gisteren weer veel mobieltjes gestolen in een moshpit tijdens the offspring.
Dan vraag je er zelf om.

https://3voor12.vpro.nl/u(...)te-dag-pinkpop~.html
Wat? :')
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 22:08:57 #158
332671 crew  indiaantje89
pi_179907663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:45 schreef Mansjester het volgende:
Blijft toch het grootste hedendaagse muziekraadsel:Hoe serieuze muziekjournalisten positief kunnen zijn over de kleutermuziek vam Ronnie Flex :')
3voor12 is dan ook niet serieus meer. Zijn meer bezig met politieke en maatschappelijke zaken dan daadwerkelijk met muziek. Ronnie Flex moeten wij allemaal maar goed vinden uit multicultireel oogpunt.

Een vrouw gaat ook zeer snel een betere beoordeling krijgen want ze zijn vrouw.

Toen Jan Smeets in het ziekenhuis was opgenomen voor een zware hartoperatie was het ook te veel moeite om een artikeltje er over te schrijven om het sterkte te wensen.

Want vriendinnetje Roos Marijn en Niels Aalberts hebben een aan partner ruil gedaan (BKS > 3voor12 en vice versa). Dus er moest geschreven worden over BKS.

Nee 3voor12 kan ik echt niet meer serieus nemen. Ze hebben geluk dat ze nog een monopoly positie hebben voor live registraties. Het is helaas een “links” engnekken clubje geworden. Met links is niets mis, maar met engnekken wel.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 22:25:15 #159
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179908037
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

3voor12 is dan ook niet serieus meer. Zijn meer bezig met politieke en maatschappelijke zaken dan daadwerkelijk met muziek. Ronnie Flex moeten wij allemaal maar goed vinden uit multicultireel oogpunt.
Alles in de hiphop hoek is daar nu credible/relevant en per definitie goed lijkt het wel idd.
Neem er wel meer niet serieus momenteel, zie ook in bijv Oor en Volkskrant recensies die de plank volledig mis slaan.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179908349
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:06 schreef MaxC het volgende:
Editors en Osscar & The Wolf waren mijn hoogtepunten _O_

Grootste irritatie waren de tienermeisjes die bij de Editors in het voorvak tijdens de hele show op de grond zaten en aan het praten waren, zodat ze vooraan bij Bruno Mars konden staan.

Zo onrespectvol tov de artiest en fans :N
Niet eens met je piemel gaan lopen zwaaien om ze weg te jagen?

Of op zijn minst er wat van te zeggen?
pi_179909134
Wie was die dj trouwens met die capuchon op, zonden ze uit voor Foo Fighters, wat een platte bagger!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 juni 2018 @ 23:09:34 #162
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_179909252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:05 schreef Luni het volgende:
Wie was die dj trouwens met die capuchon op, zonden ze uit voor Foo Fighters, wat een platte bagger!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 23:29:08 #163
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179909682
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 19:45 schreef Mansjester het volgende:
Blijft toch het grootste hedendaagse muziekraadsel:Hoe serieuze muziekjournalisten positief kunnen zijn over de kleutermuziek vam Ronnie Flex :')
Ik vind zijn muziek ook niks maar zijn performance is prima
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179909705
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:08 schreef indiaantje89 het volgende:

Want vriendinnetje Roos Marijn en Niels Aalberts hebben een aan partner ruil gedaan (BKS > 3voor12 en vice versa). Dus er moest geschreven worden over BKS.

Er werd toch altijd al over BKS geschreven? Er was dit jaar voor het eerst geen livestream en ook geen tv-registratie van de VPRO, dus ik vond de aandacht eerder minder dan meer. :P
  Redactie Sport dinsdag 19 juni 2018 @ 23:35:41 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179909821
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Er werd toch altijd al over BKS geschreven? Er was dit jaar voor het eerst geen livestream en ook geen tv-registratie van de VPRO, dus ik vond de aandacht eerder minder dan meer. :P
Voor het eerst sinds de eerste editie*, maar verder mee eens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179910617
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Er werd toch altijd al over BKS geschreven? Er was dit jaar voor het eerst geen livestream en ook geen tv-registratie van de VPRO, dus ik vond de aandacht eerder minder dan meer. :P
TV ammo 2018, lekker boeiend joh. Het gaat om de geschreven artikelen en meldingen op social media.
Daar was echt wel een duidelijke BKS push aanwezig. Terwijl ze alles over Lowlands, Pinkpop en DTRH links lieten liggen.

Dieptepunt was wel dat ze de hartoperatie van Jan Smeets links lieten liggen. Geen artikel, geen Tweetje, geen openbare beterschapswens. Terwijl ieder ander media bedrijf er wel over had geschreven. Lekker dan als jarenlange mediapartner.

Maar is dan weer wel alle ruimte voor vleeswerende festivals, of keychange experiment door je neus te drukken.

[ Bericht 20% gewijzigd door indiaantje89 op 20-06-2018 00:41:17 ]
pi_179913882
quote:
Dat ja, verschrikkelijk.
pi_179913959
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:34 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat snap ik, en dat is hoe dan ook dom. Aan de andere kant rijzen er nu natuurlijk wel vragen waarom die weg al om 04u open ging, en werd in het AD wel gesteld dat men half in de berm / half op de weg zat ivm geparkeerde auto's in de berm daar, die daar voorheen niet stonden omdat er dan wél genoeg parkeerplekken waren.

Dus dat ontneemt ook het zicht deels, en zorgde er wellicht voor dat ze daarom (deels) op de weg zaten?
Als meermalig Pinkpop bezoeker vind ik het nogal raar dat er onderzocht moet worden waarom die weg open was, die weg is tijdens Pinkpop namelijk altijd open, moet ook wel want aan het einde van de straat vanaf de snelweg gezien zit een K+R en de parkeerplaats van Mondo Verde. Die geparkeerde auto's langs de weg had ik voor deze editie nog niet eerder gezien, onnodig ook want Mondo Verde had veel lege parkeerplaatsen.
pi_179914319
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
Maar hoezo zou die weg niet open zijn....? Wij moesten ook via die weg naar de snelweg.. om 23u... En er staan begeleiders bij de rotonde en bij die parking op de mensheggerweg.. ja ik vond die auto's in de berm ook echt niet handig qua zicht. Ik kan me niet herinneren dat die weg ooit is afgesloten zelfs :@
Tjah.. ik denk dat er sowieso veel vragen zullen open blijven....
Omdat het dwars door een looproute gaat en vlakbij een camping ligt. Vanochtend dit bericht:

https://www.ad.nl/binnenl(...)onderzocht~a654645d/

quote:
In het onderzoek naar de fatale aanrijding na Pinkpop in Landgraaf, maandagmorgen, bekijkt het Openbaar Ministerie ook of de veiligheidsvoorschriften naar behoren zijn nageleefd. Vooral het vrijgeven van de Mensheggerweg waar het ongeluk plaatsvond, is volgens De Limburger onderwerp van onderzoek.

