abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport / Supervogel zondag 17 juni 2018 @ 20:58:36 #101
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179856749
RikElfrink twitterde op zondag 17-06-2018 om 20:45:43 Hirving Lozano in zijn eerste eredivisieduel voor #PSV (tegen AZ) en Hirving Lozano in zijn eerste WK-duel. Mooi werk en knap onthouden van onze Mexicaanse collega @deporte_eu. https://t.co/6rIdmeoMET reageer retweet
Identiek
  zondag 17 juni 2018 @ 22:44:09 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179860422
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
Best vreemd dat ze op Ajax showtime juichen voor Lozano. De haat voor Duitsland is groter dan voor PSV bij die Amsterdammers.
Log uit, debiel.
  zondag 17 juni 2018 @ 22:52:53 #103
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_179860598
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Log uit, debiel.
Wat een top post
pi_179861572
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat een top post
Stiekem houdt Badder van me.
Land of the free. Home of the brave.
pi_179862120
quote:
Het Turkse medium FotoMac weet te melden dat Phillip Cocu Marco van Ginkel wil meenemen naar Fenerbahe. Als huurling van Chelsea heeft Van Ginkel de afgelopen drie seizoenen (gedeeltelijk) met Cocu samen gewerkt. Dat is de trainer zo goed bevallen dat hij de middenvelder nu naar Istanbul zou willen halen, nu een vertrek van Cocu naar Fenerbahce steeds dichterbij lijkt.
Zal financieel aantrekkelijk zijn voor van Ginkel. Maar lijkt me niet echt een competitie waar je als speler heen wilt als je ambitieus bent.
  maandag 18 juni 2018 @ 00:16:24 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179862202
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:12 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Zal financieel aantrekkelijk zijn voor van Ginkel maar lijkt me niet echt een competitie waar je als speler heen wilt als je ambitieus bent.
Als hij ambitieus was geweest had hij niet ook nog jarenlang in de Eredivisie lopen ballen en had hij al eerder gewoon in een grote competitie willen spelen.
Oh.
pi_179862265
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als hij ambitieus was geweest had hij niet ook nog jarenlang in de Eredivisie lopen ballen en had hij al eerder gewoon in een grote competitie willen spelen.
Niks mis mee om een stap terug te doen om vervolgens weer een stap vooruit te maken. Genoeg voorbeelden die nog een prima carriere hebben gehad erna.
  maandag 18 juni 2018 @ 06:42:37 #109
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179864332
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als hij ambitieus was geweest had hij niet ook nog jarenlang in de Eredivisie lopen ballen en had hij al eerder gewoon in een grote competitie willen spelen.
Niet iedereen verstaat hetzelfde onder 'ambitie'. Ginkel heeft ervoor gekozen om belangrijk te worden bij een kampioensploeg in een mindere competitie, ipv meevoetballen in de marge of banken in een grote competitie.

Het was hem al duidelijk dat een rol bij een topclub niet ging lukken, dan vind ik PSV verkiezen boven een Swansea (ofzo) helemaal niet zo gek. Dan toon je zelfs meer ambitie, sportief gezien.
pi_179864512
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:12 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Zal financieel aantrekkelijk zijn voor van Ginkel. Maar lijkt me niet echt een competitie waar je als speler heen wilt als je ambitieus bent.
Lijkt me juist een prima keuze voor hem.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179864643
Dat denigrerende gedoe over de Turkse competitie, arrogantie slaat er weer vanaf he van de Nederlanders. Met onze geweldige Eredivisie
  maandag 18 juni 2018 @ 08:31:28 #112
131800 Tarado
cap de fusca
pi_179864968
Ook weer een koppelverkoop van Rob Jansen, zo rollen ze.
  maandag 18 juni 2018 @ 08:44:47 #113
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_179865087
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 07:49 schreef Doublepain het volgende:
Dat denigrerende gedoe over de Turkse competitie, arrogantie slaat er weer vanaf he van de Nederlanders. Met onze geweldige Eredivisie
Die competitie is mooier en ook beter, geen twijfel over mogelijk. Als je echter een goede baan hebt, met prima perspectieven. Waarom ga je dan voor iets wat niet fantastisch is wonen in een land waar je na een verkeerde opmerking in de gevangenis kan landen en waar je in een compound moet gaan wonen omdat de politie je niet afdoende kan beschermen en waar het internet onder heftige censuur staat.
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 18 juni 2018 @ 08:51:54 #114
131800 Tarado
cap de fusca
pi_179865136
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:44 schreef XL het volgende:

[..]

