abonnement Unibet Coolblue
pi_179841384
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:52 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Scheelt dat jij niks te zeggen hebt.
:W
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 17 juni 2018 @ 01:54:00 #127
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_179841386
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zeg kappen met die discussie
Mag ik ook ff?... :(
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_179841389
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik was een beetje cynisch
Dat vind ik niks voor jou.
pi_179841390
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:53 schreef snetje het volgende:

[..]

10 jaar geleden?...
Toen is de laatste aanval geweest. Als je bekend bent met deze aanval zijn ze heel makkelijk te herkennen. Naarmate een dier ouder word komen ze vaak frequenter helaas.
  zondag 17 juni 2018 @ 01:54:24 #130
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_179841392
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik was een beetje cynisch
Ik niet..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_179841395
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:53 schreef Soury het volgende:

[..]

:W
😘
pi_179841410
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:54 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik niet..
Mootie post haar kastje nooit :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179841412
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:51 schreef snetje het volgende:

[..]

Ja foto's ...voor hetzelfde geld heeft ze het over een nep fineer kastje... :')
Euhm, nee.
  zondag 17 juni 2018 @ 01:55:32 #134
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_179841414
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:54 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Toen is de laatste aanval geweest. Als je bekend bent met deze aanval zijn ze heel makkelijk te herkennen. Naarmate een dier ouder word komen ze vaak frequenter helaas.
Geen Da prognose dus..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_179841424
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:55 schreef snetje het volgende:

[..]

Geen Da prognose dus..
Diagnose bedoel je, en ja dat is het wel. Nogmaals je hoeft niet met elke aanval naar een da te rennen. Een dierenarts leert je ze te herkennen en wat te doen bij de epileptische aanval, verder kan die na zo'n aanval ook weinig.
pi_179841425
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:52 schreef snetje het volgende:

[..]

Hoe op!...
In een interview vertelde ze dat haar kat depressief was omdat zij zo vaak van huis was, dus toen heeft ze ‘m de nek omgedraaid en er een tas van gemaakt, zodat ie altijd met ‘r mee kon. Logica in optima forma. :{
pi_179841439
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:56 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

In een interview vertelde ze dat haar kat depressief was omdat zij zo vaak van huis was, dus toen heeft ze ‘m de nek omgedraaid en er een tas van gemaakt, zodat ie altijd met ‘r mee kon. Logica in optima forma. :{
Dat was allemaal een leuk opstapje in de wondere wereld van internet,
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179841480
Hier op inhakend: Ik had een paar jaar geleden een soort vriendin, die had 5 katten. Ze kon ze eigenlijk niet veroorloven. Kregen ineens allemaal de niesziekte. Ik betalen natuurlijk. Eentje ging dood. Niet lang daarna dumpte ze me. Sindsdien heb ik een hekel aan katten(vrouwtjes)
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
pi_179841495
quote:
18s.gif Op zondag 17 juni 2018 02:02 schreef Bonken het volgende:
Hier op inhakend: Ik had aan paar jaar geleden een soort vriendin, die had 5 katten. Ze kon ze eigenlijk niet veroorloven. Kregen ineens allemaal de niesziekte. Ik betalen natuurlijk. Eentje ging dood. Niet lang daarna dumpte ze me. Sindsdien heb ik een hekel aan katten(vrouwtjes)
HATSJOE
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179841497
quote:
18s.gif Op zondag 17 juni 2018 02:02 schreef Bonken het volgende:
Hier op inhakend: Ik had aan paar jaar geleden een soort vriendin, die had 5 katten. Ze kon ze eigenlijk niet veroorloven. Kregen ineens allemaal de niesziekte. Ik betalen natuurlijk. Eentje ging dood. Niet lang daarna dumpte ze me. Sindsdien heb ik een hekel aan katten(vrouwtjes)
Dat is verschrikkelijk. Laatst nog een discussie met iemand gehad. Die wilde een hond maar dan wel gratis want budget had ze niet. En dan maar niet aan het verstand kunnen krijgen dat een dier veel geld kan kosten, zelfs zonder adoptie kosten.
pi_179841499
quote:
18s.gif Op zondag 17 juni 2018 02:02 schreef Bonken het volgende:
Hier op inhakend: Ik had aan paar jaar geleden een soort vriendin, die had 5 katten. Ze kon ze eigenlijk niet veroorloven. Kregen ineens allemaal de niesziekte. Ik betalen natuurlijk. Eentje ging dood. Niet lang daarna dumpte ze me. Sindsdien heb ik een hekel aan katten(vrouwtjes)
I feel your pain.
  zondag 17 juni 2018 @ 02:08:10 #142
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_179841528
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:56 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Diagnose bedoel je, en ja dat is het wel. Nogmaals je hoeft niet met elke aanval naar een da te rennen. Een dierenarts leert je ze te herkennen en wat te doen bij de epileptische aanval, verder kan die na zo'n aanval ook weinig.
Hoef je zeker niet nee ...zo constateerde ik laatst bij mijn chiwawa een Reverse sneezing...rent ook niet iedereen naar een DA ...allemaal leuk en aardig ..je kan lezen wat je moet doen ...maar die van mij had het om de 5 minuten..nou dan is het hoppa bellen en zo snel mogelijk naar de DA ...wat blijkt...ontsteking in der keel ...spuit in der bibs.. antibiotica en beestje is weer gelijk de oude ....