Veel wegen rondom het Pinkpopterrein waren tijdens het festival afgesloten voor alle verkeer. Voor de Mensheggerweg gold een parkeerverbod. Volgens de website van Pinkpop was de weg elke festivaldag van 18.00 tot 06.00 uur gesloten.

Maandagochtend werd de weg volgens Pinkpopbaas Jan Smeets om onbekende reden rond 04.00 uur vrijgegeven. Een bestelbusje schepte er vervolgens vier mensen. Een van hen kwam om het leven, de overige drie raakten zwaargewond.

De slachtoffers van het Pinkpop-drama zaten in een kringetje op de weg toen ze werden aangereden. De vermoedelijke bestuurder, de 34-jarige Danny. S., heeft ze volgens omstanders mogelijk te laat gezien.
Goed dat ze het onderzoeken denk ik, al is dit wel een gevalletje 'alleen maar verliezers' denk ik.
pi_179914334
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:29 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Als meermalig Pinkpop bezoeker vind ik het nogal raar dat er onderzocht moet worden waarom die weg open was, die weg is tijdens Pinkpop namelijk altijd open, moet ook wel want aan het einde van de straat vanaf de snelweg gezien zit een K+R en de parkeerplaats van Mondo Verde. Die geparkeerde auto's langs de weg had ik voor deze editie nog niet eerder gezien, onnodig ook want Mondo Verde had veel lege parkeerplaatsen.
Ja, niet dus, zie bovenstaand artikel. Hij is eerder opengegooid zonder duidelijke reden.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:17:28 #171
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179914990
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:47 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, niet dus, zie bovenstaand artikel. Hij is eerder opengegooid zonder duidelijke reden.
open gegooid door wie staat er niet bij en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
pi_179915089
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

open gegooid door wie staat er niet bij en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Ja dat zal niet Pinkpop zelf zijn denk ik, lijkt me niet dat die gerechtigd zijn publieke wegen open en dicht te gooien. Zal toch iets van een bestuurder uit de regio z'n fiat over moeten geven?
pi_179915189
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:47 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, niet dus, zie bovenstaand artikel. Hij is eerder opengegooid zonder duidelijke reden.
Ja dat vind ik dus vreemd, die weg is nooit afgesloten tijdens Pinkpop dus hoe kunnen ze die opengooien als die nooit afgesloten is? De omliggende wegen zijn wel afgesloten, denk eerder dat 1 van die eerder is opengegaan dan de straat van het ongeluk zelf.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:33:12 #174
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179915262
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:21 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja dat zal niet Pinkpop zelf zijn denk ik, lijkt me niet dat die gerechtigd zijn publieke wegen open en dicht te gooien. Zal toch iets van een bestuurder uit de regio z'n fiat over moeten geven?
dat lijkt mij ook.
pi_179915457
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:28 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Ja dat vind ik dus vreemd, die weg is nooit afgesloten tijdens Pinkpop dus hoe kunnen ze die opengooien als die nooit afgesloten is? De omliggende wegen zijn wel afgesloten, denk eerder dat 1 van die eerder is opengegaan dan de straat van het ongeluk zelf.
Er staat dit op de site van PP zelf:
quote:
Er is ook een kleine KISS & RIDE nabij Camping B op de Mensheggerweg: voor de bezoekers van Camping B. Let op! Deze KISS & RIDE is alleen bereikbaar vanaf de Buitenring Parkstad en toegankelijk tussen 06.00 en 18.00 uur.
Dus het klinkt alsof hij inderdaad tussen 18 & 06 dicht was en men er van uitgaat dat dan alle dagjesmensen wel afgezet zijn, en er dan dus vrij baan is voor de (lopende/zittende) bezoekers.

En dit gaat misschien 99 vd 100 keer goed en gaat zo'n weg wat eerder open of dicht, maar nu gaat het mis en dan ligt het gelijk onder een vergrootglas, zeker gezien het feit dat er daar dus volop werd (wild)geparkeerd, terwijl PP dit op de site zegt:

quote:
Let op! In de Einsteinstraat, Hofstraat en Mensheggerweg geldt een parkeerverbod. De Gemeente Landgraaf kent een wegsleepregeling (die duur is).
pi_179915506
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 22:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

3voor12 is dan ook niet serieus meer. Zijn meer bezig met politieke en maatschappelijke zaken dan daadwerkelijk met muziek. Ronnie Flex moeten wij allemaal maar goed vinden uit multicultireel oogpunt.

Een vrouw gaat ook zeer snel een betere beoordeling krijgen want ze zijn vrouw.

Toen Jan Smeets in het ziekenhuis was opgenomen voor een zware hartoperatie was het ook te veel moeite om een artikeltje er over te schrijven om het sterkte te wensen.

Want vriendinnetje Roos Marijn en Niels Aalberts hebben een aan partner ruil gedaan (BKS > 3voor12 en vice versa). Dus er moest geschreven worden over BKS.