Die competitie is mooier en ook beter, geen twijfel over mogelijk. Als je echter een goede baan hebt, met prima perspectieven. Waarom ga je dan voor iets wat niet fantastisch is wonen in een land waar je na een verkeerde opmerking in de gevangenis kan landen en waar je in een compound moet gaan wonen omdat de politie je niet afdoende kan beschermen en waar het internet onder heftige censuur staat.
Bij PSV kan hij toch niks meer winnen en zeker afgelopen seizoen heeft hij er meer uitgehaald dan er in zat.
Dan moet je kijken wat de mogelijkheden zijn en de clubs staan momenteel niet in de rij voor NL coaches dus ik begrijp het wel.
  maandag 18 juni 2018 @ 09:07:05 #115
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179865291
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 20:04 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Andersom hoop ik dat Tagliafico, Schone, Dolberg, Ziyech enz hard falen op het WK.

[..]

Wilde zien of er haat jegens Chucky was.
:')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 18 juni 2018 @ 10:29:14 #116
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179866732
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:07 schreef Bugno het volgende:

[..]

:')
Ja, sorry voor Scarface88. Wij schamen ons er ook voor.
pi_179866831
Pijnlijk.
pi_179866845
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, sorry voor Scarface88. Wij schamen ons er ook voor.
Alvast ook sorry voor badder. We weten nog steeds niet wat er mis met hem is
  maandag 18 juni 2018 @ 10:39:31 #119
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_179866896
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Bij PSV kan hij toch niks meer winnen en zeker afgelopen seizoen heeft hij er meer uitgehaald dan er in zat.
Dan moet je kijken wat de mogelijkheden zijn en de clubs staan momenteel niet in de rij voor NL coaches dus ik begrijp het wel.
Hij heeft toch weer de grootste kans op de titel volgend jaar. Seizoen Champions League met PSV, je zal een keer de makkelijke poule krijgen en overwinteren... en ja, ik begrijp dat hij misschien een stap wil maken.... maar om nu de eerste de beste interesse in de derde wereld aan te nemen....
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_179866904
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Bij PSV kan hij toch niks meer winnen en zeker afgelopen seizoen heeft hij er meer uitgehaald dan er in zat.
Dan moet je kijken wat de mogelijkheden zijn en de clubs staan momenteel niet in de rij voor NL coaches dus ik begrijp het wel.
Geloof ik niet zo. Misschien staan ze niet in de rij voor een Verbeek, of een vdBrom. Maar de naam Cocu is voor veel clubs al genoeg. Zeker icm zijn prestaties tot dusverre. Zelfde geldt voor een vGaal.

Maar goed, wat zijn mogelijkheden? Zoals eerder aangehaald, vanuit de rust van PSV naar het roerige Turkije. Ik zou er niet zo snel heen willen gaan in een tijd als deze. En dat is dan alleen nog maar sociaal-maatschappelijk gezien. De club Fener staat nou ook niet bekend om zijn geweldige en rustige beleidsvoering. De competitie is ook niet bepaald je van het. Er is alleen misschien iets meer geld en passie.

Ik zie echt heel weinig redenen voor deze stap, behalve geld. En dat vind ik niet echt des Cocu.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 18 juni 2018 @ 10:49:34 #121
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_179867026
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Geloof ik niet zo. Misschien staan ze niet in de rij voor een Verbeek, of een vdBrom. Maar de naam Cocu is voor veel clubs al genoeg. Zeker icm zijn prestaties tot dusverre. Zelfde geldt voor een vGaal.