Zou wat zijn als ik eerst daarom dagen zou gaan miepen op een forum...arm beest.. :(
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_179841536
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 02:03 schreef Soury het volgende:

HATSJOE
Ik zei eens tegen haar, ik wil er wel eentje van je overnemen hoor. Nee dat kon niet, het waren haar "kinderen".
Kutbeesten zijn het :{w
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
pi_179841545
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat was allemaal een leuk opstapje in de wondere wereld van internet,
Prima, als ze maar van mijn kat afblijft.
  zondag 17 juni 2018 @ 02:10:18 #145
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_179841548
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:56 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

In een interview vertelde ze dat haar kat depressief was omdat zij zo vaak van huis was, dus toen heeft ze ‘m de nek omgedraaid en er een tas van gemaakt, zodat ie altijd met ‘r mee kon. Logica in optima forma. :{
Ja ja ik ken dat mormel ....op een markt gaan staan met hanenkuikentjes en wat niet verkocht zou gaan worden ging de molen in ...nou zij mag daarin...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zondag 17 juni 2018 @ 02:13:48 #146
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_179841579
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 01:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat was allemaal een leuk opstapje in de wondere wereld van internet,
Neu joh...startpagina's met prikborden bestonden toen al hoor...ze vroeg toen ook nog om kinder portretjes en daar werd toen al mega op gereageerd ..waar ik toen nog dacht van hallo?.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_179841585
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 02:13 schreef snetje het volgende:

[..]

Neu joh...startpagina's met prikborden bestonden toen al hoor...ze vroeg toen ook nog om kinder portretjes en daar werd toen al mega op gereageerd ..waar ik toen nog dacht van hallo?.
Ze zat ook op fok. Maar die kattentas is echt BS hoor.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179841587
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 02:10 schreef snetje het volgende:

[..]

Ja ja ik ken dat mormel ....op een markt gaan staan met hanenkuikentjes en wat niet verkocht zou gaan worden ging de molen in ...nou zij mag daarin...
Dat heb ik gezien inderdaad. Een soort versnipperaar was dat toch? En toen ze dat ding van haar afpakten, zei ze dat ze de kuikens dan tegen een muur zou doodgooien. 8)7 Maar ff serieus, wat moeten al die mensen met een haan thuis?
pi_179841588
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 02:08 schreef snetje het volgende:

[..]

Hoef je zeker niet nee ...zo constateerde ik laatst bij mijn chiwawa een Reverse sneezing...rent ook niet iedereen naar een DA ...allemaal leuk en aardig ..je kan lezen wat je moet doen ...maar die van mij had het om de 5 minuten..nou dan is het hoppa bellen en zo snel mogelijk naar de DA ...wat blijkt...ontsteking in der keel ...spuit in der bibs.. antibiotica en beestje is weer gelijk de oude ....

Zou wat zijn als ik eerst daarom dagen zou gaan miepen op een forum...arm beest.. :(
kijk dat is een hele andere situatie. Reverse sneezing ken ik idd en hoort niet zovaak te zijn. Als er iets met 1 van mijn dieren is waarbij er direct iets moet gebeuren of waarvan ik niet weer wat te doen/wat er is sta ik ook direct bij een da. Maar in het geval van Gooddeal haar kat is er niks wat nu moet gebeuren. Er is geen actie vereist momenteel. En ze liep niet dagen te miepen. Ze meld even dat ze zich rotvoelt dat het beestje zich niet goed voelt. Dan hoeft ze niet aangevallen te worden met aanteigen dat ze niet goed bezig is voor haar kat. Ze doet namelijk precies wat er moet gebeuren, diertje rust geven en een beetje in de gaten houden.
pi_179841590
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 02:10 schreef snetje het volgende:

[..]

Ja ja ik ken dat mormel ....op een markt gaan staan met hanenkuikentjes en wat niet verkocht zou gaan worden ging de molen in ...nou zij mag daarin...
Ze had wel een punt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')