Nee 3voor12 kan ik echt niet meer serieus nemen. Ze hebben geluk dat ze nog een monopoly positie hebben voor live registraties. Het is helaas een “links” engnekken clubje geworden. Met links is niets mis, maar met engnekken wel.
Hulde voor je stuk, helemaal mee eens. En zoals TAV74 ook al melde, met hiphop/rap is tegenwoordig alles goed en credible, want ja het is sociaal verantwoord. Er wordt niet gekeken naar daadwerkelijke kwaliteit. En ik ben echt wel een hiphop/rap liefhebber hoor, maar nu is bijna alles uit dat genre opeens goed en vooral de Nederlandse artiesten wordt kritiekloos naar geluisterd
pi_179915646
Ja hier ook al 4 jaar pinkpop meegemaakt en nog nooit is die weg afgesloten. Wij konden ook gewoon om 23u savonds vertrekken naar huis via die weg. Er staat wel altijd controle met politie en vrijwilligers bij de rotonde en de parking ingang van mondo verde. Dit jaar echter voor het eerst toegelaten om in de berm te mogen parkeren vanwege te weinig parkeerplekken begreep ik...

Ah ik lees dat parkeren in handen is van Gemeente landgraaf...

quote:
Mondo Verde
Op de parking van attractiepark Wereldtuinen Mondo Verde tegenover Camping B, gelegen aan de Mensheggerweg, is de organisatie van het parkeren in handen van Wereldtuinen Mondo Verde. Pinkpop is niet verantwoordelijk voor de organisatie en het prijsbeleid
Maar dit klopt dus niet...
quote:
De Mensheggerweg ging om 04.00 uur weer open; vlak daarna werden de festivalbezoekers aangereden.
De weg was open voor verkeer vanaf 23u zéker; aangezien wij daar reden en een deel andere auto's/busjes/taxi's....

Misschien 'hoort' hij wel dicht te zijn tussen 18 en 6 maar wordt dit nooit opgevolgd...? -O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:00:38 #178
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_179915744
Wat een onzin weer over 3voor12. Journalistiek verantwoord is geen issue meer dus blijkbaar. Meningen boven dat. Lekker dan. Ze moeten zich aan de mediawet houden, want publieke omroep. Monopolie op live registraties? Ook onzin. Iedereen kan aanvragen doen en dingen uitzenden. Sterker nog, het geld is op bij de VPRO voor 3voor12, waardoor men steeds meer moet schrappen. Waarom denk je dat ze om geld bedelen op de site? Het is al veel langer bekend dat muziek geen plaats heeft op de tv. Er is geen interesse in, waardoor de minuut van DWDD is ontstaan. Mensen zappen weg. Datzelfde geldt dus ook voor de live registraties. De 'muziekliefhebbers' bij de VPRO doen er alles aan om programma's te maken, maar er is steeds minder geld waardoor moeilijke keuzes gemaakt moeten worden. Met andere woorden jullie zouden überhaupt blij moeten zijn dat 3voor12/ 3FM er nog zijn om überhaupt dingen op te nemen en er verslag van te doen, anders was er helemaal niets meer.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_179916021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
Wat een onzin weer over 3voor12. Journalistiek verantwoord is geen issue meer dus blijkbaar. Meningen boven dat. Lekker dan. Ze moeten zich aan de mediawet houden, want publieke omroep. Monopolie op live registraties? Ook onzin. Iedereen kan aanvragen doen en dingen uitzenden. Sterker nog, het geld is op bij de VPRO voor 3voor12, waardoor men steeds meer moet schrappen. Waarom denk je dat ze om geld bedelen op de site? Het is al veel langer bekend dat muziek geen plaats heeft op de tv. Er is geen interesse in, waardoor de minuut van DWDD is ontstaan. Mensen zappen weg. Datzelfde geldt dus ook voor de live registraties. De 'muziekliefhebbers' bij de VPRO doen er alles aan om programma's te maken, maar er is steeds minder geld waardoor moeilijke keuzes gemaakt moeten worden. Met andere woorden jullie zouden überhaupt blij moeten zijn dat 3voor12/ 3FM er nog zijn om überhaupt dingen op te nemen en er verslag van te doen, anders was er helemaal niets meer.
Ze hebben jaren geleden al ruiterlijk zelf toegegeven dat ze lekker switchen naar een hoihoihoi blijtjes sfeertje en dito recensies, aangezien het cijfers geven en zure reviews schrijven ze niks opleverde en ze met de nek aangekeken werden door 'de branche'. Dus - buiten de plichtmatige één zure recensie om - vooral hossana en het was zo leuk en fantastisch en proberen ze heel geforceerd op die urban trein te springen, zoals 3FM dat probeert / probeerde.

Maakt alleen maar dat ik die site uberhaupt niet meer bezoek. Als ik niet op een festival ben wil ik gewoon een eerlijke recensie lezen, waar staat dat als iemand kut zingt, ze kut zingen. Niet dat ze zulke hitjes hebben en de eerste rij zo lekker meedeed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 11:22:36 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:14:49 #180
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_179916024
Ik hoop maar dat ze bij Pinkpop nu begrijpen dat 70.000 man echt veel te veel is. Ik kom er al sinds 2000, maar het is nog nooit zo druk geweest als op de deze vrijdag. Ik ga toch geen 20 minuten op een biertje wachten?!

Verder een prachtig feest weer hoor. Mijn hoogtepunt was toch wel Foo Fighters. Ik hoor een hoop kritiek op het vele gepraat en de covers, maar ik heb me daar prima mee vermaakt. Heerlijk om te zien dat ze zo'n lol hebben met elkaar en ook met het publiek. Wat een entertainers!

Pearl Jam was zoals verwacht heel goed en verder waren voor mij The Offspring, A perfect circle, Editors, Snowpatrol en ja, ook Bruno Mars een hoogtepunt.
pi_179916175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
Wat een onzin weer over 3voor12. Journalistiek verantwoord is geen issue meer dus blijkbaar. Meningen boven dat. Lekker dan. Ze moeten zich aan de mediawet houden, want publieke omroep. Monopolie op live registraties? Ook onzin. Iedereen kan aanvragen doen en dingen uitzenden. Sterker nog, het geld is op bij de VPRO voor 3voor12, waardoor men steeds meer moet schrappen. Waarom denk je dat ze om geld bedelen op de site? Het is al veel langer bekend dat muziek geen plaats heeft op de tv. Er is geen interesse in, waardoor de minuut van DWDD is ontstaan. Mensen zappen weg. Datzelfde geldt dus ook voor de live registraties. De 'muziekliefhebbers' bij de VPRO doen er alles aan om programma's te maken, maar er is steeds minder geld waardoor moeilijke keuzes gemaakt moeten worden. Met andere woorden jullie zouden überhaupt blij moeten zijn dat 3voor12/ 3FM er nog zijn om überhaupt dingen op te nemen en er verslag van te doen, anders was er helemaal niets meer.
Mensen kijken juist steeds minder omdat men achter de feiten aanloopt. 3FM is totaal zijn eigen smoel verloren door alleen maar hypjes te volgen in plaats van de hype te zijn. Dat geld ook voor 3voor12. Ze lopen enkel en alleen de hypjes uit Amerika achterna, inclusief alle sociale en politieke kwesties die daar gelden hier naar toe proberen te slepen. Juist daardoor haak ik af, en met mij denk ik veel meer mensen dat ze zelf beseffen.