Maar goed, wat zijn mogelijkheden? Zoals eerder aangehaald, vanuit de rust van PSV naar het roerige Turkije. Ik zou er niet zo snel heen willen gaan in een tijd als deze. En dat is dan alleen nog maar sociaal-maatschappelijk gezien. De club Fener staat nou ook niet bekend om zijn geweldige en rustige beleidsvoering. De competitie is ook niet bepaald je van het. Er is alleen misschien iets meer geld en passie.

Ik zie echt heel weinig redenen voor deze stap, behalve geld. En dat vind ik niet echt des Cocu.
Precies, kan hier zijn carriere naar de klote Frank de Boeren
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 18 juni 2018 @ 11:00:25 #122
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_179867180
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:49 schreef XL het volgende:

[..]

Precies, kan hier zijn carriere naar de klote Frank de Boeren
Gewoon eerste ronde Europees verliezen tegen een club uit Kroati en je ligt eruit in Turkije.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 18 juni 2018 @ 11:04:27 #123
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179867266
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Geloof ik niet zo. Misschien staan ze niet in de rij voor een Verbeek, of een vdBrom. Maar de naam Cocu is voor veel clubs al genoeg. Zeker icm zijn prestaties tot dusverre. Zelfde geldt voor een vGaal.

Maar goed, wat zijn mogelijkheden? Zoals eerder aangehaald, vanuit de rust van PSV naar het roerige Turkije. Ik zou er niet zo snel heen willen gaan in een tijd als deze. En dat is dan alleen nog maar sociaal-maatschappelijk gezien. De club Fener staat nou ook niet bekend om zijn geweldige en rustige beleidsvoering. De competitie is ook niet bepaald je van het. Er is alleen misschien iets meer geld en passie.

Ik zie echt heel weinig redenen voor deze stap, behalve geld. En dat vind ik niet echt des Cocu.
Aan de andere kant: als het bij Fener mis gaat weet heel de wereld ook wat voor club/competitie het is en dat dat weinig zegt over je capaciteiten als trainer.

Maar presteer je er wel, dan staat de Europese (sub)top in de rij voor je. En ik denk dat een Nederlandse coach met een behoudende speelstijl in Turkije uiterst succesvol kan zijn. Mits hij zijn spelers in het gareel van zijn speelwijze krijgt.

Hij heeft een ijzersterk middenveld daar en met n of twee gerichte investeringen kan hij uitstekend op de omschakeling gaan spelen, op een veel hoger niveau als met PSV (want individueel betere spelers).

Wordt hij daar kampioen en komt hij ver in Europa, dan kan hij zo (minimaal) naar een subtopper in Europa.
  maandag 18 juni 2018 @ 11:06:27 #124
438851 Oldground
El Poderoso
pi_179867315
Ik zou de stap van Cocu naar Fenerbahe ook niet begrijpen. Het is toch een beetje een competitie die zich richt op de periode vlak voor het pensioen, zowel qua spelers als qua trainers. Dan maakt dat korte termijn denken ook wat minder uit.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 18 juni 2018 @ 11:13:19 #125
131800 Tarado
cap de fusca
pi_179867452
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Geloof ik niet zo. Misschien staan ze niet in de rij voor een Verbeek, of een vdBrom. Maar de naam Cocu is voor veel clubs al genoeg. Zeker icm zijn prestaties tot dusverre. Zelfde geldt voor een vGaal.

Maar goed, wat zijn mogelijkheden? Zoals eerder aangehaald, vanuit de rust van PSV naar het roerige Turkije. Ik zou er niet zo snel heen willen gaan in een tijd als deze. En dat is dan alleen nog maar sociaal-maatschappelijk gezien. De club Fener staat nou ook niet bekend om zijn geweldige en rustige beleidsvoering. De competitie is ook niet bepaald je van het. Er is alleen misschien iets meer geld en passie.

Ik zie echt heel weinig redenen voor deze stap, behalve geld. En dat vind ik niet echt des Cocu.
Cocu kan je toch als trainer niet met Van Gaal vergelijken, die is van een hele andere orde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')