Dotan - Home werd er ook song van het jaar. En toen was er plots 0,0 kritiek op dat nummer, het nieuw volkslied, Mh17 alles er op en er aan. De kritiek kwam wel plotseling naar boven toen zijn "bots" gedrag bovenwater kwam.

Ik heb helemaal niks tegen het instituut van 3voor12/3FM. In tegendeel zelfs, heb het altijd erg tof gevonden. Maar de koers die ze nu varen is in mijn optiek totaal verkeerd. En daardoor haak ik dus af ja... mag je onzin vinden.

Maar een Ronnie Flex in de top 3 van Pinkpop is voor mij nogmaals een bevestiging dat ze het niet om de muziek gaat.
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:27:13 #182
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_179916237
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:14 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ze hebben jaren geleden al ruiterlijk zelf toegegeven dat ze lekker switchen naar een hoihoihoi blijtjes sfeertje en dito recensies, aangezien het cijfers geven en zure reviews schrijven ze niks opleverde en ze met de nek aangekeken werden door 'de branche'. Dus - buiten de plichtmatige één zure recensie om - vooral hossana en het was zo leuke en fantastisch en proberen ze heel geforceerde op die urban trein te springen, zoals 3FM dat probeert / probeerde.

Maakt alleen maar dat ik die site uberhaupt niet meer bezoek. Als ik niet op een festival ben wil ik gewoon een eerlijke recensie lezen, waar staat dat als iemand kut zingt, ze kut zingen. Niet dat ze zulke hitjes hebben en de eerste rij zo lekker meedeed.
Sowieso slaan recensies vaak nergens op. Het is puur de smaak van de recensent. Voor mij is het onbegrijpelijk dat die nederhop bagger überhaupt op Pinkpop staat, maar blijkbaar is er vraag naar. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat er over 10 jaar een hiphop/urban act als headliner staat geprogrammeerd. Laat Pinkpop aub een festival blijven waar bands staan die echte muziek maken en niet van die opgeschoten pubers die hun repertoire uit een kastje halen en hun stem zo vervormen omdat het anders niet aan te horen is, waarbij de teksten ook nog eens van een erbarmelijke kwaliteit zijn..
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:42:38 #183
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_179916529
OMG het vreselijke "echte muziek" argument. Weet je, als je echte muziek wilt luisteren ga dan eens naar het concertgebouw om mooi stukje Mahler te luisteren ofzo. EDM en Hiphop hebben meer publiek tegenwoordig dan 'rock'. De jeugd luistert daar meer naar dan snerpende gitaren. Deal with it. Dat ga je dus ook op de festivals zien. Als je het niet leuk vind prima, maar ga niemand afvallen omdat ze daar wel naar willen luisteren/kijken.
Wat 3voor12 betreft is het journalistiek alleen maar zuiver om te doen wat ze doen. En radio, tja wie luistert er naar de radio? 40+. Dus die gaan naar 10gold, npo2/5 waar ze muziek draaien die men toen draaide. De rest heeft spotify e.d. en bepalen zelf waar ze naar luisteren. Dat men daar op mee probeert te gaan, is meer een reactie op die personen omdat ze zeggen niet naar de radio te luisteren omdat ze hun muziek niet draaien. Nu doen ze het wel en wordt er nog steeds niet geluisterd omdat de meningen al vast staan. Moet je er dan mee doorgaan? tja.. KinkFM bestaat ook niet voor niets niet meer.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_179916716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
OMG het vreselijke "echte muziek" argument. Weet je, als je echte muziek wilt luisteren ga dan eens naar het concertgebouw om mooi stukje Mahler te luisteren ofzo. EDM en Hiphop hebben meer publiek tegenwoordig dan 'rock'. De jeugd luistert daar meer naar dan snerpende gitaren. Deal with it. Dat ga je dus ook op de festivals zien. Als je het niet leuk vind prima, maar ga niemand afvallen omdat ze daar wel naar willen luisteren/kijken.
Wat 3voor12 betreft is het journalistiek alleen maar zuiver om te doen wat ze doen. En radio, tja wie luistert er naar de radio? 40+. Dus die gaan naar 10gold, npo2/5 waar ze muziek draaien die men toen draaide. De rest heeft spotify e.d. en bepalen zelf waar ze naar luisteren. Dat men daar op mee probeert te gaan, is meer een reactie op die personen omdat ze zeggen niet naar de radio te luisteren omdat ze hun muziek niet draaien. Nu doen ze het wel en wordt er nog steeds niet geluisterd omdat de meningen al vast staan. Moet je er dan mee doorgaan? tja.. KinkFM bestaat ook niet voor niets niet meer.
Je begrijpt er bizar weinig van zo te zien. Het is niet het "echte muziek" argument. Het gaat om een imago die je hebt, een uitstraling, en een bedrijfsvisie. Ze mogen wat mij betreft alle Hip Hop uitzenden die ze willen hoor, en er bestaat genoeg prima hip hop die wel te pruimen is.

Maar het ze lopen echt heel duidelijk achter de feiten aan... FunX is gewoon de Hip Hop zender van Nederland. Die doen dat heel erg goed, omdat ze beleid hebben en zich duidelijk profileren als een Hip Hop zender voor jongeren.

Pas nadat die succes hebben wilde 3FM ook opeens FunX 2.0 worden.. en dat is ze nooit gelukt. Waardoor de ze hun achterban hebben laten zitten, maar ook geen nieuwe luisteraars kunnen trekken, simpelweg omdat alle andere zenders dat beter doen.

Het is allemaal maar half werk bij 3FM de laatste jaren. Ze proberen in meerdere potten te pissen, maar ze zeiken er nu altijd naast. En dat is het probleem van 3FM. Puur omdat ze niet de visie hebben in welke pot ze dus echt moeten pissen.

En KinkFM is ook weer lekker een extreem voorbeeld die je noemt. Pak dan Studio Brussel die heel veel luisteraars van 3FM heeft weggekaapt. Want die weten ook hun eigen imago te behouden, en alsnog ook relevant te zijn met nieuwe acts.
pi_179917058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
EDM en Hiphop hebben meer publiek tegenwoordig dan 'rock'. De jeugd luistert daar meer naar dan snerpende gitaren.
Daarom is iets als Graspop ook stijf uitverkocht en was Fortarock dit jaar weer een succes, terwijl Lil Kleine en Ronnie Flex ieder weekend in de lokale jeugdsoos voor 250 man biertjes terug staan te koppen.

Kijk, je hebt een Kanye, Kendrick, The Weeknd, Extince, Kraantje Pappie noem maar op, er is heel veel goed. Maar we mogen het ook gewoon zeggen als iets kut is, of een optreden kut was. Bij 3voor12 zitten ze nu gelijk met een kloppende roede in de broek als iets hiphop is, en zéker als het dan ook nog Nederlands (en het liefst allochtoon) is, want dan hebben ze gelijk 3 bingokaarten vol en scoren ze weer wat punten bij het ministerie, want die vindt dat de NPO er vooral is voor dit soort doelgroepen, aangezien die bij de commerciëlen niet (voldoende) aan bod komen.
pi_179917388
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:45 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Er staat dit op de site van PP zelf:

[..]

Dus het klinkt alsof hij inderdaad tussen 18 & 06 dicht was en men er van uitgaat dat dan alle dagjesmensen wel afgezet zijn, en er dan dus vrij baan is voor de (lopende/zittende) bezoekers.

En dit gaat misschien 99 vd 100 keer goed en gaat zo'n weg wat eerder open of dicht, maar nu gaat het mis en dan ligt het gelijk onder een vergrootglas, zeker gezien het feit dat er daar dus volop werd (wild)geparkeerd, terwijl PP dit op de site zegt:

[..]

Die weg is absoluut niet afgesloten tussen 18:00 en 6:00, er zijn honderden auto's die door de hele straat heen moeten om van de parkeerplaats van Mondo Verde af te komen, ikzelf ben zaterdag op zondag om half 2 door die straat gereden, nadat ik eerst een half uur op de parkeerplaats heb gewacht omdat er een lange file stond op de Mensheggerweg en de parkeerplaats.
pi_179917478
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
OMG het vreselijke "echte muziek" argument. Weet je, als je echte muziek wilt luisteren ga dan eens naar het concertgebouw om mooi stukje Mahler te luisteren ofzo. EDM en Hiphop hebben meer publiek tegenwoordig dan 'rock'. De jeugd luistert daar meer naar dan snerpende gitaren. Deal with it. Dat ga je dus ook op de festivals zien. Als je het niet leuk vind prima, maar ga niemand afvallen omdat ze daar wel naar willen luisteren/kijken.
Wat 3voor12 betreft is het journalistiek alleen maar zuiver om te doen wat ze doen. En radio, tja wie luistert er naar de radio? 40+. Dus die gaan naar 10gold, npo2/5 waar ze muziek draaien die men toen draaide. De rest heeft spotify e.d. en bepalen zelf waar ze naar luisteren. Dat men daar op mee probeert te gaan, is meer een reactie op die personen omdat ze zeggen niet naar de radio te luisteren omdat ze hun muziek niet draaien. Nu doen ze het wel en wordt er nog steeds niet geluisterd omdat de meningen al vast staan. Moet je er dan mee doorgaan? tja.. KinkFM bestaat ook niet voor niets niet meer.
Je moet wel lezen he, het gaat helemaal niet om “echte muziek” en dat wij meer gitaren willen.
Sterker nog ik, en de meeste hier, houden gewoon van hiphop/rap. Maar niet ALLE rap is goed, en dat is wat er nu gebeurt met (vooral) de nederrap, alles moet maar geweldig en goed gevonden worden en naar kwaliteit wordt niet gekeken.

Ik ben ook blij dat een Kendrick Lamar een headliner is op lowlands, dat is pas een artiest. En ook dat een Bruno Mars op Pinkpop headliner is dat is meer dan prima, weliswaar pop en geen hiphop maar geen gitaren, en als ik de verhalen mag geloven was het geweldig.

Maar de “jeugd” mag dan gitaren niets meer vinden, voorlopig staan de gitaarbands wel te headlinen en zie ik dat figuren als Ronnie Flex, little Kleine, broederliefde niet doen, nu niet en de komende 10 jaar niet. Wat niet wil zeggen dat ik tegen rap headliners ben, nogmaals ik ben erg blij met een Kendrick als headliner op Lowlands dit jaar. En als Pinkpop ooit iemand als Kaney of the Weeknd neerzet als headliner is dat wat mij betreft een prima keuze
pi_179917508
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:23 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Die weg is absoluut niet afgesloten tussen 18:00 en 6:00, er zijn honderden auto's die door de hele straat heen moeten om van de parkeerplaats van Mondo Verde af te komen, ikzelf ben zaterdag op zondag om half 2 door die straat gereden, nadat ik eerst een half uur op de parkeerplaats heb gewacht omdat er een lange file stond op de Mensheggerweg en de parkeerplaats.
Het is een mysterie, zie ook het topic in NWS. Op de PP site staat dat, en Jan heeft dus letterlijk op de persco gezegd dat de straat afgesloten was en om 04u weer geopend. Maar ook op de site van de gemeente Landgraaf staat hij niet als afgesloten. Maar als je bv. de interviews met die DJ en taxichauffeur leest die vlak voor dat ongeluk langsreden; die geven weer aan dat ze een ontheffing hadden. Hoe kan je dan een ontheffing voor een niet-afgesloten straat hebben.
pi_179917691
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:27 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het is een mysterie, zie ook het topic in NWS. Op de PP site staat dat, en Jan heeft dus letterlijk op de persco gezegd dat de straat afgesloten was en om 04u weer geopend. Maar ook op de site van de gemeente Landgraaf staat hij niet als afgesloten. Maar als je bv. de interviews met die DJ en taxichauffeur leest die vlak voor dat ongeluk langsreden; die geven weer aan dat ze een ontheffing hadden. Hoe kan je dan een ontheffing voor een niet-afgesloten straat hebben.
Die zullen een ontheffing voor de Einsteinstraat hebben vermoed ik. Alle straten rondom het festival terrein en campings bij Pinkpop zijn afgesloten voor autoverkeer, met als enige uitzondering de Mensheggerweg waar de ingang naar camping B is, de K+R en dus de parkeerplaatsen van Mondo Verde. Vroeger stonden er wel verkeersregelaars en hekken aan het begin van de Mensheggersweg als je de autobaan afkwam waarbij ze bij elke auto vroegen of ze daar wel moesten zijn maar die heb ik dit jaar daar niet gezien, kon zo doorrijden.
pi_179917771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:33 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Die zullen een ontheffing voor de Einsteinstraat hebben vermoed ik. Alle straten rondom het festival terrein en campings bij Pinkpop zijn afgesloten voor autoverkeer, met als enige uitzondering de Mensheggerweg waar de ingang naar camping B is, de K+R en dus de parkeerplaatsen van Mondo Verde. Vroeger stonden er wel verkeersregelaars en hekken aan het begin van de Mensheggersweg als je de autobaan afkwam waarbij ze bij elke auto vroegen of ze daar wel moesten zijn maar die heb ik dit jaar daar niet gezien, kon zo doorrijden.
Ik geloof je hoor, maar blijkbaar zit er gewoon wat ruis op de lijn daar tussen PP en de gemeente en is het nu gewoon onduidelijk of de straat afgesloten was, er een parkeerverbod was en wanneer hij weer 'open' had gemoeten/gemogen. En dit soort dingen regelen zich waarschijnlijk 99 vd 100 keer gewoon zelf op locatie, en nu gaat het mis en ligt het onder een vergrootglas, heel tragisch.
pi_179918845
Over de early birds;



Hele interview


Erg pijnlijk, ze moeten die man echt niet meer dit soort dingen laten doen, zeker niet als hij wss nog stijf onder de medicijnen zit van z'n hartaanval een paar weken eerder. Goed begin overigens ook, met het licht op de latere gebeurtenissen

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2018 14:30:54 ]
pi_179919039
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
KinkFM bestaat ook niet voor niets niet meer.
Ze zijn bezig met een herstart, en het alternatief, Pinguin Radio is levend als wat. Topzender! Thuis staat dat bijna 24/7 aan :Y
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:04:38 #193
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179919939
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:27 schreef Cyanide- het volgende:
Over de early birds;

http://oi66.tinypic.com/25rh4jk.jpg

Hele interview


Erg pijnlijk, ze moeten die man echt niet meer dit soort dingen laten doen, zeker niet als hij wss nog stijf onder de medicijnen zit van z'n hartaanval een paar weken eerder. Goed begin overigens ook, met het licht op de latere gebeurtenissen
Om over de inhoud maar niet te zwijgen. Nul lijn of strategie nog in dit festival. Treurig. Kom op zeg, de Golden Earring. We keken met weemoed naar een festivalshirt van de 2008-editie, waar ik ook was. Wat een bazenfestival was dat.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:11:59 #194
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179920168
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:04 schreef Andromache het volgende:

[..]

Om over de inhoud maar niet te zwijgen. Nul lijn of strategie nog in dit festival. Treurig. Kom op zeg, de Golden Earring. We keken met weemoed naar een festivalshirt van de 2008-editie, waar ik ook was. Wat een bazenfestival was dat.
als je de geschiedenis van het festival kent, is Golden Earring eerder logisch dan belachelijk.
pi_179920734
quote:
3s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

als je de geschiedenis van het festival kent, is Golden Earring eerder logisch dan belachelijk.
Mjah maar als je dan nu in zo'n gesprekkie met Rowwen Heze en de Golden Earring op de proppen komt is het wel een beetje sneu. Zeker bij de huidige generatie bezoekers staat Golden Earring vooral voor die paar magere jaren, waar ze vanuit armoe ineens headliner waren.
  woensdag 20 juni 2018 @ 14:41:40 #196
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_179921020
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:31 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Mjah maar als je dan nu in zo'n gesprekkie met Rowwen Heze en de Golden Earring op de proppen komt is het wel een beetje sneu. Zeker bij de huidige generatie bezoekers staat Golden Earring vooral voor die paar magere jaren, waar ze vanuit armoe ineens headliner waren.
goed ik heb het gesprek niet gekeken, dus ik weet de toon van het gesprek niet.
We zou ik het mooi vinden als Golden Earring een plekje krijgt op PP volgend jaar, gezien de geschiedenis van PP. Maar uiteraard niet als headliner.
  woensdag 20 juni 2018 @ 15:05:57 #197
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179921636
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
EDM en Hiphop hebben meer publiek tegenwoordig dan 'rock'.
Dat is zeker niet waar, tenzij je het over specifieke, vooral jongere, doelgroepen hebt.
Die doelgroepen lopen overigens ook in ruime mate op festivals, dus dat het geboekt wordt is terecht.

Overigens was dat het punt ook niet, niets tegen een genre als hiphop, maar het feit dat een stroming nu groot is maakt niet dat alles daarbinnen geweldig is, dat was het punt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_179922426
Los van de inhoud is de vormgeving van 3voor12 sinds jaar en dag een drama. Lekker onoverzichtelijk maken die site, zal wel hip zijn ofzo :?
  woensdag 20 juni 2018 @ 17:40:37 #199
192592 SureD1
------------------------------
pi_179924909
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ja hier ook al 4 jaar pinkpop meegemaakt en nog nooit is die weg afgesloten. Wij konden ook gewoon om 23u savonds vertrekken naar huis via die weg. Er staat wel altijd controle met politie en vrijwilligers bij de rotonde en de parking ingang van mondo verde. Dit jaar echter voor het eerst toegelaten om in de berm te mogen parkeren vanwege te weinig parkeerplekken begreep ik...

Ah ik lees dat parkeren in handen is van Gemeente landgraaf...

[..]

Maar dit klopt dus niet...

[..]

De weg was open voor verkeer vanaf 23u zéker; aangezien wij daar reden en een deel andere auto's/busjes/taxi's....

Misschien 'hoort' hij wel dicht te zijn tussen 18 en 6 maar wordt dit nooit opgevolgd...? -O-
De weg is idd open want hoe kom je anders bij Mondo Verde (dat ook tijdens PP, afgezien van het parkeren, gewoon open is voor bezoekers)? Hoe ik dat sluiten van die Kiss en Ride altijd geïnterpreteerd heb is dat vanaf 18.00 uur (als MV ook sluit) de Mensheggerweg dicht gaat voor oprijdend verkeer (komende vanaf de N300) maar begaanbaar blijft voor verkeer dat de Mensheggerweg af rijdt naar de N300 toe. Vooral na afloop van het programma zeg van 23.00-2.00 zijn dat behoorlijke verkeersstromen.

Wat niet duidelijk is, is hoe Danny S. reed op de Mensheggerweg komende vanaf de N300 of rijdende naar de N300. Als dat laatste het geval is kwam hij vanaf de Einsteinstraat, en die hoort potdicht te zitten.

Wat ik -vergeleken met andere jaren - wel miste op de Mensheggerweg waren de betonnen chicanes, die heb ik dit jaar niet gezien...
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:12:23 #200
192592 SureD1
------------------------------
pi_179925557
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:27 schreef Cyanide- het volgende:
Over de early birds;

[ afbeelding ]

Hele interview


Erg pijnlijk, ze moeten die man echt niet meer dit soort dingen laten doen, zeker niet als hij wss nog stijf onder de medicijnen zit van z'n hartaanval een paar weken eerder. Goed begin overigens ook, met het licht op de latere gebeurtenissen
Ik zou met liefde en plezier zo’n kaartje een jaar in de la leggen... kom maar op :Y
pi_179926892
Ik ben de afgelopen editie voor het eerste op Pinkpop geweest en het was echt geweldig. vooral de optredens van Pearl jam, Foo Fighters en Editors vond ik erg goed. ook Di-Rect vond ik een leuke verassing je zag gewoon aan ze helemaal onder de indruk waren van dit optreden.

er waren wel een paar dingen die me opvielen ten opzichte van andere festivals waar ik ben geweest.

1. de drukte ik wist wel dat er veel mensen kwamen maar ik had er totaal geen beeld bij wat het betekent om met bijna 70.000 mensen op 1 locatie te zijn. ik bleef me iedere keer maar verbazen over de massa mensen.

2. er is op Pinkpop nergens een plekje om even rustig te zitten want overal zijn er heel veel mensen zelfs de "kalm aan Laan" is niet heel erg kalm aan want er lopen continu een hele hoop mensen voorbij. het terrein kan het aantal mensen maar net aan lijkt het wel. dat vond ik opzich wel jammer ik vind het altijd wel lekker om tijdens een festival ergens rustig te kunnen zitten om bij te komen van de drukte.

3. volwassen mensen die plastic bekertjes gaan verzamelen voor muntjes, sorry hoor maar je koopt toch geen kaartje van meer dan 100 euro om vervolgens 50 bekers bij elkaar te gaan rapen voor een pilsje (dat kinderen dit leuk vinden kan ik nog ergens begrijpen) maar bij volwassenen vond ik het een beetje treurig moet ik zeggen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:46:52 #202
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_179939469
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 19:23 schreef DestroyerPiet het volgende:
Ik ben de afgelopen editie voor het eerste op Pinkpop geweest en het was echt geweldig. vooral de optredens van Pearl jam, Foo Fighters en Editors vond ik erg goed. ook Di-Rect vond ik een leuke verassing je zag gewoon aan ze helemaal onder de indruk waren van dit optreden.

er waren wel een paar dingen die me opvielen ten opzichte van andere festivals waar ik ben geweest.

1. de drukte ik wist wel dat er veel mensen kwamen maar ik had er totaal geen beeld bij wat het betekent om met bijna 70.000 mensen op 1 locatie te zijn. ik bleef me iedere keer maar verbazen over de massa mensen.

2. er is op Pinkpop nergens een plekje om even rustig te zitten want overal zijn er heel veel mensen zelfs de "kalm aan Laan" is niet heel erg kalm aan want er lopen continu een hele hoop mensen voorbij. het terrein kan het aantal mensen maar net aan lijkt het wel. dat vond ik opzich wel jammer ik vind het altijd wel lekker om tijdens een festival ergens rustig te kunnen zitten om bij te komen van de drukte.

3. volwassen mensen die plastic bekertjes gaan verzamelen voor muntjes, sorry hoor maar je koopt toch geen kaartje van meer dan 100 euro om vervolgens 50 bekers bij elkaar te gaan rapen voor een pilsje (dat kinderen dit leuk vinden kan ik nog ergens begrijpen) maar bij volwassenen vond ik het een beetje treurig moet ik zeggen.
Op de zaterdag en zondag viel de drukte wel mee, toch? Alleen de vrijdag was veel te druk, dat had ik ook nog nooit meegemaakt en hoop ik ook nooit meer mee te maken.

En als je lekker wil liggen is er altijd wel plek hoor, alleen zal je bij drukte wat meer naar achteren moeten. :)
pi_179939510
Ja je moest wel flink naar achteren om rustig te zitten/liggen. Ik kon makkelijk mijn stoeltje kwijt achterin; maar bij pearl jam zat ik ook helemaal op de schuine helling bij Brand zelf om ook maar iets te kunnen zien van de schermen (wat prima was overigens; maar ja vrijdag vond ik het ook te druk.. andere dagen was het zoals ik het altijd wel heb meegemaakt eigenlijk).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179954165
Have you guys seen Maikel?
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:03:05 #205
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_179954435
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:40 schreef SureD1 het volgende:

[..].

Wat ik -vergeleken met andere jaren - wel miste op de Mensheggerweg waren de betonnen chicanes, die heb ik dit jaar niet gezien...
Dat is wel apart. Want de wegbeheerder (gemeente Landgraaf) geeft in een brief aan de gemeenteraad aan dat deze er wel stonden:


Roadblocks
Oversteekplekken zijn ook gemarkeerd met roadblocks. Die staan evenwijdig aan de rijrichting en iets over de rand van de berm. Hierdoor wordt de weg optisch versmald, hetgeen een snelheidsremmende werking heeft. De roadblocks attenderen verder optisch op de voetgangers en
daarmee ook nog eens op de geldende maximum snelheid van 30 km/uur. (Bron: https://www.landgraaf.nl/(...)heggerweg_35416.html )
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  FOK!fotograaf donderdag 21 juni 2018 @ 22:12:03 #206
364681 over_hedge
pi_179954829
Hey maar! Wat vonden jullie van het publiek dit jaar?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:27:15 #207
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_179955314
Dat is ieder jaar toch een beetje dezelfde mix, toch? Leuke aan Pinkpop vind ik altijd dat je jong en oud ziet. Pukkelpop is toch meer jongeren en Lowlands hipsters. :P
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  FOK!fotograaf donderdag 21 juni 2018 @ 22:45:29 #208
364681 over_hedge
pi_179955879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef Eix het volgende:
Dat is ieder jaar toch een beetje dezelfde mix, toch? Leuke aan Pinkpop vind ik altijd dat je jong en oud ziet. Pukkelpop is toch meer jongeren en Lowlands hipsters. :P
Ja leuke mix. Alleen ik vond dat het publiek zo saai was. Of hoe je het ook wilt noemen. Zat weinig beweging in bij veel acts. Behalve helemaal vooraan dan.

Lowlands hipsters valt ook wel mee btw. Maar dat is weer een ander verhaal :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 10:58:55 #209
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_179962514
Klopt, het publiek was vaak best tam. Maar dat zie ik niet alleen op Pinkpop, ook tijdens andere concerten/festivals is het over het algemeen een stuk tammer geworden dan vroegah.

Tsja, vroeger liepen er ook veel meer punkers/goths en andere alternatieve mensen rond. Nu zie je steeds meer "gewone" dagjesmensen en gezinnen. Dat vind ik ook jammer.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 11:29:42 #210
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179963020
ik merkte ook dat er veel minder gebruik werd gemaakt van een Smartphone om te filmen.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 11:45:51 #211
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_179963316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Lowlands hipsters valt ook wel mee btw. Maar dat is weer een ander verhaal :P
Valt niet alleen mee, het slaat de plank nogal mis. Wellicht in de hype jaren wat meer, maar het is alles behalve een hipster festival.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:58 schreef VisStick het volgende:
Klopt, het publiek was vaak best tam. Maar dat zie ik niet alleen op Pinkpop, ook tijdens andere concerten/festivals is het over het algemeen een stuk tammer geworden dan vroegah.

Tsja, vroeger liepen er ook veel meer punkers/goths en andere alternatieve mensen rond. Nu zie je steeds meer "gewone" dagjesmensen en gezinnen. Dat vind ik ook jammer.
Klopt. het is tegenwoordig meer doorsnee uitgaanspubliek of dagjesmensen, veel minder alternatief. En veel tammer is het al jaren, eigenlijk ingezet vanaf crowdsurf verboden en hekken. En het aantal bands die echt knallen is ook veel minder.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Redactie Sport vrijdag 22 juni 2018 @ 11:47:26 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179963344
Ik had gek genoeg vrijdag het minste last van de drukte, wij konden redelijk vooraan chillen bij Snow Patrol.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 22 juni 2018 @ 14:29:27 #213
192592 SureD1
------------------------------
pi_179966611
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:29 schreef KingRadler het volgende:
ik merkte ook dat er veel minder gebruik werd gemaakt van een Smartphone om te filmen.
Yep viel ons ook op, goede zaak!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:06:37 #214
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179969524
Hier een bekerraper. 70 euro verdiend oh yeah. Netto max. een uurtje mee bezig geweest. Ik ga het op Werchter ook doen. Het is allemaal best duur en als ik op deze manier wel 2 keer op vakantie kan/2 keer een festival, waarom niet?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_179971282
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:06 schreef Andromache het volgende:
Hier een bekerraper. 70 euro verdiend oh yeah. Netto max. een uurtje mee bezig geweest. Ik ga het op Werchter ook doen. Het is allemaal best duur en als ik op deze manier wel 2 keer op vakantie kan/2 keer een festival, waarom niet?
geloof er geen fuck van en er is niet zoiets als netto. Of had je het hele weekend een zak bij je waar je 1500 bekers in kon bewaren?
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2018 @ 19:17:41 #216
364681 over_hedge
pi_179973667
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:06 schreef Andromache het volgende:
waarom niet?
Omdat ik wel wat beters te doen heb op een festival dan schoonmaker spelen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 00:44:41 #217
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179980937
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 17:33 schreef lighted het volgende:

[..]

geloof er geen fuck van en er is niet zoiets als netto. Of had je het hele weekend een zak bij je waar je 1500 bekers in kon bewaren?
Ja hoor 32 munten in totaal.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_179986471
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:06 schreef Andromache het volgende:
Hier een bekerraper. 70 euro verdiend oh yeah. Netto max. een uurtje mee bezig geweest. Ik ga het op Werchter ook doen. Het is allemaal best duur en als ik op deze manier wel 2 keer op vakantie kan/2 keer een festival, waarom niet?
1500 bekers in 3600 seconden, vlieg je dan als een superman over het veld heen. :D
  zaterdag 23 juni 2018 @ 11:31:24 #219
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179987843
zij moet wel een plastic zak hebben gehad.
pi_180001366
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 00:44 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja hoor 32 munten in totaal.
ik kan rekenen, jij iets minder volgens mij
  zaterdag 23 juni 2018 @ 22:58:16 #221
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_180001669
De 32 munten klopt en dit is over het hele weekend gerekend. Tijdens lopen van noord naar zuid af en toe door het gras lopen en zo hebben we telkens 50 tot 150 bekers ingeleverd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 4 juli 2018 @ 13:57:56 #222
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_180235355
Best Kept Secret valt volgend jaar toch niet tegelijkertijd met de 50e verjaardag van Pinkpop.

De organisatie heeft besloten om het festival in Hilvarenbeek met een week te vervroegen naar 31 mei tot en met 2 juni 2019.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')